Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

cudaczek121

#7047481 Napisano: 16.09.2022 20:12:56
zielonaszpilka napisał(a):

Wkurzyła mnie kasjerka na stacji Orlen. Podjechałam nadać paczkę i skoro już tam zajechała to uznałam, że wezmę udział w konkursie żywca. Kupiłam trzy wody i tigera, ale kasjerka nabiła mi 4 wody, co zauważyłam dopiero po wydrukowaniu paragonu. Trzy wody wystarczą na konkurs, a za czwarta liczą już sobie ponad 4 zl. No bez przesady:D Ok, nie ma problemu, zrobi zwrot. No i zrobiła, ale w aucie zorientowałam się, że zabrała mi paragon. No to z powrotem idę do niej, a ona że musi mieć oryginał dla siebie i zrobi mi skan. Stwierdziłam, że no trudno, zerknę w regulaminy, może skan wystarczy, ale dla spokoju kupiłam nowe trzy wody, dostaje nowy paragon i ok. Ale w aucie znowu widzę, że to nie skan, a jakiś wydruk z komputera tego błędnego paragonu z czterema wodami, patrzę na te masy wody w aucie i mnie strzela. Mam kilka butelek drogiej wody i jeden paragon. Jako klient powinnam dostać oryginał paragonu, a nie jakiś wydruk nie wiadomo czego z komputera. Idę tam z powrotem. Krótka dyskusja z panią, która ma mnie już na pewno za czepliwą wariatkę, co akurat mam gdzieś emotka i dostaję oryginał paragonu z powrotem. Nauczka na przyszłość i rada dla Was emotka  jak zależy wam na paragonie to poproście o anulowanie całego paragonu i nabicie od nowa prawidłowo. Według mnie tak powinno to być zrobione, ale pani na Orlenie ma możliwość zrobienia storno tylko jednej pozycji z paragonu i z niej skorzystała, tylko w tej sytuacji klient zostaje bez oryginału paragonu. Bo w tej sytuacji kupiłam trzy wody i tigera, a paragonu nie mam żadnego. A wydruk, który mi na początku dała był wydrukiem z czterema wodami, czyli dalej to nie było to, co ja faktycznie kupiłam. 

Jakbym potrzebowała coś na konkurs, to jakoś bym przebolała ta wodę za 4 zł, serio. Mnie by się nie chciało walczyć o te 4 złote wte czy wewte. Cieszyłabym się, że mogę w ogóle zagrać, bo jakby babeczka nabija tylko 2 wody, to już gorzej, he he
0 0

cudaczek121

#7047483 Napisano: 16.09.2022 20:18:38
psotka napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

psotka napisał(a):

Mam to samo - goraczka, bol glowy, oslabienie, brak apetytu, zmeczenie, nic sie nie da zrobic. Lekarka wysłała mnie na test covidowy. 

daj znać czy Covid Ci wyszedł, w sumie ciekawa jestem co to za g*w*o się przypałętało.

Domowy test wykazal wynik pozytywny - 2 kreski, 1 mocno widoczna, a druga mniej. Zaje.bisty urlop emotka  mialam być Dzis ww Wrocławiu na wygranym wyjezdzie emotka  drugi covid w tym roku
 Musial mnie ktoś w pociagu nad morze zarazic 

Dużo zdrowia życzę! Gdybys miała jeszcze kiedyś okazję być we Wrocławiu, to zaprszam- fajne miasto moje rodzinne:)
1 psotka 0

zielonaszpilka

#7047484 Napisano: 16.09.2022 20:19:08
cudaczek121 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Wkurzyła mnie kasjerka na stacji Orlen. Podjechałam nadać paczkę i skoro już tam zajechała to uznałam, że wezmę udział w konkursie żywca. Kupiłam trzy wody i tigera, ale kasjerka nabiła mi 4 wody, co zauważyłam dopiero po wydrukowaniu paragonu. Trzy wody wystarczą na konkurs, a za czwarta liczą już sobie ponad 4 zl. No bez przesady:D Ok, nie ma problemu, zrobi zwrot. No i zrobiła, ale w aucie zorientowałam się, że zabrała mi paragon. No to z powrotem idę do niej, a ona że musi mieć oryginał dla siebie i zrobi mi skan. Stwierdziłam, że no trudno, zerknę w regulaminy, może skan wystarczy, ale dla spokoju kupiłam nowe trzy wody, dostaje nowy paragon i ok. Ale w aucie znowu widzę, że to nie skan, a jakiś wydruk z komputera tego błędnego paragonu z czterema wodami, patrzę na te masy wody w aucie i mnie strzela. Mam kilka butelek drogiej wody i jeden paragon. Jako klient powinnam dostać oryginał paragonu, a nie jakiś wydruk nie wiadomo czego z komputera. Idę tam z powrotem. Krótka dyskusja z panią, która ma mnie już na pewno za czepliwą wariatkę, co akurat mam gdzieś emotka i dostaję oryginał paragonu z powrotem. Nauczka na przyszłość i rada dla Was emotka  jak zależy wam na paragonie to poproście o anulowanie całego paragonu i nabicie od nowa prawidłowo. Według mnie tak powinno to być zrobione, ale pani na Orlenie ma możliwość zrobienia storno tylko jednej pozycji z paragonu i z niej skorzystała, tylko w tej sytuacji klient zostaje bez oryginału paragonu. Bo w tej sytuacji kupiłam trzy wody i tigera, a paragonu nie mam żadnego. A wydruk, który mi na początku dała był wydrukiem z czterema wodami, czyli dalej to nie było to, co ja faktycznie kupiłam. 

