Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

kamil17

#6460832 Napisano: 07.02.2018 20:10:47
cotomabyc napisał(a):

kamil17 napisał(a):

orientuje się ktoś czy jak kupiłem coś z kinder (50 lat kinder) dzisiaj, ale nie chce brac udziału w tym etapie loterii tylko w drugim to mogę dopiero za miesiąc zrobić zgłoszenie ???, czy musze w tym etapie ?

Tez sie zastanawialam bo w tym etapie głupie nagrody, dopiero w 2im fajne
Więc wymyśliłam marzenie konkursowe a w 2 etapie kupię kindera na loterię

dokładnie mam ten sam problem z tymi nagrodami emotka  no nic jak ktoś będzie wiedział niech da znać ...najwyżej napiszę do organizatora
0 0

nanajka81

#6460898 Napisano: 08.02.2018 07:01:36
czy ktoś wie po ilu dniach od zarejestrowania telefonicznie karty "Luksji" jest ona aktywna i ma więcej niż 0?
0 0

ace

#6460934 Napisano: 08.02.2018 09:10:29
Powiedzcie co mam zrobić jak koleś/babka któremu sprzedałam zestaw do kawy z Lavazzy pisze mi że jeden spodek został rozbity i chce zwrócić towar bądź bym zwróciła mu 1/4 kwoty (1 spodek to 1/8 całości)... Miał ktoś kiedyś takie przejścia? Oczywiście protokołu szkody z kurierem nie spisał... Ja przed wysyłką sprawdziłam każdy element i był cały...
0 0

nkba

#6460949 Napisano: 08.02.2018 09:35:55
ace napisał(a):

Powiedzcie co mam zrobić jak koleś/babka któremu sprzedałam zestaw do kawy z Lavazzy pisze mi że jeden spodek został rozbity i chce zwrócić towar bądź bym zwróciła mu 1/4 kwoty (1 spodek to 1/8 całości)... Miał ktoś kiedyś takie przejścia? Oczywiście protokołu szkody z kurierem nie spisał... Ja przed wysyłką sprawdziłam każdy element i był cały...

olać i tyle emotka
0 0

joan

#6460953 Napisano: 08.02.2018 09:42:13
ace napisał(a):

Powiedzcie co mam zrobić jak koleś/babka któremu sprzedałam zestaw do kawy z Lavazzy pisze mi że jeden spodek został rozbity i chce zwrócić towar bądź bym zwróciła mu 1/4 kwoty (1 spodek to 1/8 całości)... Miał ktoś kiedyś takie przejścia? Oczywiście protokołu szkody z kurierem nie spisał... Ja przed wysyłką sprawdziłam każdy element i był cały...


A dopłacił za opcję "ostrożnie"? Jeśli nie -> olać sprawę. Jeśli zapłacił, musi przejść całą procedurę reklamacyjną z udziałem firmy kurierskiej, min. spisać protokół, porobić zdjęcia itp. Do czasu rozpatrzenia procedury reklamacyjnej przez firmę kurierską -> olać sprawę.

Swego czasu zajmowałam się min. drogimi kabinami prysznicowymi, reklamacji o rozbicie ich w drobny pył podczas transportu było sporo, ale w 100% spraw wywalczyłam kasę od firmy kurierskiej.
1 nkba 0

ace

#6460970 Napisano: 08.02.2018 10:03:56
joan napisał(a):

nkba napisał(a):

olać i tyle emotka


A dopłacił za opcję "ostrożnie"? Jeśli nie -> olać sprawę. Jeśli zapłacił, musi przejść całą procedurę reklamacyjną z udziałem firmy kurierskiej, min. spisać protokół, porobić zdjęcia itp. Do czasu rozpatrzenia procedury reklamacyjnej przez firmę kurierską -> olać sprawę.

Swego czasu zajmowałam się min. drogimi kabinami prysznicowymi, reklamacji o rozbicie ich w drobny pył podczas transportu było sporo, ale w 100% spraw wywalczyłam kasę od firmy kurierskiej.

Dzięki dziewczyny emotka Wiedziałam, że mogę na Was liczyć emotka Tak też zrobię, oleję.

