Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

niewyspanamama

#7131561 Napisano: 16.10.2023 22:30:41
tereniagno napisał(a):

brucee napisał(a):

mima napisał(a):

Jak poprosiłam pieczątkę w IM w konkursie Bonduelle to byli mega zdziwieni łącznie z kierowniczką i jej nie dostałam. Tylko podpis kasjerki, co nic mi nie daje. Ludzie w kolejce też patrzyli na mnie jak na dziwadło.

Na nas, konkursowiczów, w ogóle patrzą, jak na ludzi z innej planety. A organizatorzy tego nie rozumieją. Ja kiedyś poprosiłam o paragon w kiosku, a facet na mnie z ryjem, że czemu on ma paragon drukować, że on tylko córkę chwilowo tu zastępuje i nie umie kasy obsługiwać, że kolejkę wstrzymuję (stojący za mną oczywiście poparli to entuzjastycznie i mało mnie nie pobili), że "nie widzieli, paragonu jej się zachciało, jakby bez paragonu kupować nie umiała!". Przyznam, sama czułam się wtedy, jak Marsjanka. emotka

No, to teraz napiszę, że wkurzyłam się na maksa. Kupiłam w Dino groszek Bonduelle na konkurs.
Opis : GROSZ.KONSERW 400G 1x3.99.
Uważam, że to powinno wystarczyć.Wysłałam na konkurs i wygrałam 100zł.
Nie ma opisu firmy.Ciekawe jak ustosunkują się, czy dostanę ten przelew?
Oni są nienormalni, z każdym paragonem biegać do sklepu po pieczątkę, nawet jak nie wygram.
Każdy sklep ma co inne wprowadzone w systemie,a ja nie jestem duchem Świętym,
żebym wiedziała jaki będzie opis na paragonie!!!
Rozumiem, że mogą żądać skan paragonu potwierdzony po wygraniu, a nie przed, paranoja jakaś.emotka
Tak przepadło mi Haribo.Zaznaczam, że gro sklepów ma takie opisy. Uważajcie w Kauflandzie i Lidlu jest też opis:
Groszek konserw., Kukurydza Kons.Córka też wygrała 100zł z takim opisem.
Jeżeli jest więcej takich osób, to proszę piszcie do Organizatora, niech coś z tym zrobią,
bo takie opisy są prawie we wszystkich sklepach. Im więcej osób będzie pisało, to muszą coś zmienić.
Jeżeli weryfikacja będzie negatywna, to będę robiła reklamacjęemotka

Łączę się w bólu...trafia mnie nie powiem juz co z opisami tych paragonów...Przykład z Dino: papier regina opisany byle jak- nie wiadomo nawet o jaką markę chodzi , bonduelle identyko , Haribo tak samo, winiary bez komentarza , Balcerzak też ,Almette i masa innych...  Juz płacąc samym wygranym bonem za zakupy czułam się jakbym sobie go wydrukowała bo obsługa na kasie patrzyła na mnie jak na kosmitę co to jest i do czego służy nie mówiąc o tym ze miałabym jeszcze o pieczątkę prosić na te wszystkie zakupyemotka  Jak raz poprosiłam w jednym sklepie usłyszałam; nie mogę jej dać bo nie wiem do czego ona zostanie wykorzystanaemotka  Nie muszę nawet mowic ze Haribo dzięki takim akcjom przepadło...i wiem ze masa nagrod przepadla z tej loterii ludziom bo na niejednej grupie wrzało o tym... jest konkurs , jest loteria DRODZY ORGANIZATORZY ZRÓBCIE COS Z TYM...MY JAKO POTENCJALNI LAUREACI NIE MAMY WPLYWU NA TO JAK DANY SKLEP OPISUJE PARAGON !!! JA KUPIŁAM PRODUKT O KTORY PROSILISCIE WIEC SPELNILAM WARUNEK REGULAMINU - RESZTE BIERZCIE NA SIEBIE I CHOCIAZBYSCIE MUSIELI DZWONIC DO SKLEPU CZY TEN OPIS TO PRODUKT KTORY CHCIELISCIE TO ROBCIE TO...

