Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

samuraj

#7164261 Napisano: 13.03.2024 17:32:08
rooney napisał(a):

czy tylko mi nie działa https://loteriaolewnik.com.pl/ ??

U mnie śmiga.
0 0

titinunu

#7164273 Napisano: 13.03.2024 18:19:24
agaga napisał(a):

Czy ktoś brał udział w akcji „moje sklepy” 4 heinekeny za 50 zł do pyszne.pl ? Ten kupon sam powinien przyjść czy gdzieś zgłosić zakup? Nie widzę takiej opcji w aplikacji. Może pula się wyczerpała?

u mnie tez nic niema
0 0

wiesia30

#7164274 Napisano: 13.03.2024 18:25:15
magdal14 napisał(a):

Słodka wiosna z Intermarche. Czy dostajecie jakieś potwierdzenie na maila? Wysyłka z formualrzq

Nie
0 0

Agulina

#7164276 Napisano: 13.03.2024 18:25:23
Mam szybie pytanie ,jeśli zgłaszacie prace przez stronę (chodzi o konkurs słodka wiosna z intermarche ) wpisujecie treść jak w sms ? Czyli Colian.numerparagonu. i odpowiedź?
0 0

wiesia30

#7164277 Napisano: 13.03.2024 18:26:25
bolek2323 napisał(a):

Mam szybie pytanie ,jeśli zgłaszacie prace przez stronę (chodzi o konkurs słodka wiosna z intermarche ) wpisujecie treść jak w sms ? Czyli Colian.numerparagonu. i odpowiedź?

Tak
1 Agulina 0

magdal14

#7164278 Napisano: 13.03.2024 18:28:28
bolek2323 napisał(a):

Mam szybie pytanie ,jeśli zgłaszacie prace przez stronę (chodzi o konkurs słodka wiosna z intermarche ) wpisujecie treść jak w sms ? Czyli Colian.numerparagonu. i odpowiedź?

Tak jak SMS
1 Agulina 0

magdal14

#7164279 Napisano: 13.03.2024 18:28:30
bolek2323 napisał(a):

Mam szybie pytanie ,jeśli zgłaszacie prace przez stronę (chodzi o konkurs słodka wiosna z intermarche ) wpisujecie treść jak w sms ? Czyli Colian.numerparagonu. i odpowiedź?

Tak jak SMS
1 Agulina 0

magdal14

#7164280 Napisano: 13.03.2024 18:28:45
wiesia30 napisał(a):

magdal14 napisał(a):

Słodka wiosna z Intermarche. Czy dostajecie jakieś potwierdzenie na maila? Wysyłka z formualrzq

Nie

Dziękuję
0 0

zielonaszpilka

#7164282 Napisano: 13.03.2024 18:34:03
samdej napisał(a):

Do brzegu... emotka

Działamy czy odpuszczamy bo "coś się dzieje"? Ja bym nie odpuszczał.

Jeżeli działamy to czy każdy na swoją rękę czy tak jak była propozycja, za zgodą pionas zdolnabestia ziolko tworzymy tymczasowy wątek(jak da radę to przypięty) i tam wrzucamy tekst ze zmianą konkursowicza na konsumenta i kto za "podpisuje się" łapką i np. w poniedziałek ślemy maila  do Eveline tekst + screen a Smolarowi do wiadomości.

Ja bym póki co była za tym, żeby każdy niezadowolony wysłał indywidualnego maila do organizatora i sponsora. Niech widzą konkretną liczbę niezadowolonych konsumentów podpisanych z imienia i nazwiska, a nie zbiorowy mail od nieokreślonej grupy. Nie mówię, żeby z tego maila rezygnować, jest ok, ale rzeczywiście zostawić go na „po weekendzie”. Tylko wiecie, w indywidualnych wiadomościach najlepiej kulturalnie wyrazić swoje niezadowolenie bez rzucania bluzgami i tekstów jakie już się pojawiają w komentarzach typu „sami sobie to nakładajcie na gęby”. Ja rozumiem frustrację, ale to tylko kosmetyki. Można wyrazić swoje rozczarowanie zachowując przy tym kulturę.

tad_pole

#7164309 Napisano: 13.03.2024 20:44:22
FBmagdalena17 napisał(a):

Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈

Mąż znalazł się w takiej samej sytuacji emotka  Gdzie wtedy pisać? Przez formularz w aplikacji czy gdzieś indziej?
0 0

atlantydek

#7164311 Napisano: 13.03.2024 20:58:54
tad_pole napisał(a):

FBmagdalena17 napisał(a):

Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈

Mąż znalazł się w takiej samej sytuacji emotka  Gdzie wtedy pisać? Przez formularz w aplikacji czy gdzieś indziej?

