Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

pioge7

#7187740 Napisano: 01.07.2024 19:27:47
Poratuje ktoś... Co mówili podczas rozmowy Intermarche Pudliszki?
Mama odebrała telefon i nie umie mi nic przekazać...
1 alexmusic 0

izak1000

#7187792 Napisano: 01.07.2024 22:11:08
zielonaszpilka napisał(a):

cleo25 napisał(a):

Pomocy. Mam problem żeby wejść w wątki na ekonkursach w telefonie. Główna strona się wyświetla, ale potem wchodząc w każdy wątek (np. mdw) wyskakuje komunikat : " Zła prośba. Twoja przeglądarka wysłała żądanie, którego ten serwer nie mógł zrozumieć.Rozmiar pola nagłówka żądania przekracza ilmit serwera".  Wcześniej działało bez problemu. Coś się poprzestawiało w telefonie, w ustawieniach ? Podpowiedzcie coś,

Wyczyść ciasteczka albo korzystaj z przeglądarki w trybie incognito.

Od kilku dni mam to samo na swoim telefonie..
0 0

ochenka

#7188764 Napisano: 04.07.2024 12:48:51
Proszę o pomoc. Który to numer paragonu na paragonie z Orlenu? Ten po prawej u góry czy ten z literą F?
0 0

elmas

#7188777 Napisano: 04.07.2024 13:08:35
ochenka napisał(a):

Proszę o pomoc. Który to numer paragonu na paragonie z Orlenu? Ten po prawej u góry czy ten z literą F?

Ten po prawej - w regulaminie jest o tym wzmianka  emotka
1 cb656 0

renatak0renatak0

#7188817 Napisano: 04.07.2024 14:47:03
Ktoś sie może orientuje co dzisiaj poszło DHL z Warszawy?
0 0

elmas

#7188824 Napisano: 04.07.2024 14:57:19
renatak0renatak0 napisał(a):

Ktoś sie może orientuje co dzisiaj poszło DHL z Warszawy?

Podejrzewam, że to bon do Intermarche z konkursu Eduscho.

cb656

#7188903 Napisano: 04.07.2024 17:54:40
zof83 napisał(a):

Może ktoś miał taki sam problem i poratuje dobrą radąemotka
Chodzi o loterię Nivea, za każdym razem po wysłaniu zgłoszenia przekierowuje mnie na stronę logowania, próbowałam na rożnych przeglądarkach (Google, safari, jakies edge microsoft), na telefonie, na komputerze i w kółko to samo... emotka

Hm... Udział w konkursach Nivea wymaga posiadania na tamtej stronie konta. Konkursy dostępne są dla zalogowanych tylko. Masz konto? Zaloguj się i weź udział. Nie masz konta? Załóż, zaloguj się i weź udział. Proste. emotka
https://www.nivea.pl/
1 kumulacja 0

malmoki

#7188978 Napisano: 04.07.2024 22:28:48
izak1000 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

cleo25 napisał(a):

Pomocy. Mam problem żeby wejść w wątki na ekonkursach w telefonie. Główna strona się wyświetla, ale potem wchodząc w każdy wątek (np. mdw) wyskakuje komunikat : " Zła prośba. Twoja przeglądarka wysłała żądanie, którego ten serwer nie mógł zrozumieć.Rozmiar pola nagłówka żądania przekracza ilmit serwera".  Wcześniej działało bez problemu. Coś się poprzestawiało w telefonie, w ustawieniach ? Podpowiedzcie coś,

Wyczyść ciasteczka albo korzystaj z przeglądarki w trybie incognito.

Od kilku dni mam to samo na swoim telefonie..

 Mam to samo . Nauczyłam się czyścić ciasteczka . Potem działa normalnie , ale za jakiś czas się powtarza .
0 0

bezaczek7

#7188981 Napisano: 04.07.2024 22:37:42
Czy da się permanentnie przekierować w Inpoście paczki do paczkomatu od jednego nadawcy?  Przychodzą w różnym czasie, czasem po 2 lub 3 na raz. Męczące jest ciągłe cykanie w przekierowanie, a kurier nie musi się fatygować z mikro paczkami pod drzwi. Może jest jakaś możliwość, o której nie wiem?
0 0

mamimamu

#7188985 Napisano: 04.07.2024 22:43:00
malmoki napisał(a):

izak1000 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

cleo25 napisał(a):

Pomocy. Mam problem żeby wejść w wątki na ekonkursach w telefonie. Główna strona się wyświetla, ale potem wchodząc w każdy wątek (np. mdw) wyskakuje komunikat : " Zła prośba. Twoja przeglądarka wysłała żądanie, którego ten serwer nie mógł zrozumieć.Rozmiar pola nagłówka żądania przekracza ilmit serwera".  Wcześniej działało bez problemu. Coś się poprzestawiało w telefonie, w ustawieniach ? Podpowiedzcie coś,

Wyczyść ciasteczka albo korzystaj z przeglądarki w trybie incognito.

Od kilku dni mam to samo na swoim telefonie..

 Mam to samo . Nauczyłam się czyścić ciasteczka . Potem działa normalnie , ale za jakiś czas się powtarza .