zielonaszpilka

#7131565 Napisano: 16.10.2023 23:06:56
niewyspanamama napisał(a):


Łączę się w bólu...trafia mnie nie powiem juz co z opisami tych paragonów...Przykład z Dino: papier regina opisany byle jak- nie wiadomo nawet o jaką markę chodzi , bonduelle identyko , Haribo tak samo, winiary bez komentarza , Balcerzak też ,Almette i masa innych...  Juz płacąc samym wygranym bonem za zakupy czułam się jakbym sobie go wydrukowała bo obsługa na kasie patrzyła na mnie jak na kosmitę co to jest i do czego służy nie mówiąc o tym ze miałabym jeszcze o pieczątkę prosić na te wszystkie zakupyemotka  Jak raz poprosiłam w jednym sklepie usłyszałam; nie mogę jej dać bo nie wiem do czego ona zostanie wykorzystanaemotka  Nie muszę nawet mowic ze Haribo dzięki takim akcjom przepadło...i wiem ze masa nagrod przepadla z tej loterii ludziom bo na niejednej grupie wrzało o tym... jest konkurs , jest loteria DRODZY ORGANIZATORZY ZRÓBCIE COS Z TYM...MY JAKO POTENCJALNI LAUREACI NIE MAMY WPLYWU NA TO JAK DANY SKLEP OPISUJE PARAGON !!! JA KUPIŁAM PRODUKT O KTORY PROSILISCIE WIEC SPELNILAM WARUNEK REGULAMINU - RESZTE BIERZCIE NA SIEBIE I CHOCIAZBYSCIE MUSIELI DZWONIC DO SKLEPU CZY TEN OPIS TO PRODUKT KTORY CHCIELISCIE TO ROBCIE TO...

To jest jakaś plaga teraz. Jeszcze w miarę rozumiem sytuację, gdy mam iść po pieczątkę po wygranej. W miarę, bo też mnie to wkurza. Ale wrzucanie paragonu z pieczątką do samego zgłoszenia to już jakiś absurd. A co w sytuacji, gdy właśnie w sklepie nie chcą mi dać tej pieczątki? Mam pytać przed zakupem o to jaki mają opis i czy dają pieczątkę w razie czego? Jeszcze nie oszalałam. Niech się cmokną. Olewam taką loterię, bo więcej nerwów by mnie to kosztowało niż to warte. Ciekawa jestem też czy jak mają już jakiś paragon z takim idiotycznym opisem jak np. groszek konserwowy z Kauflandu, ale z pieczątką uzyskaną przez laureata potwierdzajacą, że to bonduelle, to czy wszystkie inne paragony z Kauflandu z tym opisem będą akceptować bez pieczątki, czy mimo to będą się czepiać każdego kolejnego wygranego?

tereniagno

#7131567 Napisano: 16.10.2023 23:13:44
Właśnie wysoliłam maila do Organizatora Bonduelle, że sklepy nie chcą potwierdzać paragonów, bo sugerują, że na to podaje się  dane z paragonu, żeby Organizator sprawdził sobie dany sklep, w którym prowadzi konkurs.
Zasugerowałam też,żeby potwierdzenie było na wygranym paragonie,a nie na każdym.
Zobaczymy co mi odpiszą.

