Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

kinia1503

#7164405 Napisano: 14.03.2024 12:17:30
emi napisał(a):

atlantydek napisał(a):

emi napisał(a):

sania30 napisał(a):

kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂

Moja nadana 11 marca przez MOLAR dzisiaj ma status - Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy. Chyba zrobiliśmy im koło pióra i będą zmieniać żeby uniknąć problemów i siaryemotka

Dadzą to samo z lepszymi datami. Obym się mylił i skład się polepszył

Sam fakt wycofania  tego co szło w paczce to już sukces. emotka Czekamy więc na nowe przesyłki, zobaczymy!

U mnie takie info od Inpost na temat  braku zmiany statusu przesyłki od 11.03: "Dzień dobry, dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Uprzejmie informuję, że w procesie transportu przesyłki wystąpiły nieścisłości. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji proszę o bezpośredni kontakt z Nadawcą, który powinien otrzymać w tej sprawie wiadomość ze strony pracownika oddziału InPost.Z poziomu Biura Obsługi Klienta nie posiadam w tym zakresie szerszych informacji, natomiast oddział powinien skontaktować się bezpośrednio z Nadawcą."
0 0

kako

#7164409 Napisano: 14.03.2024 12:38:05
kinia1503 napisał(a):

emi napisał(a):

atlantydek napisał(a):

emi napisał(a):

sania30 napisał(a):

kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂

Moja nadana 11 marca przez MOLAR dzisiaj ma status - Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy. Chyba zrobiliśmy im koło pióra i będą zmieniać żeby uniknąć problemów i siaryemotka

Dadzą to samo z lepszymi datami. Obym się mylił i skład się polepszył

Sam fakt wycofania  tego co szło w paczce to już sukces. emotka Czekamy więc na nowe przesyłki, zobaczymy!

U mnie takie info od Inpost na temat  braku zmiany statusu przesyłki od 11.03: "Dzień dobry, dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Uprzejmie informuję, że w procesie transportu przesyłki wystąpiły nieścisłości. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji proszę o bezpośredni kontakt z Nadawcą, który powinien otrzymać w tej sprawie wiadomość ze strony pracownika oddziału InPost.Z poziomu Biura Obsługi Klienta nie posiadam w tym zakresie szerszych informacji, natomiast oddział powinien skontaktować się bezpośrednio z Nadawcą."

Być może w transporcie opakowanie się zniszczyło np. maska do włosów mogła się wylać w takich przypadkach inpost informuje nadawcę i odsyła przesyłkę do nadawcy, a nam prosi się kontaktować z nadawcą. Miałem tak przy wysyłce przewodów do ładowania i gdyby nie moja reakcja inpost odesłał by je do nadawcy. Po moim kontakcie sklep się skontaktował z inpostem i w końcu przesyłka dotarła, ale spakowana przez inpost. Może to być podobny case, ale nie musi.

ArtystkaZeSpalonegoTeatru

#7164416 Napisano: 14.03.2024 12:58:10
Jeszcze nie odebrałam tej nieszczęsnej przesyłki od Eweliny, a tu już Smolar wysłał mi kolejną ??? 
Dostaliście wszystkie wygranej w jednej przesyłce, czy to idzie następna wygrana nadgryziona zębem czasu?
0 0

bluzeczka

#7164426 Napisano: 14.03.2024 13:40:54
A ja pisałam do Smolara
Eveline pojechało po całości. 
Odpowiedz od Smolar
Co o tym sądzicie? 

Potwierdzamy otrzymanie wiadomości. Informujemy, że zestaw produktów będący nagrodą w loterii „Loteria Eveline 2024” został przygotowany i przekazany nam przez firmę Eveline. Firma Eveline, jako producent zapewnia, że nr seryjny na opakowaniu nie jest powiązany z datą produkcji i jednocześnie informuje, że nie bierze odpowiedzialności za treści z zewnętrznych serwisów, które podają takie informacje. Żeby Panią uspokoić załączam skan oświadczenia od firmy Eveline. Odnośnie uszkodzonych produktów, uprzejmie prosimy o cierpliwość – niezwłocznie będziemy wyjaśniać ww. sytuację z firmą Eveline, postaramy się jak najszybciej dosłać pełnowartościowy produkt.

anaesth

#7164432 Napisano: 14.03.2024 13:51:07
bluzeczka napisał(a):

A ja pisałam do Smolara Eveline pojechało po całości.  Odpowiedz od Smolar Co o tym sądzicie?  Potwierdzamy otrzymanie wiadomości. Informujemy, że zestaw produktów będący nagrodą w loterii „Loteria Eveline 2024” został przygotowany i przekazany nam przez firmę Eveline. Firma Eveline, jako producent zapewnia, że nr seryjny na opakowaniu nie jest powiązany z datą produkcji i jednocześnie informuje, że nie bierze odpowiedzialności za treści z zewnętrznych serwisów, które podają takie informacje. Żeby Panią uspokoić załączam skan oświadczenia od firmy Eveline. Odnośnie uszkodzonych produktów, uprzejmie prosimy o cierpliwość – niezwłocznie będziemy wyjaśniać ww. sytuację z firmą Eveline, postaramy się jak najszybciej dosłać pełnowartościowy produkt.

