Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

glodek24

#6621747 Napisano: 19.07.2019 10:44:19
ewikewikk napisał(a):

Netflix można opłacić tylko karta i kodem, przelewem się nie da???


z tego co wiem to przelewem nie.
Podajesz swoją kartę i automatycznie zabiera Ci z karty co miesiąc środki na subskrybuje, do momentu jak nie zrezygnujesz.
0 0

kreatia

#6621826 Napisano: 19.07.2019 13:30:51
bruce napisał(a):

Mam takie głupie pytanie, sorry, ale kompletnie się nie znam...  emotka  Czy MMS przesyła się podobnie, jak SMS, czyli - równie łatwo, czy trzeba coś dodatkowego instalować, opłacać, konfigurować?  emotka

tak samo emotka jak wgrasz zdjęcie to telefon sam przekonwertuje z sms na mms
1 brucee 0

tereniagno

#6622175 Napisano: 20.07.2019 20:17:30
Czy w loterii Tymbarka ma ktoś problem z postawieniem kapsla na mapie?
Wszystkie posty działają normalnie,a jak klikam "GRAJ", to cały czas wczytuje i nie chce pokazać mapy do postawienia kapsla?
0 0

maryam

#6622177 Napisano: 20.07.2019 20:47:38
tereniagno napisał(a):

Czy w loterii Tymbarka ma ktoś problem z postawieniem kapsla na mapie?
Wszystkie posty działają normalnie,a jak klikam "GRAJ", to cały czas wczytuje i nie chce pokazać mapy do postawienia kapsla?

Zmień przeglądarkę...w chromie bez problemu...

kammaro

#6622835 Napisano: 23.07.2019 12:18:06
Jak znalezc najlepsze oferty last minut? Moze znacie jakis portal? Za tydzien, na tydzien moglibysmy gdzies wybyc, ale oferty, ktore znajduje na stronach biur wcale nie sa tak niskie, jak myslalam emotka  
0 0

madzia1-s

#6622860 Napisano: 23.07.2019 13:17:30
kammaro napisał(a):

Jak znalezc najlepsze oferty last minut? Moze znacie jakis portal? Za tydzien, na tydzien moglibysmy gdzies wybyc, ale oferty, ktore znajduje na stronach biur wcale nie sa tak niskie, jak myslalam emotka  


to dlatego że w tym roku ciężko z tanimi lastami
1 kammaro 0

tadziuuu

#6622862 Napisano: 23.07.2019 13:20:45
madzia1-s napisał(a):

kammaro napisał(a):

Jak znalezc najlepsze oferty last minut? Moze znacie jakis portal? Za tydzien, na tydzien moglibysmy gdzies wybyc, ale oferty, ktore znajduje na stronach biur wcale nie sa tak niskie, jak myslalam emotka  


to dlatego że w tym roku ciężko z tanimi lastami

w tym roku ciężej z lastami. Najlepsze lasty i tak pojawiają się wg mnie we wrześniu emotka W zeszłym roku na r.pl szukałem i były chyba najlepsze oferty
1 kammaro 0

jokan

#6622881 Napisano: 23.07.2019 14:02:36
Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....
0 0

tadziuuu

#6622886 Napisano: 23.07.2019 14:10:54
jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  
0 0

jokan

#6622927 Napisano: 23.07.2019 15:11:06
tadziuuu napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  

Ale jak nie chce towaru? Ja nie sprzedaje jako sklep ani nie prowadzę działalności...
0 0

Gość: kermit

#6622929 Napisano: 23.07.2019 15:13:55
tadziuuu napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  


14 dnI na odstąpienie od umowy jest przy zakupie w sklepie internetowym /od firmy, ale nie od
osoby fizycznej.
1 joan 0

joan

#6622930 Napisano: 23.07.2019 15:18:20
jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....


Na logikę: zobowiązałaś się do wysyłki w terminie X i zakończenie aukcji zaskutkowało powstaniem umowy (dwóch zgodnych oświadczeń woli). Nie wywiązałaś się z tej umowy opóźniając wysyłkę. Czy kupujący może się pieklić i żądać zwrotu kosztów przesyłki? Może. Wysyłka opóźniona to różne komplikacje, szczególnie w okresie wakacyjnym. Może nawet wycofać się z umowy, bo już tego przedmiotu nie potrzebuje.