tereniagno

#7131568 Napisano: 16.10.2023 23:18:06
zielonaszpilka napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Łączę się w bólu...trafia mnie nie powiem juz co z opisami tych paragonów...Przykład z Dino: papier regina opisany byle jak- nie wiadomo nawet o jaką markę chodzi , bonduelle identyko , Haribo tak samo, winiary bez komentarza , Balcerzak też ,Almette i masa innych...  Juz płacąc samym wygranym bonem za zakupy czułam się jakbym sobie go wydrukowała bo obsługa na kasie patrzyła na mnie jak na kosmitę co to jest i do czego służy nie mówiąc o tym ze miałabym jeszcze o pieczątkę prosić na te wszystkie zakupyemotka  Jak raz poprosiłam w jednym sklepie usłyszałam; nie mogę jej dać bo nie wiem do czego ona zostanie wykorzystanaemotka  Nie muszę nawet mowic ze Haribo dzięki takim akcjom przepadło...i wiem ze masa nagrod przepadla z tej loterii ludziom bo na niejednej grupie wrzało o tym... jest konkurs , jest loteria DRODZY ORGANIZATORZY ZRÓBCIE COS Z TYM...MY JAKO POTENCJALNI LAUREACI NIE MAMY WPLYWU NA TO JAK DANY SKLEP OPISUJE PARAGON !!! JA KUPIŁAM PRODUKT O KTORY PROSILISCIE WIEC SPELNILAM WARUNEK REGULAMINU - RESZTE BIERZCIE NA SIEBIE I CHOCIAZBYSCIE MUSIELI DZWONIC DO SKLEPU CZY TEN OPIS TO PRODUKT KTORY CHCIELISCIE TO ROBCIE TO...

To jest jakaś plaga teraz. Jeszcze w miarę rozumiem sytuację, gdy mam iść po pieczątkę po wygranej. W miarę, bo też mnie to wkurza. Ale wrzucanie paragonu z pieczątką do samego zgłoszenia to już jakiś absurd. A co w sytuacji, gdy właśnie w sklepie nie chcą mi dać tej pieczątki? Mam pytać przed zakupem o to jaki mają opis i czy dają pieczątkę w razie czego? Jeszcze nie oszalałam. Niech się cmokną. Olewam taką loterię, bo więcej nerwów by mnie to kosztowało niż to warte. Ciekawa jestem też czy jak mają już jakiś paragon z takim idiotycznym opisem jak np. groszek konserwowy z Kauflandu, ale z pieczątką uzyskaną przez laureata potwierdzajacą, że to bonduelle, to czy wszystkie inne paragony z Kauflandu z tym opisem będą akceptować bez pieczątki, czy mimo to będą się czepiać każdego kolejnego wygranego?

Nooo, mi już przepadło 100zł, bo napisali,że kasa wraca do puli.Wygrała córka bez pieczątki,więc zobaczymy jak u niej przejdzieemotka Ale stwierdziłam, że będę składała reklamację emotka
1 brucee 0

atyde25

#7131711 Napisano: 17.10.2023 15:20:12
To ja też się łączę w bólu źle opisanych paragonów:(
I to w Biedrze niestety o ile dwupak groszku jest tak opisany GrBon2x130 g.To ta sama wersja podwójna kukurydzy już Kuk2x170g 2X140g.Zamiast podwójnej gramatury w opisie mogli też dodać bon aż zabluzgałam przy kasie jak to zobaczyłam.
Ogólnie Biedra schodzi na psy włoszczyzna dalej nie poprawiona jedna jak 12 karton liczona,kawa co chciałam kupić z dodatkiem oba kody z produktów przekreślone i bezcenna bo kodu do zeskanowanie nie ma.No jestem wściekła konkursowicz ma przewalone:(
1 ReneK 0

atyde25

#7131715 Napisano: 17.10.2023 15:23:31
Dokładnie ja też olewam loterię Bonduelle z góry chcieć pieczątkę i podpis to jest granda.Niech przypilnują sklepów by im tak podpisywali paragony jak im pasuje a nie nam dodawali pracy.Wysiadam z wagonika w takim przypadku.A informatycy to chyba towar deficytowy albo tak mało płacą jak przez miesiąc nie mogą nawet skorygować błędu źle wprowadzonego produktu a co dopiero dobrze opisać inne.
0 0

anaesth

#7131744 Napisano: 17.10.2023 16:55:13
Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.
0 0

moskala22

#7131745 Napisano: 17.10.2023 16:59:40
anaesth napisał(a):

Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.

Ja mam w Lewiatanie dobry opis kukurydzy. Ale z kolei w jednym Lewiatanie mam "chipsy Przysnacki", a w drugim "chipsy z kotła" emotka
1 anaesth 0

rufus

#7131746 Napisano: 17.10.2023 17:01:14
anaesth napisał(a):

Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.

C4 ma "kukurydza bonduel"
1 anaesth 0

cb656

#7131767 Napisano: 17.10.2023 18:33:21
Wkurzają mnie przechodnie na chodniku... emotka NIE! Wkurzają mnie tak naprawdę BEZMYŚLNI, TĘPI LUDZIE. emotka
Pcham ciężki wózek. Chodnik wąski, trzymam się regulaminowo prawej strony. Z mojej prawej, z bocznej uliczki/bramy wychodzi dzidzia w różu. Wpatrzona w smartfona, no bo jakżeby inaczej. emotka Zwalniam, zatrzymuję się, by dać dzidzi szansę na zorientowanie się, gdzie jest. I co robi dzidzia? OCZYWIŚCIE wpycha się w MOJĄ PRAWĄ STRONĘ (swoje lewo), zmuszając mnie do manewrowania ciężkim wózkiem po to, by bezmyślną dzidzię ominąć. Wrrr. Wózek ciężki, ma duży promień skrętu, ale oczywiście ta ciumcia, lebiega-niewidymka NIE OGARNIA SWOIMI TRZEMA ZWOJAMI, że zdecydowanie łatwiej byłoby nam się minąć, gdyby po prostu każde z nas trzymało się SWOJEJ PRAWEJ STRONY, WWRRRR!!!! emotka emotka
P.S. To nie jest odosobniony przypadek. To raczej opis pewnego standardu zachowań. Kęsim, kęsim, ech... emotka
1 maverick 0

kreo42

#7131772 Napisano: 17.10.2023 19:10:02
rufus napisał(a):

anaesth napisał(a):

Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.

C4 ma "kukurydza bonduel"

Lewiatan ma opis bonduelle,  sklepy osiedlowe np koło mnie też
0 0

GreenEK

#7131777 Napisano: 17.10.2023 19:29:27
[quote=

tereniagno napisał(a):

brucee napisał(a):

mima napisał(a):

brucee napisał(a):

mima napisał(a):

mima]Jak poprosiłam pieczątkę w IM w konkursie Bonduelle to byli mega zdziwieni (...)

Zwykle olewałam konkursy/loterie, których zasady mi nie pasowały i tyle. Ale tym razem napisałam do nich.
I namawiam: piszcie. Nie wiem czy w aktualnej loterii coś to zmieni ale może w przyszłości bardziej pomyślą.

0 0

anaesth

#7131927 Napisano: 18.10.2023 12:41:09
moskala22 napisał(a):

anaesth napisał(a):

Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.

Ja mam w Lewiatanie dobry opis kukurydzy. Ale z kolei w jednym Lewiatanie mam "chipsy Przysnacki", a w drugim "chipsy z kotła" emotka

W DC jest opis chipsy w kotle praż 7,99 emotka
0 0

tereniagno

#7131938 Napisano: 18.10.2023 13:15:50
Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka
1 kumulacja 0

majonez1992

#7131940 Napisano: 18.10.2023 13:26:21
tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.
0 0

sks900

#7131945 Napisano: 18.10.2023 13:34:50
atyde25 napisał(a):

Te oszustwa są straszne my to jakoś ogarniemy ale osoby 70+ mają przechlapane bo są niektórzy bardzo ufni.
Akurat nie wiem jak w innych sieciach ale w t-mobile od razu przy połączeniu pojawia się przy numerze potencjalne oszustwo i od razu to blokuję.Ile ja mam numerów w blokadzie to nie zliczę:(

Młody wiek nie chroni przed tymi oszustwami.

