Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

rufus

#7131746 Napisano: 17.10.2023 17:01:14
anaesth napisał(a):

Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.

C4 ma "kukurydza bonduel"
1 anaesth 0

kreo42

#7131772 Napisano: 17.10.2023 19:10:02
rufus napisał(a):

anaesth napisał(a):

Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.

C4 ma "kukurydza bonduel"

Lewiatan ma opis bonduelle,  sklepy osiedlowe np koło mnie też
0 0

GreenEK

#7131777 Napisano: 17.10.2023 19:29:27
[quote=

tereniagno napisał(a):

brucee napisał(a):

mima napisał(a):

brucee napisał(a):

mima napisał(a):

mima]Jak poprosiłam pieczątkę w IM w konkursie Bonduelle to byli mega zdziwieni (...)

Zwykle olewałam konkursy/loterie, których zasady mi nie pasowały i tyle. Ale tym razem napisałam do nich.
I namawiam: piszcie. Nie wiem czy w aktualnej loterii coś to zmieni ale może w przyszłości bardziej pomyślą.

0 0

anaesth

#7131927 Napisano: 18.10.2023 12:41:09
moskala22 napisał(a):

anaesth napisał(a):

Tak w temacie kijowych opisów na paragonach, to mam takie wspomnienie, jak za nastolaty pracowałam przez krótki czas w sklepie spożywczym i jak była jakaś niezgodność w cenach, promocja, cokolwiek, to się szło do komputera na zapleczu i wprowadzenie zmiany zajmowało 2-3 minuty. Ale pewnie sklepy sieci typu Biedronka nie mogą sobie tak po prostu zmienić opisu i musi być w całej Polsce taki sam… Gdzie w takim razie Bonduelle ma akceptowalny opis? Kusi mnie, żeby posłać „kukurydzę złocistą” ze Stokrotki, ale szkoda byłoby trafić i przejść negatywną weryfikację.

Ja mam w Lewiatanie dobry opis kukurydzy. Ale z kolei w jednym Lewiatanie mam "chipsy Przysnacki", a w drugim "chipsy z kotła" emotka

W DC jest opis chipsy w kotle praż 7,99 emotka
0 0

tereniagno

#7131938 Napisano: 18.10.2023 13:15:50
Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka
1 kumulacja 0

majonez1992

#7131940 Napisano: 18.10.2023 13:26:21
tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.
0 0

sks900

#7131945 Napisano: 18.10.2023 13:34:50
atyde25 napisał(a):

Te oszustwa są straszne my to jakoś ogarniemy ale osoby 70+ mają przechlapane bo są niektórzy bardzo ufni.
Akurat nie wiem jak w innych sieciach ale w t-mobile od razu przy połączeniu pojawia się przy numerze potencjalne oszustwo i od razu to blokuję.Ile ja mam numerów w blokadzie to nie zliczę:(

Młody wiek nie chroni przed tymi oszustwami.

"Prawie 200 tys. zł stracił 38-letni mieszkaniec powiatu ostrowskiego (Mazowieckie), który padł ofiarą oszustwa metodą na pracownika banku



Mężczyzna uwierzył w historię o włamaniu na jego rachunek bankowy i przelał pieniądze na konto oszusta.Jak poinformowała we wtorek rzeczniczka Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej, kilka dni temu do mieszkańca pow. ostrowskiego zadzwonił mężczyzna podający się za pracownika banku.Przekazał 38-latkowi, że właśnie zarejestrowano włamanie na jego konto i aby nie stracił wszystkich pieniędzy powinien niezwłocznie przelać je na podany rachunek – zrelacjonowała policjantka.Mieszkaniec pow. ostrowskiego w kilku przelewach przekazał na podany numer rachunku zgromadzone pieniądze - łącznie prawie 200 tys. zł.Policja cały czas apeluje o ostrożność w kontaktach telefonicznych z obcymi osobami.Podczas rozmowy telefonicznej nie jesteśmy w stanie zweryfikować tożsamości rozmówcy, dlatego należy zakończyć rozmowę, skontaktować się z bankiem lub osobiście udać się do placówki bankowej, aby sprawdzić przekazaną wiadomość – podkreślają mundurowi.Stracił 200 tys. zł oszukany metodą na pracownika banku (msn.com)

ps. Oni dzwonią z płatnej bramki i nam wyświetla się nr infolinii banku lub jego nazwa, cokolwiek sobie ustawią.
1 kumulacja 0

Nelusia102

#7131948 Napisano: 18.10.2023 13:37:28
majonez1992 napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka


Czyli tu raz trzeba mieć szczęście aby wygrać, a drugie żeby paragon był odpowiednio opisany. Granda.


