Reklama na e-Konkursy.info

WC - rozmowy o wszystkim

donia7

#6257365 Napisano: 20.09.2016 23:07:14
onlyrybka napisał(a):

Nie wiem ile płacą w marketach, ale chyba lepiej w Biedronce emotka  W moim Lidlu kobiety wciąż biegają między towarem a kasą, kasują towar jak roboty (na czas?). Za to w Biedronce jakoś bardziej swojsko jest.
Choć i tak środowisko pracy zależy od danego sklepu/lokalizacji i kierownika. 

Chyba tak. Moja kuzynka pracowała u nas w Lidlu i była zachwycona. Zwolniła się, bo wyjeżdżała.
0 0

defed

#6257408 Napisano: 21.09.2016 08:09:12
edzia3 napisał(a):

Mam pytanie? Czy może ktoś z doświadczenia wie gdzie jest lepiej pracować w Biedronce czy w Lidlu-zmieniam pracę i chciałabym wiedzieć.Bardzo proszę o odpowiedzi.

Jako konkursowiczka wybralabym prace w Lidlu, bo w Biedronce jest wiecej konkonkursow emotka
Jako stala klientka obu sieci nie widze roznicy w traktowaniu pracownikow - w obu dyskontach jest zawsze czynna min.1 kasa i gdy robi sie ogonek to slysze dzwonek i "wykladajacy" przybiega ze wsparciem do kolejnej kasy.
Czasami jest tak, ze na danym obszarze jedna z sieci ma wieksza popularnosc. Wtedy wybralabym sklep, do ktorego przychodzi mniej klientow=statystycznie mniejsza szansa na upierdliwego klienta emotka
0 0

zaczytana-pola

#6257418 Napisano: 21.09.2016 08:39:48
donia7 napisał(a):

onlyrybka napisał(a):

Nie wiem ile płacą w marketach, ale chyba lepiej w Biedronce emotka  W moim Lidlu kobiety wciąż biegają między towarem a kasą, kasują towar jak roboty (na czas?). Za to w Biedronce jakoś bardziej swojsko jest.
Choć i tak środowisko pracy zależy od danego sklepu/lokalizacji i kierownika. 

Chyba tak. Moja kuzynka pracowała u nas w Lidlu i była zachwycona. Zwolniła się, bo wyjeżdżała.

Znajoma też jest zadowolona z pracy w Lidlu. Jakoś tak spokojniej mają, niż w Biedronce.
0 0

edzia3

#6257922 Napisano: 21.09.2016 18:56:06
zaczytana-pola napisał(a):

donia7 napisał(a):

onlyrybka napisał(a):

Nie wiem ile płacą w marketach, ale chyba lepiej w Biedronce emotka  W moim Lidlu kobiety wciąż biegają między towarem a kasą, kasują towar jak roboty (na czas?). Za to w Biedronce jakoś bardziej swojsko jest.
Choć i tak środowisko pracy zależy od danego sklepu/lokalizacji i kierownika. 

Chyba tak. Moja kuzynka pracowała u nas w Lidlu i była zachwycona. Zwolniła się, bo wyjeżdżała.

Znajoma też jest zadowolona z pracy w Lidlu. Jakoś tak spokojniej mają, niż w Biedronce.

Dziękuję za opinie,właśnie jako konkursowiczka wybrałam Lidl jako pierwszy.w biedronce jest więcej konkursów a tak jako pracownik nie mogłabym brać udziału.Dzisiaj byłam na rozmowie kwalifikacyjnej i się jutro okaże.

ondine

#6257955 Napisano: 21.09.2016 19:39:52
onlyrybka napisał(a):

Nie wiem ile płacą w marketach, ale chyba lepiej w Biedronce emotka  W moim Lidlu kobiety wciąż biegają między towarem a kasą, kasują towar jak roboty (na czas?). Za to w Biedronce jakoś bardziej swojsko jest.
Choć i tak środowisko pracy zależy od danego sklepu/lokalizacji i kierownika. 

Ja mam znów wręcz odwrotne spostrzeżenia - w Biedronce zawsze wszyscy zabiegani, 2x dłuższe kolejki, a w Lidlu wszyscy na luzie. To raczej zależy od miejsca, więc chyba nie ma sensu doradzać na podstawie jedynie naszych obserwacji emotka
0 0

ziolko

#6258644 Napisano: 22.09.2016 22:57:03
WAŻNE DLA PŁOCKA!!!!!!

