Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
byekitty
Postów 726
Data rejestracji 08.07.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Możnaby wyłapać tendencje do nieprzychylnych zachowań ze strony agencji.
Co myślicie?
kot na konkursy
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
GreenEK
Postów 203
Data rejestracji 19.12.2022
Punkty karne 0
Konkursy dodane 22
Ja po kolejnej negatywnej weryfikacji - podobno literówka w numerze czy dacie (już nie pamiętam) zaczęłam robić screeny wszystkich zgłoszeń. Polecam.
koniczynka123
Postów 757
Data rejestracji 29.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 10
... tak mało trzeba nam i dużo tak ...
nanajka81
Postów 4475
Data rejestracji 15.06.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
kumulacja
Postów 511
Data rejestracji 22.06.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wysłałam im zdjęcia tych paragonów, a oni uparcie twierdzili, że przesłałam paragony z cyfrą o jeden większą, niż powinnam.
pusheen
Postów 798
Data rejestracji 22.09.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
doria3
Postów 69
Data rejestracji 03.04.2020
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Negatywna weryfikacja 2 x Tyskie Dino ponieważ w kopercie były oświadczenia dwóch osób.
I kolejna porażka za literówkę w konkursie Nuii w Biedronce.
Niezbyt przyjazna agencja.
Ciekawe co robią z taką ilością niewydanych nagród
sabaka
Postów 824
Data rejestracji 22.09.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
Wspomnę więc, żeby po pierwsze - PISAĆ reklamacje! Czasami organizator wymaga tego na papierze i mam wrażenie, że w takiej sytuacji wiele osób odpuszcza, bo wysyłka listem kosztuje i zabiera więcej czasu niż napisanie maila.
Po drugie - odnieść się do konkretnych zapisów w regulaminie, pokazać na jakiej podstawie uważany, że to my mamy rację, np. wkleić w formie cytatów. Samo to pokazuje, że potrafimy czytać regulamin, znamy go i nie z nami te numery!
Ewentualnie można podważyć jakieś nieścisłości w regulaminie, które mogą wprowadzać w błąd. U mnie akurat chodziło o podanie w oświadczeniu innych danych niż w zgłoszeniu (dla mnie dane to imię i nazwisko, w korespondencji z agencją wywnioskowałam to samo), po trzecie regulamin nie precyzował jakie to dane, poddałam więc imię i nazwisko, ale inny nr telefonu - do kogoś, kto na pewno będzie w domu i odbierze nagrodę (weryfikacja negatywna).
Po trzecie - dowody. Dużo osób robi zrzut ekranu przed wysłaniem zgłoszenia i to jest świetne podejście, w telefonie nawet można zrobić folder do takich rzeczy. Warto też robić zdjęcie oświadczenia z paragonami przed wysyłką pocztą, to jest pomocne dla nas w razie wątpliwości i jest przejrzystym dowodem na zarzucane nam nieprawidłowości.
Po czwarte - staramy się okiełznać emocje, kultura, (elokwencja?), bez wyzwisk. Ja używałam sarkazmów, ale się udało 😅
Po piąte - warto na dole pod tekstem zrobić zapis:
"Do wiadomości:
*Tu wpisz dane Sponsora/Zleceniodawcy"
I jeśli jesteśmy pewni swojej racji, to taką kopię przesłać do Zleceniodawcy. To nie skarżenie się Sponsorowi, tylko pokazanie Agencji, że my tak na poważnie.
PS. A i reklamacja rozpatrzona pozytywnie, nagrodę dostałam.
Wypowiedź była edytowana 3 razy.
zielonaszpilka
Postów 3074
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
olunka
Postów 7772
Data rejestracji 03.06.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane 12
Miało być 10 nagród 1 stopnia i 30-40 2 stopnia, na liście tylko 8 - 1 stopnia, 3 nie ma wcale, nikt na forum nie pochwalił sie, że dostał mala, na jakiekolwiek pytania - nie odpisują
\"...To piosenka, która mówi
Jak się nie ma, co się lubi
To nie lubi się i tego, co się ma.\"
anialistopad
Postów 13536
Data rejestracji 06.07.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
www.zabawkikrasnala.pl
flinta_13
Postów 1937
Data rejestracji 24.06.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Mi raz przedłużyli o 2 dni wysyłkę paragonu bo byłam na wakacjach. Wystarczyło zadzwonić i się dogadać, nagroda już w domu
TetsuDraco
Postów 47
Data rejestracji 15.05.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...
Nie korzystasz jeszcze z cashbacku? Robisz zakupy i chciałbyś odzyskać część zapłaconych pieniędzy? Zapraszam do skorzystania z:
https://goodie.pl/kody/YM62S43A
cb656
Postów 1774
Data rejestracji 02.08.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 5
Taka historia, ech.. Zakup na konkurs. Paragon fiskalny. Płatność kartą - za to jest paragon niefiskalny, o numer wyżej. Takie niefiskalne paragony z marszu kasuję do kosza!
Wysyłka zgłoszenia, skan paragonu fiskalnego, zakończone sukcesem, czyli wygrana, kolejny krok: wysyłka pocztą papierowych paragonów.
I odpowiedź o braku weryfikacji!!! BO NIBY WYSŁANY ZOSTAŁ PARAGON O NUMER WYŻEJ O JEDEN!!! (czyli niby ten niefiskalny)
Sorry, cholera jasna, ale JAK???????
Fizyczny skan paragonu fiskalnego, a oni to oprotestowują??!
TO CHORE JEST!!!
edit
Prośba o przesłanie skanu tych moich niby błędnych paragonów zakończona negatywnie.
Wrrr... Uważać na Kropkę Bordo, bo to wredniacy!!
W życiu porządnego człowieka ważne jest, by nie grzeszyć. Ja na przykład nie grzeszę ani urodą, ani rozumem. Nie aspiruję do uznania moich stwierdzeń za absolutne, w pełni obiektywne. Nie oczekuję ślepej mi ufności, czy obdarzenia mnie autorytetem. Deklaruję, że staram się pisać szczerze, choć diagnozuję tę szczerość wyłącznie moim niedoskonałym rozpoznaniem.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
makarena2908
Postów 160
Data rejestracji 15.07.2022
Punkty karne 2
Konkursy dodane 6
TetsuDraco
Postów 47
Data rejestracji 15.05.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
radziosny
Postów 478
Data rejestracji 27.07.2022
Punkty karne 1
Konkursy dodane
TetsuDraco
Postów 47
Data rejestracji 15.05.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Przykładowo Kaktus. Nagroda 50 zł. List polecony 10 zł. Niech część nie wyśle. Druga część wyśle dwa w jednej kopercie. Sporo negatywnych weryfikacji, a nagrody zostają w agencji (z tego, co wyczytałem). Jak dla mnie to brzydko pachnie. Szczególnie to wysyłanie listem.
Nie wygląda mi to na chęć promowania producenta produktu, a jedynie na chęć dorobienia sobie.
Takie jest moje zdanie
koniczynka123
Postów 757
Data rejestracji 29.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 10
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
flinta_13
Postów 1937
Data rejestracji 24.06.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane