Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

halliday

#7132402 Napisano: 19.10.2023 19:57:24
nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.
0 0

flinta_13

#7132404 Napisano: 19.10.2023 20:08:00
halliday napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.

Ja pytałam i otrzymałam odpowiedz ze oni tego nie zamawiają to samo od czasu do czasu przychodzi w dostawie
0 0

@gnieszk@

#7132406 Napisano: 19.10.2023 20:13:07
halliday napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.


W Żabce to tak nie działa
0 0

niewyspanamama

#7132409 Napisano: 19.10.2023 20:25:55
@gnieszk@ napisał(a):

halliday napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.

to powiedź pracownikowi ze chcesz zakupić tego actimela to pewnie ci zamówi.


W Żabce to tak nie działa

zależy w której emotka  w poprzedniej loterii miałam problem z dostępnością pytałam ze 3x o produkt ,nie było aż udało się go ściągnąć na sklep
0 0

visserarthur

#7133031 Napisano: 22.10.2023 23:51:59
[quote=

niewyspanamama napisał(a):

GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

[quote=GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

tereniagno]Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

"Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko posuniętych działań".
Na waszym miejscu odpisałbym im, że to po ich stronie leży weryfikacja i powinni podjąć maksymalne starania.

W zeszłorocznej loterii Bonduelle (inna agencja) w pewnym momencie napisali mi przy wygranej 50 zł, że mają podejrzenia, iż z paragonem jest coś nie tak i że proszą o oryginał pocztą. Odpisałem, że skoro jest coś nie tak (jakoś to tak ujęli, że podejrzewają coś tam), to niech powiadomią organy ścigania, a paragon mogą sobie zweryfikować w sklepie i że sklep na pewno to dla nich zrobi, jeśli się dowie, że (rzekomo), ktoś podrabia? ich oryginały (bo zdjęcie to było, a nie skan) paragonów. Dodałem, że za 50 zł nie mam zamiaru wydawać na znaczek, tracić czas itd. Równocześnie napisałem maile do dwóch osób z Bonduelle, kładąc nacisk na pomówienia agencji, ale dodałem też o tych zbędnych "kosztach" wysyłania paragonu. Po kilku dniach odpisali z agencji, że zrobili tak jak napisałem i sklep potwierdził, że jest ok i nagroda dotrze niedługo, ale do dziś nie wiem, czy mnie posłuchali, czy osoby z Bonduelle im zwróciły uwagę.
Trzeba działać i reagować, agencja dostaję kasę, a jej pracownicy chcieliby załatwić wszystko zza biurka. Niech się wysilą trochę!

0 0

nanajka81

#7133050 Napisano: 23.10.2023 07:24:00
Nelusia102 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.


Czy to nowy sposób organizatorów na zostawienie nagród u siebie? Co z tego że będzie dodatkowe losowanie i "rozdadzą" to co zalega jeżeli ci co zgłosili i nie wygrali - zostaną wylosowani i przejdą negatywną weryfikację? Kasa zostaje u organizatora prawda? Odechciewa się próbować...
1 kimberly 0

tereniagno

#7133150 Napisano: 23.10.2023 12:38:15
nanajka81 napisał(a):

Nelusia102 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.


Czy to nowy sposób organizatorów na zostawienie nagród u siebie? Co z tego że będzie dodatkowe losowanie i "rozdadzą" to co zalega jeżeli ci co zgłosili i nie wygrali - zostaną wylosowani i przejdą negatywną weryfikację? Kasa zostaje u organizatora prawda? Odechciewa się próbować...

Moja i córki nagroda przepadła, więc już u nich nie biorę żadnego udziału.Niech się cmokająemotka

kalmia86

#7133436 Napisano: 24.10.2023 09:20:58
Właśnie miałam telefon z numeru 81 535 60 60. Gość przedstawił się jako pracownik banku pko bp (zaświeciła mi się lampka, bo nie mam konta w pko). Powiedział, że z departamentu cyberprzestępczości czy coś, powiedziałam, że dziękuje nie jestem zainteresowana i się rozłączyłam). Zadzwonił jeszcze raz poirytowany dlaczego się rozłączam (i w tej irytacji było już słychać wschodni akcent....), odpowiedziałam że nie chcę z nim rozmawiać i znów się rozłączyłam. Zastanawia mnie skąd ci naciągacze mają nasze numery... (RODO - srodo)

Majkii

#7133470 Napisano: 24.10.2023 11:00:15
kalmia86 napisał(a):

