Reklama na e-Konkursy.info

GFK

lilithbb

#6133335 Napisano: 16.12.2015 22:09:57
madzia34 napisał(a):

lilithbb napisał(a):

Dostał już ktoś maila o nagrodzie z losowania?

to zawsze przychopdzi pom około tygodniu albo dwóch

szkoda bo na święta by się przydało emotka
0 0

blackana

#6133374 Napisano: 16.12.2015 22:51:22
usługi medyczne +125 (kardiologia i pulmunologia)
0 0

zdolnabestia

#6134815 Napisano: 20.12.2015 13:14:40
Zdrowie +75
chodzi o probiotyki
0 0

katoda

#6134819 Napisano: 20.12.2015 13:31:08
a ja już nie pamiętam kiedy miałam tu jakąś ankietę... chyba zapomnieli o mnie emotka  ogólnie zawsze jakoś malutko miałam u nich ankiet..
0 0

madzia34

#6139981 Napisano: 03.01.2016 17:26:31
Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę
0 0

erychta00

#6139982 Napisano: 03.01.2016 17:30:29
madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

mi czasem źle światło pada albo kod jest zagięty ale poza tym innych problemów ze skanowaniem nie mam emotka

A wiesz może jak punkty są przyznawane? 
0 0

akaska

#6139986 Napisano: 03.01.2016 17:51:08
madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

Mam to samo! Myślałam że skaner mi się popsuł.  Resetowalam go, podlaczalam do kompa i wtedy próbowałam skanowac, w przypływie irytacji nawet nim tracalam o rękę i nic... Chyba to wina nowych kodów sklepów. Jutro trzeba dzwonić, bo z soboty musiałam zostawić mnóstwo pustych opakowań i słoików. Masakra
0 0

pawlisko

#6139992 Napisano: 03.01.2016 17:58:49
u mnie też się nie da skanować, jedynie sklep można wczytać, ale o produktach nie ma mowy  :)
0 0

anirak

#6140000 Napisano: 03.01.2016 18:13:44
akaska napisał(a):

madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

Mam to samo! Myślałam że skaner mi się popsuł.  Resetowalam go, podlaczalam do kompa i wtedy próbowałam skanowac, w przypływie irytacji nawet nim tracalam o rękę i nic... Chyba to wina nowych kodów sklepów. Jutro trzeba dzwonić, bo z soboty musiałam zostawić mnóstwo pustych opakowań i słoików. Masakra

I u mnie pojawił się ten sam problem... A myślałam, że jestem jedyna emotka  A kilka dni temu jeszcze wszystko działało w porządku...
0 0

madzia34

#6140002 Napisano: 03.01.2016 18:17:37
anirak napisał(a):

Już wiem.na stronie jest info o problemie.a ktoś już miał prośbę o numer konta?ciekawą jestem kiedy będą robić przelewy

0 0

akaska

#6140029 Napisano: 03.01.2016 19:31:01
madzia34 napisał(a):

anirak napisał(a):

Już wiem.na stronie jest info o problemie.a ktoś już miał prośbę o numer konta?ciekawą jestem kiedy będą robić przelew

U mnie przelew był w tamtym tyg. Może dlatego, że nie pierwszy raz:)
0 0

ondine

#6140086 Napisano: 03.01.2016 23:12:24
anirak napisał(a):

akaska napisał(a):

madzia34 napisał(a):

Czy ktoś ma problem że skanowaniem? Zeskanowalam sklep normalnie ale produktów już nie mogę

Mam to samo! Myślałam że skaner mi się popsuł.  Resetowalam go, podlaczalam do kompa i wtedy próbowałam skanowac, w przypływie irytacji nawet nim tracalam o rękę i nic... Chyba to wina nowych kodów sklepów. Jutro trzeba dzwonić, bo z soboty musiałam zostawić mnóstwo pustych opakowań i słoików. Masakra

I u mnie pojawił się ten sam problem... A myślałam, że jestem jedyna emotka  A kilka dni temu jeszcze wszystko działało w porządku...

Dokładnie tak samo emotka
Może mieli wolne i nie wiedzą o problemie. Ja to zgłosiłam emotka
0 0

kurpianka

#6140359 Napisano: 04.01.2016 17:37:47
O maluchach -32 punkty..Pytanie na temat  chrupek kukurydzianych. Wpisałam Cheetos i poszło...bardzo krótka ankieta emotka
0 0

agusia222

#6140611 Napisano: 05.01.2016 08:26:39
+32 o maluszkach-potwierdzam chrupki emotka
0 0

Gość: andzia21

#6141087 Napisano: 05.01.2016 20:38:56
Czy ktoś aktualizował skaner po problemie? Bo ja zaktualizowałam oprogramowanie i teraz w ogóle nie wykrywa mi skanera emotka też tak macie?
Jak podłańczam kabel ze skanerem mam komunikat "Nie rozpoznano urządzenia USB"
0 0

alusia29

#6141104 Napisano: 05.01.2016 22:39:02
U mnie w porządku po aktualizacji. Spróbuj może jeszcze raz.
0 0

plocia

#6141402 Napisano: 06.01.2016 20:26:10
A jak zauktualizowaliście ? bo u mnie nadal bez zmian
0 0

anirak

#6141403 Napisano: 06.01.2016 20:27:53
plocia napisał(a):

A jak zauktualizowaliście ? bo u mnie nadal bez zmian

Ja postępowałam wg instrukcji i wszystko działa emotka
0 0

aniolka2310

#6141656 Napisano: 07.01.2016 13:47:43
Kosmetyki +72 ( chodzi o nowy szampon Nivea ) 
0 0

andrzej_s

#6141934 Napisano: 07.01.2016 22:57:51
Swego czasu była ankieta o płatnej telewizji w której nagrodą miał być bon do empiku. Dostaliście ten bon czy nie? Bo u mnie cisza emotka
0 0