Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
alusia29
Postów 493
Data rejestracji 06.03.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Kiedyś dostałam jakiegoś zaćmienia i przeszłam na polsat - to była najgorsza z decyzji. Ich sprzęt do bani, tuner 3 razy z łaską wymieniany, wiecznie się wszystko zawiesza, piloty chodzą jak chcą. Oferta niby bogata, ale jednak brakuje kilku fajnych programów. Do tego wieczny problem z odbiorem pakietu, który jest abonamencie. Mimo, że płacone było za pakiety z HBO chodziły bardzo rzadko albo wcale. Przepychanki na infolinii doprowadzały mnie do białej gorączki. Tak niekompetentnych ludzi w obsłudze wcześniej nie spotkałam. Jak tylko umowa dobiegła końca w podskokach leciałam na pocztę odsyłać sprzęt, mając ogromną ochotę dołączyć liścik o treści: " a ch..j wam w d..ę".
defed
Postów 4825
Data rejestracji 14.01.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ashedalka
Postów 333
Data rejestracji 28.10.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Keep it real..
lolka182
Postów 451
Data rejestracji 26.10.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
edzia3
Postów 521
Data rejestracji 22.10.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
dolly
Postów 8954
Data rejestracji 01.09.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
asantesana
Postów 6351
Data rejestracji 14.01.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
defed
Postów 4825
Data rejestracji 14.01.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
U mnie w mieszkaniu nie ma drugiej dziury i tak jak piszecie-kominiarze nie zezwolą mi na montaż okapu z wyciągiem
edzia3
Postów 521
Data rejestracji 22.10.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
defed
Postów 4825
Data rejestracji 14.01.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
anaana
Postów 12
Data rejestracji 22.11.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
gosposia07
Postów 380
Data rejestracji 15.11.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: kahahaha
Czy więc telefon nie jest objęty gwarancją? I czy zawsze tak się zdarza, że nagrody nie mogą być reklamowane?
Pisałam do organizatora, ale na razie odzewu brak.
Pozdrawiam
edzia21
Postów 9686
Data rejestracji 27.03.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
\"Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie...\"
Gość: kahahaha
ita1987
Postów 584
Data rejestracji 06.11.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
edzia21
Postów 9686
Data rejestracji 27.03.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10263
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Jeśli nie masz, to musisz skontaktować się ze sponsorem/organizatorem i poprosić o jakieś potwierdzenie, że to wygrana.
Gość: kahahaha
Dziękuje bardzo za odpowiedzi!
ziolko
Postów 10263
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane