Reklama na e-Konkursy.info

Mam problem...

rufus

#6658596 Napisano: 19.11.2019 16:37:57
Zacina mi się i dlugo laduje apka na telefonie pomiedzy zakladkami. Ktos zauwazyl podobny problem u siebie?

Z innymi aplikacjami nie widze problemu, dzialaja jak wczesniej.
0 0

renatak0

#6658632 Napisano: 19.11.2019 18:15:08
Z karty Red Bulla mogę słać tylko zwykłe sms,premium nie przechodzą, wchodzę na stronę nic nie mam zablokowane, ktoś zna może sposob na zaradzenie temu ?
0 0

karolina651

#6658682 Napisano: 19.11.2019 20:27:23
Jakis czas temu przed aktualizacja jak klikalam na ostatnia strone np w "moje dzisiejsze wygrane" to strona otwierala mi sie na wysokosci ostatniej wypowiedzi.. A teraz mam od poczatku strony i musze leciec do konca zeby zobaczyć ostatni wpis. Jest na to jakas rada?
Z kolei jak wchodze bezpośrednio w "konkursy, RE moje dzisiejsze wygrane" to jest super bo przelatuje na ostatnia wypowiedz czyjąś. 
0 0

kozuszka38

#6661869 Napisano: 28.11.2019 11:12:39
Bardzo proszę pomóżcie mi zmienić wersję mobilną na normalną stronki,wiedziałam jak to zrobić, ale moja pamięć jest zawodna emotka
0 0

Cytrusek77

#6672733 Napisano: 11.01.2020 22:41:53
Mam problem jak korzystam ze strony na telefonie. Przykładowo jest jakaś moja wypowiedź i chcę ją edytować (na telefonie), nie wyświetla mi się w ogóle info: edytuj lub usuń przy wiadomości. Mogę tylko cytować. Jak odświeżam stronę to na ułamek sekundy wyświetla się edytuj, usuń.
0 0

nikos

#6672763 Napisano: 11.01.2020 23:59:33
Cytrusek77 napisał(a):

Mam problem jak korzystam ze strony na telefonie. Przykładowo jest jakaś moja wypowiedź i chcę ją edytować (na telefonie), nie wyświetla mi się w ogóle info: edytuj lub usuń przy wiadomości. Mogę tylko cytować. Jak odświeżam stronę to na ułamek sekundy wyświetla się edytuj, usuń.

A widzisz po prawej stronie od cytuj czerwoną literkę i? Jeśli tak, to naciśnij na nią wyświetli się lista usuń/edytuj.
0 0

Cytrusek77

#6672776 Napisano: 12.01.2020 00:29:01
nikos napisał(a):

Cytrusek77 napisał(a):

Mam problem jak korzystam ze strony na telefonie. Przykładowo jest jakaś moja wypowiedź i chcę ją edytować (na telefonie), nie wyświetla mi się w ogóle info: edytuj lub usuń przy wiadomości. Mogę tylko cytować. Jak odświeżam stronę to na ułamek sekundy wyświetla się edytuj, usuń.

A widzisz po prawej stronie od cytuj czerwoną literkę i? Jeśli tak, to naciśnij na nią wyświetli się lista usuń/edytuj.

Dzięki, faktycznie jest. Człowiek uczy się przez całe życie emotka
1 nikos 0

amastowa

#6672858 Napisano: 12.01.2020 16:04:13
Nie wiem co się stało ale strona w skórce "Semantic Ul" w smartfonie się rozsypała. Do tej pory korzystałam bez problemu, a od kilku dni wygląda dziwnie i wszystko jest ciągiem napisane.
Używam też aplikacji, ale na na niej trudniej wyszukuje się konkursów, a w kalendarzu od początku wyskakuje mi błąd emotka
0 0

mayteq

#6672920 Napisano: 12.01.2020 21:21:14
amastowa napisał(a):

Nie wiem co się stało ale strona w skórce "Semantic Ul" w smartfonie się rozsypała. Do tej pory korzystałam bez problemu, a od kilku dni wygląda dziwnie i wszystko jest ciągiem napisane.
Używam też aplikacji, ale na na niej trudniej wyszukuje się konkursów, a w kalendarzu od początku wyskakuje mi błąd emotka

Na kompie też się sypnęła, 
0 0

mariolakal

#6674077 Napisano: 15.01.2020 23:21:43
Szukam osoby, która jest obeznana w przepisach dot. zwrotu produktu zakupionego na odległość, który został użyty raz w celu sprawdzenia i nie spełnił oczekiwań klienta...Konkretnie chodzi mi o drukarkę zakupioną w e-sklepie media expert/odmówiono mi możliwości zwrotu/... 
0 0

kukuleczka

#6674090 Napisano: 16.01.2020 00:06:24
mariolakal napisał(a):

Szukam osoby, która jest obeznana w przepisach dot. zwrotu produktu zakupionego na odległość, który został użyty raz w celu sprawdzenia i nie spełnił oczekiwań klienta...Konkretnie chodzi mi o drukarkę zakupioną w e-sklepie media expert/odmówiono mi możliwości zwrotu/... 

