Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

wena

#6542719 Napisano: 29.10.2018 13:25:12
kerocna napisał(a):

wena napisał(a):

Mam pytanie odnośnie konkursu: „Pierz i wygrywaj z Surf i Coccolino!” . Chcę się upewnić - w konkursie może wygrać więcej niż jedna osoba z gospodarstwa domowego?

"...jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania lub zameldowania uczestników konkursu) może otrzymać dwie nagrody w całym Konkursie, tj. jedną nagrodę dzienną i jedną nagrodę tygodniową."

Właśnie mam regulamin przed oczami dlatego dopytuję. "(…) jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego" wskazuje na to, że można, tak?
0 0

joan

#6542722 Napisano: 29.10.2018 13:27:50
wena napisał(a):

Właśnie mam regulamin przed oczami dlatego dopytuję. "(…) jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego" wskazuje na to, że można, tak?


Jedna dzienna + jedna tygodniowa na adres. To oznacza, że dwie osoby przyporządkowane do tego samego adresu nie mogą wygrać nagrody tego samego rodzaju.
0 0

wena

#6542724 Napisano: 29.10.2018 13:30:22
joan napisał(a):

wena napisał(a):

Właśnie mam regulamin przed oczami dlatego dopytuję. "(…) jednakże jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego" wskazuje na to, że można, tak?


Jedna dzienna + jedna tygodniowa na adres. To oznacza, że dwie osoby przyporządkowane do tego samego adresu nie mogą wygrać nagrody tego samego rodzaju. 

Dzięki emotka
0 0

masango

#6543099 Napisano: 30.10.2018 18:32:02
Mam pytanie, otóż wygrałam zwrot za zakupy z winiary. Jednakże nie dostałam maila z informacją co dalej.  Czy może napisać do nich ?
0 0

ankasss

#6543100 Napisano: 30.10.2018 18:39:24
masango napisał(a):

Mam pytanie, otóż wygrałam zwrot za zakupy z winiary. Jednakże nie dostałam maila z informacją co dalej.  Czy może napisać do nich ?

jeśli wygrałaś dzisiaj, to mail zapewne przyjdzie dopiero jutro.
0 0

monkakk

#6543101 Napisano: 30.10.2018 18:39:34
masango napisał(a):

Mam pytanie, otóż wygrałam zwrot za zakupy z winiary. Jednakże nie dostałam maila z informacją co dalej.  Czy może napisać do nich ?

Ja wygrałam w czwarte i piątek, a @ dostałam wczoraj. Czekaj emotka  przyjdzie
0 0

doo

#6543382 Napisano: 31.10.2018 19:08:45
czy są teraz jakieś problemy z dostępem do Winiar? Długo przetwarza?
0 0

@gnieszk@

#6543594 Napisano: 01.11.2018 23:32:14
Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.
0 0

monia24

#6543595 Napisano: 01.11.2018 23:41:52
@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Ja mam coś takiego, że odnawia mi się rok ważności konta co miesiąc, ale pobiera mi za to 3 zł miesięcznie. Jednak nie wiem jak to włączyć, ponieważ mam już to ustawione kilka lat. Nie muszę dodatkowo doładowywać konta, jeśli mam środki.
1 @gnieszk@ 0

@gnieszk@

#6543597 Napisano: 01.11.2018 23:52:12
koniczynka123 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Może nie ma taryfy tylko po prostu na kartę?! W moim przypadku u rodzeństwa też mieli taki problem i nie doładowali telefonu więc gdzieś po tygodniu (jak telefon nie był aktywny) dostali sms, że T-mobile im przedłuży o rok jeśli doładują za 10 zl. Może warto się wstrzymać? Bo pieniądze (chyba do 30 dni jeśli się nie doładuje) nie znikną na stałe z konta emotka

Może niejasno się wyraziłam - telefon jest na kartę, tylko nie wiem jaka opcja/pakiet bo pewnie tak jak np. w Play są różne. To starsza kobitka, więc pewnie na takie "ryzyko" ją nie namówię no i nieaktywny telefon nie wchodzi w grę, bo musi mieć możliwość zadzwonienia. Ale dzięki za odpowiedź. emotka
0 0

darog

#6543599 Napisano: 02.11.2018 00:27:59
@gnieszk@ napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Może nie ma taryfy tylko po prostu na kartę?! W moim przypadku u rodzeństwa też mieli taki problem i nie doładowali telefonu więc gdzieś po tygodniu (jak telefon nie był aktywny) dostali sms, że T-mobile im przedłuży o rok jeśli doładują za 10 zl. Może warto się wstrzymać? Bo pieniądze (chyba do 30 dni jeśli się nie doładuje) nie znikną na stałe z konta emotka

