Reklama na e-Konkursy.info

Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

@gnieszk@

#7211527 Napisano: 06.10.2024 08:44:40
samdej napisał(a):

Co do Kropki to się nie wypowiadam, ponieważ moje jedyne złe doświadczenie z nimi to... brak u nich wygranych😏

Chciałbym jednak odnieść się do innej kwestii, którą niektórzy z Was poruszają, a mianowicie robienia screenów zgłoszeń jako dowód. Tylko, że taki dowód to jest dowód jedynie na własny użytek a nie dla agencji. Screen jest robiony przed wysyłaniem zgłoszenia więc równie dobrze po zrobieniu screena formularz może zostać zmodyfikowany i dopiero wysłany.

Ucięciem wszelkich sporów dotyczących błędnych danych w formularzu byłoby - i nie jest to przecież żadne science-fiction do ogarnięcia dla agencji - wysyłanie zwrotek potwierdzających dokonanie zgłoszenia zawierających pełną treść tego zgłoszenia. Dziwię się dlaczego agencje tego nie stosują.


Są agencje, które to stosują. Choćby IQ Marketing. Potwierdzenie można pobrać w pdf po zgłoszeniu.

banka-manka

#7211532 Napisano: 06.10.2024 09:44:41
@gnieszk@ napisał(a):

samdej napisał(a):

Co do Kropki to się nie wypowiadam, ponieważ moje jedyne złe doświadczenie z nimi to... brak u nich wygranych😏

Chciałbym jednak odnieść się do innej kwestii, którą niektórzy z Was poruszają, a mianowicie robienia screenów zgłoszeń jako dowód. Tylko, że taki dowód to jest dowód jedynie na własny użytek a nie dla agencji. Screen jest robiony przed wysyłaniem zgłoszenia więc równie dobrze po zrobieniu screena formularz może zostać zmodyfikowany i dopiero wysłany.

Ucięciem wszelkich sporów dotyczących błędnych danych w formularzu byłoby - i nie jest to przecież żadne science-fiction do ogarnięcia dla agencji - wysyłanie zwrotek potwierdzających dokonanie zgłoszenia zawierających pełną treść tego zgłoszenia. Dziwię się dlaczego agencje tego nie stosują.


Są agencje, które to stosują. Choćby IQ Marketing. Potwierdzenie można pobrać w pdf po zgłoszeniu.

Fortuna w większości, jak nie we wszystkich swoich konkursach także wysyła potwierdzenie e-mail z wszystkimi danymi z formularza. 
Mniejsze agencje, czy nawet firmy bez obsługi agencji  też to stosują np. ostatni konkurs Sante.
1 simonapp 0

PPPet-er

#7211543 Napisano: 06.10.2024 10:45:04
Smolar dla mnie to taki Manchester United - nie wysila sie by zadowolic konsumenta/fanów produktu promo

Kiedy czytam regulamin z zapisem, ze max. 3 RÓŻNE nagrody natychmiastowe na gospodarstwo, gdy w bramkach jest opcja 5 różnych nagród - to wiem, ze agencja oraz sponsor/zleceniodawca loterii leją na mnie zlotym deszczem emotka
Nawet nie marudze, ze strona jest zrobiona na poziomie United emotka  
Wiem! 
Nie musze grac, nie musze z kasy wyskakiwac teraz ani nie musze później kupowac produktow produkowanych przez firmy, które akceptuja takie regulaminy.

Kropka mi krzywdy nigdy nie zrobila - szanuje, ze chca orginały a nie obrabiane skany.
Nie chce wydac na znaczek - nie gram!

Nav jest spoko, bo chce zdjęcia do zgloszenia I MOZNA WYGRAC na siebie samego.

Avanti to klasa emotka  - moze dlatego, ze obsluguja jednego wielkiego klienta a Smolar rozdrabnia sie na wszystkie strony.