A sprzedawałam przez Alledrogo (nie wiem czy to ma znaczenie). A co do oznaczenia "ostrożnie" to przyznam, że nawet nie wiedziałam, że taka istnieje (w sensie specjalny rodzaj przesyłki dla "ostrożnie"). Myślałam, że wszystkie przesyłki są (tzn powinny) być traktowane delikatnie. Na pudełku były naklejki z napisem szkło (w tym co przyszły do mnie). Ale rozumiem, że to nic nie da.
Teraz mam do wysyłki wyciskarkę wartą 1000zeta i się boję by ona nie uległa uszkodzeniu...

A tak w ogóle z ciekawości to jak sprzedajecie swoje wygrane/niepotrzebne rupiecie? olx? jakieś inne portale? Przez forum?
1 nkba 0

joan

#6460977 Napisano: 08.02.2018 10:08:59
ace napisał(a):

Dzięki dziewczyny emotka Wiedziałam, że mogę na Was liczyć emotka Tak też zrobię, oleję.

A sprzedawałam przez Alledrogo (nie wiem czy to ma znaczenie). A co do oznaczenia "ostrożnie" to przyznam, że nawet nie wiedziałam, że taka istnieje (w sensie specjalny rodzaj przesyłki dla "ostrożnie"). Myślałam, że wszystkie przesyłki są (tzn powinny) być traktowane delikatnie. Na pudełku były naklejki z napisem szkło (w tym co przyszły do mnie). Ale rozumiem, że to nic nie da.
Teraz mam do wysyłki wyciskarkę wartą 1000zeta i się boję by ona nie uległa uszkodzeniu...


Hmm, za właściwe przygotowanie towaru do wysyłki odpowiada nadawca - trochę tutaj zawaliłaś, bo dostałaś towar w opcji "ostrożnie / szkło", ale sama go przekazałaś dalej, jako zwykłą paczkę. Trochę tak, jakbyś otrzymała lodówkę w opcji "ostrożnie / góra / dół", a puściłabyś to dalej ignorując te zapisy.

Firma kurierska / poczta nie wnika, jakie cudze naklejki są na opakowaniu - jeśli się nie wykupi opcji "ostrożnie / szkło", nie ma szans na odszkodowanie.

Co do wyciskarki, wykup odpowiednie ubezpieczenie albo opcję wysyłkową "delikatnie / szkło" i oczywiście koniecznie podaj wartość zawartości na liście przewozowym.
0 0

nkba

#6460980 Napisano: 08.02.2018 10:11:33
ace napisał(a):


Teraz mam do wysyłki wyciskarkę wartą 1000zeta i się boję by ona nie uległa uszkodzeniu...

Owiń dobrze folią bąbelkową i będzie ok emotka
0 0

ace

#6460993 Napisano: 08.02.2018 10:16:53
joan napisał(a):


Hmm, za właściwe przygotowanie towaru do wysyłki odpowiada nadawca - trochę tutaj zawaliłaś, bo dostałaś towar w opcji "ostrożnie / szkło", ale sama go przekazałaś dalej, jako zwykłą paczkę. Trochę tak, jakbyś otrzymała lodówkę w opcji "ostrożnie / góra / dół", a puściłabyś to dalej ignorując te zapisy.

Firma kurierska / poczta nie wnika, jakie cudze naklejki są na opakowaniu - jeśli się nie wykupi opcji "ostrożnie / szkło", nie ma szans na odszkodowanie.

Co do wyciskarki, wykup odpowiednie ubezpieczenie albo opcję wysyłkową "delikatnie / szkło" i oczywiście koniecznie podaj wartość zawartości na liście przewozowym.

no tak, ale wysyłkę z filiżankami ubezpieczyłam na 100zł (zamawiałam kuriera przez sendit - tam nie widziałam opcji do wykupienia pt. "ostrożnie"). Ale rozumiem, że firma kurierska nic nie zrobi bez protokołu szkody?
Czyli nie powinnam w takim razie olewać sprawy? Koleś jeszcze mi pisze, że zbity był spodek "od środka" opakowania, co jego zdaniem technicznie (znawca się znalazł) niemożliwe jest by to on tylko się zbił przy transporcie więc niejako ja wysłałam go już uszkodzonego.

Wyciskarkę już niby mam list przewozowy - ubezpieczyłam ją na 1000zł. Powinno wystarczyć? Da się dokupić jeszcze opcję "ostrożnie w punkcie pickup"?
0 0

ace

#6460999 Napisano: 08.02.2018 10:21:52
nkba napisał(a):

i się boję by ona nie uległa uszkodzeniu... Owiń dobrze folią bąbelkową i będzie ok

Mam ją właśnie w pudełku w którym przyszła do mnie, w pudełku wyłożonym styropianem.

