Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

12klauduuus

#7165493 Napisano: 20.03.2024 10:58:54
PetitGosia napisał(a):

ja przed chwilą dostałam powiadomienie z aplikacji gratulacje świetnie Ci poszło - jak kliknęłam na to to otworzyła się aplikacja i kodu jak nie ma tak nie było. Maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenie nie dostałam i pewnie nie dostanę już nic...

U mnie dokładnie to samo
0 0

katee14

#7165494 Napisano: 20.03.2024 10:59:45
Napisałam do Eveline na FB. Poprosili o kontakt  ze sklepem, podali emaila. Opisałam całą sytuację związaną z cudowną paczką, Też miałam przebity numer, uszkodzoną maseczke i ogólnie napisałam co myślę o takim podejściu do klientów. Dostałam odpowiedź,, Wszystkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Razem z zespołem przeanalizowaliśmy Pani zgłoszenie. Prosimy  o zgłoszenie wad do działu Reklamacji : [email protected]
Walka z wiatrakami. Nic tu się nie wskóra. Zostanie tylko niesmak i niechęć do marki Eveline. I nauczka żeby nie brać udziału w konkursach z niespodziankami.

atlantydek

#7165496 Napisano: 20.03.2024 11:09:06
Pojawił się kod Lays  u góry w apce  emotka
0 0

PetitGosia

#7165497 Napisano: 20.03.2024 11:22:56
atlantydek napisał(a):

Pojawił się kod Lays  u góry w apce  emotka

u mnie nadal nic ale za to potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przyszło 9 razy emotka
0 0

vanillasky-2017

#7165500 Napisano: 20.03.2024 11:47:15
atlantydek napisał(a):

Pojawił się kod Lays  u góry w apce  emotka

U mnie w odpowiedzi na @.:)
0 0

mstelmas11

#7165501 Napisano: 20.03.2024 11:47:26
katee14 napisał(a):

Napisałam do Eveline na FB. Poprosili o kontakt  ze sklepem, podali emaila. Opisałam całą sytuację związaną z cudowną paczką, Też miałam przebity numer, uszkodzoną maseczke i ogólnie napisałam co myślę o takim podejściu do klientów. Dostałam odpowiedź,, Wszystkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Razem z zespołem przeanalizowaliśmy Pani zgłoszenie. Prosimy  o zgłoszenie wad do działu Reklamacji : [email protected]
Walka z wiatrakami. Nic tu się nie wskóra. Zostanie tylko niesmak i niechęć do marki Eveline. I nauczka żeby nie brać udziału w konkursach z niespodziankami.

A Smolar robi kopiuj wklej tą samą odpowiedź do wszystkich. W skrócie , że według Eveline jest wszystko ok.  I koniec. I z tym nas zostawia. Ja również miałam maskę przedziurawiona i wypływało z nirn po odkręcaniu, taki rdzawy plyn był. Wygląda jak stare i przeterminowane. Lakiery wyrzucone, bo śmierdzą niemiłosiernie. Ogółem Nigdy w życiu już z Eveline nie kupie nic!

atlantydek

#7165502 Napisano: 20.03.2024 11:51:34
vanillasky-2017 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

Pojawił się kod Lays  u góry w apce  emotka

U mnie w odpowiedzi na @.:)

Chyba informatyk odespał wreszcie wczorajszą imprezę  emotka

yaagatka

#7165512 Napisano: 20.03.2024 12:56:12
mstelmas11 napisał(a):

katee14 napisał(a):

Napisałam do Eveline na FB. Poprosili o kontakt  ze sklepem, podali emaila. Opisałam całą sytuację związaną z cudowną paczką, Też miałam przebity numer, uszkodzoną maseczke i ogólnie napisałam co myślę o takim podejściu do klientów. Dostałam odpowiedź,, Wszystkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Razem z zespołem przeanalizowaliśmy Pani zgłoszenie. Prosimy  o zgłoszenie wad do działu Reklamacji : [email protected]
Walka z wiatrakami. Nic tu się nie wskóra. Zostanie tylko niesmak i niechęć do marki Eveline. I nauczka żeby nie brać udziału w konkursach z niespodziankami.

