Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

atlantydek

#7217876 Napisano: dzisiaj o 13:28:53
Enjoy_today napisał(a):

Szukam kogoś kto miał sytuację, że został poinformowany o jakiejś nagrodzie (stosunkowo wartościowej), a potem otrzymał inną dużo mniej wartościową nagrodę. Szukam porad jak odzyskać swoją nagrodę 🙂

Spróbuj to wyjaśnić  bezpośrednio najpierw z agencją -  jak to tłumaczą?  Może to być zwykła pomyłka w wysyłce. Czasem są pomyłki w informowaniu, ale zawsze jest jakieś sprostowanie.  Następny krok, nawet równoległy, to reklamacja z jednoczesnym poinformowaniem sponsora o sytuacji. Jeśli  pójdą  w zaparte, a Ty masz rację, pozostaje Ci sądowa droga i nagłośnienie sprawy  - czasem wystarczy tylko pokazać determinację  w walce o swoje. Powodzenia! P.S Nie dotyczy to sytuacji, gdy wartość regulaminowa sprzętu odbiega od tej realnej rynkowej - to norma,  Jak rozumiem, otrzymałaś zupełnie inny produkt lub niższy model

Enjoy_today

#7217877 Napisano: dzisiaj o 13:31:07
PPPet-er napisał(a):

Enjoy_today napisał(a):

Szukam kogoś kto miał sytuację, że został poinformowany o jakiejś nagrodzie (stosunkowo wartościowej), a potem otrzymał inną dużo mniej wartościową nagrodę. Szukam porad jak odzyskać swoją nagrodę 🙂

Inny model/produkt?
Czy produkt regulaminowy ale cena w necie jest teraz promo 50% taniej ???

Nagrodę niższego rzędu niż poinformowano
0 0

nanajka81

#7217900 Napisano: dzisiaj o 14:30:45
Enjoy_today napisał(a):

PPPet-er napisał(a):

Enjoy_today napisał(a):

Szukam kogoś kto miał sytuację, że został poinformowany o jakiejś nagrodzie (stosunkowo wartościowej), a potem otrzymał inną dużo mniej wartościową nagrodę. Szukam porad jak odzyskać swoją nagrodę 🙂

Inny model/produkt?
Czy produkt regulaminowy ale cena w necie jest teraz promo 50% taniej ???

Nagrodę niższego rzędu niż poinformowano

a możesz konkretnie napisać co wygrałeś a co doszło?
0 0

Ninja

#7217906 Napisano: dzisiaj o 14:39:40
Witajcie dobrzy ludzie również zwracam się o pomoc, u mnie identyczna sytuacja co u Enjoy_today.
Sprawa dotyczy konkursy MUTTI, wszystko zaczęło się 3 dni temu kiedy to otrzymałem email o tytule : Wygrana II stopnia w konkursie Mutti Złoty Pomidor

Treść w mailu: 

Dzień dobry, 
 
Z przyjemnością informujemy, iż Komisja Konkursowa wybrała Pana Pracę Konkursową i został Pan Laureatem nagrody II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI.
Nagroda zostanie przesłana na adres podany w zgłoszeniu przesyłką kurierską w ciągu 5 dni roboczych.  
Jednocześnie informujemy, iż Pana zgłoszenie bierze udział w kolejnym etapie konkursu (wyłonieniu Laureata nagrody głównej tj. wycieczki do Włoch)
 
Gratulujemy wygranej!
 
Z poważaniem,
Develey Polska

Dzisiaj kurier dostarcza 3 paczki, radość niesamowita, a tu jedynie nagroda pocieszenia ( ZONK) . Chwila zwątpienia, pierwsza myśl pewnie nastąpiła pomyłka, następne myśli coraz gorsze sprawdzam maila oby na pewno dobrze zrozumiałem że wygrałem nagrode II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI.

Piszę maila do tego umieszczam zdjęcie w załączniku z nadesłaną nagrodą pocieszenia:

Dzień dobry,
pięknie Państwu dziękuję za docenienie mojej pracy i przyznanie nagrody. Odnośnie powyższego maila została przyznana mi zła nagroda, gdyż dzisiaj kurier dostarczył 3 paczki ( 1004060742291U ; 1004060634736U ; 1004060688788U ) , a w tych paczkach znajduje się nagroda pocieszenia, a nie nagroda II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI. W załączniku umieszczam zdjęcie z otrzymanymi paczkami. Jak wygląda procedura naprawcza danej pomyłki ? 
Pozdrawiam 
xxxxxxxxxx

Gość odpisuje maila : 

Dzień dobry ,
Panie xxxx moja pomyłka, w natłoku pracy pomyliłem się  pisząc do Pana  majla pomyliłem odbiorców , właśnie to sprawdziłem .
Został Pan laureatem nagrody tygodniowej w postaci produktów Mutti a nie nagrody II stopnia .
Za zaistniałą sytuację bardzo Pana przepraszam .

Następnie odpisuję maila :

Panie xxx,
 
Dziękuję za Pana odpowiedź, jednak muszę przyznać, że sytuacja jest dla mnie przykra i budzi moje wątpliwości.
Otrzymanie informacji o wygranej w konkursie z nagrodą II stopnia, a następnie przesłanie innego zestawu, było dla mnie rozczarowujące. Rozumiem, że w natłoku obowiązków mogą zdarzać się pomyłki, ale biorąc pod uwagę cały przebieg sytuacji, trudno mi nie czuć się zawiedzionym. Przez informację o wygranej czułem, że moje zaangażowanie w konkurs zostało docenione, a taka nagła zmiana budzi we mnie niestety wątpliwości co do transparentności tego procesu.
 