Może niejasno się wyraziłam - telefon jest na kartę, tylko nie wiem jaka opcja/pakiet bo pewnie tak jak np. w Play są różne. To starsza kobitka, więc pewnie na takie "ryzyko" ją nie namówię no i nieaktywny telefon nie wchodzi w grę, bo musi mieć możliwość zadzwonienia. Ale dzięki za odpowiedź. emotka

przenieś numer do Orange - dalej będzie na karte, wysyłasz sms START na 8002 (sprardź) i masz na 365 dni spokój. wystarczy że 1x doładujesz wcześniej za 10 zł..
1 @gnieszk@ 0

@gnieszk@

#6543601 Napisano: 02.11.2018 00:40:12
darog napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

koniczynka123 napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Może nie ma taryfy tylko po prostu na kartę?! W moim przypadku u rodzeństwa też mieli taki problem i nie doładowali telefonu więc gdzieś po tygodniu (jak telefon nie był aktywny) dostali sms, że T-mobile im przedłuży o rok jeśli doładują za 10 zl. Może warto się wstrzymać? Bo pieniądze (chyba do 30 dni jeśli się nie doładuje) nie znikną na stałe z konta emotka

Może niejasno się wyraziłam - telefon jest na kartę, tylko nie wiem jaka opcja/pakiet bo pewnie tak jak np. w Play są różne. To starsza kobitka, więc pewnie na takie "ryzyko" ją nie namówię no i nieaktywny telefon nie wchodzi w grę, bo musi mieć możliwość zadzwonienia. Ale dzięki za odpowiedź. emotka

przenieś numer do Orange - dalej będzie na karte, wysyłasz sms START na 8002 (sprardź) i masz na 365 dni spokój. wystarczy że 1x doładujesz wcześniej za 10 zł..

Tylko wtedy te dwie stówki które ma na koncie w T-Mobile jej przepadną...

mia

#6543616 Napisano: 02.11.2018 08:32:07
@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Zobacz to:
http://www.t-mobi...04/D_007_0006867.pdf
Moja mama (właśnie starsza pani) ma coś takiego, bo nie namówiłam jej w żaden sposób na zmianę sieci. Tu nie ma wymogu cyklicznych doładowań, jest pobieranie z konta co miesiąc określonej kwoty 20 zł. Więc na mój gust, teraz by Twoja znajoma miała 10 miesięcy za darmo i spokoju.
Ale upewnij się jeszcze w salonie T-mobile, czy da się to włączyć i jaką ta pani ma taryfę.
1 @gnieszk@ 0

justyna1411

#6544060 Napisano: 04.11.2018 15:54:01
Czy też macie problem z dodaniem zgłoszenia do konkursu BICSOLEIL?
0 0

nikos

#6544065 Napisano: 04.11.2018 16:26:38
@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Niech zmieni taryfę na Free a następnie włączy pakiet BEZ LIMITU za 1zł dziennie.
Jeśli wykona jakieś połączenie w ciągu dnia nawet na 1 sekundę płaci 1zł, jednak jeśli będzie rozmawiała 24h/h nie zapłaci więcej niż tą złotówkę. W tym są również SMS i pakiet internetowy, jakiś niewielki, ale jest. Jeśli w ciągu dnia nie będzie miała żadnego połączenia / SMS nic nie płaci. I co najważniejsze, ma rok ważności konta.
1 @gnieszk@ 0

@gnieszk@

#6544067 Napisano: 04.11.2018 16:36:04
nikos napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Niech zmieni taryfę na Free a następnie włączy pakiet BEZ LIMITU za 1zł dziennie.
Jeśli wykona jakieś połączenie w ciągu dnia nawet na 1 sekundę płaci 1zł, jednak jeśli będzie rozmawiała 24h/h nie zapłaci więcej niż tą złotówkę. W tym są również SMS i pakiet internetowy, jakiś niewielki, ale jest. Jeśli w ciągu dnia nie będzie miała żadnego połączenia / SMS nic nie płaci. I co najważniejsze, ma rok ważności konta.