Pierwszy raz mi się zdarzyło coś takiego emotka
0 0

joan

#6461000 Napisano: 08.02.2018 10:22:01
ace napisał(a):

no tak, ale wysyłkę z filiżankami ubezpieczyłam na 100zł (zamawiałam kuriera przez sendit - tam nie widziałam opcji do wykupienia pt. "ostrożnie"). Ale rozumiem, że firma kurierska nic nie zrobi bez protokołu szkody?
Czyli nie powinnam w takim razie olewać sprawy?

Wyciskarkę już niby mam list przewozowy - ubezpieczyłam ją na 1000zł. Powinno wystarczyć? Da się dokupić jeszcze opcję "ostrożnie w punkcie pickup"?


Może i ubezpieczyłaś, ale NORMALNY towar; tymczasem w paczce był towar WRAŻLIWY. Na pewno bez protokołu i zdjęć palcem nie kiwną. Moim zdaniem -> Twoja wina. Ale zrobisz, jak uważasz, niczego nie sugeruję ani nie naciskam emotka

W kwestii wyciskarki: nie wiem, czy się da dokupić. Jeszcze raz podkreślam, że ubezpieczenie obejmuje standardowy towar, a jeśli się okaże, że przewożony był inny... i tak nic nie zrekompensują.

Nieco w temacie, czyli odpowiadając na Twoje zapytanie - najlepiej sprzedawać przez Olx z odbiorem osobistym.
1 ace 0

cherry_coke

#6461004 Napisano: 08.02.2018 10:26:01
ace napisał(a):

Dzięki dziewczyny emotka Wiedziałam, że mogę na Was liczyć emotka Tak też zrobię, oleję.

A sprzedawałam przez Alledrogo (nie wiem czy to ma znaczenie). A co do oznaczenia "ostrożnie" to przyznam, że nawet nie wiedziałam, że taka istnieje (w sensie specjalny rodzaj przesyłki dla "ostrożnie"). Myślałam, że wszystkie przesyłki są (tzn powinny) być traktowane delikatnie. Na pudełku były naklejki z napisem szkło (w tym co przyszły do mnie). Ale rozumiem, że to nic nie da.
Teraz mam do wysyłki wyciskarkę wartą 1000zeta i się boję by ona nie uległa uszkodzeniu...

A tak w ogóle z ciekawości to jak sprzedajecie swoje wygrane/niepotrzebne rupiecie? olx? jakieś inne portale? Przez forum?

A gdybyś Ty dostała coś uszkodzonego to wolałabyś żeby sprzedający to olał czy żeby ogarnął sprawę? 
Przecież po to są ubezpieczone przesyłki. Jakieś tam ubezpieczenie zawsze jest w cenie. Składa się reklamacje i tyle. 

A jak coś bardziej wartościowego w przesyłce to ubezpieczamy dodatkowo. Nawet na poczcie jak wysyłasz paczkę to za 1 zł możesz wykupić ubezpieczenie do 50 000 zł. Piszesz co jest w środku, ile to jest warte i śpisz spokojnie. Dodatkowo poczta ma opcję sprawdzenia zawartości paczki przy odbiorze.
0 0

joan

#6461006 Napisano: 08.02.2018 10:28:04
cherry_coke napisał(a):

(...) Dodatkowo poczta ma opcję sprawdzenia zawartości paczki przy odbiorze.


O właśnie, to chyba najistotniejsze! Tylko poczta daje możliwość takiego sprawdzenia, odbiorca oficjalnie podpisuje protokół, że sprawdził zawartość emotka
0 0

ace

#6461008 Napisano: 08.02.2018 10:29:12
joan napisał(a):

ace napisał(a):

no tak, ale wysyłkę z filiżankami ubezpieczyłam na 100zł (zamawiałam kuriera przez sendit - tam nie widziałam opcji do wykupienia pt. "ostrożnie"). Ale rozumiem, że firma kurierska nic nie zrobi bez protokołu szkody?
Czyli nie powinnam w takim razie olewać sprawy?

Wyciskarkę już niby mam list przewozowy - ubezpieczyłam ją na 1000zł. Powinno wystarczyć? Da się dokupić jeszcze opcję "ostrożnie w punkcie pickup"?


Może i ubezpieczyłaś, ale NORMALNY towar; tymczasem w paczce był towar WRAŻLIWY. Na pewno bez protokołu i zdjęć palcem nie kiwną. Moim zdaniem -> Twoja wina. Ale zrobisz, jak uważasz, niczego nie sugeruję ani nie naciskam emotka

W kwestii wyciskarki: nie wiem, czy się da dokupić. Jeszcze raz podkreślam, że ubezpieczenie obejmuje standardowy towar, a jeśli się okaże, że przewożony był inny... i tak nic nie zrekompensują.

Nieco w temacie, czyli odpowiadając na Twoje zapytanie - najlepiej sprzedawać przez Olx z odbiorem osobistym.

czyli już nie parzyć na to, że koleś nie zapłacił za przesyłkę "wrażliwą" tylko normalną? To ja powinnam na nim wymóc taki rodzaj wysyłki? człowiek uczy się całe życie... No nic jak będzie naciskał to najwyżej jakoś się z nim dogadam.

Dzięki za info. Przerzucę się teraz na olx (szczególnie że na alledrogo skończył mi się darmowy styczeń)
0 0

joan

#6461016 Napisano: 08.02.2018 10:33:08
ace napisał(a):

czyli już nie parzyć na to, że koleś nie zapłacił za przesyłkę "wrażliwą" tylko normalną? To ja powinnam na nim wymóc taki rodzaj wysyłki? człowiek uczy się całe życie... No nic jak będzie naciskał to najwyżej jakoś się z nim dogadam.

Dzięki za info. Przerzucę się teraz na olx (szczególnie że na alledrogo skończył mi się darmowy styczeń)


Nie wiem, co dokładnie było w ogłoszeniu - jeśli tylko info typu "wysyłka kurierem: 25 zł", to Ty jesteś odpowiedzialna za to, w jaki sposób wysłałaś przesyłkę. Kupujący domniemywa, że opłata dotyczy prawidłowo dobranej usługi wysyłkowej, nie musi wnikać w szczegóły emotka
0 0

cherry_coke

#6461025 Napisano: 08.02.2018 10:37:46
ace napisał(a):

joan napisał(a):

ace napisał(a):

no tak, ale wysyłkę z filiżankami ubezpieczyłam na 100zł (zamawiałam kuriera przez sendit - tam nie widziałam opcji do wykupienia pt. "ostrożnie"). Ale rozumiem, że firma kurierska nic nie zrobi bez protokołu szkody?
Czyli nie powinnam w takim razie olewać sprawy?

Wyciskarkę już niby mam list przewozowy - ubezpieczyłam ją na 1000zł. Powinno wystarczyć? Da się dokupić jeszcze opcję "ostrożnie w punkcie pickup"?


Może i ubezpieczyłaś, ale NORMALNY towar; tymczasem w paczce był towar WRAŻLIWY. Na pewno bez protokołu i zdjęć palcem nie kiwną. Moim zdaniem -> Twoja wina. Ale zrobisz, jak uważasz, niczego nie sugeruję ani nie naciskam emotka

W kwestii wyciskarki: nie wiem, czy się da dokupić. Jeszcze raz podkreślam, że ubezpieczenie obejmuje standardowy towar, a jeśli się okaże, że przewożony był inny... i tak nic nie zrekompensują.

Nieco w temacie, czyli odpowiadając na Twoje zapytanie - najlepiej sprzedawać przez Olx z odbiorem osobistym.

czyli już nie parzyć na to, że koleś nie zapłacił za przesyłkę "wrażliwą" tylko normalną? To ja powinnam na nim wymóc taki rodzaj wysyłki? człowiek uczy się całe życie... No nic jak będzie naciskał to najwyżej jakoś się z nim dogadam.

Dzięki za info. Przerzucę się teraz na olx (szczególnie że na alledrogo skończył mi się darmowy styczeń)

Niestety trzeba przed wystawieniem przedmiotu zastanowić się nad sposobem wysyłki i oszacować ile to będzie kosztowało. Dlatego tak jak ktoś pisał. Niektóre rzeczy lepiej sprzedawać na olx z odbiorem własnym bo zwyczajnie koszty wysyłki są duże. 
0 0

ace

#6461031 Napisano: 08.02.2018 10:40:08
ok to zadbam o to by przynajmniej wyciskarka dotarła cała i zdrowa.
Ale DPD w ogóle ma opcję "ostrożnie" w sprzedaży?
0 0

ace

#6461047 Napisano: 08.02.2018 10:47:10
cherry_coke napisał(a):

ace napisał(a):

Dzięki dziewczyny emotka Wiedziałam, że mogę na Was liczyć emotka Tak też zrobię, oleję.

