Reklama na e-Konkursy.info

Agencje reklamowe/promocyjne - ogólna dyskusja

ziolko

#6388514 Napisano: 10.08.2017 18:42:00
pewno dostali opier od Paclana emotka emotka
1 adrian 0

notta

#6393082 Napisano: 22.08.2017 07:40:44
Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?
0 0

adrian

#6394026 Napisano: 23.08.2017 22:15:45
ivanotta napisał(a):

Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?

Zdaje się, że MGD GMW to nie jest agencja, tylko część Maspexu - producenta wielu znanych marek. Z resztą to ostatnio bardzo "popularna" firma. emotka
0 0

notta

#6394077 Napisano: 24.08.2017 07:21:04
adrian napisał(a):

ivanotta napisał(a):

Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do agencji Mgd-Gmw?

Zdaje się, że MGD GMW to nie jest agencja, tylko część Maspexu - producenta wielu znanych marek. Z resztą to ostatnio bardzo "popularna" firma. emotka

Tiger, Tiger... już wygooglałam emotka . Dzięki!
1 adrian 0

case

#6394243 Napisano: 24.08.2017 12:52:09
ir napisał(a):

canti0 napisał(a):

Mam wrazenie że ostatnio wszystkie agencje są przeciwko nam, kiedyś było innaczej czyt. Smolar, Albedo, karlsbad, IQ i inne. Liczne skargi chyba się odbijają echem emotka  Kiedyś wszystko szło załatwić, teraz patrzą tylko aby nie wydać nagrody.

Być może ma na to wpływ także to, że mają wpis: Nagrody przechodzą na rzecz Organizatora.
Łatwiej im "nie wydawać".
Ja zauważyłam (na pewno nie tylko ja) znacznie słabsze nagrody w konkursach niż kiedyś i mniejszą liczbę, nie mówiąc już o konieczności inwestowania (kiedyś np. 1-2 piwa, dziś 4, itd.)

Pozwolę sobie odkopać tę wypowiedź i wyjaśnić - zapis "...przechodzą na rzecz Organizatora" nie oznacza, że Organizator chce je zachować dla siebie - oznacza to, choć nieco mgliście, że będą rozdysponowane osobom rezerwowym a w SKRAJNYCH przypadkach - wykorzystane np podczas innej promocji (w sytuacji, kiedy jest np. dużo nagród a mało zgłoszeń i fizycznie nie ma komu ich wydać).

...przynajmniej u uczciwych Organizatorów pracujących dla uczciwego klienta.
0 0

ir

#6394269 Napisano: 24.08.2017 13:21:07
case napisał(a):

ir napisał(a):

canti0 napisał(a):

Mam wrazenie że ostatnio wszystkie agencje są przeciwko nam, kiedyś było innaczej czyt. Smolar, Albedo, karlsbad, IQ i inne. Liczne skargi chyba się odbijają echem emotka  Kiedyś wszystko szło załatwić, teraz patrzą tylko aby nie wydać nagrody.

Być może ma na to wpływ także to, że mają wpis: Nagrody przechodzą na rzecz Organizatora.Łatwiej im "nie wydawać".
Ja zauważyłam (na pewno nie tylko ja) znacznie słabsze nagrody w konkursach niż kiedyś i mniejszą liczbę, nie mówiąc już o konieczności inwestowania (kiedyś np. 1-2 piwa, dziś 4, itd.)

Pozwolę sobie odkopać tę wypowiedź i wyjaśnić - zapis "...przechodzą na rzecz Organizatora" nie oznacza, że Organizator chce je zachować dla siebie - oznacza to, choć nieco mgliście, że będą rozdysponowane osobom rezerwowym a w SKRAJNYCH przypadkach - wykorzystane np podczas innej promocji (w sytuacji, kiedy jest np. dużo nagród a mało zgłoszeń i fizycznie nie ma komu ich wydać).

...przynajmniej u uczciwych Organizatorów pracujących dla uczciwego klienta.

O, nowa twarz z agencji emotka Drugi wpis na forum i odkopujesz taki wpis?
Rezerw już dawno nie ma, rzadko które agencje je mają, weź przestań, milion razy toczyły się tu dyskusje o zawłaszczaniu nagród i kręceniu z tym, czy paragon dotarł czy nie, lub z tym, że "paragon nie spełnia wymogów". Niektóre agencje się w tym lubują. Odpuść.

case

#6394278 Napisano: 24.08.2017 13:30:38
A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje...
I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica.

