Reklama na e-Konkursy.info

Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje

byekitty

#7211226 Napisano: 04.10.2024 13:14:24
Coraz częściej widzę na forum info o niewydanych nagrodach. Nie wiem, na ile to błędy konkursowiczow, na ile wrogość agencji do nich, ale myślę, że fajnie by było mieć to wszystko w jednym wątku. 

Możnaby wyłapać tendencje do nieprzychylnych zachowań ze strony agencji.

Co myślicie?

GreenEK

#7211229 Napisano: 04.10.2024 13:28:22
Mam nadzieję, że wątek nie zamieni się w jedną wielką teorię spiskową emotka

Ja po kolejnej negatywnej weryfikacji - podobno literówka w numerze czy dacie (już nie pamiętam) zaczęłam robić screeny wszystkich zgłoszeń. Polecam.

koniczynka123

#7211231 Napisano: 04.10.2024 13:34:04
U mnie Kropka Bordo też 2x nie wysłała nagrody, pisałam reklamacje. Oczywiście też zła cyfra, w innym niby 2 x zero. Odechciało mi się u nich grać. Staram się kilka razy sprawdzić czy wszystko ok. Pisałam żeby tj inne firmy na @ dali potwierdzenie wprowadzonych danych, żeby na darmo nie słać paragonu pocztą ale olali toemotka

nanajka81

#7211232 Napisano: 04.10.2024 13:34:41
A ja to chciałabym zobaczyć listę wygranych w takich konkursach jak gry w Żabce czy IKEA...

kumulacja

#7211236 Napisano: 04.10.2024 13:43:32
KROPKA BORDO. Nie dostałam nagrody, bo wg nich przesłałam paragony o kolejnych numerach.
Wysłałam im zdjęcia tych paragonów, a oni uparcie twierdzili, że przesłałam paragony z cyfrą o jeden większą, niż powinnam.
0 0

pusheen

#7211239 Napisano: 04.10.2024 13:52:14
nanajka81 napisał(a):

A ja to chciałabym zobaczyć listę wygranych w takich konkursach jak gry w Żabce czy IKEA...

Ikea zawsze wstawiała listy zwycięzców, w konkursach kreatywnych pokazywali też wygrane prace. Ich bym o nic złego nie podejrzewała, oprócz słabego gustu. emotka

doria3

#7211241 Napisano: 04.10.2024 13:52:41
KROPKA BORDO emotka
Negatywna weryfikacja 2 x Tyskie Dino ponieważ w kopercie były oświadczenia dwóch osób.
I kolejna  porażka za literówkę w konkursie Nuii w Biedronce.

Niezbyt przyjazna agencja.
Ciekawe co robią z taką ilością niewydanych nagród emotka

sabaka

#7211247 Napisano: 04.10.2024 14:06:45
Raz miałam przyjemność walczyć o nagrodę (Agencja dość popularna w temacie niewydawania nagród - wartość nagrody ok. 3k). 
Wspomnę więc, żeby po pierwsze - PISAĆ reklamacje! Czasami organizator wymaga tego na papierze i mam wrażenie, że w takiej sytuacji wiele osób odpuszcza, bo wysyłka listem kosztuje i zabiera więcej czasu niż napisanie maila. 

Po drugie - odnieść się do konkretnych zapisów w regulaminie, pokazać na jakiej podstawie uważany, że to my mamy rację, np. wkleić w formie cytatów. Samo to pokazuje, że potrafimy czytać regulamin, znamy go i nie z nami te numery!
Ewentualnie można podważyć jakieś nieścisłości w regulaminie, które mogą wprowadzać w błąd. U mnie akurat chodziło o podanie w oświadczeniu innych danych niż w zgłoszeniu (dla mnie dane to imię i nazwisko, w korespondencji z agencją wywnioskowałam to samo), po trzecie regulamin nie precyzował jakie to dane, poddałam więc imię i nazwisko, ale inny nr telefonu - do kogoś, kto na pewno będzie w domu i odbierze nagrodę (weryfikacja negatywna).

Po trzecie - dowody. Dużo osób robi zrzut ekranu przed wysłaniem zgłoszenia i to jest świetne podejście, w telefonie nawet można zrobić folder do takich rzeczy. Warto też robić zdjęcie oświadczenia z paragonami przed wysyłką pocztą, to jest pomocne dla nas w razie wątpliwości i jest przejrzystym dowodem na zarzucane nam nieprawidłowości.

Po czwarte - staramy się okiełznać emocje, kultura, (elokwencja?), bez wyzwisk. Ja używałam sarkazmów, ale się udało 😅

Po piąte - warto na dole pod tekstem zrobić zapis: 

"Do wiadomości: 
*Tu wpisz dane Sponsora/Zleceniodawcy
"

I jeśli jesteśmy pewni swojej racji, to taką kopię przesłać do Zleceniodawcy. To nie skarżenie się Sponsorowi, tylko pokazanie Agencji, że my tak na poważnie.