Fortis - to głównie Coca-Cola... z jednej strony przestali karmić kapselkowych śmieciarzy a z drugiej nie wydaja wszystkich nagrod - kiedys przetrzymali bilety do multikina by wydac je w nastepnej akcji na jednej ze stacji paliw (nie wiem, moze mieli zapis, ze jak odpowiedzi sie nie beda podobaly to nagrody zatrzymaja emotka )

Albedo - kiedys, daaaawno reklamacje uznało. Oni obsluguja "włosy" w duzych ilosciach - to nie każdego klimaty. Henkel ich główny klient a ja wole jedzenie emotka

Inne Agencje - taki mid table, nim sie czyms nie wyroznia, to sie o nich zbytnio nie pamieta

TetsuDraco

#7211555 Napisano: 06.10.2024 11:49:15
Jak dla mnie, cały ten ich regulamin, brak powiadomień, brak numeru paragonu oraz brak listy rezerwowej ma tylko jeden cel. Ale to moje zdanie emotka

Każdy też ma prawo wybrać, czy chce u nich brać udział czy też nie emotka

Najważniejsze w tym wątku jest to, aby ostrzec potencjalnych wygrywających, że muszę dziesięć razy czytać regulamin i ostatecznie mogą stracić prawo do nagrody, bo u nich często coś się nie zgadza w zgłoszeniach emotka Ludzie u nich często mylą się, podczas dodawanie zgłoszenia, wpisując swój numer telefonu czy też swoje dane emotka

kumulacja

#7211578 Napisano: 06.10.2024 13:42:43
PPPet-er napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Jak dla mnie, cały ten ich regulamin, brak powiadomień, brak numeru paragonu oraz brak listy rezerwowej ma tylko jeden cel. Ale to moje zdanie emotka

Każdy też ma prawo wybrać, czy chce u nich brać udział czy też nie emotka

Najważniejsze w tym wątku jest to, aby ostrzec potencjalnych wygrywających, że muszę dziesięć razy czytać regulamin i ostatecznie mogą stracić prawo do nagrody, bo u nich często coś się nie zgadza w zgłoszeniach emotka Ludzie u nich często mylą się, podczas dodawanie zgłoszenia, wpisując swój numer telefonu czy też swoje dane emotka

Wiesz... Underground wysylal nagrody z tasma Smolar na kartonach...
To swoje, moje, twoje, sasiada ...

Obydwie agencje są z Łodzi. Może się kumplują emotka
0 0

PPPet-er

#7211579 Napisano: 06.10.2024 13:47:45
kumulacja napisał(a):

PPPet-er napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Jak dla mnie, cały ten ich regulamin, brak powiadomień, brak numeru paragonu oraz brak listy rezerwowej ma tylko jeden cel. Ale to moje zdanie emotka

Każdy też ma prawo wybrać, czy chce u nich brać udział czy też nie emotka

Najważniejsze w tym wątku jest to, aby ostrzec potencjalnych wygrywających, że muszę dziesięć razy czytać regulamin i ostatecznie mogą stracić prawo do nagrody, bo u nich często coś się nie zgadza w zgłoszeniach emotka Ludzie u nich często mylą się, podczas dodawanie zgłoszenia, wpisując swój numer telefonu czy też swoje dane emotka

Wiesz... Underground wysylal nagrody z tasma Smolar na kartonach...
To swoje, moje, twoje, sasiada ...

Obydwie agencje są z Łodzi. Może się kumplują emotka

Cos jak Happen House & Columbit - kiedys ten sam adres obie panie miały
1 kumulacja 0

zezowaty_kot

#7211580 Napisano: 06.10.2024 13:47:58
kumulacja napisał(a):

PPPet-er napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Jak dla mnie, cały ten ich regulamin, brak powiadomień, brak numeru paragonu oraz brak listy rezerwowej ma tylko jeden cel. Ale to moje zdanie emotka

Każdy też ma prawo wybrać, czy chce u nich brać udział czy też nie emotka

Najważniejsze w tym wątku jest to, aby ostrzec potencjalnych wygrywających, że muszę dziesięć razy czytać regulamin i ostatecznie mogą stracić prawo do nagrody, bo u nich często coś się nie zgadza w zgłoszeniach emotka Ludzie u nich często mylą się, podczas dodawanie zgłoszenia, wpisując swój numer telefonu czy też swoje dane emotka

Wiesz... Underground wysylal nagrody z tasma Smolar na kartonach...
To swoje, moje, twoje, sasiada ...

Obydwie agencje są z Łodzi. Może się kumplują emotka

Prezesem obu spółek jest ten sam człowiek, underground to spółka-córka.
0 0

PPPet-er

#7211581 Napisano: 06.10.2024 13:53:24
zezowaty_kot napisał(a):

kumulacja napisał(a):

PPPet-er napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Jak dla mnie, cały ten ich regulamin, brak powiadomień, brak numeru paragonu oraz brak listy rezerwowej ma tylko jeden cel. Ale to moje zdanie emotka

Każdy też ma prawo wybrać, czy chce u nich brać udział czy też nie emotka

Najważniejsze w tym wątku jest to, aby ostrzec potencjalnych wygrywających, że muszę dziesięć razy czytać regulamin i ostatecznie mogą stracić prawo do nagrody, bo u nich często coś się nie zgadza w zgłoszeniach emotka Ludzie u nich często mylą się, podczas dodawanie zgłoszenia, wpisując swój numer telefonu czy też swoje dane emotka

Wiesz... Underground wysylal nagrody z tasma Smolar na kartonach...
To swoje, moje, twoje, sasiada ...