A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

case

#6394317 Napisano: 24.08.2017 14:02:06
tsubasa napisał(a):

case a kasę też zawsze tak chętnie w rezerwie oddajecie? Obstawiam, że jesteś z najgorszej agencji, czyli Avanti emotka Choć nie najgorsza to G3 emotka


Pudło i pudło emotka

I tak, również emotka chociaż z kasą najczęściej nie ma problemu, po nią się laureaci chętnie zgłaszają emotka
0 0

ir

#6394318 Napisano: 24.08.2017 14:02:53
case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica.

A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa.
Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka
0 0

apoccalipsa

#6394321 Napisano: 24.08.2017 14:04:04
generalnie uważam, że niektóre agencje zapominają o najważniejszym - to my nakręcamy im sprzedaż, biorąc udział w konkursach 
nie powinni, więc gryźć ręki, która ich karmi 

case

#6394324 Napisano: 24.08.2017 14:05:57
ir napisał(a):

case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica. A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa.
Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka


Nie ma problemu.
Tylko tak sobie poczytałem to forum, jest na nim pełno domysłów, niedomówień i innych tego typu. Myślałem, że pewne rzeczy rozjaśnię, ale jak nie, to nie emotka
0 0

ir

#6394325 Napisano: 24.08.2017 14:06:46
case napisał(a):

ir napisał(a):

case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica. A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa. Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka


Nie ma problemu.
Tylko tak sobie poczytałem to forum, jest na nim pełno domysłów, niedomówień i innych tego typu. Myślałem, że pewne rzeczy rozjaśnię, ale jak nie, to nie emotka

Jasne, jasne. Najpierw piszesz, że piszemy tu bzdury, a potem odkręcasz. Odpuść.
0 0

case

#6394328 Napisano: 24.08.2017 14:09:13
ir napisał(a):

case napisał(a):

ir napisał(a):

case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica. A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa. Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka

Nie ma problemu.
Tylko tak sobie poczytałem to forum, jest na nim pełno domysłów, niedomówień i innych tego typu. Myślałem, że pewne rzeczy rozjaśnię, ale jak nie, to nie emotka

Jasne, jasne. Najpierw piszesz, że piszemy tu bzdury, a potem odkręcasz. Odpuść.


Ale zwróciłeś uwagę, że o bzdurach pisałem w kontekście jednego konkretnego posta, a nie całego forum? emotka
0 0

wredzia

#6394332 Napisano: 24.08.2017 14:12:52
case napisał(a):

ir napisał(a):

case napisał(a):

ir napisał(a):

case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica. A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa. Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka

Nie ma problemu. Tylko tak sobie poczytałem to forum, jest na nim pełno domysłów, niedomówień i innych tego typu. Myślałem, że pewne rzeczy rozjaśnię, ale jak nie, to nie emotka

Jasne, jasne. Najpierw piszesz, że piszemy tu bzdury, a potem odkręcasz. Odpuść.


Ale zwróciłeś uwagę, że o bzdurach pisałem w kontekście jednego konkretnego posta, a nie całego forum? emotka

Fajnie że ktoś z drugiej strony się odezwał i odkręca teorie spiskowe pieniaczy z forum. emotka

edzia21

#6394361 Napisano: 24.08.2017 14:26:10
case napisał(a):

ir napisał(a):

case napisał(a):

A odkopuję, bo nie lubię, jak ktoś generalizuje i bzdury wypisuje... I tak, jestem z agencji, żadna tajemnica. A rezerwy? Są zawsze. Nie opisuje się tego w regulaminach, bo ich przydzielanie wygląda zawsze inaczej i czasami przybiera formę działań ad-hoc, trudno to ubrać w jakieś ramy. Ale są zawsze i dążeniem naszym ZAWSZE jest, żeby wydać wszystkie nagrody. Bo już je kupiliśmy, bo klient w życiu nie chce słyszeć o ich zwrocie, bo nie chcemy syfu na FB, bo płacimy za magazynowanie, bo z góry zapłaciliśmy za pakowanie, konfekcjonowanie i wysyłkę. Wybierz sobie emotka

Błagam, tylko nie uprawiaj tu propagandy. Nie zdradzaj kulisów pracy, to twoja sprawa. Tu naprawdę jest pełno kumatych ludzi emotka


