Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

moskala22

#7081111 Napisano: 22.02.2023 21:02:48
sks900 napisał(a):

Łatwowierność, nie wiem czy to dobre słowo, ale codziennie są informacje jak to poniżej.

Jak coś to ostrzegajcie rodzinę i znajomych, bo niektórzy zapomnieli chyba, że przez telefon można majątek stracić. 

46 latka

Warszawa. Przez dwie godziny rozmawiała z "konsultantem". Straciła ponad 100 tys. złotych

Kobieta, mimo że podjęła pewne środki ostrożności, padła ofiarą oszustwa. Odebrała telefon od mężczyzny, który przedstawił się jako pracownik jej banku. 46-latka straciła ponad 100 tys. zł.Do mieszkanki Warszawy zadzwonił mężczyzna, który przedstawił się jako pracownik jej banku. Choć 46-latka zweryfikowała numer rozmówcy, padła ofiarą oszustwa - przekazała w środę (22 lutego) Komenda Rejonowa Policji - Praga Północ.

Mężczyzna przekazał kobiecie, że z jej konta złożono wnioski o przyznanie kredytu. Zaoferował swoją pomoc w ich anulowaniu. 46-latka zdecydowała się z niej skorzystać i zgodnie z instruktażem wykonywała wszystkie polecenia. "Oszust polecił korzystanie z aplikacji, która miała łączyć się z numerem telefonu działu technicznego banku. Prawdopodobnie skorzystała również z opcji udostępniania ekranu" - czytamy w komunikacie. Połączenie trwało dwie godziny.Po zakończonej rozmowie 46-latka próbowała zalogować się do swojego konta, jednak bezskutecznie. Skontaktowała się z bankiem. Konsultant - już prawdziwy - uświadomił ją, że padła ofiarą kradzieży. "Działanie oszusta polegało na przesyłaniu pieniędzy pomiędzy jej rachunkami, przelaniu ich na obce konta, wypłatę środków z bankomatu i zaciągnięcie pożyczki w wysokości 50 tysięcy złotych. Straty kobiety sięgają prawie 108 tysięcy złotych" - poinformowali mundurowi. Policja apeluje o ostrożność. "Nie instaluj"Policja przekazała, że to już kolejny taki przypadek w ostatnim czasie. Funkcjonariusze apelują o szczególną ostrożność. "Nie należy ulegać namowom rozmówcy o zainstalowanie na swoim telefonie czy komputerze programu lub aplikacji do zdalnej obsługi urządzenia. Oszuści często informują, że poprzez zainstalowanie takiego programu pomogą w przejściu przez trudny proces pozyskania, bądź zabezpieczenia oszczędności" - informują, dodając, że w rzeczywistości umożliwia to jedynie dostęp do kont bankowych i pozwala na wykonywanie operacji finansowych.Warszawa. Przez dwie godziny rozmawiała z "konsultantem". Straciła ponad 100 tys. złotych (msn.com)

Niestety coraz częściej słyszy się o takich akcjach. Sama miałam okazję odebrac taki telefon (kilkukrotnie). Myślę, że niektórzy nabierają się na to, ponieważ gdy widzą że dzwoni do nich ich bank (wyświetla się jego nazwa) lub komenda główna policji (i taki telefon miałam), to włącza się stres a wyłącza logiczne myślenie 

sks900

#7081112 Napisano: 22.02.2023 21:08:26
moskala22 napisał(a):

 Myślę, że niektórzy nabierają się na to, ponieważ gdy widzą że dzwoni do nich ich bank (wyświetla się jego nazwa) lub komenda główna policji (i taki telefon miałam), to włącza się stres a wyłącza logiczne myślenie 

Zgadza się, dzwonią z bramki internetowej i mogą dowolny numer lub słowo ustawić, żeby nam się wyświetliło na telefonie.
0 0

notta

#7081113 Napisano: 22.02.2023 21:10:31
moskala22 napisał(a):

sks900 napisał(a):

Łatwowierność, nie wiem czy to dobre słowo, ale codziennie są informacje jak to poniżej.

Jak coś to ostrzegajcie rodzinę i znajomych, bo niektórzy zapomnieli chyba, że przez telefon można majątek stracić. 

46 latka

Warszawa. Przez dwie godziny rozmawiała z "konsultantem". Straciła ponad 100 tys. złotych

Kobieta, mimo że podjęła pewne środki ostrożności, padła ofiarą oszustwa. Odebrała telefon od mężczyzny, który przedstawił się jako pracownik jej banku. 46-latka straciła ponad 100 tys. zł.Do mieszkanki Warszawy zadzwonił mężczyzna, który przedstawił się jako pracownik jej banku. Choć 46-latka zweryfikowała numer rozmówcy, padła ofiarą oszustwa - przekazała w środę (22 lutego) Komenda Rejonowa Policji - Praga Północ.