Czy musisz oddać mu kasę za wysyłkę? Przeczytaj regulamin Allegro, ja tam nie mam konta. Ale skoro jesteś odpowiedzialna za opóźnienie w dostawie, wypadałoby przeprosić i pójść kupującemu na rękę lub zaproponować mu inne rozwiązanie (np. zwrot połowy kosztów wysyłki)

Powodzenia emotka
1 mia 0

tadziuuu

#6622932 Napisano: 23.07.2019 15:22:50
kermit napisał(a):

tadziuuu napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  


14 dnI na odstąpienie od umowy jest przy zakupie w sklepie internetowym /od firmy, ale nie od
osoby fizycznej.

chodziło mi o umowę sprzedaży a taką może zawrzeć osoba fizyczna z osobą fizyczną emotka  
0 0

Gość: kermit

#6622984 Napisano: 23.07.2019 16:48:37
tadziuuu napisał(a):

kermit napisał(a):

tadziuuu napisał(a):

jokan napisał(a):

Czy kupujący allegro ma podstawę do zwrotu kosztu wysyłki, jeśli wysłałam później ( przez niedopatrzenie) niż wskazałam w aukcji. W jakich przypadkach kupujący może żądać zwrotu kosztów przesyłki, wiecie może? Przesyłka jest w doręczeniu, nic nie reklamowal a żąda zwrotu kosztów wysyłki ( całe 8.99 zł) i jedzie po mnie po całości....

wg mnie jeśli kupujący nie chce już towaru to ma 14 dni na zwrot i wtedy może żądać zwrotu za przesyłkę emotka o innej sytuacji nie słyszałem żeby np. z tytułu opóźnienia żądać zwrotu.

W tym przypadku można z administracją allegro się skontaktować celem wyjaśnienia tej kwestii emotka myślę że uda się uzyskać na to odpowiedź emotka  


14 dnI na odstąpienie od umowy jest przy zakupie w sklepie internetowym /od firmy, ale nie od
osoby fizycznej.

chodziło mi o umowę sprzedaży a taką może zawrzeć osoba fizyczna z osobą fizyczną emotka  


Tylko, że 14 dniowy termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość to prawo konsumenta. Nie dotyczy to umów sprzedaży pomiędzy osobami fizycznymi, umów pomiędzy dwoma przedsiębiorcami, a jedynie umów pomiędzy przedsiębiorcami a osobami fizycznymi.
1 nkba 0

edith

#6623058 Napisano: 23.07.2019 21:00:36
Czy ktoś z Was wysyłał rower z Milka Oreo ?One są w dość dużych pudlach.Jakim najlepiej kurierem i jak wyglada sprawa za pobraniem, kupujący ma zapłacić za kuriera ale mam doliczyć do kwoty roweru czy zapłacić przy zamówieniu kuriera ? Dziękuję  za odpowiedź  emotka
0 0

carissma

#6623289 Napisano: 24.07.2019 13:55:07
edith napisał(a):

Czy ktoś z Was wysyłał rower z Milka Oreo ?One są w dość dużych pudlach.Jakim najlepiej kurierem i jak wyglada sprawa za pobraniem, kupujący ma zapłacić za kuriera ale mam doliczyć do kwoty roweru czy zapłacić przy zamówieniu kuriera ? Dziękuję  za odpowiedź  emotka

sprawdź, czy TNT nie wozi takiego gabarytu. Ty musisz zapłacić za kuriera ale te kwotę dodajesz do kwoty pobrania. Możesz się też umówić z kupującym, żeby Ci przelał zaliczkę, żebyś miała już na opłacenie przesyłki.
0 0

jokan

#6624979 Napisano: 29.07.2019 21:23:54
czy Wy tez nie widzicie wiadomosci w skrzynce? Mam pustą...emotka
0 0

agata6

#6624981 Napisano: 29.07.2019 21:24:46
jokan napisał(a):

czy Wy tez nie widzicie wiadomosci w skrzynce? Mam pustą... emotka

U mnie wszystkie znikły
0 0

bridget

#6624982 Napisano: 29.07.2019 21:24:47
jokan napisał(a):

czy Wy tez nie widzicie wiadomosci w skrzynce? Mam pustą... emotka

też
0 0

aleks1983

#6624986 Napisano: 29.07.2019 21:30:48
@gnieszk@ napisał(a):

agata6 napisał(a):

jokan napisał(a):

czy Wy tez nie widzicie wiadomosci w skrzynce? Mam pustą... emotka

U mnie wszystkie znikły


A ja mam

Ja też nie mam buuuu
0 0