Jejku mam to na laptopie i wszystkich tel. 😟 Błąd 503. Ale działa normalnie w trybie incognito - zarówno na kompach, jak i telefonach emotka  męczące, ale zawsze to coś emotka  może ktoś ma jakieś rozwiązanie??? emotka
0 0

12klauduuus

#7189053 Napisano: 05.07.2024 09:59:42
elmas napisał(a):

renatak0renatak0 napisał(a):

Ktoś sie może orientuje co dzisiaj poszło DHL z Warszawy?

Podejrzewam, że to bon do Intermarche z konkursu Eduscho.

Też mam takie nadanie i zastanawiam się co to może być
0 0

elmas

#7189143 Napisano: 05.07.2024 12:31:02
12klauduuus napisał(a):

elmas napisał(a):

renatak0renatak0 napisał(a):

Ktoś sie może orientuje co dzisiaj poszło DHL z Warszawy?

Podejrzewam, że to bon do Intermarche z konkursu Eduscho.

Też mam takie nadanie i zastanawiam się co to może być

U mnie to był jednak zestaw ketchupów Pudliszki emotka

agata6

#7189146 Napisano: 05.07.2024 12:38:27
mamimamu napisał(a):

malmoki napisał(a):

izak1000 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

cleo25 napisał(a):

Pomocy. Mam problem żeby wejść w wątki na ekonkursach w telefonie. Główna strona się wyświetla, ale potem wchodząc w każdy wątek (np. mdw) wyskakuje komunikat : " Zła prośba. Twoja przeglądarka wysłała żądanie, którego ten serwer nie mógł zrozumieć.Rozmiar pola nagłówka żądania przekracza ilmit serwera".  Wcześniej działało bez problemu. Coś się poprzestawiało w telefonie, w ustawieniach ? Podpowiedzcie coś,

Wyczyść ciasteczka albo korzystaj z przeglądarki w trybie incognito.

Od kilku dni mam to samo na swoim telefonie..

 Mam to samo . Nauczyłam się czyścić ciasteczka . Potem działa normalnie , ale za jakiś czas się powtarza .

Jejku mam to na laptopie i wszystkich tel. 😟 Błąd 503. Ale działa normalnie w trybie incognito - zarówno na kompach, jak i telefonach emotka  męczące, ale zawsze to coś emotka  może ktoś ma jakieś rozwiązanie??? emotka

U mnie było to samo.Usunęłam dane przeglądania i teraz śmiga
0 0

wiolka252

#7189148 Napisano: 05.07.2024 12:40:33
agata6 napisał(a):

mamimamu napisał(a):

malmoki napisał(a):

izak1000 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

cleo25 napisał(a):

Pomocy. Mam problem żeby wejść w wątki na ekonkursach w telefonie. Główna strona się wyświetla, ale potem wchodząc w każdy wątek (np. mdw) wyskakuje komunikat : " Zła prośba. Twoja przeglądarka wysłała żądanie, którego ten serwer nie mógł zrozumieć.Rozmiar pola nagłówka żądania przekracza ilmit serwera".  Wcześniej działało bez problemu. Coś się poprzestawiało w telefonie, w ustawieniach ? Podpowiedzcie coś,

Wyczyść ciasteczka albo korzystaj z przeglądarki w trybie incognito.

Od kilku dni mam to samo na swoim telefonie..

 Mam to samo . Nauczyłam się czyścić ciasteczka . Potem działa normalnie , ale za jakiś czas się powtarza .

Jejku mam to na laptopie i wszystkich tel. 😟 Błąd 503. Ale działa normalnie w trybie incognito - zarówno na kompach, jak i telefonach emotka  męczące, ale zawsze to coś emotka  może ktoś ma jakieś rozwiązanie??? emotka

U mnie było to samo.Usunęłam dane przeglądania i teraz śmiga

U mnie to samo Serwer zwrócił „500 Wewnętrzny błąd serwera”.
0 0

Stokrotka1984

#7190775 Napisano: 11.07.2024 18:06:37
Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.
0 0

Stokrotka1984

#7190776 Napisano: 11.07.2024 18:08:37
Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej
Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

0 0

netka2000

#7190779 Napisano: 11.07.2024 18:25:37
Stokrotka1984 napisał(a):

Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej

Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Jeżeli gra warta świeczki... Wysłać im pismo przedsądowe, najlepiej napisane przez prawnika lub kancelarię prawniczą.  Można też udać się do rzecznika konsumentów. Jest taki w każdym powiecie. Rzecznicy konsumentów pomagają bezpłatnie. Udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Rzecznik może także wystąpić z powództwem w imieniu konsumenta lub wstąpić - za zgodą konsumenta - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
0 0

Stokrotka1984

#7190788 Napisano: 11.07.2024 19:04:40
netka2000 napisał(a):

Stokrotka1984 napisał(a):

Ogólnie pierwszy raz zostałam zdyskfalifikowana w takim konkursie, a powodem dyskwalifikacji jest "komisja uznała, że było nie fair play" emotka

Dlatego potrzebuje pomocy, bo nie wiem co dalej

Stokrotka1984 napisał(a):

Hej, mam zapytanie. Pisałam reklamację do konuksu z Kamikaze Altavia, i po miesiącu w ten poniedziałek dostałam dopiero odpowiedź na maila. Ogólnie to sam fakt, że odpowiedź przyszła po miesiącu a nie po regulaminowych 7 dniach jest nie w porządku według mnie i jeszcze... okres postępowania reklamacyjnego do 30 czerwca .
Gdy chciałam zadzwonić na telefon kontaktowy do organizatora okazało się, że jest... wyłączony.