Mężczyzna przekazał kobiecie, że z jej konta złożono wnioski o przyznanie kredytu. Zaoferował swoją pomoc w ich anulowaniu. 46-latka zdecydowała się z niej skorzystać i zgodnie z instruktażem wykonywała wszystkie polecenia. "Oszust polecił korzystanie z aplikacji, która miała łączyć się z numerem telefonu działu technicznego banku. Prawdopodobnie skorzystała również z opcji udostępniania ekranu" - czytamy w komunikacie. Połączenie trwało dwie godziny.Po zakończonej rozmowie 46-latka próbowała zalogować się do swojego konta, jednak bezskutecznie. Skontaktowała się z bankiem. Konsultant - już prawdziwy - uświadomił ją, że padła ofiarą kradzieży. "Działanie oszusta polegało na przesyłaniu pieniędzy pomiędzy jej rachunkami, przelaniu ich na obce konta, wypłatę środków z bankomatu i zaciągnięcie pożyczki w wysokości 50 tysięcy złotych. Straty kobiety sięgają prawie 108 tysięcy złotych" - poinformowali mundurowi. Policja apeluje o ostrożność. "Nie instaluj"Policja przekazała, że to już kolejny taki przypadek w ostatnim czasie. Funkcjonariusze apelują o szczególną ostrożność. "Nie należy ulegać namowom rozmówcy o zainstalowanie na swoim telefonie czy komputerze programu lub aplikacji do zdalnej obsługi urządzenia. Oszuści często informują, że poprzez zainstalowanie takiego programu pomogą w przejściu przez trudny proces pozyskania, bądź zabezpieczenia oszczędności" - informują, dodając, że w rzeczywistości umożliwia to jedynie dostęp do kont bankowych i pozwala na wykonywanie operacji finansowych.Warszawa. Przez dwie godziny rozmawiała z "konsultantem". Straciła ponad 100 tys. złotych (msn.com)

Niestety coraz częściej słyszy się o takich akcjach. Sama miałam okazję odebrac taki telefon (kilkukrotnie). Myślę, że niektórzy nabierają się na to, ponieważ gdy widzą że dzwoni do nich ich bank (wyświetla się jego nazwa) lub komenda główna policji (i taki telefon miałam), to włącza się stres a wyłącza logiczne myślenie 

Do mnie dzwonili też. Nawet numer na infolinię banku się zgadzał. więc wszystko było cacy. Tylko akcent wschodni i dziwne teksty rzucane mimo chodem zaraz uruchomiły alert. A prawda jest taka że dzwonili z pko, a ja tam żadnego konta nie mamm..
0 0

cb656

#7081123 Napisano: 22.02.2023 22:39:28
notta napisał(a):

... akcent wschodni i dziwne teksty rzucane mimo chodem zaraz uruchomiły alert. A prawda jest taka, że dzwonili z pko, a ja tam żadnego konta nie mam..

Nooo... Nic dziwnego.
Uwaga wrzucona mimochodem: STRZEŻ SIĘ! emotka
0 0

pikawka

#7081140 Napisano: 23.02.2023 08:21:07
Angina… trzecia od listopada i trzeci antybiotyk emotka
0 0

Claudia77

#7081145 Napisano: 23.02.2023 09:17:36
pikawka napisał(a):

Angina… trzecia od listopada i trzeci antybiotyk emotka

emotka  u mnie od stycznia młodszy synek ciągle choruje i już drugi antybiotyk bierze...a ja się tylko reanimuje cały czas przy nim emotka
0 0

nanajka81

#7081146 Napisano: 23.02.2023 09:27:06
Claudia77 napisał(a):

pikawka napisał(a):

Angina… trzecia od listopada i trzeci antybiotyk emotka

emotka  u mnie od stycznia młodszy synek ciągle choruje i już drugi antybiotyk bierze...a ja się tylko reanimuje cały czas przy nim emotka

moja młoda tydzień po antybiotyku i znowu kaszle... W nocy śpi, w ciągu dnia kaszle. Już mnie głowa boli od tego jej kaszlu bo z testów nic nie wyszło i poza tym nic jej nie dolega. Lekarz bezradnie rozkłada ręce. Takie czasy, takie choroby, kaszel może się utrzymywać...
0 0

atyde25

#7081257 Napisano: 23.02.2023 16:52:09
Ludzie ogólnie.Czy jak jesteście w sklepie ściągacie coś z półki to co upadło zostawiacie na podłodze i idziecie dalej.
Albo jak się coś wam wylało na taśmę w sklepie nie wycieracie i zostawiacie  by inni się uwalili.To chore jest gdzie podstawy kultury.
1 cb656 0

rainbowdash

#7081263 Napisano: 23.02.2023 17:08:46
Najlepiej to znaleźć w domu paragon dzień po zakończeniu konkursu emotka  (martini)
0 0

agnesita

#7081458 Napisano: 24.02.2023 18:30:58
Moje roztargnienie bo źle daty patrzę
0 0

ziolko

#7081575 Napisano: 25.02.2023 20:02:33
Wkurza mnie nadużywanie oznaczenia "wszyscy" w grupach sprzedażowych, nawet jak się nie licytuje. 
Szczególnie przez administrację, pod ich prywatnymi licytacjami. W dodatku po raz kolejny. 
Właśnie coś napisałam na ten temat w jednej grupie i ku mojemu zdumieniu zostałam wywalona i zablokowana  emotka emotka emotka
0 0

koniczynka123

#7081641 Napisano: 26.02.2023 18:27:18
sabart napisał(a):

anialistopad napisał(a):

sabart napisał(a):