PS. A i reklamacja rozpatrzona pozytywnie, nagrodę dostałam.

zielonaszpilka

#7211256 Napisano: 04.10.2024 14:44:42
doria3 napisał(a):

KROPKA BORDO emotka
Negatywna weryfikacja 2 x Tyskie Dino ponieważ w kopercie były oświadczenia dwóch osób.
I kolejna  porażka za literówkę w konkursie Nuii w Biedronce.

Niezbyt przyjazna agencja.
Ciekawe co robią z taką ilością niewydanych nagród emotka

Akurat to zastrzegają w regulaminie bardzo wyraźnie i podkreślają, że w razie wysyłki dwóch oświadczeń w jednej kopercie oba zgłoszenia będą zweryfikowane negatywnie. Słabo, że wymagają osobnych wysyłek, ale mają taki zapis w regulaminie i tyle.

olunka

#7211281 Napisano: 04.10.2024 16:32:04
https://konkurs.duzyben.pl/pinta/
Miało być 10 nagród 1 stopnia i 30-40 2 stopnia, na liście tylko 8 - 1 stopnia, 3 nie ma wcale, nikt na forum nie pochwalił sie, że dostał mala, na jakiekolwiek pytania - nie odpisują

anialistopad

#7211290 Napisano: 04.10.2024 17:15:07
Ja tam na kropkę Bordo nie powiem złego słowa. Jeśli mi nie wydadzą jakiejś nagrody to wiem ,że to z mojej winy . W leibniz np pomyliłam numer paragonu ibto jest ok moja wina . Zawsze jak do nich zadzwonię to pomogą,wyjaśnia i jeśli mogą uznać jakąś drobna pomyłkę to zrobią to . Ogólnie lubię kropko Bordo

flinta_13

#7211296 Napisano: 04.10.2024 17:45:47
anialistopad napisał(a):

Ja tam na kropkę Bordo nie powiem złego słowa. Jeśli mi nie wydadzą jakiejś nagrody to wiem ,że to z mojej winy . W leibniz np pomyliłam numer paragonu ibto jest ok moja wina . Zawsze jak do nich zadzwonię to pomogą,wyjaśnia i jeśli mogą uznać jakąś drobna pomyłkę to zrobią to . Ogólnie lubię kropko Bordo

Zgadzam się z Tobą. Są bardzo pomocni.
Mi raz przedłużyli o 2 dni wysyłkę paragonu bo byłam na wakacjach. Wystarczyło zadzwonić i się dogadać, nagroda już w domu

TetsuDraco

#7211299 Napisano: 04.10.2024 18:19:11
Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...

cb656

#7211305 Napisano: 04.10.2024 18:39:07
TetsuDraco napisał(a):

Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...

Kropka Bordo jest wredna i nieuczciwa!! emotka
Taka historia, ech.. Zakup na konkurs. Paragon fiskalny. Płatność kartą - za to jest paragon niefiskalny, o numer wyżej. Takie niefiskalne paragony z marszu kasuję do kosza!
Wysyłka zgłoszenia, skan paragonu fiskalnego, zakończone sukcesem, czyli wygrana, kolejny krok: wysyłka pocztą papierowych paragonów.
I odpowiedź o braku weryfikacji!!! emotka BO NIBY WYSŁANY ZOSTAŁ PARAGON O NUMER WYŻEJ O JEDEN!!! (czyli niby ten niefiskalny)
Sorry, cholera jasna, ale JAK???????
Fizyczny skan paragonu fiskalnego, a oni to oprotestowują??!
TO CHORE JEST!!! emotka emotka emotka
edit
Prośba o przesłanie skanu tych moich niby błędnych paragonów zakończona negatywnie.
Wrrr... Uważać na Kropkę Bordo, bo to wredniacy!! emotka emotka

makarena2908

#7211309 Napisano: 04.10.2024 18:50:18
Ja też nic nie mam do Kropki Bordo- raz pisałam odręcznie oświadczenie laureata bo na wakacjach nie miałam drukarki. Podpisaną kartkę wysłałam pocztą- nagrodę przysłali emotka  drugi raz bilety do Cinema City dostałam na czas. Wszystko ok emotka  Mogliby jedynie przejść na emailowe weryfikacje emotka

TetsuDraco

#7211312 Napisano: 04.10.2024 19:06:53
cb656 napisał(a):

TetsuDraco napisał(a):

Zastanawiałem się, dlaczego nie dostałem nagrody z Nuii. Wygląda na to, że mnie też wykiwali.