Nie ma problemu.
Tylko tak sobie poczytałem to forum, jest na nim pełno domysłów, niedomówień i innych tego typu. Myślałem, że pewne rzeczy rozjaśnię, ale jak nie, to nie emotka

Halo, halo  emotka  Witamy w naszych skromnych progach!
Proszę się nie obrażać i nadal chętnie wyjaśniać wszystkie nieścisłości - będzie lepiej nam się "współpracowało" emotka
Ilu użytkowników na forum, tyle zdań i poglądów emotka
emotka  
2 picola, slavek 0

case

#6394364 Napisano: 24.08.2017 14:28:38
Jeżeli aktywna obecność kogoś „z drugiej strony” Wam przeszkadza i planujecie mnie zniechęcać tudzież wrzucać do worka „oszustów z agencji”, to śmiało, nie ma problemu – zamknę się i będę sobie tylko czytał. Nawiasem, wiecie, "zawodowi" gracze też są często postrzegani jako oszuści przez agencje i klientów, a w najlepszym razie jako wrzód na d... .

I dziękuję apoccalipsa - tak, Wy jesteście dla nas. Tak, ale my dla Was, bo bez organizatorów moglibyście sobie najwyżej popisać na forum e-fajniegdybyistnialykonkursy.info emotka
 
Wchodzę tu z otwartą przyłbicą – prawie – przepraszam, ale nie przedstawię się ani nie podam nazwy agencji, jak ktoś bardzo potrzebuje to sobie wygoogluje. A jak wygoogluje, to proszę o zachowanie tej informacji dla siebie. Nie, nie mam się czego wstydzić – po prostu niech moje stanowisko zostanie MOIM, a nie mojej agencji, czy tym bardziej wszystkich agencji.
 
Możecie wierzyć lub nie, ale oprócz „bycia pracownikiem”, jestem – zawodowo – pasjonatem organizacji konkursów, a moja rola w agencji, w życiu i na tym forum sprowadza się do jednego – żeby to funkcjonowało jeszcze lepiej.
 
Tak – to Wy, czyli aktywni konkursowicze, często piszecie/dzwonicie na infolinię, nad którą również mam pieczę, i chcąc nie
chcąc dajecie wskazówki, co jeszcze można usprawnić. I ja/my usprawniamy.

Między innymi dla Was. Żeby powiadomienia dochodziły na czas, żeby przesyłki docierały, żeby była jasność i klarowność. Nam za zajebistą robotę płaci klient, my za to organizujemy tych konkursów coraz więcej, coraz lepiej.
 
I po to się tu zarejestrowałem, występując jako „ktoś z agencji” a nie, przykładowo, pasjonat modelarstwa – żeby poznać Wasze oczekiwania i wdrożyć je u nas. U nas – to znaczy w naszej, jednej, konkretnej agencji. Za resztę nie odpowiadam, przypominam – to nasza KONKURENCJA a nie „jedna wielka mafia”.

ir

#6394371 Napisano: 24.08.2017 14:39:44
case napisał(a):

ir napisał(a):

canti0 napisał(a):

Mam wrazenie że ostatnio wszystkie agencje są przeciwko nam, kiedyś było innaczej czyt. Smolar, Albedo, karlsbad, IQ i inne. Liczne skargi chyba się odbijają echem emotka  Kiedyś wszystko szło załatwić, teraz patrzą tylko aby nie wydać nagrody.

Być może ma na to wpływ także to, że mają wpis: Nagrody przechodzą na rzecz Organizatora.Łatwiej im "nie wydawać".
Ja zauważyłam (na pewno nie tylko ja) znacznie słabsze nagrody w konkursach niż kiedyś i mniejszą liczbę, nie mówiąc już o konieczności inwestowania (kiedyś np. 1-2 piwa, dziś 4, itd.)

Pozwolę sobie odkopać tę wypowiedź i wyjaśnić - zapis "...przechodzą na rzecz Organizatora" nie oznacza, że Organizator chce je zachować dla siebie - oznacza to, choć nieco mgliście, że będą rozdysponowane osobom rezerwowym a w SKRAJNYCH przypadkach - wykorzystane np podczas innej promocji (w sytuacji, kiedy jest np. dużo nagród a mało zgłoszeń i fizycznie nie ma komu ich wydać).

...przynajmniej u uczciwych Organizatorów pracujących dla uczciwego klienta.