A Smolar robi kopiuj wklej tą samą odpowiedź do wszystkich. W skrócie , że według Eveline jest wszystko ok.  I koniec. I z tym nas zostawia. Ja również miałam maskę przedziurawiona i wypływało z nirn po odkręcaniu, taki rdzawy plyn był. Wygląda jak stare i przeterminowane. Lakiery wyrzucone, bo śmierdzą niemiłosiernie. Ogółem Nigdy w życiu już z Eveline nie kupie nic!

Dzięki za info, 
W takim razie ja nigdzie nie pisze.Do Smolara nie ma po co (uważam, że to nie ich wina, co wiecej licze na to ze przestana z nimi wspolpracowac), a do Eveline nawet mi sie nie chce marnowac czasu, skoro spławiają odpowiedzi.
Po prostu przestane kupowac ich produkty i zakaze wszystkim domownikom emotka
Wygrałam już wiele 'dziadostw' ale ta akcje uwazam za creme de la creme obciachu.
1 zebry 0

sania30

#7165524 Napisano: 20.03.2024 14:04:57
yaagatka napisał(a):

mstelmas11 napisał(a):

katee14 napisał(a):

Napisałam do Eveline na FB. Poprosili o kontakt  ze sklepem, podali emaila. Opisałam całą sytuację związaną z cudowną paczką, Też miałam przebity numer, uszkodzoną maseczke i ogólnie napisałam co myślę o takim podejściu do klientów. Dostałam odpowiedź,, Wszystkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Razem z zespołem przeanalizowaliśmy Pani zgłoszenie. Prosimy  o zgłoszenie wad do działu Reklamacji : [email protected]
Walka z wiatrakami. Nic tu się nie wskóra. Zostanie tylko niesmak i niechęć do marki Eveline. I nauczka żeby nie brać udziału w konkursach z niespodziankami.

A Smolar robi kopiuj wklej tą samą odpowiedź do wszystkich. W skrócie , że według Eveline jest wszystko ok.  I koniec. I z tym nas zostawia. Ja również miałam maskę przedziurawiona i wypływało z nirn po odkręcaniu, taki rdzawy plyn był. Wygląda jak stare i przeterminowane. Lakiery wyrzucone, bo śmierdzą niemiłosiernie. Ogółem Nigdy w życiu już z Eveline nie kupie nic!

Dzięki za info, 
W takim razie ja nigdzie nie pisze.Do Smolara nie ma po co (uważam, że to nie ich wina, co wiecej licze na to ze przestana z nimi wspolpracowac),a do Eveline nawet mi sie nie chce marnowac czasu, skoro spławiają odpowiedzi.
Po prostu przestane kupowac ich produkty i zakaze wszystkim domownikom emotka
Wygrałam już wiele 'dziadostw' ale ta akcje uwazam za creme de la creme obciachu.

Ja napiszę do nich o usunięcie moich danych ze sklepu internetowego.  Nie zamierzam już kupować ich kosmetyków po tej akcji. Czekam jeszcze na drugą paczkę, ale nie spodziewam się niczego innego.
0 0