Kochana to tak nie dziala. Produkt został użyty. To tak jakby kupić buty przez internet, założyć je raz na wyjście do sklepu w celu sprawdzenia jak się w nich chodzi. Buty używane. Przy kazdym zakupie jest informacja, zwrot jest możliwy ale towar nie moze nosić oznak noszenia, używania, musi być oryginalne zapakowany itd. Kilka lat pracowalam jako menadżer w dziale jakości w jednej z firm produkującej sprzety i z mojego punktu widzenia możesz zgłosić tylko reklamację. Druga sprawa jak to rozpatrzą, ale myślę ze sama tez nie chciałabyś w sklepie kupić używanej drukarki, pralki lub telefonu. Dlatrgo Ci tego nie przyjęli

amastowa

#6674097 Napisano: 16.01.2020 05:10:58
koniczynka123 napisał(a):

amastowa napisał(a):

Nie wiem co się stało ale strona w skórce "Semantic Ul" w smartfonie się rozsypała. Do tej pory korzystałam bez problemu, a od kilku dni wygląda dziwnie i wszystko jest ciągiem napisane.
Używam też aplikacji, ale na na niej trudniej wyszukuje się konkursów, a w kalendarzu od początku wyskakuje mi błąd emotka

A myślałam,że to tylko u mnie emotka czyli to wina e-konkursów a nie telefonu


na szczęście już działa emotka

trampek,

#6675229 Napisano: 20.01.2020 10:27:15
A ja mam pytanie o sklep na Facebooku, dlaczego nie mogę dodać produktów dodam że z telefonu dodaje o ile to ma znaczenie. 
0 0

bajm

#6677699 Napisano: 27.01.2020 22:40:35
Mam pytanie: czy kody do kina z Tymbarka można wykorzystać na bilety dla dorosłych czy 2 x dziecko i 2 x dorosły?
0 0

ewikewikk

#6677952 Napisano: 28.01.2020 20:11:50
bajm napisał(a):

Mam pytanie: czy kody do kina z Tymbarka można wykorzystać na bilety dla dorosłych czy 2 x dziecko i 2 x dorosły?

Też mnie to ciekawi? I jak się te bilety zamawia??? Wie ktoś?
Według mnie 1 bilet = 1 osoba "Po okazaniu kodu w kasie kina otrzymasz bilet na wybrany seans."
0 0

joan

#6677976 Napisano: 28.01.2020 22:27:48
bajm napisał(a):

Mam pytanie: czy kody do kina z Tymbarka można wykorzystać na bilety dla dorosłych czy 2 x dziecko i 2 x dorosły?


13.2 Nagrodą II-go stopnia w loterii jest voucher do kina (dla dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci) w formie tzw. kodu eMultiBilet do zrealizowania na dowolny seans 2D o łącznej wartości 88,00 zł brutto (...)

Skoro to jeden kod, są w nim "zawarte" takie właśnie bilety. Chyba, że rzeczywistość okaże się inna - o tym dowiesz się dopiero wymieniając kod na bilety.
0 0

bajm

#6677980 Napisano: 28.01.2020 23:41:41
No własnie są cztery kody...
0 0

ewe85lina

#6678008 Napisano: 29.01.2020 09:04:56
Czy kodami z konkursu sernika z biedronki można płacić tylko raz ?  emotka
Czytałam regulamin już dawno czym jest taki kod, jak się nim płaci itd
W regulaminie jest zapis 
"4. Użytkownik może posługiwać się e-kodem wielokrotnie aż do wyczerpania limitu środków pieniężnych przypisanego do e-kodu."

Siostra zrobiła zakupy za 80 zł wczoraj i dziś ZONK nie da się już nic zrobić z kodem.
0 0

kreatia

#6678014 Napisano: 29.01.2020 09:27:30
ewe85lina napisał(a):

Czy kodami z konkursu sernika z biedronki można płacić tylko raz ?  emotka
Czytałam regulamin już dawno czym jest taki kod, jak się nim płaci itd
W regulaminie jest zapis 
"4. Użytkownik może posługiwać się e-kodem wielokrotnie aż do wyczerpania limitu środków pieniężnych przypisanego do e-kodu."

Siostra zrobiła zakupy za 80 zł wczoraj i dziś ZONK nie da się już nic zrobić z kodem.

no co Ty emotka a niech sprawdzi stan konta tu: https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/ ma pozostałą kwotę? może kasjer źle coś wklepał?
0 0

ewe85lina

#6678018 Napisano: 29.01.2020 09:33:51
Stan konta sprawdzała już w biedronce przy kierowniczce. Bardzo dziwna sprawa. Dzwoniła na infolinię Pani wypytała o całą sytuację, kasę, godzinę itd Powiedziała, że w ciągu kilku dni się z nią skontaktują, bo kod jest ważny do wyczerpania środków.
1 kreatia 0