0 0

atyde25

#7131958 Napisano: 18.10.2023 14:00:44
Oczywiście ,że nie chroni w młodym wieku ale nie na darmo są oszustwa na wnuczka bo starsi mają słabszy wzrok,nie czytają w necie wszystkiego,oglądają z reguły tylko kanał państwowy w tv.Jednak ogląd świata po 70 roku życia lekko się zmienia.
Chociaż była taka babcia co wykiwała oszustów a była dobrze po 80 brawo babciu:):):)
A co mnie wkurza opis groszku B w Lidlu-Goszek konserw. ściana i mózg na ścianie:(
0 0

tereniagno

#7132082 Napisano: 18.10.2023 20:08:55
No i jak tu nie wkurzać się. Wróciłam z ITM,kupowałam produkty na konkurs,
a mianowicie taK wyglądają opisy na paragonie:
PŁYN/PRANIA COLOR-  chodzi o Woolitte,
KAWA FINEZJA MIEL.-   Prima,
ODPLAMIACZ PINK PL - Vanish,
KUL.ZEL.WC BRILL    -  Bref,
KISIEL CYTRYNOWY -   Winiary,
PL/NACZ.SEC OF CHE - Pur emotka
Bądź mądry i pisz wierszeemotka
A dodatkowo wzięłam kukurydzę z groszkiem Bonduelle.
Poszłam do kasy, żeby sprawdził opis w systemie, co? "KUKURYDZA Z GROSZKIEM"
Podziękowałam i nie wzięłam, więc patrzył na mnie, jak na kosmitkę z myślą- Co ta baba chce?
Tak samo ludzie w kolejce patrzyli na mnieemotka

sks900

#7132088 Napisano: 18.10.2023 20:32:29
tereniagno napisał(a):

No i jak tu nie wkurzać się. Wróciłam z ITM,kupowałam produkty na konkurs,
a mianowicie taK wyglądają opisy na paragonie:
PŁYN/PRANIA COLOR-  chodzi o Woolitte,
KAWA FINEZJA MIEL.-   Prima,
ODPLAMIACZ PINK PL - Vanish,
KUL.ZEL.WC BRILL    -  Bref,
KISIEL CYTRYNOWY -   Winiary,
PL/NACZ.SEC OF CHE - Pur emotka
Bądź mądry i pisz wierszeemotka
A dodatkowo wzięłam kukurydzę z groszkiem Bonduelle.
Poszłam do kasy, żeby sprawdził opis w systemie, co? "KUKURYDZA Z GROSZKIEM"
Podziękowałam i nie wzięłam, więc patrzył na mnie, jak na kosmitkę z myślą- Co ta baba chce?
Tak samo ludzie w kolejce patrzyli na mnieemotka

Już ktoś pisał, że na paragonie z ITM, obok nazwy art. jest 13 cyfrowy kod EAN taki sam jak na opakowaniu art. pod kodem kreskowym. Dziwne, żeby odrzucili zdjęcie takiego paragonu i opakowania z widocznym kodem EAN.

GreenEK

#7132093 Napisano: 18.10.2023 20:45:54
tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

Odpowiedź, którą ja otrzymałam
Szanowna Pani, Stosowana w loterii procedura jest standardowym rozwiązaniem, które występuje w bardzo wielu loteriach, w których uwzględnia się paragon
przy dokonaniu zgłoszenia. Organizator jest świadomy sposobu zapisu
informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.
Nie zmienia to jednak faktu, że Uczestnik jest zobligowany do tego, aby
samodzielnie zweryfikować swój paragon i w razie wątpliwości uzyskać
pieczątkę sklepu. Zmiana sposobu weryfikacji nie jest wolą Organizatora,
jak również nie jest możliwa ze względów formalnych - Regulamin jest
częścią decyzji administracyjnej - zezwolenia które wydaje organ
administracji publicznej, co wyklucza dokonywanie w nim modyfikacji.


To wiedzą czy nie wiedzą co kto pisze na paragonach?!
0 0

niewyspanamama

#7132109 Napisano: 18.10.2023 21:42:19
GreenEK napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Dziś dostałam odpowiedź z Bonduelle:
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie
pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania
takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z
punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji
zawartej na paragonie. Regulamin nie zobowiązuje go jednak do tak daleko
posuniętych działań, stąd konieczność przesyłania przez Uczestników
potwierdzeń na paragonach.
Jeśli Organizator podjąłby decyzję pozytywną w Pani przypadku, oznaczałoby to dla niego prowadzenie gry wbrew Regulaminowi, co mogłoby
skutkować odpowiedzialnością po stronie Organizatora. Podkreślam
również, że z uwagi na fakt, że Nagroda zgodnie z par. 4 ust. 5
Regulaminu zasiliła pulę Losowania Dodatkowego, działanie zgodnie z Pani
żądaniem naruszyłoby prawa osób potencjalnie biorących udział w
Losowaniu Dodatkowym. Mając na uwadze powyższe, Komisja zadecydowała o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
No i 100 poszło ,,lotać", to i córka też nie dostanie.
emotka emotka emotka emotka
To po jakiego grzyba robią konkursy, skoro nie potrafią ustalić dokładnie regulaminu emotka
Guzik sobie robią z ludziemotka