Obydwie agencje są z Łodzi. Może się kumplują emotka

Prezesem obu spółek jest ten sam człowiek, underground to spółka-córka.

Ale regulamin nie wyklucza, pracownikow Underground z wygrywania u Smolara I odwrotnie???
0 0

asper01

#7211582 Napisano: 06.10.2024 13:53:50
PPPet-er napisał(a):

Smolar dla mnie to taki Manchester United - nie wysila sie by zadowolic konsumenta/fanów produktu promo

...


Z krytyką Smolara się nie zgadzam, ale porównanie z MU boskie  emotka
0 0

asper01

#7211585 Napisano: 06.10.2024 14:09:58
PPPet-er napisał(a):

asper01 napisał(a):

PPPet-er napisał(a):

Smolar dla mnie to taki Manchester United - nie wysila sie by zadowolic konsumenta/fanów produktu promo

...


Z krytyką Smolara się nie zgadzam, ale porównanie z MU boskie  emotka

Jadą jednym szablonem, nie zaczynaja robic strony od zera,  a marnym  5 oknom nie sa w stanie  nadac parametow ... nie wiem czym tu sie zachwycac emotka


Zaczęło się od żenującej "Kropki", która robi wszystko przeciwko konkursowiczom i tego nikt nie może kwestionować, nawet jak pewne kwestię są zapisane w regulaminach pisanych tak, by znaleźć "haka" na gracza. A Smolar od zawsze zachowuje się wręcz przeciwnie w tych kwestiach. Z taką krytyką Smolara się nie zgadzam. A MU wysila się bardzo, ale chyba lubią, żeby się z nich śmiać emotka
1 marcinf 0

pusheen

#7211589 Napisano: 06.10.2024 14:27:44
Konkursowicze będą winić wszystkich tylko nie siebie za swoje lenistwo. emotka Powinni chyba jeszcze migający napis z napisem NUMER SKLEPU zrobić. emotka  Połowa osób nie zrozumiała sensu tego wątku. Problem ze zbyt dużą ilością pomyłek u Kropki Bordo rzeczywiście wydaje się istnieć, ale podciąganie do tego swoich własnych błędów i nieumiejętności czytania regulaminu jest śmieszne. Ja do Smolara nic nie mam, bo zawsze mają w regulaminie taką piękną grafikę z paragonem. I jak komuś się nie chce zjechać na sam dół i go zobaczyć to już jego wina. Trochę samokrytyki ludzie. 

PPPet-er

#7211593 Napisano: 06.10.2024 14:48:44
Mozna tez napisac NUMER
Mozna ograniczyc okno do wartosc - 4 cyfry tak jak jest z telefonem

Moga robic na odczepne Liptona  emotka
Serio sa inne herbaty na rynku, ktore kupie bez loterii, konkursu. I na przestrzeni roku na spokojnie zwroci mi sie w  zakupie TET, Ramsey, Minutka (nizsza cena, wiecej torebek w srodku, nie musze marnowac kasy na smakowe ani zielone) niz wartosc tych 3 RÓŻNYCH nagrodach emotka
150zl Biedronka, pudelko śmieci wycenione na 400zl oraz bon do f4 czy 4f - tak wiem, minie mnie Ania Lewandowska, ktorą kocha cała Polska... tak, tak to byl Lidl a tu Biedronka.

Na serio, nie przekonasz mnie, ze Smolar nie byl w stanie okreslic wartosci w 5 oknach - gdyby to bylo Avanti to by szybko zmienilo ustawienia, po zauwazeniu nieprawidlowosci, ktora dziala na szkode konsumenta.

