Reklama na e-Konkursy.info

Pomocy!!!!

karkocka

#6386500 Napisano: 05.08.2017 09:27:19
myszorka92 napisał(a):

Witam! szukam pomocy w dobraniu najlepszej oferty w sieciach komórkowych na kartę emotka  Najlepiej gdyby można było bezpłatnie przedłużyć ważność konta na rok emotka Myślę, że Wy konkursowi bracia i siostry pomożecie! emotka Z góry dziękuję!

https://virginmob...rty/karta/nowy-numer
0 0

danaaa

#6386534 Napisano: 05.08.2017 12:44:23
cb656 napisał(a):

myszorka92 napisał(a):

Witam! szukam pomocy w dobraniu najlepszej oferty w sieciach komórkowych na kartę emotka  Najlepiej gdyby można było bezpłatnie przedłużyć ważność konta na rok emotka Myślę, że Wy konkursowi bracia i siostry pomożecie! emotka Z góry dziękuję!

NJU ma ważność środków po wieki http://www.njumob...66DC7.sunwww105...no i warto wziąć pod uwagę ze względu na konkurs emotka

W nju trzeba robić doładowanie raz na 6 m-cy, aby utrzymac numer albo odpowiadać na sms utrzymaniowy, który przychodzi jeśli przez 6 m-cy nie ma doładowania
0 0

pioge7

#6386551 Napisano: 05.08.2017 14:26:47
cb656 napisał(a):

danaaa napisał(a):

cb656 napisał(a):

myszorka92 napisał(a):

Witam! szukam pomocy w dobraniu najlepszej oferty w sieciach komórkowych na kartę emotka  Najlepiej gdyby można było bezpłatnie przedłużyć ważność konta na rok emotka Myślę, że Wy konkursowi bracia i siostry pomożecie! emotka Z góry dziękuję!

NJU ma ważność środków po wieki http://www.njumob...66DC7.sunwww105...no i warto wziąć pod uwagę ze względu na konkurs emotka

W nju trzeba robić doładowanie raz na 6 m-cy, aby utrzymac numer albo odpowiadać na sms utrzymaniowy, który przychodzi jeśli przez 6 m-cy nie ma doładowania

Tak właśnie jest. ALBO emotka Odpowiedzieć bezpłatnie na esemesa każde dziecko potrafi. NJU w ten sposób sprawdza, czy numer jest aktywny. Ma to sens, bo po co trzymać w puli numer, z którego ktoś nie korzysta aktywnie emotka (korzystanie aktywne jest w dwie strony - inicjowanie i odbieranie połączeń i wiadomości przychodzących). Kłopot żaden, a środki na koncie ważne po wieki. Raz doładuję za stówę dajmy na to i mam tę stówę na koncie, póki wszystkiego na coś nie zużyję. Mogę przez pół roku tylko odbierać połączenia i SMSy, nic nie wysyłać, nie dzwonić, a kasa nadal tam jest. emotka

Potwierdzam, nju chyba ma najlepszą ofertę z kontem ważnym po wieki. U mnie wszytskie telefony konkursowe są, w nju emotka  
0 0

myszorka92

#6386660 Napisano: 05.08.2017 21:56:58
pioge7 napisał(a):

cb656 napisał(a):

danaaa napisał(a):

cb656 napisał(a):

myszorka92 napisał(a):

Witam! szukam pomocy w dobraniu najlepszej oferty w sieciach komórkowych na kartę emotka  Najlepiej gdyby można było bezpłatnie przedłużyć ważność konta na rok emotka Myślę, że Wy konkursowi bracia i siostry pomożecie! emotka Z góry dziękuję!

