Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

mama2006

#6468108 Napisano: 28.02.2018 11:20:43
dostałam @ z załącznikiem z adresu info-domor@ aft.wa.........w tytule widzę Faktura VAT:a w treści :Witam, przesyłam zaległą fakturę. Proszę o uregulowanie należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury.


Boję się otworzyć tego @, nie mam pojęcia o jaką fakturę może chodzić, na nic nie czekam.
Co za diabeł? może ktoś coś miał podobnego
0 0

pablo75

#6468110 Napisano: 28.02.2018 11:21:49
mama2006 napisał(a):

dostałam @ z załącznikiem z adresu info-domor@ aft.wa.........w tytule widzę Faktura VAT:a w treści :Witam, przesyłam zaległą fakturę. Proszę o uregulowanie należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury.


Boję się otworzyć tego @, nie mam pojęcia o jaką fakturę może chodzić, na nic nie czekam.
Co za diabeł? może ktoś coś miał podobnego

Też kiedyś coś takiego dostałem i od razu skasowałem bez otwierania.
0 0

mama2006

#6468113 Napisano: 28.02.2018 11:23:14
pablo75 napisał(a):

mama2006 napisał(a):

dostałam @ z załącznikiem z adresu info-domor@ aft.wa.........w tytule widzę Faktura VAT:a w treści :Witam, przesyłam zaległą fakturę. Proszę o uregulowanie należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury.


Boję się otworzyć tego @, nie mam pojęcia o jaką fakturę może chodzić, na nic nie czekam.
Co za diabeł? może ktoś coś miał podobnego

Też kiedyś coś takiego dostałem i od razu skasowałem bez otwierania.

no właśnie zastanawiam się co z tym fantem zrobić
0 0

ziolko

#6468116 Napisano: 28.02.2018 11:26:27
mama2006 napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mama2006 napisał(a):

dostałam @ z załącznikiem z adresu info-domor@ aft.wa.........w tytule widzę Faktura VAT:a w treści :Witam, przesyłam zaległą fakturę. Proszę o uregulowanie należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury.


Boję się otworzyć tego @, nie mam pojęcia o jaką fakturę może chodzić, na nic nie czekam.
Co za diabeł? może ktoś coś miał podobnego

Też kiedyś coś takiego dostałem i od razu skasowałem bez otwierania.

no właśnie zastanawiam się co z tym fantem zrobić

Sprawdź w poczcie przez wyszukiwarkę, czy faktycznie coś zamawiałaś z tego adresu. Jeśli nie to skasuj, bo to może być wirus albo coś gorszego!

cherry_coke

#6468129 Napisano: 28.02.2018 11:38:13
ziolko napisał(a):

mama2006 napisał(a):

pablo75 napisał(a):

mama2006 napisał(a):

dostałam @ z załącznikiem z adresu info-domor@ aft.wa.........w tytule widzę Faktura VAT:a w treści :Witam, przesyłam zaległą fakturę. Proszę o uregulowanie należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury.


Boję się otworzyć tego @, nie mam pojęcia o jaką fakturę może chodzić, na nic nie czekam.
Co za diabeł? może ktoś coś miał podobnego

Też kiedyś coś takiego dostałem i od razu skasowałem bez otwierania.

no właśnie zastanawiam się co z tym fantem zrobić

Sprawdź w poczcie przez wyszukiwarkę, czy faktycznie coś zamawiałaś z tego adresu. Jeśli nie to skasuj, bo to może być wirus albo coś gorszego!

Maila możesz otworzyć, tylko załącznika nie otwieraj. Wiruski emotka  
1 mama2006 0

Domino123

#6469805 Napisano: 05.03.2018 12:14:49
Co można zrobić z organizatorem konkurs, który ma źle podany email do reklamacji a na wiadomości pw nie odpowiada?
0 0

slonko365

#6469806 Napisano: 05.03.2018 12:15:58
Domino123 napisał(a):

Co można zrobić z organizatorem konkurs, który ma źle podany email do reklamacji a na wiadomości pw nie odpowiada?

To chyba pozostaje list polecony na adres korespondencyjny z regulaminu.
0 0

aendrius1

#6469839 Napisano: 05.03.2018 13:23:14
Czy macie info czy te pierwsze karty do Bidedronki są juz doładowane???
0 0

Claudia77

#6469841 Napisano: 05.03.2018 13:28:43
aendrius1 napisał(a):

Czy macie info czy te pierwsze karty do Bidedronki są juz doładowane???

dziś byłam na zakupach i jedna karta przeszła, a druga nie...
0 0

joasiunia

#6470119 Napisano: 06.03.2018 09:44:57
Czy miał ktoś tak w Orzeszkonkursie, że klikał na link aktywujący zgłoszenie, a przenosiło go po prostu na stronę konkursu, bez żadnego komentarza typu "dziękujemy za aktywację zgłoszenia"? Bo ja już nie wiem, czy mnie skleroza ogarnia i czy tam tak po prostu jest, czy powinien się jednak jakiś stosowny komentarz pojawić... emotka
0 0

yreks

#6471320 Napisano: 09.03.2018 07:42:03
Mamy pytanie odnośnie pieczątek na paragonach. Mama zakupiła podravkę na konkurs jednak na paragonie widnieje tylko napis "Makaron". Jak powinna wygladac adnotacja sklepu ze to jest produkt podravka. Czy trzeba dopisać coś w stylu "zakupiono makaron podravka" i wtedy pieczątka z BOKu? 
0 0