Ogólnie zostałam niesłusznie zdyskfalifiokowana z konkursu i organizator nie chce przyznać mi nagrody.
Czy ktoś już miał podobną sytuację i co w takim przypadku warto zrobić? W jaki sposób można ubiegać się o nagrodę?

Czy warto zasięgnąć porady prawnika i wystosować pismo prawnicze do organizatora? Czy są jakieś inne metody.
Ogólnie z mojej strony - oprócz tego, iż opisałam dokładnie w reklamacji w jaki sposób, uczciwie, udało mi się uzyskać tak niski wynik - mogę wydaje mi się bez problemu udowodnić bezpośrednio komisji konkursowej, która podjęła decyzję o dyskwalifikacji, iż osiągnięcie takiego wyniku jest możliwe.

Jeżeli gra warta świeczki... Wysłać im pismo przedsądowe, najlepiej napisane przez prawnika lub kancelarię prawniczą.  Można też udać się do rzecznika konsumentów. Jest taki w każdym powiecie. Rzecznicy konsumentów pomagają bezpłatnie. Udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Rzecznik może także wystąpić z powództwem w imieniu konsumenta lub wstąpić - za zgodą konsumenta - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

Ok, tylko czy rzecznik konsumenta pomoże przy takim konkursie emotka  tak jak mówię, nie znam się na tym.
Ogólnie gra wydaje mi się warta świeczki, bo główna nagroda jest rzędu 5000.

Liczę się z tym, że porada prawnicza z pismem to jest 300zl wzwyż.
Nie wiem czy opłaca się natomiast pakować w proces sądowy, bo to jest na dzień dobry kilka tysięcy zł.
0 0

ziolko

#7190789 Napisano: 11.07.2024 19:05:37
Stokrotka1984 co to był za konkurs? Jakiś z grą na czas?
Masz screeny ze swoimi wynikami?

Wiele lat temu (w 2015 roku) była jakaś gra z puzzlami na szybkość na profilu Electroluxa. Do wygrania blendery ręczne. 
Za każdym razem, jak osiągnęłam dobry wynik, to robiłam screeny i zapisywałam w oddzielnym folderze. 
Nadszedł dzień ogłoszenia wyników. Ku mojemu zdumieniu wygrały osoby z czasami gorszymi od mojego. 
Napisałam reklamację załączając screeny i wysłałam poleconym, bo nie chcieli uznać tego, co pisałam im na fb. 
Odpisali mi coś w stylu, że nie widać dokładnej godziny na wydruku, na co im odpowiedziałam, że wysłałam to samo na facebooku i tam wszystko dobrze widać. Poza tym powinni mieć te czasy w systemie. 
Ostatecznie również dostałam nagrodę jak za pierwsze miejsce. 
Moje pierwsze uwagi do nich napisałam 11.12.2015, list z reklamacją został odebrany 22.12. 
Słowne przepychanki w wiadomościach na fb trwały do 14.01.2016, później przeszłam na maila. 19 stycznia pozytywnie rozpatrzyli moją reklamację, czyli prawie miesiąc po odebraniu listu, a wg regulaminu mieli na to 7 dni roboczych. Nagrodę dostałam 26 lutego.

Dobrze, że nie kasuję maili... emotka
0 0

Stokrotka1984

#7190792 Napisano: 11.07.2024 19:16:29
ziolko
Ogólnie konkurs z rankingiem czasowym.
Ranking nie był pokazywany na stronie, jednak gdy po tygodniu od ogłoszenia nagród nie otrzymałam informacji o jakiejkolwiek wygranej, to zrobiłam research na ekonkursy.
Moje przypuszczenia o dyskwalifikacji za dobry czas okazały się słuszne, gdyż inne osoby o nieco słabszych wynikach nagrody otrzymały. Tego samego dnia napisałam reklamację.

Wszystko opisałam, w reklamacji załączyłam zrzut ekranu z wynikiem i datą rozwiązania układanki; poprosiłam także o sprawdzenie planszy w celu potwierdzenia moich uzasadnień.

Dostałam krótką odpowiedź na maila, iż komisja uznała, że było nie fair i tyle. Ogólnie nie wiem czy przeczytali oni moją reklamację i czy naprawdę chciało im się szukać mojej planszy, o co ich poprosiłam.

Teraz odpisałam im na ich maila od razu, dają sobie 7 dni - może odpiszą coś w poniedziałek. Jeśli nie to znowu spróbuję zadzwonić, ale w przyszłym tygodniu chciałam właśnie zabrać gdzieś dalej tą sprawę.
0 0