Przez kontakt apki

FBmagdalena17

#7164331 Napisano: 13.03.2024 23:38:16
atlantydek napisał(a):

tad_pole napisał(a):

FBmagdalena17 napisał(a):

Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈

Mąż znalazł się w takiej samej sytuacji emotka  Gdzie wtedy pisać? Przez formularz w aplikacji czy gdzieś indziej?

Przez kontakt apki

Pisałam na meila żabki, bo nie wiem gdzie jest kontakt w apce emotka Ja nie żabkowa. A możesz mnie oświecić gdzie to szukać ?
0 0

rufus

#7164332 Napisano: 13.03.2024 23:51:31
FBmagdalena17 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

tad_pole napisał(a):

FBmagdalena17 napisał(a):

Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈

Mąż znalazł się w takiej samej sytuacji emotka  Gdzie wtedy pisać? Przez formularz w aplikacji czy gdzieś indziej?

Przez kontakt apki

Pisałam na meila żabki, bo nie wiem gdzie jest kontakt w apce emotka Ja nie żabkowa. A możesz mnie oświecić gdzie to szukać ?

3 kropki w prawym gorny rogu. Zjedz na dol. Pomoc i kontakt i prawy dolny rog "kontakt z nami"

FBmagdalena17

#7164337 Napisano: 14.03.2024 00:35:37
rufus napisał(a):

FBmagdalena17 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

tad_pole napisał(a):

FBmagdalena17 napisał(a):

Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈

Mąż znalazł się w takiej samej sytuacji emotka  Gdzie wtedy pisać? Przez formularz w aplikacji czy gdzieś indziej?

Przez kontakt apki

Pisałam na meila żabki, bo nie wiem gdzie jest kontakt w apce emotka Ja nie żabkowa. A możesz mnie oświecić gdzie to szukać ?

3 kropki w prawym gorny rogu. Zjedz na dol. Pomoc i kontakt i prawy dolny rog "kontakt z nami"

Dzięki wielkie, cała aplikacje przeszukałam ale nie zjechałam na dół i stąd nie widziałam kontaktu. Chyba za stara jestem na te apki emotka
1 rufus 0

mrmax

#7164345 Napisano: 14.03.2024 07:32:16
FBmagdalena17 napisał(a):

rufus napisał(a):

FBmagdalena17 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

tad_pole napisał(a):

FBmagdalena17 napisał(a):

Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈

Mąż znalazł się w takiej samej sytuacji emotka  Gdzie wtedy pisać? Przez formularz w aplikacji czy gdzieś indziej?

Przez kontakt apki

Pisałam na meila żabki, bo nie wiem gdzie jest kontakt w apce emotka Ja nie żabkowa. A możesz mnie oświecić gdzie to szukać ?

3 kropki w prawym gorny rogu. Zjedz na dol. Pomoc i kontakt i prawy dolny rog "kontakt z nami"

Dzięki wielkie, cała aplikacje przeszukałam ale nie zjechałam na dół i stąd nie widziałam kontaktu. Chyba za stara jestem na te apki emotka

można też na infolinię zadzwonić, podają kod od ręki

kinia1503

#7164405 Napisano: 14.03.2024 12:17:30
emi napisał(a):

atlantydek napisał(a):

emi napisał(a):

sania30 napisał(a):

kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂

Moja nadana 11 marca przez MOLAR dzisiaj ma status - Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy. Chyba zrobiliśmy im koło pióra i będą zmieniać żeby uniknąć problemów i siaryemotka

Dadzą to samo z lepszymi datami. Obym się mylił i skład się polepszył

Sam fakt wycofania  tego co szło w paczce to już sukces. emotka Czekamy więc na nowe przesyłki, zobaczymy!

U mnie takie info od Inpost na temat  braku zmiany statusu przesyłki od 11.03: "Dzień dobry, dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Uprzejmie informuję, że w procesie transportu przesyłki wystąpiły nieścisłości. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji proszę o bezpośredni kontakt z Nadawcą, który powinien otrzymać w tej sprawie wiadomość ze strony pracownika oddziału InPost.Z poziomu Biura Obsługi Klienta nie posiadam w tym zakresie szerszych informacji, natomiast oddział powinien skontaktować się bezpośrednio z Nadawcą."
0 0

kako

#7164409 Napisano: 14.03.2024 12:38:05
kinia1503 napisał(a):

emi napisał(a):

atlantydek napisał(a):

emi napisał(a):

sania30 napisał(a):

kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂

Moja nadana 11 marca przez MOLAR dzisiaj ma status - Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy. Chyba zrobiliśmy im koło pióra i będą zmieniać żeby uniknąć problemów i siaryemotka

Dadzą to samo z lepszymi datami. Obym się mylił i skład się polepszył

Sam fakt wycofania  tego co szło w paczce to już sukces. emotka Czekamy więc na nowe przesyłki, zobaczymy!