Dzisiejsza faktura za prąd 😭

Ja dostałam 1367 zł za 3 miesiace

Ja mam 951 zł za ostatni miesiąc😂 

U mnie wszystkie opłaty za dom (gaz, prąd, CO, ubezpieczenie domu, kominiarz, śmieci, woda, PZU na życie), za miesiąc (2 dorosłych+ dziecko) wyszły niecałe 900 zł. Dla mnie takie rachunki jak piszecie są niewyobrażalne emotka Kredyt na szczęście zakończyliśmy spłacać rok temu emotka
Wkurza mnie ból głowy i okropny wiatr za oknem emotka
0 0

sesyjnie1

#7081652 Napisano: 26.02.2023 20:07:03
ziolko napisał(a):

Wkurza mnie nadużywanie oznaczenia "wszyscy" w grupach sprzedażowych, nawet jak się nie licytuje. 
Szczególnie przez administrację, pod ich prywatnymi licytacjami. W dodatku po raz kolejny. 
Właśnie coś napisałam na ten temat w jednej grupie i ku mojemu zdumieniu zostałam wywalona i zablokowana  emotka emotka emotka

 To oznaczenie można usunąć emotka  ja już nie dostaje powiadomień, jak chcesz wiedzieć jak to napisz priv jutro poszukam tego:) 



a tak w temacie: wkurza mnie pogoda, która skutecznie blokuje moja wenę twórcza. Jakiś przestój mam. emotka
i znalazłam paragon z intermarche i już po konkursie ehhh
0 0

halliday

#7081658 Napisano: 26.02.2023 21:00:09
ze konkurs maoam miał etap do wczoraj, a chciałem wysłać dzisiaj na pierwszy etap zgłoszenie emotka
0 0

ziolko

#7081665 Napisano: 26.02.2023 22:13:22
sesyjnie1 - wiem, że można wyłączyć. 
Wyłączyłam... ale już po komentarzu a przed odpowiedzią... nie mogłam dodać odpowiedzi, więc w ten sposób dowiedziałam się, że zostałam wykopana z grupy z wilczym biletem. No cóż. Widać admin miał wygórowane mniemanie o sobie emotka
1 sesyjnie1 0

GreenEK

#7082676 Napisano: 05.03.2023 15:52:39
Miasto prawie 40 tys. dusz. 
I aż 2 sklepy, w których mogę odebrać wygrane piwo...
0 0

psotka

#7082731 Napisano: 06.03.2023 06:40:38
Ceny mnie wkurzaja. Codziennie wiecej i wiecej. 

16 stycznia 2 tygodnie wakacji nad morzem cena 3900 za osobe. Wczoraj juz 5400 i to jest najtansza oferta. Do czego my zmierzamy
0 0

southlander

#7082776 Napisano: 06.03.2023 12:15:41
psotka napisał(a):

Ceny mnie wkurzaja. Codziennie wiecej i wiecej. 

16 stycznia 2 tygodnie wakacji nad morzem cena 3900 za osobe. Wczoraj juz 5400 i to jest najtansza oferta. Do czego my zmierzamy

Ludzie grzecznie płacą, to czemu mieliby ciąć ceny? emotka  Już to gdzieś komuś pisałem niedawno na forum: wyjazd na własną rękę i za te 3900 za osobę to zrobisz sobie naprawdę królewski wypad i to nie nad polskie morze, ale np. do Włoch, już licząc z biletem lotniczym. Wynajem wyłącznie przez airbnb, ew. booking jakiegoś apartamentu i można sobie samemu gotować niektóre posiłki, plus okazjonalne kosztowanie miejscowych specjałów w restauracjach dla lokalsów które są smaczne i tańsze niż te typowo turystyczne, plus znakomite street foody.

cherry21

#7083042 Napisano: 07.03.2023 15:06:54
Wkurza mnie Smolar. Już od roku jestem w gronie konkursowiczów, biorę udział prawie w każdym konkursie od Smolaru i do tego nic. Ani w konkursie, ani w loteriach. Już nie wiem, co trzeba zrobić i napisać żeby tam wygraćemotka
0 0

edzia21

#7083045 Napisano: 07.03.2023 15:17:30
vishnia21 napisał(a):

Wkurza mnie Smolar. Już od roku jestem w gronie konkursowiczów, biorę udział prawie w każdym konkursie od Smolaru i do tego nic. Ani w konkursie, ani w loteriach. Już nie wiem, co trzeba zrobić i napisać żeby tam wygraćemotka

Smolaru emotka  (wybacz, rozbawiło)