Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

zielonaszpilka

#7190793 Napisano: 11.07.2024 19:17:39
Stokrotka1984 napisał(a):

netka2000 napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej

Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Jeżeli gra warta świeczki... Wysłać im pismo przedsądowe, najlepiej napisane przez prawnika lub kancelarię prawniczą.  Można też udać się do rzecznika konsumentów. Jest taki w każdym powiecie. Rzecznicy konsumentów pomagają bezpłatnie. Udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Rzecznik może także wystąpić z powództwem w imieniu konsumenta lub wstąpić - za zgodą konsumenta - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Ok, tylko czy rzecznik konsumenta pomoże przy takim konkursie emotka  tak jak mówię, nie znam się na tym.
Ogólnie gra wydaje mi się warta świeczki, bo główna nagroda jest rzędu 5000.

Liczę się z tym, że porada prawnicza z pismem to jest 300zl wzwyż.
Nie wiem czy opłaca się natomiast pakować w proces sądowy, bo to jest na dzień dobry kilka tysięcy zł.

Okres reklamacyjny do 30 czerwca tyczył się tylko tego, że do tego dnia można było złożyć reklamację. Oni w ciągu 7 dni od wpłynięcia reklamacji mieli ją rozpatrzyć. Nie ma info w jakim czasie od  rozpatrzenia wyślą decyzję. Teoretycznie według mnie powinni zrobić to w ciągu tych 7 dni, ale znowu pytanie - w jaki sposób zgłaszałaś reklamację, kiedy oni ją otrzymali i w jaki sposób i kiedy na nią odpowiedzieli. Druga sprawa to jakie masz dowody na uzyskanie takiego a nie innego czasu i tego, że było to zdobyte uczciwie? To już najlepiej skonsultować z prawnikiem przy czym będzie to rzeczywiście kosztowało jakieś 300-500 zl. Czasem samo pismo z kancelarii wystarcza, bo pokazuje, że jesteś zdeterminowana w walce o swoje. Ale czasem nie działa i z tym też musisz się liczyć.
0 0

Stokrotka1984

#7190796 Napisano: 11.07.2024 19:31:26
zielonaszpilka napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

netka2000 napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej

Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Jeżeli gra warta świeczki... Wysłać im pismo przedsądowe, najlepiej napisane przez prawnika lub kancelarię prawniczą.  Można też udać się do rzecznika konsumentów. Jest taki w każdym powiecie. Rzecznicy konsumentów pomagają bezpłatnie. Udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Rzecznik może także wystąpić z powództwem w imieniu konsumenta lub wstąpić - za zgodą konsumenta - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Ok, tylko czy rzecznik konsumenta pomoże przy takim konkursie emotka  tak jak mówię, nie znam się na tym.
Ogólnie gra wydaje mi się warta świeczki, bo główna nagroda jest rzędu 5000.

Liczę się z tym, że porada prawnicza z pismem to jest 300zl wzwyż.
Nie wiem czy opłaca się natomiast pakować w proces sądowy, bo to jest na dzień dobry kilka tysięcy zł.

Okres reklamacyjny do 30 czerwca tyczył się tylko tego, że do tego dnia można było złożyć reklamację. Oni w ciągu 7 dni od wpłynięcia reklamacji mieli ją rozpatrzyć. Nie ma info w jakim czasie od  rozpatrzenia wyślą decyzję. Teoretycznie według mnie powinni zrobić to w ciągu tych 7 dni, ale znowu pytanie - w jaki sposób zgłaszałaś reklamację, kiedy oni ją otrzymali i w jaki sposób i kiedy na nią odpowiedzieli. Druga sprawa to jakie masz dowody na uzyskanie takiego a nie innego czasu i tego, że było to zdobyte uczciwie? To już najlepiej skonsultować z prawnikiem przy czym będzie to rzeczywiście kosztowało jakieś 300-500 zl. Czasem samo pismo z kancelarii wystarcza, bo pokazuje, że jesteś zdeterminowana w walce o swoje. Ale czasem nie działa i z tym też musisz się liczyć.

Rekalmacja była wysyłana mailem, kilkukrotnie nawet. Żeby mieć pewność, że nie zgubiła się na poczcie. 

Tak jak mówię, ja swój wynik potrafię powtórzyć przy dobrym ułożeniu planszy. Tylko czy organizator by chciał dochodzić tego w ten sposób.

Mam nadzieję, że pismo od rzecznika bądź prawnika zadziała w tej sprawie.

netka2000

#7190803 Napisano: 11.07.2024 19:55:31
Stokrotka1984 napisał(a):

netka2000 napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej

Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Jeżeli gra warta świeczki... Wysłać im pismo przedsądowe, najlepiej napisane przez prawnika lub kancelarię prawniczą.  Można też udać się do rzecznika konsumentów. Jest taki w każdym powiecie. Rzecznicy konsumentów pomagają bezpłatnie. Udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Rzecznik może także wystąpić z powództwem w imieniu konsumenta lub wstąpić - za zgodą konsumenta - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Ok, tylko czy rzecznik konsumenta pomoże przy takim konkursie emotka  tak jak mówię, nie znam się na tym.
Ogólnie gra wydaje mi się warta świeczki, bo główna nagroda jest rzędu 5000.

Liczę się z tym, że porada prawnicza z pismem to jest 300zl wzwyż.
Nie wiem czy opłaca się natomiast pakować w proces sądowy, bo to jest na dzień dobry kilka tysięcy zł.