Frama

#6471325 Napisano: 09.03.2018 08:16:32
yreks napisał(a):

Mamy pytanie odnośnie pieczątek na paragonach. Mama zakupiła podravkę na konkurs jednak na paragonie widnieje tylko napis "Makaron". Jak powinna wygladac adnotacja sklepu ze to jest produkt podravka. Czy trzeba dopisać coś w stylu "zakupiono makaron podravka" i wtedy pieczątka z BOKu? 

Ja piszę np Kamis i proszę o pieczątkę. Jak jest miejsce to na gorze paragonu, a jak nie to z tylu. 
0 0

yreks

#6471326 Napisano: 09.03.2018 08:18:26
Frama napisał(a):

yreks napisał(a):

Mamy pytanie odnośnie pieczątek na paragonach. Mama zakupiła podravkę na konkurs jednak na paragonie widnieje tylko napis "Makaron". Jak powinna wygladac adnotacja sklepu ze to jest produkt podravka. Czy trzeba dopisać coś w stylu "zakupiono makaron podravka" i wtedy pieczątka z BOKu? 

Ja piszę np Kamis i proszę o pieczątkę. Jak jest miejsce to na gorze paragonu, a jak nie to z tylu. 

dzięki emotka
0 0

atka7

#6471332 Napisano: 09.03.2018 08:45:02
yreks napisał(a):

Frama napisał(a):

yreks napisał(a):

Mamy pytanie odnośnie pieczątek na paragonach. Mama zakupiła podravkę na konkurs jednak na paragonie widnieje tylko napis "Makaron". Jak powinna wygladac adnotacja sklepu ze to jest produkt podravka. Czy trzeba dopisać coś w stylu "zakupiono makaron podravka" i wtedy pieczątka z BOKu? 

Ja piszę np Kamis i proszę o pieczątkę. Jak jest miejsce to na gorze paragonu, a jak nie to z tylu. 

dzięki emotka

A czy Wy te pieczątki załatwiacie od razu po zakupie, czy dopiero jak wygracie?
Bo ja kiedyś jak miałam coś źle opisane to stwierdziłam, że poczekam do ewentualnej wygranej. Nie wygrałam i nie było potrzeby załatwiania. Ale ja w sumie gram od niedawna i może źle robię.
A tak przy okazji, to ja często sprawdzam na czytniku co się w nazwie wyświetla i raczej taki opis jest potem na paragonie.
0 0

pablo75

#6471341 Napisano: 09.03.2018 09:43:07
atka79 napisał(a):

yreks napisał(a):

Frama napisał(a):

yreks napisał(a):

Mamy pytanie odnośnie pieczątek na paragonach. Mama zakupiła podravkę na konkurs jednak na paragonie widnieje tylko napis "Makaron". Jak powinna wygladac adnotacja sklepu ze to jest produkt podravka. Czy trzeba dopisać coś w stylu "zakupiono makaron podravka" i wtedy pieczątka z BOKu? 

Ja piszę np Kamis i proszę o pieczątkę. Jak jest miejsce to na gorze paragonu, a jak nie to z tylu. 

dzięki emotka

A czy Wy te pieczątki załatwiacie od razu po zakupie, czy dopiero jak wygracie?
Bo ja kiedyś jak miałam coś źle opisane to stwierdziłam, że poczekam do ewentualnej wygranej. Nie wygrałam i nie było potrzeby załatwiania. Ale ja w sumie gram od niedawna i może źle robię.
A tak przy okazji, to ja często sprawdzam na czytniku co się w nazwie wyświetla i raczej taki opis jest potem na paragonie.J

Ja od razu idę po opis paragonu,moim zdaniem najgorzej opisane są paragony Intermarche,zawsze na czytniku sprawdzam co będę miał na paragonie.
0 0

kreatia

#6471439 Napisano: 09.03.2018 12:54:37
pablo75 napisał(a):

atka79 napisał(a):

yreks napisał(a):

Frama napisał(a):

yreks napisał(a):

Mamy pytanie odnośnie pieczątek na paragonach. Mama zakupiła podravkę na konkurs jednak na paragonie widnieje tylko napis "Makaron". Jak powinna wygladac adnotacja sklepu ze to jest produkt podravka. Czy trzeba dopisać coś w stylu "zakupiono makaron podravka" i wtedy pieczątka z BOKu? 