katee14

#7165537 Napisano: 20.03.2024 14:39:59
Najpierw kazali pisać na email sklep@eveline.com.pl. Jaj napisałam do dostałam odpowiedź, że mam pisać na adres  [email protected]. A teraz dostałam odpowiedź
,, Szanowna Pani,
 Potwierdzamy otrzymanie wiadomości. Informujemy, że zestaw produktów będący nagrodą w loterii „Loteria Eveline 2024” został przygotowany i przekazany nam przez firmę Eveline.
 Firma Eveline, jako producent zapewnia, że nr seryjny na opakowaniu nie jest powiązany z datą produkcji.
 Odnośnie uszkodzonych produktów, uprzejmie prosimy o cierpliwość – niezwłocznie będziemy wyjaśniać ww. sytuację z firmą Eveline, postaramy się jak najszybciej dosłać pełnowartościowe produkty.
 Odnosząc się do kwestii wartości zestawu, informujemy że wartość produktów została oszacowana na podaną w regulaminie kwotę przez firmę Eveline, która wzięła pod uwagę średnio rynkową wartość tychże produktów na moment przygotowywania regulaminu loterii.
 Z poważaniem,
Zespół Obsługi Promocji Eveline''
Także koło się zamyka. Skasuje konto ze strony Eveline chyba tylko tyle można zrobić żeby się więcej nie naciąć.
0 0

ladyinred

#7165563 Napisano: 20.03.2024 16:15:50
Odnośnie Eveline poprośmy na fb, by zrobili makijaż zestawem z wygranych kodmetyków i dali na główna? I stylizacje paznokci najbardziej g…. lakierami jakie widziały moje oczy? Niech wszyscy „zadowoleni” z tego uroczego zestawu polajkuja emotka  

pamiętacie były ostatnio hurtowe ilości zestawów Bielendy czy Fa/Shauma sle nikt takiej tandety nie wysyłał

olunka

#7165567 Napisano: 20.03.2024 16:42:59
czy w konkursie Karol jest limit znaków, bo nie umiem się doszukać w reg?
0 0

nitka310

#7165570 Napisano: 20.03.2024 16:49:52
Mam do was pytanie. Dzisiaj otrzymałam wygraną konsole z oreo. Według organizatora, regulaminu oraz potwierdzenia odbioru wartość to 1983,98zl ale jest to najzwyklesza wersja dostępna w sklepach za max 1300zł... Podpowie ktoś co robić w tej sytuacji emotka
0 0

zezowaty_kot

#7165571 Napisano: 20.03.2024 17:17:32
nitka310 napisał(a):

Mam do was pytanie. Dzisiaj otrzymałam wygraną konsole z oreo. Według organizatora, regulaminu oraz potwierdzenia odbioru wartość to 1983,98zl ale jest to najzwyklesza wersja dostępna w sklepach za max 1300zł... Podpowie ktoś co robić w tej sytuacji emotka

To, że jest dostępna w sklepie taniej, nie oznacza, że Organizator kupił ją na promocji. Regułą jest, że wartość regulaminowa nagród jest wyższa, niż wartość faktyczna. Nic z tym nie robić. Te ceny to są często sugerowane ceny producenta.
1 nanajka81 0

nanajka81

#7165572 Napisano: 20.03.2024 17:18:23
A co Ci nie pasuje? Że w regulaminie jest inna wartość niż Ty sobie znalazłaś na rynku? Przecież to normalne że regulaminowe wartości są wyższe. Masz konsolę  z regulaminu więc się ciesz, że udało Ci się ją wygrać.
1 ikropka 0

anaesth

#7165575 Napisano: 20.03.2024 17:33:24
zezowaty_kot napisał(a):

nitka310 napisał(a):

Mam do was pytanie. Dzisiaj otrzymałam wygraną konsole z oreo. Według organizatora, regulaminu oraz potwierdzenia odbioru wartość to 1983,98zl ale jest to najzwyklesza wersja dostępna w sklepach za max 1300zł... Podpowie ktoś co robić w tej sytuacji emotka

To, że jest dostępna w sklepie taniej, nie oznacza, że Organizator kupił ją na promocji. Regułą jest, że wartość regulaminowa nagród jest wyższa, niż wartość faktyczna. Nic z tym nie robić. Te ceny to są często sugerowane ceny producenta.

