Reklama na e-Konkursy.info

Popraw sobie humor...

trebor1

#6494519 Napisano: 04.06.2018 23:21:21
bruce napisał(a):

Ach, to tak wygląda to wasze myślenie wielotorowe... nawet Gruby Zawiadowca by się nie połapał, a co dopiero Tomek i Przyjaciele emotka
2 donia7, brucee 0

joasiunia

#6495355 Napisano: 07.06.2018 09:20:35

andziulka21

#6495624 Napisano: 07.06.2018 22:01:43

zawszebeznagrod

#6495907 Napisano: 08.06.2018 15:25:24
Kapliczka Matki Boskiej Pieniężnej w Łodzi na ul. Spornej emotka


janko28

#6496435 Napisano: 11.06.2018 09:20:32
fajny temat:)
0 0

stamp2

#6497738 Napisano: 13.06.2018 21:24:38
bruce napisał(a):

emotka
1 brucee 0

marta_1234

#6498066 Napisano: 14.06.2018 14:15:34
Radio to nie tylko nagrody i bycie na antenie w związku z tym https://m.faceboo...742966839203/?type=3

stamp2

#6498807 Napisano: 15.06.2018 20:32:50

stamp2

glena

#6501230 Napisano: 22.06.2018 16:26:55
Poszliśmy dziś z Młodym do sklepu z Lego, żeby sobie pooglądał wstępnie co by może chciał na urodziny. Sklep duży, więc ja po chwili przestałam ogarniać co mi pokazuje i wymyśliłam, że spiszę numery zestawów i wyślę sobie sms-em na konkursowy telefon. Spisałam, wysłałam, potem jeszcze raz.
Po godzinie wracamy do domu, widzę, że konkursowy miga, więc sama mam od razu migotanie przedsionków i gonitwę myśli (co to może być?! z jakiego konkursu?! na 100% miliony monet! albo może jeszcze więcej!), prawie biegnę do telefonu, by odczytać: lego 31083.... emotka

trebor1

#6501463 Napisano: 23.06.2018 10:29:47
stamp2 napisał(a):

emotka Uwaga konkurs emotka organizowany przeze mnie emotka ale regulaminu brak emotka kto rozpozna wszystkich otrzyma cenną nagrode emotka -kod cheetos

wprawdzie z Pazdanem i Błaszczykowskim miałem zagwozdkę, ale mój 7latek mi podpowiedział emotka
0 0

nanajka81

#6501997 Napisano: 25.06.2018 11:08:23
Rozśmieszyła mnie książeczka z Kinder: jej wartość podobno 3,69. Żeby ją wygrać trzeba kupić kinder - powiedzmy najtaniej kinder kanapka 1,35. Potem odesłać listem poleconym (5,20 - z czego ja wysłałam listem zwykłym za 2,60) a oni przysyłają książkę pocztą polską listem poleconym (5,20) w bąbelkowej kopercie (cena koło 2,40). Czyli mój koszt to 3,95 lub 6,55 a koszt sponsora to jakieś 11,50 zł. Gdzie sens, gdzie logika takiej nagrody??? Jedna może i jeszcze luz ale w każdym etapie po nanaścietysięcy tej samej książeczki...

joasiunia

#6502026 Napisano: 25.06.2018 12:06:56

nanajka81

#6502032 Napisano: 25.06.2018 12:22:32
cb656 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

Rozśmieszyła mnie książeczka z Kinder: jej wartość podobno 3,69. Żeby ją wygrać trzeba kupić kinder - powiedzmy najtaniej kinder kanapka 1,35. Potem odesłać listem poleconym (5,20 - z czego ja wysłałam listem zwykłym za 2,60) a oni przysyłają książkę pocztą polską listem poleconym (5,20) w bąbelkowej kopercie (cena koło 2,40). Czyli mój koszt to 3,95 lub 6,55 a koszt sponsora to jakieś 11,50 zł. Gdzie sens, gdzie logika takiej nagrody??? Jedna może i jeszcze luz ale w każdym etapie po nanaścietysięcy tej samej książeczki...

Nie szukaj "sensu". emotka To zabawa promocyjna i tak to należy traktować. Akcja sprawiła, że na chwilę zrobiło się głośno wokół produktu. Szum podniósł sprzedaż. To wszystko dookoła to koszty marketingu, wliczone w koszt reklamy produktu.
...jak we wszystkich innych promocyjnych zresztą. Tyle, że tam nastawiają się na dziesięć osób, które wygrają, a tu na tysiące osób, które też... dostaną materiały reklamowe. Tak samo użyteczne, jak gazetki reklamowe wrzucane do skrzynek emotka

Hmm czy ja wiem czy szum podniósł sprzedaż? Ja po pierwszym etapie zaprzestałam kupować kinder... Od czasu do czasu dzieci mnie na jajko naciągną ale paragonu już nie rejestruje bo mi szkoda czasu. Gdyby te książeczki w każdym etapie były inne to może i bym się nabrała a tak to już mi się nie chce. Nie warto.
0 0

nanajka81

#6502296 Napisano: 25.06.2018 20:02:34
cb656 napisał(a):

superloser napisał(a):

cb656 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

Hmm czy ja wiem czy szum podniósł sprzedaż? Ja po pierwszym etapie zaprzestałam kupować kinder...

emotka no przepraszam, ale w pierwszym etapie jednak kupiłaś, skuszona promocją, czyli to działa emotka

Nie działa... bo kupując 5 sztuk Kinder, by wygrać makulaturę, nie ma już szansy zakupu kolejnych Kinder w tym roku.