Ale rozumie, ze tu w wątku to o Kropke chodzi emotka
1 kimberly 0

pusheen

#7211595 Napisano: 06.10.2024 15:00:03
Mogą, ale nie muszą. A zgłaszając się do konkursu regulamin czytać trzeba. Taka różnica. emotka

simonapp

#7211632 Napisano: 06.10.2024 18:03:35
helcia85 napisał(a):

Polecam wystawic opinię na google. Może się obudzą

Może opinia powinna też dotyczyć tego, że   NIE WSZYSTKIE    nagrody ufundowane przez Sponsora trafiają do grających. 
Bo gdyby trafiały do nas, ta dyskusja nie byłaby potrzebna. 
Inne by też były zapisy w regulaminach i inne zachowania Agencji,     emotka   emotka    emotka    (zresztą, nie tylko tej). 
Zapisy w Regulaminach, że nagroda zostaje u Organizatora  - TO NASZA WSPÓLNA PORAŻKA - emotka
1 kumulacja 0

harnas

#7211664 Napisano: 06.10.2024 19:57:35
agicho napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...

Mnie w Nuii i w Lewiatanie i Kaktusie Chorten oszwabili . I tylko w tej agencji rzekomo błędy w numerze  paragonów  jakoś w innych agencjach nie popełniam..literówek w mailu też nie ...numer telefonu też prawidłowo wklpuję .mtylko wiecznie niby numer . 
Podejrzewam, że takich zostawionych wręcz powiem krótko przywłaszczonych nagród jest znacznie więcej .

Jest prosty sposób, ja piszę maile do fundatorów, tam gdzie Kropka odwala te akcje, a w kopii zacznę dodawać adresy mailowe kropki od dziś, niech wiedzą, że opisuję do fundatorów to co robią emotka

onmyown

#7211671 Napisano: 06.10.2024 20:16:39
Ja przez prawie 15 lat "kariery" konkursowej nie zrobiłam żadnego błędu w oświadczeniu czy paragonie. Zawsze sprawdzam wszystko kilkukrotnie, jestem skrupulatna. Dziwnym trafem dwie nagrody (z 2 różnych konków lodowych) nie dotarły. Przypadek? Nie sądzę... Na maila z prośbą o wyjaśnienie nie dostałam odpowiedzi
0 0

TetsuDraco

#7212394 Napisano: 09.10.2024 11:22:19
Postanowiłem skontaktować się z nimi, aby wyjaśnić sytuację i mam ich po dziurki w nosie. Jeżeli ktoś ma z nimi dobre wspomnienia, to tylko pozazdrościć. Ja będę ich unikał i piszę to, aby zaalarmować potencjalnych wygrywających, że mogą mieć kłopoty.

Wygrałem w dwóch konkursach. W jednym dwa razy. Napisałem do nich i tak:
Konkurs 1. Inny numer paragonu i kasy. Niesamowite. Dodałem jeden paragon i jakimś cudem miałbym wpisać inne dane? Na pytanie, czy to nie błąd systemu, temat ucichł. Odpuściłem.
Konkurs 2, pierwsza wygrana. Doszły dokumenty i nie przeszkadzało, że wysłałem dwa oświadczenia razem, bo paragon był lekko naderwany przez kasjerkę. Nie sądziłem, że to może być problem, bo wszystko na nim widać.
Konkurs 2, druga wygrana. Tu już im przeszkadzały dwa oświadczenia. Tak, mój błąd, bo nie zauważyłem tego w regulaminie. Nie spodziewałem się, że przy tak niskich wygranych i erze ekologii ktoś wpadnie na pomysł, aby wysyłać wszystko oddzielnie pocztą (10-15 zł wysyłka).

Jednak wisienką na torcie był fragment, że inni uczestnicy konkursu poczują się poszkodowani, jeżeli wydadzą nagrodę. Na moje pytanie, w jaki sposób, skoro nie ma listy rezerwowej, odczułem, że się Pani speszyła i stwierdziła, że nagrodę odeślą organizatorowi.

Ostatecznie napisałem do Nuii i zobaczę, co oni na to powiedzą.

Przeżywać tego nie będę i brak nagrody przeżyję. Niesmak mam ogromny i nadal podtrzymuję zdanie, że agencja działa na szkodę klienta i jedynym jej celem jest utrudnienie życia laureatom.

Powtarzam. Każdy może mieć inne doświadczenie. Proszę moją wypowiedź potraktować jako ostrzeżenie, że ta agencja lubi szukać haków przy wydawaniu nagród.

cherry21

#7212398 Napisano: 09.10.2024 11:29:56
TetsuDraco napisał(a):

Postanowiłem skontaktować się z nimi, aby wyjaśnić sytuację i mam ich po dziurki w nosie. Jeżeli ktoś ma z nimi dobre wspomnienia, to tylko pozazdrościć. Ja będę ich unikał i piszę to, aby zaalarmować potencjalnych wygrywających, że mogą mieć kłopoty.