"Prawie 200 tys. zł stracił 38-letni mieszkaniec powiatu ostrowskiego (Mazowieckie), który padł ofiarą oszustwa metodą na pracownika banku



Mężczyzna uwierzył w historię o włamaniu na jego rachunek bankowy i przelał pieniądze na konto oszusta.Jak poinformowała we wtorek rzeczniczka Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej, kilka dni temu do mieszkańca pow. ostrowskiego zadzwonił mężczyzna podający się za pracownika banku.Przekazał 38-latkowi, że właśnie zarejestrowano włamanie na jego konto i aby nie stracił wszystkich pieniędzy powinien niezwłocznie przelać je na podany rachunek – zrelacjonowała policjantka.Mieszkaniec pow. ostrowskiego w kilku przelewach przekazał na podany numer rachunku zgromadzone pieniądze - łącznie prawie 200 tys. zł.Policja cały czas apeluje o ostrożność w kontaktach telefonicznych z obcymi osobami.Podczas rozmowy telefonicznej nie jesteśmy w stanie zweryfikować tożsamości rozmówcy, dlatego należy zakończyć rozmowę, skontaktować się z bankiem lub osobiście udać się do placówki bankowej, aby sprawdzić przekazaną wiadomość – podkreślają mundurowi.Stracił 200 tys. zł oszukany metodą na pracownika banku (msn.com)

ps. Oni dzwonią z płatnej bramki i nam wyświetla się nr infolinii banku lub jego nazwa, cokolwiek sobie ustawią.
1 kumulacja 0

Nelusia102

#7131948 Napisano: 18.10.2023 13:37:28
majonez1992 napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.


0 0

cb656

#7131951 Napisano: 18.10.2023 13:43:15
sks900 napisał(a):

Młody wiek nie chroni przed tymi oszustwami.

Mężczyzna uwierzył w historię o włamaniu na jego rachunek bankowy i przelał pieniądze na konto oszusta...

Sorry, to zdanie mi wystarczy, by ocenić: NAIWNY, w dodatku GŁUPIEC. emotka
0 0

atyde25

#7131958 Napisano: 18.10.2023 14:00:44
Oczywiście ,że nie chroni w młodym wieku ale nie na darmo są oszustwa na wnuczka bo starsi mają słabszy wzrok,nie czytają w necie wszystkiego,oglądają z reguły tylko kanał państwowy w tv.Jednak ogląd świata po 70 roku życia lekko się zmienia.
Chociaż była taka babcia co wykiwała oszustów a była dobrze po 80 brawo babciu:):):)
A co mnie wkurza opis groszku B w Lidlu-Goszek konserw. ściana i mózg na ścianie:(
0 0

tereniagno

#7132082 Napisano: 18.10.2023 20:08:55
No i jak tu nie wkurzać się. Wróciłam z ITM,kupowałam produkty na konkurs,
a mianowicie taK wyglądają opisy na paragonie:
PŁYN/PRANIA COLOR-  chodzi o Woolitte,
KAWA FINEZJA MIEL.-   Prima,
ODPLAMIACZ PINK PL - Vanish,
KUL.ZEL.WC BRILL    -  Bref,
KISIEL CYTRYNOWY -   Winiary,
PL/NACZ.SEC OF CHE - Pur emotka
Bądź mądry i pisz wierszeemotka
A dodatkowo wzięłam kukurydzę z groszkiem Bonduelle.
Poszłam do kasy, żeby sprawdził opis w systemie, co? "KUKURYDZA Z GROSZKIEM"
Podziękowałam i nie wzięłam, więc patrzył na mnie, jak na kosmitkę z myślą- Co ta baba chce?
Tak samo ludzie w kolejce patrzyli na mnieemotka