Ja piszę np Kamis i proszę o pieczątkę. Jak jest miejsce to na gorze paragonu, a jak nie to z tylu. 

dzięki emotka

A czy Wy te pieczątki załatwiacie od razu po zakupie, czy dopiero jak wygracie?
Bo ja kiedyś jak miałam coś źle opisane to stwierdziłam, że poczekam do ewentualnej wygranej. Nie wygrałam i nie było potrzeby załatwiania. Ale ja w sumie gram od niedawna i może źle robię.
A tak przy okazji, to ja często sprawdzam na czytniku co się w nazwie wyświetla i raczej taki opis jest potem na paragonie.J

Ja od razu idę po opis paragonu,moim zdaniem najgorzej opisane są paragony Intermarche,zawsze na czytniku sprawdzam co będę miał na paragonie.

ja się martwię jak wygram emotka  nie chce mi się łazić wciąż do boku emotka
0 0

patrycja8

#6471522 Napisano: 09.03.2018 15:29:58
Czy ktoś z was wygrał w loterii gorączka złota nescafe i pomoże mi bo nie wiem czy faktycznie te oswiadczenie i paragon trzeba wysłać pocztą czy można zrobić skan
0 0

zaczytana-pola

#6471533 Napisano: 09.03.2018 15:46:41
cb656 napisał(a):

atka79 napisał(a):

czy Wy te pieczątki załatwiacie od razu po zakupie, czy dopiero jak wygracie?

Jak sobie wyobrażasz owo "po czasie"? emotka
Przychodzisz z paragonem po miesiącu i prosisz o poświadczenie, że pozycja "pasta d.z." to Colgate? Bo tak chcesz?
A pańcia z BOK grzecznie i z uśmiechem stempluje, wierząc na słowo? No bo przecież zużytego opakowania nie targasz ze sobą. emotka

Oczywiście. Robiłam tak np. w przypadku Pudliszek w ITM. Pańcia z BOK-u nie robiła problemu.
1 @gnieszk@ 0

zaczytana-pola

#6471549 Napisano: 09.03.2018 16:42:39
cb656 napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

cb656 napisał(a):

Przychodzisz z paragonem po miesiącu i prosisz o poświadczenie, że pozycja "pasta d.z." to Colgate? Bo tak chcesz?
A pańcia z BOK grzecznie i z uśmiechem stempluje, wierząc na słowo? No bo przecież zużytego opakowania nie targasz ze sobą. emotka

Oczywiście. Robiłam tak np. w przypadku Pudliszek w ITM. Pańcia z BOK-u nie robiła problemu.

Trochę się pańci dziwię, znając świat pełen kombinatorów i chachmęciarzy. Widocznie ma w nosie zasady i jest trochę jak leming idący za stadem bez wnikania w przyczyny i powody. A co, jeśli (niechby nawet i w dobrej wierze) poświadczy nieprawdę, która w ostatecznej weryfikacji wyjdzie na jaw? To i nagrodę diabli biorą, konkursowicz wściekły, pańcia ma nieprzyjemności i musi się tłumaczyć... Takie sobie to. Staram się zawsze w takiej sytuacji widzieć siebie, czego ja bym oczekiwał od Klienta, który przychodzi, by mu coś poświadczyć. Bo poświadczenie pisemne jeśli poświadcza fałsz, to już dowód w sprawie nie do wyślizgania, nie da się na gębę tłumaczyć, że ktoś źle zrozumiał.
No OK, pańcia w Twoim ITM może i tak robi. Pańcie w moich sieciówkach są niechętne poświadczaniu nawet wtedy, jak podchodzę spod kasy z paragonem i towarem w garści w czasie rzeczywistym, na gorąco. Co tylko po raz kolejny dowodzi, że są ludzie i ludziska, a nie ma jednej ogólnopolskiej zasady, której wszyscy trzymają się jednakowo. Dlatego ja jestem za załatwianiem takich spraw od reki przy zakupie, a nie później.

Pańcia w BOK-u ma dostęp do tego, w jaki sposób opisane są poszczególne produkty na paragonach emotka . I bardzo cieszy mnie to, że są ludzie, którzy wykazują się empatią, nie piętrząc przed klientem Mount Everestu problemów. emotka

zaczytana-pola

#6471553 Napisano: 09.03.2018 16:56:33
cb656 napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

Pańcia w BOK-u ma dostęp do tego, w jaki sposób opisane są poszczególne produkty na paragonach

To ciekawe, co piszesz emotka NIGDY jeszcze nie zdarzyło mi się, by pańcia z BOKU sprawdzała mój paragon w jakimkolwiek komputerze czy innym urządzeniu. Zwykle brała go z jakąś taką ostrożnością w dwa palce, oglądała ze wszystkich stron, zerkała na produkt, na paragon i z wielkim ociąganiem, by nie powiedzieć z łaską, stawiała pieczątkę i dopisek, o który prosiłem.
Żyjemy widocznie w światach równoległych emotka

Skoro idziesz do niej z ze świeżutkim paragonem prosto z kasy wydrukowanym 15 sekund wcześniej& świeżo zakupionymi produktami, które jeszcze pachną sklepową półką, a następnie wykładasz jej grzecznie na blacie, to zapewne ma podstawy, żeby wierzyć Ci na słowo emotka . Ja, jeśli idę miesiąc po zakupie, bo jakiejś agencji zachciało się pieczątki, to Pani uprzejmie sprawdza co i jak i stawia pieczątkę.
1 @gnieszk@ 0