U mnie takie info od Inpost na temat  braku zmiany statusu przesyłki od 11.03: "Dzień dobry, dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Uprzejmie informuję, że w procesie transportu przesyłki wystąpiły nieścisłości. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji proszę o bezpośredni kontakt z Nadawcą, który powinien otrzymać w tej sprawie wiadomość ze strony pracownika oddziału InPost.Z poziomu Biura Obsługi Klienta nie posiadam w tym zakresie szerszych informacji, natomiast oddział powinien skontaktować się bezpośrednio z Nadawcą."

Być może w transporcie opakowanie się zniszczyło np. maska do włosów mogła się wylać w takich przypadkach inpost informuje nadawcę i odsyła przesyłkę do nadawcy, a nam prosi się kontaktować z nadawcą. Miałem tak przy wysyłce przewodów do ładowania i gdyby nie moja reakcja inpost odesłał by je do nadawcy. Po moim kontakcie sklep się skontaktował z inpostem i w końcu przesyłka dotarła, ale spakowana przez inpost. Może to być podobny case, ale nie musi.

ArtystkaZeSpalonegoTeatru

#7164416 Napisano: 14.03.2024 12:58:10
Jeszcze nie odebrałam tej nieszczęsnej przesyłki od Eweliny, a tu już Smolar wysłał mi kolejną ??? 
Dostaliście wszystkie wygranej w jednej przesyłce, czy to idzie następna wygrana nadgryziona zębem czasu?
0 0

bluzeczka

#7164426 Napisano: 14.03.2024 13:40:54
A ja pisałam do Smolara
Eveline pojechało po całości. 
Odpowiedz od Smolar
Co o tym sądzicie? 

Potwierdzamy otrzymanie wiadomości. Informujemy, że zestaw produktów będący nagrodą w loterii „Loteria Eveline 2024” został przygotowany i przekazany nam przez firmę Eveline. Firma Eveline, jako producent zapewnia, że nr seryjny na opakowaniu nie jest powiązany z datą produkcji i jednocześnie informuje, że nie bierze odpowiedzialności za treści z zewnętrznych serwisów, które podają takie informacje. Żeby Panią uspokoić załączam skan oświadczenia od firmy Eveline. Odnośnie uszkodzonych produktów, uprzejmie prosimy o cierpliwość – niezwłocznie będziemy wyjaśniać ww. sytuację z firmą Eveline, postaramy się jak najszybciej dosłać pełnowartościowy produkt.

anaesth

#7164432 Napisano: 14.03.2024 13:51:07
bluzeczka napisał(a):

A ja pisałam do Smolara Eveline pojechało po całości.  Odpowiedz od Smolar Co o tym sądzicie?  Potwierdzamy otrzymanie wiadomości. Informujemy, że zestaw produktów będący nagrodą w loterii „Loteria Eveline 2024” został przygotowany i przekazany nam przez firmę Eveline. Firma Eveline, jako producent zapewnia, że nr seryjny na opakowaniu nie jest powiązany z datą produkcji i jednocześnie informuje, że nie bierze odpowiedzialności za treści z zewnętrznych serwisów, które podają takie informacje. Żeby Panią uspokoić załączam skan oświadczenia od firmy Eveline. Odnośnie uszkodzonych produktów, uprzejmie prosimy o cierpliwość – niezwłocznie będziemy wyjaśniać ww. sytuację z firmą Eveline, postaramy się jak najszybciej dosłać pełnowartościowy produkt.

Myślę, że rzeczywiście Smolar nie wiedział, że te zestawy kosmetyków to buble. To zbyt poważna agencja, żeby mogła sobie pozwolić na wysłanie 3 tysięcy paczek odpadów. Pewnie byli odpowiedzialni za spot reklamowy, promowanie loterii, ogarnięcie strony, zaprogramowanie bramek, przeprowadzenie losowania nagród głównych (choć wiem, że niektórzy mają wątpliwości, czy się odbyło - póki ktoś się nie pochwali wygraną, to się nie dowiemy), informowanie laureatów i wysyłkę nagród, ale wątpię, żeby do tych paczek ktokolwiek zaglądał i wnikał, co w nich jest. Pewnie to zależy, jak się agencja dogada ze sponsorem, ale ja to widzę tak, że Eveline dostarczyło kosmetyki albo nawet już zapakowane zestawy, a Smolar je tylko rozesłał. Może jestem optymistką, ale naprawdę chcę wierzyć, że to nie Smolar nam wcisnął ten badziew.