Jakbym potrzebowała coś na konkurs, to jakoś bym przebolała ta wodę za 4 zł, serio. Mnie by się nie chciało walczyć o te 4 złote wte czy wewte. Cieszyłabym się, że mogę w ogóle zagrać, bo jakby babeczka nabija tylko 2 wody, to już gorzej, he he

Jakby nabiła poniżej 10 zł, to też by musiała mi anulować paragon emotka  życie;) Miała babka pecha, że to Orlen, a ja byłam dzisiaj w bojowym nastroju;) gdybym nie była albo gdyby to była inna stacja to być może dobrałabym tę czwartą wodę za 4,30 z półki, chociaż taka cena za 1,5 l źródlanej wody to ostre przegięcie. 

Annysz

#7047528 Napisano: 16.09.2022 23:58:11
maryjane napisał(a):

ch_magd napisał(a):

Wkurza mnie, że w promocyjnych konkursach przeważają zakupy słodyczy... Ja to kupuje, nie wygrywam a zjeść trzeba. I tyje tyjeemotka emotka

i potem się tłumacz:
-czemu jesteś taka gruba?
-a wiesz, bo nie idzie mi w konkursach...

Dlatego cieszę się, że mam w rodzinie dużo dzieci. Sprawdzam datę ważności przed zakupem i do pudła. Paczki świąteczne wypasione, nie mam poczucia, że zmarnowałam pieniądze, nie żrę "bo się zepsuje". Nie lubię konkursów z kodami, bo trzeba otworzyć, a wtedy trzeba też zjeść, ale tu z kolei pomaga mąż, który ma błyskawiczną przemianę materii i żołądek bez dna...
Wkurza mnie Kinder, chyba nie dane mi kest wygrać w żadnym ich konkursie...

katee14

#7047571 Napisano: 17.09.2022 13:42:04
Mnie wkurzają te ciemne paragony. Poszłam na piechotkę do Lidla jakieś 3kilometry w jedną stronę kupiłam parę produktów konkursowych, a nie wiem jakim cudem jak wyjęłam w domu paragon to jest w połowie czarny.  Po lewej stronie gdzie są nazwy produktów nie widać nic.  Co za pech.emotka
0 0

zielonaszpilka

#7047575 Napisano: 17.09.2022 14:00:45
katee14 napisał(a):

Mnie wkurzają te ciemne paragony. Poszłam na piechotkę do Lidla jakieś 3kilometry w jedną stronę kupiłam parę produktów konkursowych, a nie wiem jakim cudem jak wyjęłam w domu paragon to jest w połowie czarny.  Po lewej stronie gdzie są nazwy produktów nie widać nic.  Co za pech.emotka

Te nowe niebieskie paragony wystarczy mocniej dotknąć i się robią czarne. Badziew jakich mało. A jeśli miałaś ten stary biały paragon to może czymś został zalany? Płyny do dezynfekcji rąk też niszczą paragony. 
0 0

katee14

#7047577 Napisano: 17.09.2022 14:04:47
Tak to ten niebieski.   emotka
0 0

mietowa

#7047582 Napisano: 17.09.2022 14:28:51
A weźcie, jak moje dzieci były noworodkami, to nie dotykałam ich tak delikatnie jak tych paragonów emotka

anet

#7047601 Napisano: 17.09.2022 17:17:15
Wkurza mnie powtórka z rozrywkiemotka , przede mną paragon, nówka nieśmigany. Rejestruję zgłoszenie na Lindt i co? Po kliknięciu przycisku "zagraj", nic się nie dzieje, jakby zawieszona strona. No to klikam drugi raz, a tu komunikat, że paragon o takim numerze został już zgłoszonyemotka .Zdrapki na oczy nie zobaczyłam, na mailu potwierdzenia dokonania zgłoszenia brak; poczekam co odpisze organizator.emotka
0 0

ikropka

#7047606 Napisano: 17.09.2022 17:43:07
anet napisał(a):