Idź do rzecznika praw konsumenta w swoim powiecie. Niech napisze pismo przedsądowe. Często jest tak, że wolą uznać reklamację niż procesować się. Zawiadom także o tym Danone. Może oni będą mieli wpływ na agencję. To nic nie kosztuje.

aurorcia

#7191266 Napisano: 13.07.2024 21:22:52
Szukam kogoś kto pracuje w banku i wyjaśni mi kilka spraw dotyczących nadpłaty kredytu samochodowego,  kredyt jest wzięty w Santander Consumer Bank, ale jak ktoś się na tym zna i pracuje w innym banku to też chętnie przyjmę kilka wskazówek.
0 0

mixik

#7191845 Napisano: 16.07.2024 13:58:09
W konku Tyskie w żabce ciągle wyskakuje mi, że mam nieprawidłowy kod, albo nie zostałem zweryfikowany. O co biega? Kod kopiuję bezpośrednio z apki!
0 0

roksana2802

#7192238 Napisano: 17.07.2024 13:48:47
Szukam kogoś z Kazimierza Dolnego  emotka
0 0

cb656

#7192363 Napisano: 17.07.2024 19:47:45
roksana2802 napisał(a):

Szukam kogoś z Kazimierza Dolnego  emotka

Mieszkam też nad Wisłą, prawa miejskie memu miastu nadał też Kazimierz (Wielki)...
Może być? emotka emotka emotka

Enjoy_today

#7193067 Napisano: 20.07.2024 16:39:30
Pomóżcie proszę. Po latach przerwy w konkursach chciałam wysłać odpowiedź konkursową smsem i zgłupiałam... Czy w odpowiedzi konkursowej SMS można używać polskich znaków czy nie? Regulamin nic o tym nie mówi 🙂
0 0

estrelitta

#7193119 Napisano: 20.07.2024 23:08:53
Szukam osoby, która ma kontakt z parad0x.
0 0

pioge7

#7193126 Napisano: 21.07.2024 06:08:59
Enjoy_today napisał(a):

Pomóżcie proszę. Po latach przerwy w konkursach chciałam wysłać odpowiedź konkursową smsem i zgłupiałam... Czy w odpowiedzi konkursowej SMS można używać polskich znaków czy nie? Regulamin nic o tym nie mówi 🙂

wyślij bez polskich znaków. Polskie skracają długość smsa, a w reg. Często są zapisy, że wysyłać bez polskich znaków.

afranko17

#7193146 Napisano: 21.07.2024 10:44:45
Po wpisaniu adresu do loterii Żywca otrzymuje komunikat:

Połączenie nie jest prywatne Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony strona.zywiec.com.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych). Więcej informacji
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Ma ktoś jeszcze taki problem?
0 0

agakaz2

#7193147 Napisano: 21.07.2024 10:47:10
afranko17 napisał(a):

Po wpisaniu adresu do loterii Żywca otrzymuje komunikat:

Połączenie nie jest prywatne Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony strona.zywiec.com.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych). Więcej informacji
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Ma ktoś jeszcze taki problem?

wszyscy

zgłoś przez messenger
0 0

ReneK

#7193148 Napisano: 21.07.2024 10:48:11
afranko17 napisał(a):

Po wpisaniu adresu do loterii Żywca otrzymuje komunikat:

Połączenie nie jest prywatne Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony strona.zywiec.com.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych). Więcej informacji
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Ma ktoś jeszcze taki problem?

Od wczoraj NON STOP!
jak masz MESSENGER to ponoć to jest rozwiązanie!...
Ja nie mam i jestem w Kropceemotka
Nie pomogło:
Zmiana przegladarki
Tryb Incognito
Zmiana zabezpieczeń 🤷
0 0

estrelitta

#7193155 Napisano: 21.07.2024 11:19:15
estrelitta napisał(a):

Szukam osoby, która ma kontakt z parad0x.

Ponawiam prośbę.  parad0x nie odpowiada na moje wiadomości.  Kupiłam od niego paragon I niestety wygrałam nagrodę,  gdzie trzeba odesłać oryginał.  Nie wiem, czy mnie niechcący zablokował, że nie widzi moich wiadomości.  Mam czas na wysyłkę do środy a od piątku walczę o kontakt.  emotka

Jestemnowa

#7193158 Napisano: 21.07.2024 11:39:36
Jak kupowałas i płaciłas blikiem to masz jego nr .
0 0

agakaz2

#7193160 Napisano: 21.07.2024 11:45:36
Jestemnowa napisał(a):

Jak kupowałas i płaciłas blikiem to masz jego nr .

a nie ma zaszyfrowanego numeru w historii?
0 0

Jestemnowa

#7193165 Napisano: 21.07.2024 11:56:59
Ale jeśli chciał otrzymać blik to musiał podać nr w wiadomości  emotka
0 0

agakaz2

#7193167 Napisano: 21.07.2024 12:03:59
aaa to tak emotka
0 0

cb656

#7193171 Napisano: 21.07.2024 12:07:03
Enjoy_today napisał(a):

Pomóżcie proszę. Po latach przerwy w konkursach chciałam wysłać odpowiedź konkursową smsem i zgłupiałam... Czy w odpowiedzi konkursowej SMS można używać polskich znaków czy nie? Regulamin nic o tym nie mówi 🙂

Co prawda prof. Bralczyk nalega, by używać polskich znaków, bop mogą mieć fundamentalne znaczenie dla przekazywanych treści, jednak ja stoję na stanowisku, że konkursowe esemesy lepiej wysyłać w wersji pozbawionej ogonków. emotka

estrelitta

#7193183 Napisano: 21.07.2024 13:39:06
Jestemnowa napisał(a):

Jak kupowałas i płaciłas blikiem to masz jego nr .

No mam, piszę sms i też nie odpowiada.  Jutro spróbuję zadzwonić a jak to nie pomoże to już nie wiem. Jedyne co to może Was to przestrzeże przed kupowaniem na forum emotka
0 0