Dokładnie. W zeszłym roku wygrałam PS5 o wartości regulaminowej 3500zł, a w elektromarketach chodziła po 2700-2800. Dostałam to co miałam dostać i nic, tylko się cieszyć… Dopóki nie określają konkretnego modelu, czyli w tym przypadku czy to miał być Switch zwykły, Oled czy lite, to mogą sobie wysłać co chcą emotka  

Swoją drogą ciekawa jestem, jakie szczoteczki Smolar wyśle z konkursu Sensodyne. Podana jest wartość, a nie napisali nawet jakiej firmy, o modelu nie wspominając. Trochę się obawiam rozczarowania.
1 sabaka 0

nitka310

#7165578 Napisano: 20.03.2024 17:42:21
anaesth napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

nitka310 napisał(a):

Mam do was pytanie. Dzisiaj otrzymałam wygraną konsole z oreo. Według organizatora, regulaminu oraz potwierdzenia odbioru wartość to 1983,98zl ale jest to najzwyklesza wersja dostępna w sklepach za max 1300zł... Podpowie ktoś co robić w tej sytuacji emotka

To, że jest dostępna w sklepie taniej, nie oznacza, że Organizator kupił ją na promocji. Regułą jest, że wartość regulaminowa nagród jest wyższa, niż wartość faktyczna. Nic z tym nie robić. Te ceny to są często sugerowane ceny producenta.

Dokładnie. W zeszłym roku wygrałam PS5 o wartości regulaminowej 3500zł, a w elektromarketach chodziła po 2700-2800. Dostałam to co miałam dostać i nic, tylko się cieszyć… Dopóki nie określają konkretnego modelu, czyli w tym przypadku czy to miał być Switch zwykły, Oled czy lite, to mogą sobie wysłać co chcą emotka  

Swoją drogą ciekawa jestem, jakie szczoteczki Smolar wyśle z konkursu Sensodyne. Podana jest wartość, a nie napisali nawet jakiej firmy, o modelu nie wspominając. Trochę się obawiam rozczarowania.

Dziękuję za odpowiedzi.
0 0

andzi18

#7165580 Napisano: 20.03.2024 17:59:25
nanajka81 napisał(a):

A co Ci nie pasuje? Że w regulaminie jest inna wartość niż Ty sobie znalazłaś na rynku? Przecież to normalne że regulaminowe wartości są wyższe. Masz konsolę  z regulaminu więc się ciesz, że udało Ci się ją wygrać.

Moim zdaniem nie jest to normalne, ponieważ nie przypominam sobie by kiedykolwiek ta konsola kosztowała niemal 2000 zł. Zgadza się, że organizatorzy zawyżają wartość nagród, ale ja osobiście czułbym się rozczarowany, bo tyle to nawet nie kosztuje wersja OLED.

asantesana

#7165583 Napisano: 20.03.2024 18:02:53
Sprawdzaliście ten produkt Eveline w kartoniku (nie grałam, więc nie wiem co to dokładnie, krem, serum czy cuś)? Podobno część jest pustych tubek emotka
0 0

nanajka81

#7165585 Napisano: 20.03.2024 18:23:23
andzi18 napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

A co Ci nie pasuje? Że w regulaminie jest inna wartość niż Ty sobie znalazłaś na rynku? Przecież to normalne że regulaminowe wartości są wyższe. Masz konsolę  z regulaminu więc się ciesz, że udało Ci się ją wygrać.

Moim zdaniem nie jest to normalne, ponieważ nie przypominam sobie by kiedykolwiek ta konsola kosztowała niemal 2000 zł. Zgadza się, że organizatorzy zawyżają wartość nagród, ale ja osobiście czułbym się rozczarowany, bo tyle to nawet nie kosztuje wersja OLED.

jeżeli w regulaminie nie ma określonego dokładnego modelu rzeczy to wartość nie ma znaczenia. Dostałam kiedyś jakiś fit zegarek i regulaminowo był on warty 650 zł gdy tymczasem na rynku cena była 330...
0 0