Wkurza mnie powtórka z rozrywkiemotka , przede mną paragon, nówka nieśmigany. Rejestruję zgłoszenie na Lindt i co? Po kliknięciu przycisku "zagraj", nic się nie dzieje, jakby zawieszona strona. No to klikam drugi raz, a tu komunikat, że paragon o takim numerze został już zgłoszonyemotka .Zdrapki na oczy nie zobaczyłam, na mailu potwierdzenia dokonania zgłoszenia brak; poczekam co odpisze organizator.emotka

No to chyba mają jakiś błąd bo u mnie taki sam przypadek emotka
0 0

anet

#7047609 Napisano: 17.09.2022 17:58:48
ikropka napisał(a):

anet napisał(a):

Wkurza mnie powtórka z rozrywkiemotka , przede mną paragon, nówka nieśmigany. Rejestruję zgłoszenie na Lindt i co? Po kliknięciu przycisku "zagraj", nic się nie dzieje, jakby zawieszona strona. No to klikam drugi raz, a tu komunikat, że paragon o takim numerze został już zgłoszonyemotka .Zdrapki na oczy nie zobaczyłam, na mailu potwierdzenia dokonania zgłoszenia brak; poczekam co odpisze organizator.emotka

No to chyba mają jakiś błąd bo u mnie taki sam przypadek emotka

Oo to rzeczywiście..a też dzisiaj?
0 0

nelunia

#7047612 Napisano: 17.09.2022 18:12:46
anet napisał(a):

Wkurza mnie powtórka z rozrywkiemotka , przede mną paragon, nówka nieśmigany. Rejestruję zgłoszenie na Lindt i co? Po kliknięciu przycisku "zagraj", nic się nie dzieje, jakby zawieszona strona. No to klikam drugi raz, a tu komunikat, że paragon o takim numerze został już zgłoszonyemotka .Zdrapki na oczy nie zobaczyłam, na mailu potwierdzenia dokonania zgłoszenia brak; poczekam co odpisze organizator.emotka

Kilka chwil temu ta sama sytuacja. Chyba coś się potentegowało na ich stronie emotka
0 0

karas93

#7047698 Napisano: 18.09.2022 19:59:11
nelunia napisał(a):

anet napisał(a):

Wkurza mnie powtórka z rozrywkiemotka , przede mną paragon, nówka nieśmigany. Rejestruję zgłoszenie na Lindt i co? Po kliknięciu przycisku "zagraj", nic się nie dzieje, jakby zawieszona strona. No to klikam drugi raz, a tu komunikat, że paragon o takim numerze został już zgłoszonyemotka .Zdrapki na oczy nie zobaczyłam, na mailu potwierdzenia dokonania zgłoszenia brak; poczekam co odpisze organizator.emotka

Kilka chwil temu ta sama sytuacja. Chyba coś się potentegowało na ich stronie emotka

Działa wam już Lindt?
0 0

stokrotka238

#7047795 Napisano: 19.09.2022 12:01:15
karas93 napisał(a):

nelunia napisał(a):

anet napisał(a):

Wkurza mnie powtórka z rozrywkiemotka , przede mną paragon, nówka nieśmigany. Rejestruję zgłoszenie na Lindt i co? Po kliknięciu przycisku "zagraj", nic się nie dzieje, jakby zawieszona strona. No to klikam drugi raz, a tu komunikat, że paragon o takim numerze został już zgłoszonyemotka .Zdrapki na oczy nie zobaczyłam, na mailu potwierdzenia dokonania zgłoszenia brak; poczekam co odpisze organizator.emotka

Kilka chwil temu ta sama sytuacja. Chyba coś się potentegowało na ich stronie emotka

Działa wam już Lindt?

Mi z godzinę temu nie działał
1 ReneK 0

ReneK

#7047806 Napisano: 19.09.2022 12:42:51
stokrotka238 napisał(a):

karas93 napisał(a):

nelunia napisał(a):

anet napisał(a):

Wkurza mnie powtórka z rozrywkiemotka , przede mną paragon, nówka nieśmigany. Rejestruję zgłoszenie na Lindt i co? Po kliknięciu przycisku "zagraj", nic się nie dzieje, jakby zawieszona strona. No to klikam drugi raz, a tu komunikat, że paragon o takim numerze został już zgłoszonyemotka .Zdrapki na oczy nie zobaczyłam, na mailu potwierdzenia dokonania zgłoszenia brak; poczekam co odpisze organizator.emotka

Kilka chwil temu ta sama sytuacja. Chyba coś się potentegowało na ich stronie emotka

Działa wam już Lindt?