Napiszę do nich, ale widzę, że chyba w ten sposób dorabiają. Wysyłanie pocztą, szukanie kruczków... Dla mnie Kropka Bordo to cwaniacy i może przydałoby się napisać kilka skarg do producentów produktów, to więcej nie dostaliby zlecenia...

Kropka Bordo jest wredna i nieuczciwa!! emotka
Taka historia, ech.. Zakup na konkurs. Paragon fiskalny. Płatność kartą - za to jest paragon niefiskalny, o numer wyżej. Takie niefiskalne paragony z marszu kasuję do kosza!
Wysyłka zgłoszenia, skan paragonu fiskalnego, zakończone sukcesem, czyli wygrana, kolejny krok: wysyłka pocztą papierowych paragonów.
I odpowiedź o braku weryfikacji!!! emotka BO NIBY WYSŁANY ZOSTAŁ PARAGON O NUMER WYŻEJ O JEDEN!!! (czyli niby ten niefiskalny)
Sorry, cholera jasna, ale JAK???????
Fizyczny skan paragonu fiskalnego, a oni to oprotestowują??!
TO CHORE JEST!!! emotka emotka emotka
edit
Prośba o przesłanie skanu tych moich niby błędnych paragonów zakończona negatywnie.
Wrrr... Uważać na Kropkę Bordo, bo to wredniacy!! emotka emotka

Zdecydowanie powinniśmy napisać do producentów, aby unikali współpracy z nimi. To zwykłe cwaniactwo.

radziosny

#7211315 Napisano: 04.10.2024 19:09:30
Ja tam do Kropki nic nie mam..

TetsuDraco

#7211325 Napisano: 04.10.2024 19:43:08
anialistopad napisał(a):

Ja tam na kropkę Bordo nie powiem złego słowa. Jeśli mi nie wydadzą jakiejś nagrody to wiem ,że to z mojej winy . W leibniz np pomyliłam numer paragonu ibto jest ok moja wina . Zawsze jak do nich zadzwonię to pomogą,wyjaśnia i jeśli mogą uznać jakąś drobna pomyłkę to zrobią to . Ogólnie lubię kropko Bordo

A nie uważasz, że te ich zapisy w regulaminie są po to, aby dorobić?
Przykładowo Kaktus. Nagroda 50 zł. List polecony 10 zł. Niech część nie wyśle. Druga część wyśle dwa w jednej kopercie. Sporo negatywnych weryfikacji, a nagrody zostają w agencji (z tego, co wyczytałem). Jak dla mnie to brzydko pachnie. Szczególnie to wysyłanie listem.
Nie wygląda mi to na chęć promowania producenta produktu, a jedynie na chęć dorobienia sobie.
Takie jest moje zdanie emotka

koniczynka123

#7211344 Napisano: 04.10.2024 21:12:46
flinta_13 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Ja tam na kropkę Bordo nie powiem złego słowa. Jeśli mi nie wydadzą jakiejś nagrody to wiem ,że to z mojej winy . W leibniz np pomyliłam numer paragonu ibto jest ok moja wina . Zawsze jak do nich zadzwonię to pomogą,wyjaśnia i jeśli mogą uznać jakąś drobna pomyłkę to zrobią to . Ogólnie lubię kropko Bordo

Zgadzam się z Tobą. Są bardzo pomocni.
Mi raz przedłużyli o 2 dni wysyłkę paragonu bo byłam na wakacjach. Wystarczyło zadzwonić i się dogadać, nagroda już w domu

To chyba masz u nich chody, bo ja pisałam(jeszcze przed końcem terminu słania) z prośbą i odpisali, że niestety termin jest zobowiązujący. A było to 100 zł a nie jakaś główna emotka

flinta_13

#7211346 Napisano: 04.10.2024 21:37:53
koniczynka123 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Ja tam na kropkę Bordo nie powiem złego słowa. Jeśli mi nie wydadzą jakiejś nagrody to wiem ,że to z mojej winy . W leibniz np pomyliłam numer paragonu ibto jest ok moja wina . Zawsze jak do nich zadzwonię to pomogą,wyjaśnia i jeśli mogą uznać jakąś drobna pomyłkę to zrobią to . Ogólnie lubię kropko Bordo

Zgadzam się z Tobą. Są bardzo pomocni.
Mi raz przedłużyli o 2 dni wysyłkę paragonu bo byłam na wakacjach. Wystarczyło zadzwonić i się dogadać, nagroda już w domu

To chyba masz u nich chody, bo ja pisałam z prośbą i odpisali, że niestety termin jest zobowiązujący. A było to 100 zł a nie jakaś główna emotka

Dlatego ja zadzwoniłam najpierw z zapytaniem i się zgodzili
0 0