NJU ma ważność środków po wieki http://www.njumob...66DC7.sunwww105...no i warto wziąć pod uwagę ze względu na konkurs emotka

W nju trzeba robić doładowanie raz na 6 m-cy, aby utrzymac numer albo odpowiadać na sms utrzymaniowy, który przychodzi jeśli przez 6 m-cy nie ma doładowania

Tak właśnie jest. ALBO emotka Odpowiedzieć bezpłatnie na esemesa każde dziecko potrafi. NJU w ten sposób sprawdza, czy numer jest aktywny. Ma to sens, bo po co trzymać w puli numer, z którego ktoś nie korzysta aktywnie emotka (korzystanie aktywne jest w dwie strony - inicjowanie i odbieranie połączeń i wiadomości przychodzących). Kłopot żaden, a środki na koncie ważne po wieki. Raz doładuję za stówę dajmy na to i mam tę stówę na koncie, póki wszystkiego na coś nie zużyję. Mogę przez pół roku tylko odbierać połączenia i SMSy, nic nie wysyłać, nie dzwonić, a kasa nadal tam jest. emotka

Potwierdzam, nju chyba ma najlepszą ofertę z kontem ważnym po wieki. U mnie wszytskie telefony konkursowe są, w nju emotka  

dziękuję Wam! emotka  a jeszcze zapytam gdzie są dostępne te startery? i za ile muszę doładować konto aby było aktywne?
0 0

pioge7

#6386661 Napisano: 05.08.2017 22:00:24
myszorka92 napisał(a):

pioge7 napisał(a):

cb656 napisał(a):

danaaa napisał(a):

cb656 napisał(a):

myszorka92 napisał(a):

Witam! szukam pomocy w dobraniu najlepszej oferty w sieciach komórkowych na kartę emotka  Najlepiej gdyby można było bezpłatnie przedłużyć ważność konta na rok emotka Myślę, że Wy konkursowi bracia i siostry pomożecie! emotka Z góry dziękuję!

NJU ma ważność środków po wieki http://www.njumob...66DC7.sunwww105...no i warto wziąć pod uwagę ze względu na konkurs emotka

W nju trzeba robić doładowanie raz na 6 m-cy, aby utrzymac numer albo odpowiadać na sms utrzymaniowy, który przychodzi jeśli przez 6 m-cy nie ma doładowania

Tak właśnie jest. ALBO emotka Odpowiedzieć bezpłatnie na esemesa każde dziecko potrafi. NJU w ten sposób sprawdza, czy numer jest aktywny. Ma to sens, bo po co trzymać w puli numer, z którego ktoś nie korzysta aktywnie emotka (korzystanie aktywne jest w dwie strony - inicjowanie i odbieranie połączeń i wiadomości przychodzących). Kłopot żaden, a środki na koncie ważne po wieki. Raz doładuję za stówę dajmy na to i mam tę stówę na koncie, póki wszystkiego na coś nie zużyję. Mogę przez pół roku tylko odbierać połączenia i SMSy, nic nie wysyłać, nie dzwonić, a kasa nadal tam jest. emotka

Potwierdzam, nju chyba ma najlepszą ofertę z kontem ważnym po wieki. U mnie wszytskie telefony konkursowe są, w nju emotka  

dziękuję Wam! emotka  a jeszcze zapytam gdzie są dostępne te startery? i za ile muszę doładować konto aby było aktywne?

Startery kupisz prawie w kazdym sklepie czy kiosku. A na pewno w salonie Orange. Z tego co kojarze startery były od razu aktywne a jak nie to 5 czy 10 zł odblokowywały premium (ale mogę sie mylić bo dość dąwno je juz aktywowałem) 

golocia

#6386743 Napisano: 06.08.2017 12:49:44
Potrzebuje pomocy, córka pomieszała mi zawleczki od piwa- za Chiny nie wiem które są z czego teraz, mam takie rodzaje :
1. czerwone- jedne czerwone obustronnie z kodem w jednym rzedzie 8 cyfrowym,2. obustronnie czerwone z kodem w dwóch rzędach po 4 cyferki , 3.czerwone od góry, srebrne od dołu z kodem w dwóch rzędach, 4.niebieskie u góry i srebrne na dole z kodem, ktoś pomoże mi zidentyfikować te kluczyki?
0 0

nariam

#6386747 Napisano: 06.08.2017 13:05:51
niebieskie u góry i srebrne na dole z kodem-to żywiec
0 0

golocia

#6386749 Napisano: 06.08.2017 13:10:06
nariam napisał(a):

niebieskie u góry i srebrne na dole z kodem-to żywiec

emotka
0 0

golocia

#6386757 Napisano: 06.08.2017 14:08:37
superloser napisał(a):

golocia napisał(a):