W takim razie cudownie. Tylko pamiętaj, że piszesz o własnej agencji, nie o innych. My mamy inne doświadczenia z "przechodzeniem na rzecz organizatora" i od tego zaczęła się rozmowa.
0 0

case

#6394379 Napisano: 24.08.2017 14:47:41
Pamiętam, pamiętam.
Będę robił za adwokata diabła, ale głównie dla siebie i tam, gdzie pewne rzeczy można uogólnić.

Inne agencje... cóż. Są porządne, wyspecjalizowane, a są też te... tanie.
1 nkba 0

izkak

#6396402 Napisano: 29.08.2017 22:40:53
case napisał(a):

I po to się tu zarejestrowałem, występując jako „ktoś z agencji” a nie, przykładowo, pasjonat modelarstwa – żeby poznać Wasze oczekiwania i wdrożyć je u nas. U nas – to znaczy w naszej, jednej, konkretnej agencji. Za resztę nie odpowiadam, przypominam – to nasza KONKURENCJA a nie „jedna wielka mafia”.

Cześć! Jak dla mnie to każda agencja mogłaby mieć tutaj swojego przedstawiciela  emotka  Fajnie, że jesteś na forum i cieszę się, że jest ktoś kto chce posłuchać "drugiej strony". Nie wiem z jakiej jesteś firmy, nie będę googlować, domyślać się czy bawić w detektywa. Są agencje, które oceniam bardzo dobrze i takie, które moim zdaniem nie powinny organizować akcji dla konsumentów, bo robią to po prostu źle.

Czego ja oczekuję od organizatora? 
1. Jasne zasady. Czasami na plakacie konkursowym widzę napis "kup dowolne produkty marki..." a w regulaminie już jest zapis, że jednak należy kupić produkty "wybrane". Nie jest to fajne, zwłaszcza jeśli ktoś spontanicznie zrobi zakupy sugerując się informacją z ulotki i później doczyta w regulaminie, że np. lody czekoladowe są objęte promocją, ale truskawkowe już nie. Podobnie ze sklepami, w których można dokonać zakupu promocyjnego - jeśli są wybrane to ich adresy powinny znaleźć się w regulaminie. 
2. Zabezpieczenie konkursu/loterii. Zawsze uczciwie robię zakupy i chciałabym żeby w każdym konkursie była konieczność wpisywania szczegółowych danych jak numeru paragonu i data zakupu, a w przypadku loterii dodatkowo numeru kasy i kodu pocztowego sklepu. Weryfikacja paragonów w sklepach powinna być przeprowadzana nie tylko w przypadku tych "dużych" wygranych, jak samochody/mieszkania, ale też od czasu do czasu w konkursach z mniejszymi nagrodami. Nie będę już pisać o konkursach "na lajki" i grach w aplikacjach, gdzie ryzyko nieuczciwych zachować jest znacznie wyższe.
3. Powiadomienie o wygranej i wyniki. Drodzy organizatorzy, chciałabym konkretnie wiedzieć czy zadzwonicie, czy wyślecie SMS, czy też będzie to mail i kiedy mogę się ewentualnie spodziewać informacji o wygranej. Terminy traktujcie poważnie, a w przypadkach losowych po prostu przeproście za opóźnienie zamiast wciskać kit, że "laureaci zostali powiadomieni" emotka  Chciałabym też mieć możliwość sprawdzenia na zwykłej liście numeru paragonu, który wygrał (wystarczy początek i koniec), podobnie z numerem telefonu. 
4. Ochrona danych osobowych. Data urodzenia, numer dowodu, PESEL... macie już wszystko. Chcę mieć pewność, że moje dane są u Was bezpieczne i po wydaniu nagród zostaną usunięte. 
5. Dostęp do najświeższych promocji, akcji i regulaminów. Zróbcie dla nas miejsce na Waszych stronach internetowych. Niech będą tam informacje o bieżących i zakończonych konkursach/loteriach. To naprawdę nie wymaga wielkiego nakładu pracy, a ułatwi życie i Wam i Nam emotka

To są moje sugestie, takie na "5+"  emotka

kama.z

#6396442 Napisano: 30.08.2017 08:47:41
Mam pytanie do osób, które wygrały główne u Smolara i Avanti. Mi się udało 2 lata temu i od tej pory nie trafiła mi się u nich nawet najmniejsza nagroda. Udało się komuś drugi raz na te same dane?
0 0