Więcej wiary. Spójrz szerzej na zagadnienie. emotka
A zresztą... co ja tam będę opornych przekonywać. Ty masz wiarę w to, że masz rację, ja pozostanę przy swojej wiedzy.

no owszem kupiłam bo łudziłam się że wygram coś lepszego niż marna książeczka. Ale po wygranej książeczce kinder raczej omijam. Wolę kupić coś innego i szczerze to ta promocja w dużej mierze przyczyniła się do tego.
0 0

joasiunia

#6502631 Napisano: 26.06.2018 16:57:22

freyja88

#6503182 Napisano: 27.06.2018 18:53:47

rebelmen

#6503541 Napisano: 28.06.2018 15:51:33
cb656 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

no owszem kupiłam bo łudziłam się że wygram coś lepszego niż marna książeczka. Ale po wygranej książeczce kinder raczej omijam. Wolę kupić coś innego i szczerze to ta promocja w dużej mierze przyczyniła się do tego.

Znasz zasadę pierwszej fali? Czyli uderzenie początkowe, kiedy zaczyna się promocja?
Tłumy chętnych walą drzwiami i oknami w nadziei, że trafi akurat na nich. Kupili produkt. Wielu z nich wbrew swoim upodobaniom nawet, bo generalnie to tego nie jadają, ale skusiła ich promocja i nadzieja wygranej I stopnia. O innych stopniach zapomnieli. Zaślepienie typowe dla hazardzistów. W tle oczywiście stała rzesza kupujących i tak, bez względu na jakąkolwiek promocje. Być może nawet nie wiedząca o jakiejś gupiej promocji ("a co to wogule jezd, ściema i tyle, tam jak wygrywajom, to najwyrzej znajomi krulika, walić to"). Na wykresie sprzedaży rysuje się wyraźny pik przewyższający średnią dotychczasową. Nie mówimy tu o fluktuacjach wykresu wynikających z przyczyn niezwiązanych z promocjami. Ten PIK ponad średnią na wykresie rozciąga się w czasie, bo każdy grający ma swoje jakieś systemy, jedni wola na początku, inni za pięć dwunasta, jest spora rzesza wtórnych konkursowiczów, czyli mugoli, którym ktoś pokazał akcję... Generalnie uśredniając, sprzedaż WZRASTA.
Dochodzimy do etapu podsumowań, pojawiają się wyniki, pierwsze zawody, pierwsze dramaty (łe jery, dali mi jakomś badziewną ksionżkem, a ja tak chciałam gówną nagrodę, za te moje męki, niesprawiedliwość losu od dziś olewam produkt, nie kupiem go jusz BO TAK!!!!!"). Wykres notuje osłabienie PIKa, który choć nadal utrzymuje się powyżej średniej, to jednak ma tendencję opadającą do końca okresu promocji.
Co pozostaje? NIEŚMIERTELNA ŚREDNIA DOTYCHCZASOWA. Z bardzo prozaicznego powodu - bo konkursomaniacy to nie jest target sprzedaży. Konkurs/promocja to jest tylko lep na nich, by chwilowo zwiększyć sprzedaż. Wierni kibice pozostają bez względu na chwilowe zawirowania.
Co do uczucia rozczarowania wygranymi i decyzji: "nigdy w życiu, to był pierwszy i ostatni raz, jak kupiłam ich produkt" emotka nie zapominaj o innej generalnej zasadzie, mianowicie: człowiek mądry da się nabrać/oszukać tylko RAZ, bo wyciąga wnioski. Rodzi się więc pytanie, czy konkursomaniacy to mądrzy ludzie. Hm... patrzę na wpisy na forum i zachodzę w głowę... emotka emotka
Jak chcesz więcej wiedzieć na ten temat, pogadaj z kimś z branży. Lokalnie choćby z Łukaszem. emotka emotka

Proste, konkursomaniacy są niechętnie widziani w agencjach promocyjnych, bo nie chodzi o to aby wygrywały te same osoby, tylko aby towar promocyjny się sprzedawał.
1 kumulacja 0

stamp2

#6504672 Napisano: 01.07.2018 21:12:23

joasiunia

#6505214 Napisano: 03.07.2018 12:28:42