Potrzebuje pomocy, córka pomieszała mi zawleczki od piwa- za Chiny nie wiem które są z czego teraz, mam takie rodzaje : 1. czerwone- jedne czerwone obustronnie z kodem w jednym rzedzie 8 cyfrowym,2. obustronnie czerwone z kodem w dwóch rzędach po 4 cyferki , 3.czerwone od góry, srebrne od dołu z kodem w dwóch rzędach, 4.niebieskie u góry i srebrne na dole z kodem, ktoś pomoże mi zidentyfikować te kluczyki?

Wejdz na strony konkursów , tam zobaczyć rozstawienia.Carlsberg ma krótkie kody
Coca-Cola ma chyba 12 znaków 
Kapsle łatwiej zidentyfikować.

Dziękuje za pomoc,  juz rozszyfrowałam wszystkie
0 0

zdolnabestia

#6387184 Napisano: 07.08.2017 17:47:38
Jak zapisać na dysku maila, który przyszedł na gmaila? Potrzebuję zapisać oryginalnego maila w całości jako dokument.
0 0

maryja70

#6387188 Napisano: 07.08.2017 18:03:07
POMOCY CZY KTOŚ ODBIERAŁ Z COCA COLI RĘCZNIK LUB OKULARY W TYM KIOSKU Katowice ul. Uniwersytecka 18Biurowiec Silesia proszę o kontakt na pw 
0 0

onmyown

#6387203 Napisano: 07.08.2017 19:19:10
Czy ktoś miał problem z wysyłaniem sms-ów premium z Virgin Mobile? Mam taryfę Freemium i nie mogę wysłać z kilku starterów sms-ów pod numer przykładowo 7055, 70068. Nie mam blokady, są pieniądze na koncie. Sms-y nie dochodzą, dostaję wiadomość zwrotną - "Przepraszamy, ale obecnie ten numer nie jest przez nas obsługiwany". Zastanawiam się czy coś się zmieniło, bo przedtem sms-y dochodziły bez problemu
0 0

anirak

#6388345 Napisano: 10.08.2017 12:56:35
Pomocy!
Czy ktoś może mi poradzić, co zrobić w takiej sytuacji...wygrałam głośnik w konkursie biedronki, a teraz się okazuje, że paragon został źle opisany. Pani w agencji tłumaczy, że na jego podstawie nie może wydać nagrody, a sklep, w którym był zrobiony zakup jest 400 km. ode mnie ;( Dzwoniłam już do Biedronki, ale konsulatant przyjął tylko do wiadomości i tyle... Czy ktoś podpowie, co mogę jeszcze zrobić, aby nagroda nie przepadła? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję emotka
0 0

Claudia77

#6388347 Napisano: 10.08.2017 13:01:07
anirak napisał(a):

Pomocy!Czy ktoś może mi poradzić, co zrobić w takiej sytuacji...wygrałam głośnik w konkursie biedronki, a teraz się okazuje, że paragon został źle opisany. Pani w agencji tłumaczy, że na jego podstawie nie może wydać nagrody, a sklep, w którym był zrobiony zakup jest 400 km. ode mnie ;( Dzwoniłam już do Biedronki, ale konsulatant przyjął tylko do wiadomości i tyle... Czy ktoś podpowie, co mogę jeszcze zrobić, aby nagroda nie przepadła? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję emotka

źle opisany tzn.nazwa produktu zła czy z tyłu jest zła adnotacja zrobiona przez pracownika?
0 0

anirak

#6388355 Napisano: 10.08.2017 13:12:19
W gazetce z 19.06. była promocja, że przy zakupie 3 sztuk, jedno opkaowanie wychodzi za 3,33. Więc kupiłam 3 opakowania, a na paragonie jest zapis: Durex x 3.....1 x 7,29!!! I co teraz? Nie przypuszczałam, że to może być problem, więc nie szłam po żaden opis, ani nic z tych rzeczy. Przecież to w Biedronce był konkurs i promocja na produkty jednocześnie!!!
0 0