Mi z godzinę temu nie działał

Nie działa!pokazuje tylko błąd iż nr par. został juz zgłoszonyemotka
0 0

darog

#7047809 Napisano: 19.09.2022 12:58:58
ReneK napisał(a):

Nie działa!pokazuje tylko błąd iż nr par. został juz zgłoszonyemotka

mi na mail nic nie odpisali. w rozmowie tel 22 122 18 12 powiedzieli, że "każdy ma roszczenia bo nie wygrał! a zdrapka to tylko "zabawa" - bo albo jest wygrana w danej bramce czasowej albo nie" a informatyk sprawdza "powiązania numerów paragonów jeśli są te same- a to jest możliwe". a skoro paragon o takim samym numerze został zarejestrowany - to i potwierdzenia mail oczywiście nie będzie. tyle że ja mam 4 numery pod rząd-tj kolejne. Dziwny zbieg okoliczności..
4 paragony zmarnowane mam ?! 
- nie daruje. uczciwie kupione wyłacznie na loterie - bo słodyczy mam w pracy i domu full.
0 0

ziolko

#7047811 Napisano: 19.09.2022 13:07:51
darog no to piszcie reklamacje, na gorąco. 
Bo jakby tak miała jedna osoba, to miałaby problem z komputerem czy telefonem, ale tyle osób i to samo? To jest błąd po ich stronie.
Załączajcie screeny, a najlepiej nagrajcie filmiki z rejestrowania kodu i im to wyślijcie. 
2 ReneK, darog 0

katee14

#7047869 Napisano: 19.09.2022 16:23:46
Mnie wkurzyło to, że dzisiaj dostałam odpowiedź na emaila wysłanego 21.07 do metaxy z zapytaniem czy zgłoszenie zostało zarejestrowane bo nie miałam odpowiedzi na poczcie. Po co mi ta informacja po dwóch miesiącach jak konkurs dawno zakończony.

anet

#7047885 Napisano: 19.09.2022 17:09:34
darog napisał(a):

ReneK napisał(a):

Nie działa!pokazuje tylko błąd iż nr par. został juz zgłoszonyemotka

mi na mail nic nie odpisali. w rozmowie tel 22 122 18 12 powiedzieli, że "każdy ma roszczenia bo nie wygrał! a zdrapka to tylko "zabawa" - bo albo jest wygrana w danej bramce czasowej albo nie" a informatyk sprawdza "powiązania numerów paragonów jeśli są te same- a to jest możliwe". a skoro paragon o takim samym numerze został zarejestrowany - to i potwierdzenia mail oczywiście nie będzie. tyle że ja mam 4 numery pod rząd-tj kolejne. Dziwny zbieg okoliczności..
4 paragony zmarnowane mam ?! 
- nie daruje. uczciwie kupione wyłacznie na loterie - bo słodyczy mam w pracy i domu full.

Chyba powoli rozwiązują sprawę. Mi wysłali kod do zarejestrowania, ale też w mailu im dokładnie opisałam sytuację wraz z załączeniem screenów. W loterii oczywiście pudło, ale chociaż postarali się, żeby sprawdzić problem. darog, to ja chyba rozmawiałam z innym konsultantem-Pani bardzo miła:).

darog

#7047896 Napisano: 19.09.2022 17:47:01
anet napisał(a):

darog napisał(a):

ReneK napisał(a):

Nie działa!pokazuje tylko błąd iż nr par. został juz zgłoszonyemotka

mi na mail nic nie odpisali. w rozmowie tel 22 122 18 12 powiedzieli, że "każdy ma roszczenia bo nie wygrał! a zdrapka to tylko "zabawa" - bo albo jest wygrana w danej bramce czasowej albo nie" a informatyk sprawdza "powiązania numerów paragonów jeśli są te same- a to jest możliwe". a skoro paragon o takim samym numerze został zarejestrowany - to i potwierdzenia mail oczywiście nie będzie. tyle że ja mam 4 numery pod rząd-tj kolejne. Dziwny zbieg okoliczności..
4 paragony zmarnowane mam ?! 
- nie daruje. uczciwie kupione wyłacznie na loterie - bo słodyczy mam w pracy i domu full.

Chyba powoli rozwiązują sprawę. Mi wysłali kod do zarejestrowania, ale też w mailu im dokładnie opisałam sytuację wraz z załączeniem screenów. W loterii oczywiście pudło, ale chociaż postarali się, żeby sprawdzić problem. darog, to ja chyba rozmawiałam z innym konsultantem-Pani bardzo miła:).

pewnie mój telefon z tym samym problemem był któryś z kolei..i cierpliwość pani się wyczerpała...pozdrowienia, powodzenia!
0 0