Wygrałem w dwóch konkursach. W jednym dwa razy. Napisałem do nich i tak:
Konkurs 1. Inny numer paragonu i kasy. Niesamowite. Dodałem jeden paragon i jakimś cudem miałbym wpisać inne dane? Na pytanie, czy to nie błąd systemu, temat ucichł. Odpuściłem.
Konkurs 2, pierwsza wygrana. Doszły dokumenty i nie przeszkadzało, że wysłałem dwa oświadczenia razem, bo paragon był lekko naderwany przez kasjerkę. Nie sądziłem, że to może być problem, bo wszystko na nim widać.
Konkurs 2, druga wygrana. Tu już im przeszkadzały dwa oświadczenia. Tak, mój błąd, bo nie zauważyłem tego w regulaminie. Nie spodziewałem się, że przy tak niskich wygranych i erze ekologii ktoś wpadnie na pomysł, aby wysyłać wszystko oddzielnie pocztą (10-15 zł wysyłka).

Jednak wisienką na torcie był fragment, że inni uczestnicy konkursu poczują się poszkodowani, jeżeli wydadzą nagrodę. Na moje pytanie, w jaki sposób, skoro nie ma listy rezerwowej, odczułem, że się Pani speszyła i stwierdziła, że nagrodę odeślą organizatorowi.

Ostatecznie napisałem do Nuii i zobaczę, co oni na to powiedzą.

Przeżywać tego nie będę i brak nagrody przeżyję. Niesmak mam ogromny i nadal podtrzymuję zdanie, że agencja działa na szkodę klienta i jedynym jej celem jest utrudnienie życia laureatom.

Powtarzam. Każdy może mieć inne doświadczenie. Proszę moją wypowiedź potraktować jako ostrzeżenie, że ta agencja lubi szukać haków przy wydawaniu nagród.

Na pewno trzeba pisać do fundatora - czyli Froneri. Widać że oni co roku wybierają inne agencie, w zeszłym roku wszystkie ich konkursy robiła 4-All, w tym roku Kropka Bordo, następnym razem może jeszcze kogoś wybiorą. Najlepsze że na każdej stronie ich konkursów jest zakładka z laureatami i nikt tam wciąż się nie pojawił xd

Enjoy_today

#7212399 Napisano: 09.10.2024 11:30:18
Ciekawi mnie czy ktoś konfrontował z nimi np zrzuty ekranu zgłoszenia?
1 byekitty 0

kasiulaa

#7214398 Napisano: 16.10.2024 19:27:56
Agencja Brandcomm i konkursy M&M'S DISNEYLAND PARIS W ZABCE oraz loteria M&M’s Disneyland Paris.
Dużo osób zastanawiało się jak to możliwe że nagroda 2 jednodniowe bilety dla dwóch osób do Disneyland Paris sa o wartości 3779,99 PLN.
Dopiero po tym jak wygrane osoby zaczeły dopytywac i ta informacja trafiła do sponsora, okazało się że jednak nagrody sa większe i laureaci loterii dostali taka wiadomośc:
"we wspolpracy z fundatorem nagrod, firma Mars, poprosilismy agencje koordynującą akcję i dostarczajacą nam bilety o wyjasnienia,- w wyniku kontroli okazalo sie, ze na wskutek pomylki, na stronie internetowej pojawil sie niewlasciwy opis nagrody,- z radoscia informuje, ze faktyczna nagroda to 4 bilety wejsciowe do DLP (do obydwu parkow) na wskazany przez Panstwa dzien, do wykorzystania w przeciagu najblizszych 6 miesiecy.Jest mi bardzo przykro za zaistniałą sytuacje, szczegolnie ze nie do konca bylem swiadom pomylki.Chcac zrekompensowac Panstwu niekomfortowa sytuacje, informuje, ze dodatkowo przekazemy Panstwu karte przedplacona o wartosci 750 zl, z nadzieja, ze bedzie to miily dodatek do nagrody i zapewni jeszcze lepsza zabawe w Disneylandzie"
Wszystko bardzo fajnie że agencja to naprawiła. Natomiast ja jako jedna z osób które wygrały w konkursie z Żabki taka samą nagrodę, takiej wiadomości z rekompensatą nie otrzymaliśmy
Już nie wiem co mam robić, bo Brandcomm mi nie odpisuja... Moze ktoś ma jakies rady? Jak ktos jest na forum co tez wygrał w tym konkursie z Żabki proszę o kontakt, może razem cos wymyślimy.