Stężenie benzenu w Płockim powietrzu jest juz przekroczone o ponad 9 razy.
Lepiej dzisiaj nie wychodzić z domu!
Benzen powoduje omdlenia, a także wpływa niszcząco na szpik kostny co prowadzi do BIAŁACZKI lub RAKA!
OSTRZEŻ RODZINĘ I ZNAJOMYCH - udostępnij!

https://www.faceb...911647996563/?type=3
0 0

ondine

#6258833 Napisano: 23.09.2016 11:07:33
Mam pytanie do tych, którzy korzystają z aplikacji e-konkursy na Androida, czy można dodać post tylko składający się z ok. 140 znaków? emotka
0 0

luko922

#6259006 Napisano: 23.09.2016 12:57:15
O kwasie w Żywcu Zdroju. Poważnie i mniej poważnie też emotka
http://advertisin...z-woda-zywiec-zdroj/
0 0

Gość: giuliettaX

#6259048 Napisano: 23.09.2016 13:46:24
luko922 napisał(a):

O kwasie w Żywcu Zdroju. Poważnie i mniej poważnie też  emotka
http://advertisin...z-woda-zywiec-zdroj/

jak mam czas to lubię poczytać takie kom. na fb czy w necie pod artykułami... prawdziwy obraz inteligencji... wynikającej oczywiście z braku wiedzy w tym braku znajomości przepisów, które regulują niemal każdą dziedzinę życia emotka  ale po co się uczyć jak lepiej robić makijaż do szkoły....  emotka  emotka albo głaskać smartfona 24h/7, albo bawić się w plotki obrabiając kogo się da (tu szczegóły wkrótce)... oczywiście w takich kom. są też mega błyskotliwi ludzie z super wpisami emotka   luko mała rada: zdjęcia, imiona i nazwiska musisz rozmyć, bo pozwalają zidentyfikować te osoby, a tak nie można emotka  
1 luko922 0

kaka72

#6259124 Napisano: 23.09.2016 14:35:59
wysłałam 3 zgłoszenia na torbę mikla-oreo 2 z nich się zakwalifikowały wysłałam paragony najpierw milka za 10 dni oreo z tym że paragon milki był nieco wyblaknięty i być może nieczytelny.Torbę oreo już otrzymałam a na milkę nadal czekam i nie wiem czy się doczekam.Mam pytanie czy jeżeli ktoś wygrał kilka nagród w tym konkursie to przychodzą one jedną przesyłką czy każda osobno
0 0

nkba

#6259206 Napisano: 23.09.2016 18:04:34
kaka72 napisał(a):

wysłałam 3 zgłoszenia na torbę mikla-oreo 2 z nich się zakwalifikowały wysłałam paragony najpierw milka za 10 dni oreo z tym że paragon milki był nieco wyblaknięty i być może nieczytelny.Torbę oreo już otrzymałam a na milkę nadal czekam i nie wiem czy się doczekam.Mam pytanie czy jeżeli ktoś wygrał kilka nagród w tym konkursie to przychodzą one jedną przesyłką czy każda osobno

Każda osobno emotka
0 0

evita

#6259323 Napisano: 24.09.2016 00:01:43
Dobry wieczór.

Mam pytanie:

Na urodziny zamówiliśmy ze składkowych funduszy dla znajomej wodę perfumowaną. Przez internet. Ze sklepu internetowego, który ma wspaniałe opinie i nawet swoją reklamę w tv. Przyszła podróba - za 360 zł. Osoba zna kolor, zapach - używa go od 15 lat. Byliśmy z "padaką" w chyba 6 perfumeriach. Wszędzie opinie takie same - towar z oryginalnym nawet się nie witał. Zanim wysłaliśmy protokół reklamacji, zadzwoniliśmy na ichniejszą infolinię i do uok. Pani z infolinii kazała odesłać, bo oni nie mogą sprawdzić każdego dostawcy. Pan  z UOKIKu kazał postępować wg procedur sklepu.

I tak, teraz odesłaliśmy, czytamy, że ten sklep często uważa reklamacja za nieważne i ich nie uznaje. Póki co odpowiedzi nie mamy, jako darczyńcy czujemy się upodleni w samym geście, a jako konsumenci ogłupiali.

Macie jakieś doświadczenia dla nas i rady? Jak nam odpowiedzą, że reklamacja nieważna i odeślą produkt to będziemy walczyć. A jak nie to co? Mogą nie odesłać? Proszę o rady. Całym sercem.