Odpowiedź, którą ja otrzymałam
Szanowna Pani, Stosowana w loterii procedura jest standardowym rozwiązaniem, które występuje w bardzo wielu loteriach, w których uwzględnia się paragon
przy dokonaniu zgłoszenia. Organizator jest świadomy sposobu zapisu
informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.
Nie zmienia to jednak faktu, że Uczestnik jest zobligowany do tego, aby
samodzielnie zweryfikować swój paragon i w razie wątpliwości uzyskać
pieczątkę sklepu. Zmiana sposobu weryfikacji nie jest wolą Organizatora,
jak również nie jest możliwa ze względów formalnych - Regulamin jest
częścią decyzji administracyjnej - zezwolenia które wydaje organ
administracji publicznej, co wyklucza dokonywanie w nim modyfikacji.


To wiedzą czy nie wiedzą co kto pisze na paragonach?!

Macie jedną osobę mniej w konkurencji przy tej badziewnej loterii groszkowo-kukurydzianej- olewam to juz calkowicie... paranoja z tymi pieczątkami jeszcze przed zgloszeniem paragonu...czyli jak na samoobsługowej kupie sb 20 sztuk to mam lecieć i żeby kazda mi podbijali mimo ze jeszcze nie wiem czy wygram? Jeszcze nie zwariowałamemotka  ...
1 mia 0

tereniagno

#7132128 Napisano: 18.10.2023 22:51:46

tereniagno

#7132131 Napisano: 18.10.2023 22:59:29
W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji zawartej na paragonie.

Organizator jest świadomy sposobu zapisu informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.

Czy to nie są przypadkiem 2 sprzeczne ze sobą informacje od 1 Organizatora?
A może ja tego nie rozumiememotka
0 0

Nelusia102

#7132134 Napisano: 18.10.2023 23:13:05
tereniagno napisał(a):

W celu wyjaśnienia wątpliwości informujemy także, że Organizator nie posiada wglądu w systemy kasowe sklepów i podanie danych paragonu nie pozwala mu na automatyczne sprawdzenie każdego zakupu. W celu dokonania takiej weryfikacji Organizator musiałby indywidualnie kontaktować się z punktami sprzedaży w przypadku powzięcia wątpliwości co do informacji zawartej na paragonie.

Organizator jest świadomy sposobu zapisu informacji o produkcie promocyjnym na paragonach największych sieci,
stąd jest w stanie dokładnie zweryfikować poprawność dokonanego zakupu.

Czy to nie są przypadkiem 2 sprzeczne ze sobą informacje od 1 Organizatora?
A może ja tego nie rozumiememotka

A Organizator - czyli odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu , to niby kto ? chyba ten , co sprawdza w sklepach opisy , jak dostają zdjęcia paragonów w setkach czy tysiącach i są te same opisy - to chyba świadczy o tym, ze to ten produkt . ORGANIZATOR  jak sobie nie radzi , to niech do innej agencji odda organizację konkursu.
1 cb656 0

mandarynka16

#7132136 Napisano: 18.10.2023 23:15:31
Nelusia102 napisał(a):

y tysiącach i są te same opisy - to chyba świadczy o tym, ze to ten produkt . ORGANIZATOR  jak sobie nie radzi , to niech do innej agencji odda organizację konkursu.

ja bym napisała do organizatora
0 0

tereniagno

#7132141 Napisano: 18.10.2023 23:42:40
Nie zmienia to jednak faktu, że Uczestnik jest zobligowany do tego, aby
samodzielnie zweryfikować swój paragon i w razie wątpliwości uzyskać
pieczątkę sklepu. -Dalsza część regulaminu.

Jeżeli na paragonie jest napisane : groszek konserwowy, kukurydza czy kukurydza z groszkiem,
to ja nie mam wątpliwości, że to jest ten produkt i nie uważam potrzeby, żeby biegać po pieczątkę sklepu.
To Organizator ma problem emotka
0 0

bartez1357

#7132161 Napisano: 19.10.2023 08:02:43
Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?
0 0

nanajka81

#7132301 Napisano: 19.10.2023 14:08:01
bartez1357 napisał(a):

Wkurza mnie brak dostępności produktów, jeżeli chodzi o Żabkę. Odwiedziłem 4 i wcześniej nie było nigdzie Devarsa pod konkurs a teraz Actimel - towar widmo. U Was też tak słabo?

ktos zwiedził 10 żabek I bez efektu - actimela brak. Mnie się udało jeden dorwać.