Właśnie miałam telefon z numeru 81 535 60 60. Gość przedstawił się jako pracownik banku pko bp (zaświeciła mi się lampka, bo nie mam konta w pko). Powiedział, że z departamentu cyberprzestępczości czy coś, powiedziałam, że dziękuje nie jestem zainteresowana i się rozłączyłam). Zadzwonił jeszcze raz poirytowany dlaczego się rozłączam (i w tej irytacji było już słychać wschodni akcent....), odpowiedziałam że nie chcę z nim rozmawiać i znów się rozłączyłam. Zastanawia mnie skąd ci naciągacze mają nasze numery... (RODO - srodo)

Z nikąd mają numer jeśli wcześniej nie dzwonili, teraz większość numerów jest losowanych, często też jest tak że jest tylko jeden sygnał sprawdzający czy dany numer istnieje i trafia on do bazy aktywnych i później już dzwonią z durnotami. Różnie z tym ogóle jest.
0 0

Majkii

#7133473 Napisano: 24.10.2023 11:03:50
tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

Kiedyś źle wpisałem nr paragonu w loterii z agencji Fortis i kłóciłem się z nimi bo myślałem że dobry, aż w końcu zadzwonili do sklepu czy taki i taki paragon został wydany i okazało się że tak ale inny numer paragonu. Zależy widocznie od agencji, oni po prostu olewają.
0 0

kalmia86

#7133478 Napisano: 24.10.2023 11:24:37
Majkii napisał(a):

kalmia86 napisał(a):

Właśnie miałam telefon z numeru 81 535 60 60. Gość przedstawił się jako pracownik banku pko bp (zaświeciła mi się lampka, bo nie mam konta w pko). Powiedział, że z departamentu cyberprzestępczości czy coś, powiedziałam, że dziękuje nie jestem zainteresowana i się rozłączyłam). Zadzwonił jeszcze raz poirytowany dlaczego się rozłączam (i w tej irytacji było już słychać wschodni akcent....), odpowiedziałam że nie chcę z nim rozmawiać i znów się rozłączyłam. Zastanawia mnie skąd ci naciągacze mają nasze numery... (RODO - srodo)

Z nikąd mają numer jeśli wcześniej nie dzwonili, teraz większość numerów jest losowanych, często też jest tak że jest tylko jeden sygnał sprawdzający czy dany numer istnieje i trafia on do bazy aktywnych i później już dzwonią z durnotami. Różnie z tym ogóle jest.

znali moje imię...
0 0

sks900

#7133518 Napisano: 24.10.2023 13:29:03
kalmia86 napisał(a):

Właśnie miałam telefon z numeru 81 535 60 60. Gość przedstawił się jako pracownik banku pko bp (zaświeciła mi się lampka, bo nie mam konta w pko). Powiedział, że z departamentu cyberprzestępczości czy coś, powiedziałam, że dziękuje nie jestem zainteresowana i się rozłączyłam). Zadzwonił jeszcze raz poirytowany dlaczego się rozłączam (i w tej irytacji było już słychać wschodni akcent....), odpowiedziałam że nie chcę z nim rozmawiać i znów się rozłączyłam. Zastanawia mnie skąd ci naciągacze mają nasze numery... (RODO - srodo)

Kilka sklepów internetowych straciło w ostatnich latach bazy klientów, największy z nich Morele i te bazy włamywacz sprzedał w necie m.in. tym złodziejom co dzwonią, najczęściej z biura poza Polską, ale pewnie mają też mniej zorganizowanych naśladowców u nas. W Polsce, policja łapie czasem tzw. odbieraków pod bankomatami. 
Numerem telefonu, który nam się wyświetla nie ma co się sugerować, bo dzwonią z płatnej bramki i ustawiają dowolny nr lub słowo, żeby nam się wyświetliło. 

ps. Dzisiejszy art., pani straciła 331 tys. zł razem z kredytem, ciekawe czy tam policjanci mówili ze wschodnim akcentem. 
Ponad 330 tys. zł straciła 39-latka z powiatu sulęcińskiego. Uwierzyła fałszywym policjantom (msn.com)
0 0

cleo25

#7133542 Napisano: 24.10.2023 14:57:09
kerocna napisał(a):

kalmia86 napisał(a):

Majkii napisał(a):

kalmia86 napisał(a):

Właśnie miałam telefon z numeru 81 535 60 60. Gość przedstawił się jako pracownik banku pko bp (zaświeciła mi się lampka, bo nie mam konta w pko). Powiedział, że z departamentu cyberprzestępczości czy coś, powiedziałam, że dziękuje nie jestem zainteresowana i się rozłączyłam). Zadzwonił jeszcze raz poirytowany dlaczego się rozłączam (i w tej irytacji było już słychać wschodni akcent....), odpowiedziałam że nie chcę z nim rozmawiać i znów się rozłączyłam. Zastanawia mnie skąd ci naciągacze mają nasze numery... (RODO - srodo)

Z nikąd mają numer jeśli wcześniej nie dzwonili, teraz większość numerów jest losowanych, często też jest tak że jest tylko jeden sygnał sprawdzający czy dany numer istnieje i trafia on do bazy aktywnych i później już dzwonią z durnotami. Różnie z tym ogóle jest.

znali moje imię...