Właśnie podobnie zostało to w końcu zrobione. Okazało się, że ona ma właśnie tą taryfę "Frii" już włączoną, więc nie mogła skorzystać z tego roku ważności konta po każdej rozmowie, ani z tych 300 minut do wszystkiej sieci, bo one są dedykowane dla tych starszych taryf typu Tak Tak itp.  Ale włączyłam jej w końcu pakiet za 25 zł rozmowy i sms bez limitu (internet też nawet 10 gb ale i tak nie korzysta). Co najważniejsze opłata będzie pobierana z tych nagromadzonych środków, więc na kilka miesięcy ma spokój, a potem może pomyślimy o przeniesieniu do Play. No i nie musi kolejny raz bez sensu doładowywać konto, tylko po to żeby przedłużyć ważność konta.
2 nikos, mia 0

kasiaj110

#6544078 Napisano: 04.11.2018 17:59:15
@gnieszk@ napisał(a):

nikos napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Potrzebuję pomocy w następującym temacie:
Znajoma starsza pani ma telefon na kartę w T-Mobile. Nie wiem jaka taryfa, ale żeby konto było aktywne musi je co miesiąc doładować i w związku z tym ma na koncie prawie 200 zł, a i tak musi je za kilka dni ponownie doładować żeby móc wykonywać połączenia.
- Może ktoś się orientuje czy w tej sieci jest opcja "rok ważności konta" a jeśli tak to jak ją aktywować i czy nie spowoduje to utraty środków?
- Lub (wersja B) czy można te środki jakoś wykorzystać (przekazać innemu użytkownikowi, gdzieś nimi zapłacić itp.) Mogłaby przenieść numer np. do Play gdzie jest rok ważności konta, ale szkoda tych środków.

Niech zmieni taryfę na Free a następnie włączy pakiet BEZ LIMITU za 1zł dziennie.
Jeśli wykona jakieś połączenie w ciągu dnia nawet na 1 sekundę płaci 1zł, jednak jeśli będzie rozmawiała 24h/h nie zapłaci więcej niż tą złotówkę. W tym są również SMS i pakiet internetowy, jakiś niewielki, ale jest. Jeśli w ciągu dnia nie będzie miała żadnego połączenia / SMS nic nie płaci. I co najważniejsze, ma rok ważności konta.

Właśnie podobnie zostało to w końcu zrobione. Okazało się, że ona ma właśnie tą taryfę "Frii" już włączoną, więc nie mogła skorzystać z tego roku ważności konta po każdej rozmowie, ani z tych 300 minut do wszystkiej sieci, bo one są dedykowane dla tych starszych taryf typu Tak Tak itp.  Ale włączyłam jej w końcu pakiet za 25 zł rozmowy i sms bez limitu (internet też nawet 10 gb ale i tak nie korzysta). Co najważniejsze opłata będzie pobierana z tych nagromadzonych środków, więc na kilka miesięcy ma spokój, a potem może pomyślimy o przeniesieniu do Play. No i nie musi kolejny raz bez sensu doładowywać konto, tylko po to żeby przedłużyć ważność konta.

taką samą sytuację mam u syna- ma sporo pieniążków na koncie a cały czas "straszą" zablokowaniem i usunięciem numeru emotka . Staram się na czas doładowywać mu konto by te konto zachować ale czasem zdarza się że syn nie mówi ze już dostał sms że trzeba doładować i wtedy blokują mu konto.
Poszłam na t-mobile bo był fajny pakiet z internetu ale teraz już sama nie wiem co mnie tam trzyma...
0 0

yreks

#6545187 Napisano: 08.11.2018 08:14:44
Szukam pomocy z TQ Group. Na forum to jeden z bardziej skutecznych konkursów,  zawsze spora grupa uczestników z różnych miast chwali się nawet kilkoma bonami. Gram niemal przy każdym budżecie jednak jeszcze nigdy nie udało mi się wygrać. Dziwi to, że w konkursach z mniejszą ilością nagród z innym organizatorem czasem coś wpada. Ktoś podpowie jak ich rozgryźć, co lubią? Może być pw. Będę bardzo wdzięczny.  
0 0

jorunn2010

#6546095 Napisano: 11.11.2018 08:26:14
Pomocy, mam nietypowy problem!
Pracuję w gabinecie terapeutyczno-logopedycznym i podczas terapii używałam słuchawek z Cheetos. Niestety, zepsuły się, a część dzieci  (głównie autystycznych), nie chcą żadnych innych słuchawek, tylko tygrysy!
Kupię więc po taniości używane kocurowe słuchawki, byle sprawne!
0 0

petunija1

#6546552 Napisano: 12.11.2018 19:19:46
jorunn2010 napisał(a):

Pomocy, mam nietypowy problem!
Pracuję w gabinecie terapeutyczno-logopedycznym i podczas terapii używałam słuchawek z Cheetos. Niestety, zepsuły się, a część dzieci  (głównie autystycznych), nie chcą żadnych innych słuchawek, tylko tygrysy!
Kupię więc po taniości używane kocurowe słuchawki, byle sprawne!

jak nikt się nie zgłosi z forum,zerknij na olx lub allegro,może uda się znaleźć w dobrej cenie
0 0