Strasznie nam wstyd.
0 0

taalvikki

#6259327 Napisano: 24.09.2016 00:35:22
evita napisał(a):

Dobry wieczór emotka

Mam pytanie:

Na urodziny zamówiliśmy ze składkowych funduszy dla znajomej wodę perfumowaną. Przez internet. Ze sklepu internetowego, który ma wspaniałe opinie i nawet swoją reklamę w tv. Przyszła podróba - za 360 zł. Osoba zna kolor, zapach - używa go od 15 lat. Byliśmy z "padaką" w chyba 6 perfumeriach. Wszędzie opinie takie same - towar z oryginalnym nawet się nie witał. Zanim wysłaliśmy protokół reklamacji, zadzwoniliśmy na ichniejszą infolinię i do uok. Pani z infolinii kazała odesłać, bo oni nie mogą sprawdzić każdego dostawcy. Pan  z UOKIKu kazał postępować wg procedur sklepu.

I tak, teraz odesłaliśmy, czytamy, że ten sklep często uważa reklamacja za nieważne i ich nie uznaje. Póki co odpowiedzi nie mamy, jako darczyńcy czujemy się upodleni w samym geście, a jako konsumenci ogłupiali.

Macie jakieś doświadczenia dla nas i rady? Jak nam odpowiedzą, że reklamacja nieważna i odeślą produkt to będziemy walczyć. A jak nie to co? Mogą nie odesłać? Proszę o rady. Całym sercem.

Strasznie nam wstyd.



od razu strach, że odpowiedzą, że nieważna. na rozpatrzenie reklamacji jest jakiś tam czas, więc nie ma co doradzać prócz odczekania tego czasu i tyle.
0 0

evita

#6259329 Napisano: 24.09.2016 02:54:58
taalvikki napisał(a):

evita napisał(a):

(...) Na urodziny zamówiliśmy ze składkowych funduszy dla znajomej wodę perfumowaną. Przez internet. Ze sklepu internetowego, który ma wspaniałe opinie i nawet swoją reklamę w tv. Przyszła podróba (...)


od razu strach, że odpowiedzą, że nieważna. na rozpatrzenie reklamacji jest jakiś tam czas, więc nie ma co doradzać prócz odczekania tego czasu i tyle.

Masz rację,
ale to dwa tygodnie przynajmniej ... Plus reszta (zwrot/wysyłka) -> jak pozytywnie rozpatrzą.  Plus czas na ew. inny zakup. Kobieta z naszego LO, całkiem nasza, ale chora.  I jeszcze to emotka
Ja ogólnie chciałabym wiedzieć,   jak ktoś  z podobną sytuacją sobie poradził, tzn. kupił bubel i wywalczył swoje.

0 0

nkba

#6259334 Napisano: 24.09.2016 08:21:07
evita napisał(a):

taalvikki napisał(a):

evita napisał(a):

(...) Na urodziny zamówiliśmy ze składkowych funduszy dla znajomej wodę perfumowaną. Przez internet. Ze sklepu internetowego, który ma wspaniałe opinie i nawet swoją reklamę w tv. Przyszła podróba (...)


od razu strach, że odpowiedzą, że nieważna. na rozpatrzenie reklamacji jest jakiś tam czas, więc nie ma co doradzać prócz odczekania tego czasu i tyle.

Masz rację,
ale to dwa tygodnie przynajmniej ... Plus reszta (zwrot/wysyłka) -> jak pozytywnie rozpatrzą.  Plus czas na ew. inny zakup. Kobieta z naszego LO, całkiem nasza, ale chora.  I jeszcze to emotka
Ja ogólnie chciałabym wiedzieć,   jak ktoś  z podobną sytuacją sobie poradził, tzn. kupił bubel i wywalczył swoje.

Zamiast reklamacji trzeba było odstąpić od umowy - szybko i pewnie i łachy nie robią, a tak będziesz teraz czekać w niepewności emotka Trzymam kciuki oby się udało bez zgrzytów i jak najszybciej emotka
1 kalka 0

madzia1-s

#6259466 Napisano: 24.09.2016 21:40:11
ondine napisał(a):

Mam pytanie do tych, którzy korzystają z aplikacji e-konkursy na Androida, czy można dodać post tylko składający się z ok. 140 znaków? emotka

Tak, tez zauwazylam ze piszac z aplikacji komentarze sa bardzo ograniczone znakowo, ale ile dokladnie nie wiem..
Wkurza to bardzo, nie mozna mysli przelac "na ekran" emotka
0 0

Gość: giuliettaX

#6259495 Napisano: 24.09.2016 23:43:04
evita napisał(a):

Dobry wieczór.