Myślę, że rzeczywiście Smolar nie wiedział, że te zestawy kosmetyków to buble. To zbyt poważna agencja, żeby mogła sobie pozwolić na wysłanie 3 tysięcy paczek odpadów. Pewnie byli odpowiedzialni za spot reklamowy, promowanie loterii, ogarnięcie strony, zaprogramowanie bramek, przeprowadzenie losowania nagród głównych (choć wiem, że niektórzy mają wątpliwości, czy się odbyło - póki ktoś się nie pochwali wygraną, to się nie dowiemy), informowanie laureatów i wysyłkę nagród, ale wątpię, żeby do tych paczek ktokolwiek zaglądał i wnikał, co w nich jest. Pewnie to zależy, jak się agencja dogada ze sponsorem, ale ja to widzę tak, że Eveline dostarczyło kosmetyki albo nawet już zapakowane zestawy, a Smolar je tylko rozesłał. Może jestem optymistką, ale naprawdę chcę wierzyć, że to nie Smolar nam wcisnął ten badziew.

FBmagdalena17

#7164433 Napisano: 14.03.2024 13:59:41
Tłumacząc łopatologicznie odpowiedź Smolara, to nie oni zawinili. Problemem nie są buble kosmetyki ha ha, tylko upierdliwy lud konkursowy który się doczepia nie mając racji ha ha. W końcu to my firma Eveline znamy się lepiej i mamy odpowiednich prawników którzy pokierowali nas tak, że wyszło na nasze. Wy prosty lud nie znacie się na oznaczeniach produktów.  Czyli bubel to nie jest, i nie damy sobie w kaszę dmuchać. I pamiętajcie jak mówimy że coś jest dobre to jest dobre, nawet jak jest złe.emotka musiałam chociaż nie grałam. Nie cierpię jak z ludzi robi się idiotów.

bluzeczka

#7164435 Napisano: 14.03.2024 14:02:47
Wiem że Smolar nie zawinił. Też im to pisałam od razu jak zgłaszałam sprawę. Ale Eveline pojechało po całości. Nagrodę dostałam ? Dostałam. Wadliwa ? Wadliwa ale pełnowartościowy produkt. No cóż, nigdy więcej nic od Eveline.

Dianka26

#7164436 Napisano: 14.03.2024 14:04:38
Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

roksana2802

#7164437 Napisano: 14.03.2024 14:12:40
Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka
poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig
0 0

tad_pole

#7164438 Napisano: 14.03.2024 14:12:41
Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Czyli z tego wynika, że nic nowego nam nie wyślą. Słabo na maxa Eveline emotka emotka
0 0

roksana2802

#7164439 Napisano: 14.03.2024 14:12:43
Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka
poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig
0 0

pipistrello

#7164441 Napisano: 14.03.2024 14:19:12
roksana2802 napisał(a):

Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka
poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig

Ja dostałam tą samą odpowiedź, przy czym akurat moja maska jest ok i ani słowa o niej nie pisałam 😂. Też napisałam, że ponownie proszę o info gdzie mogę to odesłać.

Kamyczkowa

#7164444 Napisano: 14.03.2024 14:26:01
pipistrello napisał(a):

roksana2802 napisał(a):

Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka
poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig

Ja dostałam tą samą odpowiedź, przy czym akurat moja maska jest ok i ani słowa o niej nie pisałam 😂. Też napisałam, że ponownie proszę o info gdzie mogę to odesłać.

Ja napisałam dopiero dzisiaj. Odpisali po 3 minutach to samo. Myśle że już  nie czytają co się do nich pisze 😂
0 0

flinta_13

#7164445 Napisano: 14.03.2024 14:30:37
Kamyczkowa napisał(a):

pipistrello napisał(a):

roksana2802 napisał(a):

Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka
poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig

Ja dostałam tą samą odpowiedź, przy czym akurat moja maska jest ok i ani słowa o niej nie pisałam 😂. Też napisałam, że ponownie proszę o info gdzie mogę to odesłać.

Ja napisałam dopiero dzisiaj. Odpisali po 3 minutach to samo. Myśle że już  nie czytają co się do nich pisze 😂

Do mnie to samo napisali. Ktoś idzie na łatwiznę- kopiuj /wklej
0 0

domenicasun

#7164446 Napisano: 14.03.2024 14:36:29
bluzeczka napisał(a):

Wiem że Smolar nie zawinił. Też im to pisałam od razu jak zgłaszałam sprawę. Ale Eveline pojechało po całości. Nagrodę dostałam ? Dostałam. Wadliwa ? Wadliwa ale pełnowartościowy produkt. No cóż, nigdy więcej nic od Eveline.