Proszę o wyjaśnienie, w jaki sposób został przeprowadzony proces weryfikacji laureatów oraz jak mogę upewnić się, że moje nazwisko zostało prawidłowo uwzględnione. Chciałbym również zapytać, czy istnieje możliwość wynagrodzenia tej sytuacji.
 
Liczę, że znajdzie Pan możliwość przyjrzenia się całej sprawie i pomoże mi rozwiać wszelkie niejasności.
 
Pozdrawiam,

I dosłownie przed 5 minutami otrzymuję maila :

Naprawdę bardzo Pana przepraszam , to tylko mój błąd moja wina ,
Przepraszam ,
xxx xxx 

Proszę o porady co mogę zrobić w danej sytuacji, jak dalej postąpić  ? Czy jestem na przegranej pozycji ?
0 0

nanajka81

#7217912 Napisano: dzisiaj o 15:00:09
Ninja napisał(a):

Witajcie dobrzy ludzie również zwracam się o pomoc, u mnie identyczna sytuacja co u Enjoy_today.
Sprawa dotyczy konkursy MUTTI, wszystko zaczęło się 3 dni temu kiedy to otrzymałem email o tytule : Wygrana II stopnia w konkursie Mutti Złoty Pomidor

Treść w mailu: 

Dzień dobry, 
 
Z przyjemnością informujemy, iż Komisja Konkursowa wybrała Pana Pracę Konkursową i został Pan Laureatem nagrody II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI.
Nagroda zostanie przesłana na adres podany w zgłoszeniu przesyłką kurierską w ciągu 5 dni roboczych.  
Jednocześnie informujemy, iż Pana zgłoszenie bierze udział w kolejnym etapie konkursu (wyłonieniu Laureata nagrody głównej tj. wycieczki do Włoch)
 
Gratulujemy wygranej!
 
Z poważaniem,
Develey Polska

Dzisiaj kurier dostarcza 3 paczki, radość niesamowita, a tu jedynie nagroda pocieszenia ( ZONK) . Chwila zwątpienia, pierwsza myśl pewnie nastąpiła pomyłka, następne myśli coraz gorsze sprawdzam maila oby na pewno dobrze zrozumiałem że wygrałem nagrode II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI.

Piszę maila do tego umieszczam zdjęcie w załączniku z nadesłaną nagrodą pocieszenia:

Dzień dobry,
pięknie Państwu dziękuję za docenienie mojej pracy i przyznanie nagrody. Odnośnie powyższego maila została przyznana mi zła nagroda, gdyż dzisiaj kurier dostarczył 3 paczki ( 1004060742291U ; 1004060634736U ; 1004060688788U ) , a w tych paczkach znajduje się nagroda pocieszenia, a nie nagroda II stopnia w konkursie Mutti, w postaci urządzenia piec do pizzy + łopatka marki OONI. W załączniku umieszczam zdjęcie z otrzymanymi paczkami. Jak wygląda procedura naprawcza danej pomyłki ? 
Pozdrawiam 
xxxxxxxxxx

Gość odpisuje maila : 

Dzień dobry ,
Panie xxxx moja pomyłka, w natłoku pracy pomyliłem się  pisząc do Pana  majla pomyliłem odbiorców , właśnie to sprawdziłem .
Został Pan laureatem nagrody tygodniowej w postaci produktów Mutti a nie nagrody II stopnia .
Za zaistniałą sytuację bardzo Pana przepraszam .

Następnie odpisuję maila :

Panie xxx,
 
Dziękuję za Pana odpowiedź, jednak muszę przyznać, że sytuacja jest dla mnie przykra i budzi moje wątpliwości.
Otrzymanie informacji o wygranej w konkursie z nagrodą II stopnia, a następnie przesłanie innego zestawu, było dla mnie rozczarowujące. Rozumiem, że w natłoku obowiązków mogą zdarzać się pomyłki, ale biorąc pod uwagę cały przebieg sytuacji, trudno mi nie czuć się zawiedzionym. Przez informację o wygranej czułem, że moje zaangażowanie w konkurs zostało docenione, a taka nagła zmiana budzi we mnie niestety wątpliwości co do transparentności tego procesu.
 
Proszę o wyjaśnienie, w jaki sposób został przeprowadzony proces weryfikacji laureatów oraz jak mogę upewnić się, że moje nazwisko zostało prawidłowo uwzględnione. Chciałbym również zapytać, czy istnieje możliwość wynagrodzenia tej sytuacji.
 
Liczę, że znajdzie Pan możliwość przyjrzenia się całej sprawie i pomoże mi rozwiać wszelkie niejasności.
 
Pozdrawiam,

I dosłownie przed 5 minutami otrzymuję maila :

Naprawdę bardzo Pana przepraszam , to tylko mój błąd moja wina ,
Przepraszam ,
xxx xxx 

Proszę o porady co mogę zrobić w danej sytuacji, jak dalej postąpić  ? Czy jestem na przegranej pozycji ?

napisz przez fejsa do develey, to jakieś totalnie durne tłumaczenie. Ja bym się kłóciła skoro na piśmie mam piec to chcę piec. Gdyby mailem doszło że to jednak produkty bo doszło do pomyłki w mailach to bym odpuściła ale skoro masz maila że jest piec a doszły produkty to jest coś nie halo.
0 0