Mam pytanie:

Na urodziny zamówiliśmy ze składkowych funduszy dla znajomej wodę perfumowaną. Przez internet. Ze sklepu internetowego, który ma wspaniałe opinie i nawet swoją reklamę w tv. Przyszła podróba - za 360 zł. Osoba zna kolor, zapach - używa go od 15 lat. Byliśmy z "padaką" w chyba 6 perfumeriach. Wszędzie opinie takie same - towar z oryginalnym nawet się nie witał. Zanim wysłaliśmy protokół reklamacji, zadzwoniliśmy na ichniejszą infolinię i do uok. Pani z infolinii kazała odesłać, bo oni nie mogą sprawdzić każdego dostawcy. Pan  z UOKIKu kazał postępować wg procedur sklepu.

I tak, teraz odesłaliśmy, czytamy, że ten sklep często uważa reklamacja za nieważne i ich nie uznaje. Póki co odpowiedzi nie mamy, jako darczyńcy czujemy się upodleni w samym geście, a jako konsumenci ogłupiali.

Macie jakieś doświadczenia dla nas i rady? Jak nam odpowiedzą, że reklamacja nieważna i odeślą produkt to będziemy walczyć. A jak nie to co? Mogą nie odesłać? Proszę o rady. Całym sercem.

Strasznie nam wstyd.

najlepiej i najszybciej w takich sytuacjach działa nagłośnienie w mediach emotka  nie odstąpienie od umowy, bo produkt już otworzyłaś... (oryginalne perfumy rozumiem, że zafoliowane), kosmetyki, perfumy mają chyba najwięcej podrób w necie... spoko wrzuć tu link tego sklepu reklamowanego w tv... chętnie zapamiętam emotka  a na komentarze w necie nawet nie patrz, wiadomo, że piszą je albo znajomi królika albo copywriterzy za grosze... często jeden i ten sam pisze 15 super wychwalających komentarzy.... ja ufam tylko sobie albo znajomym... którym ufam emotka  dodatkowo taka odpowiedź sklepu kwalifikuje się do prokuratury... "nie mogą sprawdzić każdego dostawcy"?, ale po info już mogą zgłosić gdzie trzeba... zgłosili? zamieścili na stronie info, że klient otrzymał bubel? ostrzegli innych? proszą o zwroty innych? podróby to niestety przestępstwo, podatki itd...... a jeden taki "zapach" może załatwić całą firmę....
0 0

evita

#6259505 Napisano: 25.09.2016 02:00:38
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za odpowiedzi.

Niestety, nie mogliśmy odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny, gdyż został otwarty - usunięta folia. Jedyne co mogliśmy to reklamować. Towar z protokołem został odesłany.
No nic, zobaczymy co odpowiedzą. Ja poza tym, że oczywiście obawiam się nieuznania tej reklamacji, to boję się, że:
- uznają, że towar nie pochodzi z ich sklepu i "co mi pan zrobi"
- nie zwrócą tego produktu ani kasy (choć tego to chyba nie mogą)
I w ten sposób, jedyne co mieliśmy, czyli dowód, przepadnie bezpowrotnie i już nic nie zrobimy...
Być może przesadzam, ale jeśli firma prowadzi takie praktyki, dopuszcza do obiegu - świadomie bądź może mniej towar "trefny" to i jej linia obrony może przybrać zaskakujący dla klienta obrót...

Dam znać w każdym bądź razie co i jak.
Dzięki jeszcze raz.
0 0

titinunu

#6259553 Napisano: 25.09.2016 12:39:48
Nie wiem gdzie dodać.Może przyszłych nowożeńców to zainteresuję.
Błogosławieństwo Młodej Pary – 5 kroków do spotkania z papieżem.http://www.magazy...potkania-z-papiezem/
0 0

szindy

#6259563 Napisano: 25.09.2016 13:52:51
Jeśli chcę zadzwonić na komórkę do znajomej która aktualnie znajduję sie za granicą to jakie numer kierunkowy podać? +48 do Polski czy kraju w którym dana osoba obecnie się znajduje?
0 0