Może masz konto na olx? Tam jest imię podane i nr telefonu, do mnie wydzwaniają na numer powiązany właśnie z kontem na olx.

Do mnie dzwonili z "mojego" banku i znali moje imię. Nie dyskutuję. Rozłączam się i blokuję.
0 0

samdej

#7133589 Napisano: 24.10.2023 17:25:07
Może to kwestia przewrażliwienia, ale wkurza mnie, że tak mało z nas korzysta z lupy na forum i porusza kwestie, które były np. wyjaśnione 2 godziny wcześniej (pół biedy jeżeli na poprzedniej stronie jest odpowiedź, niestety często bywa i tak, że info w temacie jest ledwie kilka "pięter" wyżej). 

Rozumiem, że energię i czas poświęcamy na konkursy, ale jak dla mnie jest to okazanie braku szacunku dla pozostałych konkursowiczów gdy:
  • nie chce nam się przeskrollować chociaż ostatniej strony lub użyć lupy w celu znalezienia odpowiedzi na nurtującą nas kwestię;
  • nie doceniamy, albo inaczej - nie możemy docenić poświęconego czasu i udzielonej odpowiedzi na nasze pytanie, ponieważ nie zadaliśmy sobie trudu sprawdzenia czy już ktoś o to samo nie pytał i czy nie padło info zwrotne;
  • zaśmiecamy forum czymś co było dopiero co wałkowane.
Ok, żale wylaneemotka  
Zmiany podejścia raczej nie ma co oczekiwać za bardzo, ale ulżyło trochę emotka emotka

agnesita

#7133604 Napisano: 24.10.2023 18:27:53
Nie mogę znaleźć paragonu wakacyjne wspomnienia, chyba przejrzałam już wszystkie możliwe miejsca. Jakim cudem nie odłożyłam go do koperty z paragonami? emotka
0 0

zezowaty_kot

#7133605 Napisano: 24.10.2023 18:29:51
agnesita napisał(a):

Nie mogę znaleźć paragonu wakacyjne wspomnienia, chyba przejrzałam już wszystkie możliwe miejsca. Jakim cudem nie odłożyłam go do koperty z paragonami? emotka

Sprawdź portfel i torebkę dokładnie. emotka
0 0

cudaczek121

#7133607 Napisano: 24.10.2023 18:35:41
agnesita napisał(a):

Nie mogę znaleźć paragonu wakacyjne wspomnienia, chyba przejrzałam już wszystkie możliwe miejsca. Jakim cudem nie odłożyłam go do koperty z paragonami? emotka

Poszukaj na spokojnie jeszcze raz
0 0

donia7

#7133608 Napisano: 24.10.2023 18:36:28
agnesita napisał(a):

Nie mogę znaleźć paragonu wakacyjne wspomnienia, chyba przejrzałam już wszystkie możliwe miejsca. Jakim cudem nie odłożyłam go do koperty z paragonami? emotka

Poszukaj w innych paragonach jak masz podpisane. Może przez pomyłkę włożyłaś z innym. Kciuki!
0 0

agnesita

#7133611 Napisano: 24.10.2023 18:40:49
donia7 napisał(a):

agnesita napisał(a):

Nie mogę znaleźć paragonu wakacyjne wspomnienia, chyba przejrzałam już wszystkie możliwe miejsca. Jakim cudem nie odłożyłam go do koperty z paragonami? emotka

Poszukaj w innych paragonach jak masz podpisane. Może przez pomyłkę włożyłaś z innym. Kciuki!

wzięłam to pod uwagę, przejrzałam każdy paragon po kolei czy się nie podczepil bo z mojego lewiatana są wyjątkowo małe, ale nie ma emotka
0 0

agnesita

#7133612 Napisano: 24.10.2023 18:42:02
cudaczek121 napisał(a):

agnesita napisał(a):

Nie mogę znaleźć paragonu wakacyjne wspomnienia, chyba przejrzałam już wszystkie możliwe miejsca. Jakim cudem nie odłożyłam go do koperty z paragonami? emotka

Poszukaj na spokojnie jeszcze raz

Już nie mam pomysłu gdzie szukać emotka
0 0