Claudia77

#6388356 Napisano: 10.08.2017 13:16:43
anirak napisał(a):

W gazetce z 19.06. była promocja, że przy zakupie 3 sztuk, jedno opkaowanie wychodzi za 3,33. Więc kupiłam 3 opakowania, a na paragonie jest zapis: Durex x 3.....1 x 7,29!!! I co teraz? Nie przypuszczałam, że to może być problem, więc nie szłam po żaden opis, ani nic z tych rzeczy. Przecież to w Biedronce był konkurs i promocja na produkty jednocześnie!!!

szczerze, to dla mnie on jest jasno opisany, więc nie wiem w czym problem oni robią, a nie masz gdzieś innej Biedronki koło siebie?
1 anirak 0

anirak

#6388364 Napisano: 10.08.2017 13:23:15
Claudia77 napisał(a):

anirak napisał(a):

W gazetce z 19.06. była promocja, że przy zakupie 3 sztuk, jedno opkaowanie wychodzi za 3,33. Więc kupiłam 3 opakowania, a na paragonie jest zapis: Durex x 3.....1 x 7,29!!! I co teraz? Nie przypuszczałam, że to może być problem, więc nie szłam po żaden opis, ani nic z tych rzeczy. Przecież to w Biedronce był konkurs i promocja na produkty jednocześnie!!!

szczerze, to dla mnie on jest jasno opisany, więc nie wiem w czym problem oni robią, a nie masz gdzieś innej Biedronki koło siebie?

Odpisałam na priv emotka
1 Claudia77 0

Claudia77

#6388382 Napisano: 10.08.2017 13:58:01
mam pytanie do osób, które brały udział w konkursie Garniera https://garniercz...#konkurs-wspomnienia
dodaję zdjęcia, klikam stwórz galerię i od razu przenosi mnie na tekst. czy tak ma być, czy tę galerię powinnam ja najpierw widzieć zanim pokaże się okienko na tekst?
0 0

jokan

#6388392 Napisano: 10.08.2017 14:23:49
onmyown napisał(a):

Czy ktoś miał problem z wysyłaniem sms-ów premium z Virgin Mobile? Mam taryfę Freemium i nie mogę wysłać z kilku starterów sms-ów pod numer przykładowo 7055, 70068. Nie mam blokady, są pieniądze na koncie. Sms-y nie dochodzą, dostaję wiadomość zwrotną - "Przepraszamy, ale obecnie ten numer nie jest przez nas obsługiwany". Zastanawiam się czy coś się zmieniło, bo przedtem sms-y dochodziły bez problemu

a tam nie jest ak, ze na dodatkowe smsy poza taryfa musisz sobie zaladowac konto? Ja mam jakas taryfe (nie wiem dokladnie ktora), ale zawsze mąż sie pyta ile mi dorzucić na smsy emotka i doladowuje mi dodatkowo 5 czy 10 zl....ja nie czaje Virgina kompletnie...
0 0

onmyown

#6388448 Napisano: 10.08.2017 16:26:32
cb656 napisał(a):

onmyown napisał(a):

Czy ktoś miał problem z wysyłaniem sms-ów premium z Virgin Mobile? Mam taryfę Freemium i nie mogę wysłać z kilku starterów sms-ów pod numer przykładowo 7055, 70068. Nie mam blokady, są pieniądze na koncie. Sms-y nie dochodzą, dostaję wiadomość zwrotną - "Przepraszamy, ale obecnie ten numer nie jest przez nas obsługiwany". Zastanawiam się czy coś się zmieniło, bo przedtem sms-y dochodziły bez problemu

Wyjaśnij to sobie z obsługą, odpowiadają dość sprawnie i szybko  emotka https://www.faceb.../VirginMobilePolska/
albo CMOK: 799 555 222 opłata wg cenników operatorów (*222 darmowy numer z sieci Virgin)

Pisałam już do nich przez formularz CMOK, niewiele mi wyjaśnili:
Niestety ale na obecną chwilę podane numery nie są obsługiwane przez naszą platformę. Przepraszamy za niedogodności. 
0 0