A sprzedawałam przez Alledrogo (nie wiem czy to ma znaczenie). A co do oznaczenia "ostrożnie" to przyznam, że nawet nie wiedziałam, że taka istnieje (w sensie specjalny rodzaj przesyłki dla "ostrożnie"). Myślałam, że wszystkie przesyłki są (tzn powinny) być traktowane delikatnie. Na pudełku były naklejki z napisem szkło (w tym co przyszły do mnie). Ale rozumiem, że to nic nie da.
Teraz mam do wysyłki wyciskarkę wartą 1000zeta i się boję by ona nie uległa uszkodzeniu...

A tak w ogóle z ciekawości to jak sprzedajecie swoje wygrane/niepotrzebne rupiecie? olx? jakieś inne portale? Przez forum?

A gdybyś Ty dostała coś uszkodzonego to wolałabyś żeby sprzedający to olał czy żeby ogarnął sprawę? 
Przecież po to są ubezpieczone przesyłki. Jakieś tam ubezpieczenie zawsze jest w cenie. Składa się reklamacje i tyle. 

No tak, ale czy wykupione ubezpieczenie przy tych filiżankach coś mi daje (szczególnie że nie mam protokołu szkody)? Ale ja w ogóle nie widzę opcji. Na stronie dpd widzę tylko piszą jak zabezpieczyć towar np wazon szklany. Ale nie widzę by wskazywali by jakąś specjalną usługę wykupywać... Oprócz ubezpieczenia było napisane co jest zawartością przesyłki
0 0

joan

#6461049 Napisano: 08.02.2018 10:48:26
ace napisał(a):

ok to zadbam o to by przynajmniej wyciskarka dotarła cała i zdrowa.
Ale DPD w ogóle ma opcję "ostrożnie" w sprzedaży?


Sprawdź w zakładce "Instrukcja pakowania" https://www.dpd.c...k-przygotowac-paczke albo dopytaj na infolinii.
0 0

cherry_coke

#6461063 Napisano: 08.02.2018 10:54:54
ace napisał(a):

cherry_coke napisał(a):

ace napisał(a):

Dzięki dziewczyny emotka Wiedziałam, że mogę na Was liczyć emotka Tak też zrobię, oleję.

A sprzedawałam przez Alledrogo (nie wiem czy to ma znaczenie). A co do oznaczenia "ostrożnie" to przyznam, że nawet nie wiedziałam, że taka istnieje (w sensie specjalny rodzaj przesyłki dla "ostrożnie"). Myślałam, że wszystkie przesyłki są (tzn powinny) być traktowane delikatnie. Na pudełku były naklejki z napisem szkło (w tym co przyszły do mnie). Ale rozumiem, że to nic nie da.
Teraz mam do wysyłki wyciskarkę wartą 1000zeta i się boję by ona nie uległa uszkodzeniu...

A tak w ogóle z ciekawości to jak sprzedajecie swoje wygrane/niepotrzebne rupiecie? olx? jakieś inne portale? Przez forum?

A gdybyś Ty dostała coś uszkodzonego to wolałabyś żeby sprzedający to olał czy żeby ogarnął sprawę? 
Przecież po to są ubezpieczone przesyłki. Jakieś tam ubezpieczenie zawsze jest w cenie. Składa się reklamacje i tyle. 

No tak, ale czy wykupione ubezpieczenie przy tych filiżankach coś mi daje (szczególnie że nie mam protokołu szkody)? Ale ja w ogóle nie widzę opcji. Na stronie dpd widzę tylko piszą jak zabezpieczyć towar np wazon szklany. Ale nie widzę by wskazywali by jakąś specjalną usługę wykupywać... Oprócz ubezpieczenia było napisane co jest zawartością przesyłki

Ostatnio przyszedł do mnie  mop z Viledy z konkursu Kreta. Wiadro było połamane. Paczka ogólnie w ogóle nie była zabezpieczona. Nie otwierałam jej przy kurierze. Zrobiłam zdjęcia, wysłałam nadawcy. Oni złożyli reklamację po tygodniu i reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Złóż reklamację, nic na tym nie tracisz jak ją odrzucą. emotka
0 0