Reklama na e-Konkursy.info

Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

TetsuDraco

#7212394 Napisano: dzisiaj o 11:22:19
Postanowiłem skontaktować się z nimi, aby wyjaśnić sytuację i mam ich po dziurki w nosie. Jeżeli ktoś ma z nimi dobre wspomnienia, to tylko pozazdrościć. Ja będę ich unikał i piszę to, aby zaalarmować potencjalnych wygrywających, że mogą mieć kłopoty.

Wygrałem w dwóch konkursach. W jednym dwa razy. Napisałem do nich i tak:
Konkurs 1. Inny numer paragonu i kasy. Niesamowite. Dodałem jeden paragon i jakimś cudem miałbym wpisać inne dane? Na pytanie, czy to nie błąd systemu, temat ucichł. Odpuściłem.
Konkurs 2, pierwsza wygrana. Doszły dokumenty i nie przeszkadzało, że wysłałem dwa oświadczenia razem, bo paragon był lekko naderwany przez kasjerkę. Nie sądziłem, że to może być problem, bo wszystko na nim widać.
Konkurs 2, druga wygrana. Tu już im przeszkadzały dwa oświadczenia. Tak, mój błąd, bo nie zauważyłem tego w regulaminie. Nie spodziewałem się, że przy tak niskich wygranych i erze ekologii ktoś wpadnie na pomysł, aby wysyłać wszystko oddzielnie pocztą (10-15 zł wysyłka).

Jednak wisienką na torcie był fragment, że inni uczestnicy konkursu poczują się poszkodowani, jeżeli wydadzą nagrodę. Na moje pytanie, w jaki sposób, skoro nie ma listy rezerwowej, odczułem, że się Pani speszyła i stwierdziła, że nagrodę odeślą organizatorowi.

Ostatecznie napisałem do Nuii i zobaczę, co oni na to powiedzą.

Przeżywać tego nie będę i brak nagrody przeżyję. Niesmak mam ogromny i nadal podtrzymuję zdanie, że agencja działa na szkodę klienta i jedynym jej celem jest utrudnienie życia laureatom.

Powtarzam. Każdy może mieć inne doświadczenie. Proszę moją wypowiedź potraktować jako ostrzeżenie, że ta agencja lubi szukać haków przy wydawaniu nagród.

cherry21

#7212398 Napisano: dzisiaj o 11:29:56
TetsuDraco napisał(a):

Postanowiłem skontaktować się z nimi, aby wyjaśnić sytuację i mam ich po dziurki w nosie. Jeżeli ktoś ma z nimi dobre wspomnienia, to tylko pozazdrościć. Ja będę ich unikał i piszę to, aby zaalarmować potencjalnych wygrywających, że mogą mieć kłopoty.

Wygrałem w dwóch konkursach. W jednym dwa razy. Napisałem do nich i tak:
Konkurs 1. Inny numer paragonu i kasy. Niesamowite. Dodałem jeden paragon i jakimś cudem miałbym wpisać inne dane? Na pytanie, czy to nie błąd systemu, temat ucichł. Odpuściłem.
Konkurs 2, pierwsza wygrana. Doszły dokumenty i nie przeszkadzało, że wysłałem dwa oświadczenia razem, bo paragon był lekko naderwany przez kasjerkę. Nie sądziłem, że to może być problem, bo wszystko na nim widać.
Konkurs 2, druga wygrana. Tu już im przeszkadzały dwa oświadczenia. Tak, mój błąd, bo nie zauważyłem tego w regulaminie. Nie spodziewałem się, że przy tak niskich wygranych i erze ekologii ktoś wpadnie na pomysł, aby wysyłać wszystko oddzielnie pocztą (10-15 zł wysyłka).

Jednak wisienką na torcie był fragment, że inni uczestnicy konkursu poczują się poszkodowani, jeżeli wydadzą nagrodę. Na moje pytanie, w jaki sposób, skoro nie ma listy rezerwowej, odczułem, że się Pani speszyła i stwierdziła, że nagrodę odeślą organizatorowi.

Ostatecznie napisałem do Nuii i zobaczę, co oni na to powiedzą.

Przeżywać tego nie będę i brak nagrody przeżyję. Niesmak mam ogromny i nadal podtrzymuję zdanie, że agencja działa na szkodę klienta i jedynym jej celem jest utrudnienie życia laureatom.

Powtarzam. Każdy może mieć inne doświadczenie. Proszę moją wypowiedź potraktować jako ostrzeżenie, że ta agencja lubi szukać haków przy wydawaniu nagród.

Na pewno trzeba pisać do fundatora - czyli Froneri. Widać że oni co roku wybierają inne agencie, w zeszłym roku wszystkie ich konkursy robiła 4-All, w tym roku Kropka Bordo, następnym razem może jeszcze kogoś wybiorą. Najlepsze że na każdej stronie ich konkursów jest zakładka z laureatami i nikt tam wciąż się nie pojawił xd
0 0

Enjoy_today

#7212399 Napisano: dzisiaj o 11:30:18
Ciekawi mnie czy ktoś konfrontował z nimi np zrzuty ekranu zgłoszenia?
1 byekitty 0