Gdyby to była pierwsza loteria organizowana przez Smolara, to można by było tak pomyśleć. Produkty (lakiery do paznokci, konturówka do ust, szminka, podkład) wycofane ze sprzedaży nie powinny ponownie wrócić do obiegu. Czternastoletni lakier do paznokci na pewno jest już produktem pełnowartościowym i bezpiecznym do stosowania.

Dianka26

#7164448 Napisano: 14.03.2024 14:43:38
flinta_13 napisał(a):

Kamyczkowa napisał(a):

pipistrello napisał(a):

roksana2802 napisał(a):

Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka
poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig

Ja dostałam tą samą odpowiedź, przy czym akurat moja maska jest ok i ani słowa o niej nie pisałam 😂. Też napisałam, że ponownie proszę o info gdzie mogę to odesłać.

Ja napisałam dopiero dzisiaj. Odpisali po 3 minutach to samo. Myśle że już  nie czytają co się do nich pisze 😂

Do mnie to samo napisali. Ktoś idzie na łatwiznę- kopiuj /wklej

Hit! Wysłali mi adres, na który mogę odesłać te kosmetyki. Może będę stratna, ale odeślę im to. Nie mam zamiaru sama bawić się w utylizację, jeszcze lakierów do paznokci.

Agnes

#7164457 Napisano: 14.03.2024 15:08:31
a te Wasze maski to do kiedy mają termin wazności?
moja do czerwca 2024 więc jest ok
0 0

pipistrello

#7164458 Napisano: 14.03.2024 15:09:45
Dianka26 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Kamyczkowa napisał(a):

pipistrello napisał(a):

roksana2802 napisał(a):

Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka
poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig

Ja dostałam tą samą odpowiedź, przy czym akurat moja maska jest ok i ani słowa o niej nie pisałam 😂. Też napisałam, że ponownie proszę o info gdzie mogę to odesłać.

Ja napisałam dopiero dzisiaj. Odpisali po 3 minutach to samo. Myśle że już  nie czytają co się do nich pisze 😂

Do mnie to samo napisali. Ktoś idzie na łatwiznę- kopiuj /wklej

Hit! Wysłali mi adres, na który mogę odesłać te kosmetyki. Może będę stratna, ale odeślę im to. Nie mam zamiaru sama bawić się w utylizację, jeszcze lakierów do paznokci.

Też dostałam i nie czuję się stratna, bo zyskałam wiedzę na temat tej firmy. Zastanawiam się czy już wcześniej były jakieś akcje z tymi kosmetykami, skoro oświadczenie w ich mailu jest datowane 10.10.2023.

pipistrello

#7164459 Napisano: 14.03.2024 15:09:47
Dianka26 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Kamyczkowa napisał(a):

pipistrello napisał(a):

roksana2802 napisał(a):

Dianka26 napisał(a):

Ja też dostałam odpowiedź od Eveline - że kosmetyki są ok, a maskę do włosów można reklamować… żenada, antyreklama dla firmy. Wystawię im odpowiednią opinię gdzie tylko się da i napewno nic z tej firmy już nigdy nie kupię.

Mi odpisali dokładnie to samo emotka poprosiłam o przesłanie etykiety do nadania im powrotnej przesyłki emotka  a myślę że jedyne co tu może pomóc to lawina komentarzy pod ich postami na fb i ig

Ja dostałam tą samą odpowiedź, przy czym akurat moja maska jest ok i ani słowa o niej nie pisałam 😂. Też napisałam, że ponownie proszę o info gdzie mogę to odesłać.

Ja napisałam dopiero dzisiaj. Odpisali po 3 minutach to samo. Myśle że już  nie czytają co się do nich pisze 😂

Do mnie to samo napisali. Ktoś idzie na łatwiznę- kopiuj /wklej

Hit! Wysłali mi adres, na który mogę odesłać te kosmetyki. Może będę stratna, ale odeślę im to. Nie mam zamiaru sama bawić się w utylizację, jeszcze lakierów do paznokci.

Też dostałam i nie czuję się stratna, bo zyskałam wiedzę na temat tej firmy. Zastanawiam się czy już wcześniej były jakieś akcje z tymi kosmetykami, skoro oświadczenie w ich mailu jest wystawione 10.10.2023.

sania30

#7164471 Napisano: 14.03.2024 17:39:04
Moja paczka została dzisiaj wysłana. Jeszcze wczoraj łudziłam się, że coś się zmini ale raczej nie ma na co liczyc
0 0