Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

samdej

#7164216 Napisano: 13.03.2024 14:58:30
Jako, że była chwila wolnego to w nawiązaniu do poprzedniego wpisu taka propozycja na reakcję na poczynania Eveline, jak coś to zrzekam się praw autorskich emotka : Jako społeczność konkursowa i z uwagi na wiele płynących sygnałów ze strony osób, które brały udział w loterii „Walentynkowa miłość jest wszędzie” chcemy przedstawić nasze stanowisko i wyrazić dezaprobatę na takie działania i lekceważące nas podejście. A wszystko to na skutek uczucia dużego niesmaku wywołanego przekazywanymi informacjami o nagrodach jakie docierają do zwycięzców w postaci zestawów kosmetyków Eveline. Ktokolwiek brał udział w loterii liczył się z tym, że ewentualna wygrana zestawu kosmetyków może nie być dopasowana do potrzeb i upodobań zwycięzcy, ale raczej nikt nie przypuszczał, że otrzymane produkty nie będą nadawać się nawet na ich sprezentowanie tak aby nie towarzyszyło temu uczucie zażenowania osobie obdarowującej. Cała ta loteria, mamy nieodparte wrażenie miała na celu upiec trzy pieczenie na jednym ogniu tj. zwiększyć sprzedaż, wyczyścić magazyny z zalegających niesprzedających się lub w ten czy inny sposób wybrakowanych kosmetyków wyłączonych ze sprzedaży oraz osiągnąć pozytywny efekt wizerunkowy. Pierwszy i trzeci cel są jak najbardziej zrozumiałe przy tego typu akcjach, drugi – nieakceptowalny. I właśnie tym czyszczeniem magazynów z kosmetyków - ujmując to wprost - przeznaczonych już lub niebawem do utylizacji potraktowaliście Państwo nas konkursowiczów jako punkt utylizacji odpadów na co nie ma naszej zgody stąd nasza reakcja. Mieliśmy zamiar tu Państwu przytoczyć opisy zwycięzców jakimi „nagrodami” zostali obdarowani, ale to chyba nie ma większego sensu(z resztą opisy "szczęśliwych zwycięzców" są do wglądu),ponieważ mamy podejrzenia graniczące z pewnością, że firma świadomie przekazała te a nie inne produkty na ten cel. Ale takim właśnie działaniem Eveline poległo w naszych oczach wizerunkowo i zapewniany, że odbije się to echem nie tylko wśród nas konkursowiczów... Jeżeli myśleli Państwo, że jakoś ten chytry plan przejdzie bez uszczerbku to informujemy – nie przeszedł a chytry dwa razy traci. Czy agencja Smolar była świadoma jakie dokładnie nagrody firma przewidziała w zestawach? Tego nie wiemy, ale niesmak pozostały po całej loterii sprawił, iż nadszarpnięty został również wizerunek poważanej przez nas agencji Smolar. Rykoszetem? Być może. Wnioski na przyszłość są do wyciągnięcia dla wszystkich.Liczymy na to, że zarówno agencja Smolar a przede wszystkim firma Eveline oficjalnie odniesie się do niniejszego maila.

Z poważaniem
Społeczność konkursowa

LejziDejzi

#7164217 Napisano: 13.03.2024 15:06:42
joaza111 napisał(a):

Ja mam dzisiaj 2 do odbioru i nie wiem czy odbierać

Odebrać , sprawdzic daty i stan.Jak będzie to samo co u Nas reklamacja.
0 0

darog

#7164219 Napisano: 13.03.2024 15:18:59
samdej napisał(a):

Jako, że była chwila wolnego to w nawiązaniu do poprzedniego wpisu taka propozycja na reakcję na poczynania Eveline, jak coś to zrzekam się praw autorskich emotka : Jako społeczność konkursowa i z uwagi na wiele płynących sygnałów ze strony osób, które brały udział w loterii „Walentynkowa miłość jest wszędzie” chcemy przedstawić nasze stanowisko i wyrazić dezaprobatę na takie działania i lekceważące nas podejście. A wszystko to na skutek uczucia dużego niesmaku wywołanego przekazywanymi informacjami o nagrodach jakie docierają do zwycięzców w postaci zestawów kosmetyków Eveline. Ktokolwiek brał udział w loterii liczył się z tym, że ewentualna wygrana zestawu kosmetyków może nie być dopasowana do potrzeb i upodobań zwycięzcy, ale raczej nikt nie przypuszczał, że otrzymane produkty nie będą nadawać się nawet na ich sprezentowanie tak aby nie towarzyszyło temu uczucie zażenowania osobie obdarowującej. Cała ta loteria, mamy nieodparte wrażenie miała na celu upiec trzy pieczenie na jednym ogniu tj. zwiększyć sprzedaż, wyczyścić magazyny z zalegających niesprzedających się lub w ten czy inny sposób wybrakowanych kosmetyków wyłączonych ze sprzedaży oraz osiągnąć pozytywny efekt wizerunkowy. Pierwszy i trzeci cel są jak najbardziej zrozumiałe przy tego typu akcjach, drugi – nieakceptowalny. I właśnie tym czyszczeniem magazynów z kosmetyków - ujmując to wprost - przeznaczonych już lub niebawem do utylizacji potraktowaliście Państwo nas konkursowiczów jako punkt utylizacji odpadów na co nie ma naszej zgody stąd nasza reakcja. Mieliśmy zamiar tu Państwu przytoczyć opisy zwycięzców jakimi „nagrodami” zostali obdarowani, ale to chyba nie ma większego sensu(z resztą opisy "szczęśliwych zwycięzców" są do wglądu),ponieważ mamy podejrzenia graniczące z pewnością, że firma świadomie przekazała te a nie inne produkty na ten cel. Ale takim właśnie działaniem Eveline poległo w naszych oczach wizerunkowo i zapewniany, że odbije się to echem nie tylko wśród nas konkursowiczów... Jeżeli myśleli Państwo, że jakoś ten chytry plan przejdzie bez uszczerbku to informujemy – nie przeszedł a chytry dwa razy traci. Czy agencja Smolar była świadoma jakie dokładnie nagrody firma przewidziała w zestawach? Tego nie wiemy, ale niesmak pozostały po całej loterii sprawił, iż nadszarpnięty został również wizerunek poważanej przez nas agencji Smolar. Rykoszetem? Być może. Wnioski na przyszłość są do wyciągnięcia dla wszystkich.Liczymy na to, że zarówno agencja Smolar a przede wszystkim firma Eveline oficjalnie odniesie się do niniejszego maila.

Z poważaniem
Społeczność konkursowa

A czy nie można zamieć słowa "konkursowiczów" na konsumentów biorących udział w promocji/konkursie/ zwycięzców? 
Jako "konkursowicze/ społeczność konkursowa" nie mamy żadnych praw, w żadnym regulaminie, ustawie nie ma takich określeń. 

Jak najbardziej przychylam się do akcji.

Stegosaurus

#7164220 Napisano: 13.03.2024 15:22:20
Dodałabym też możliwość poinformowania rzecznika praw konsumentów. Czy jako, że jest to wygrana to nie możemy oczekiwać pełnowartościowego produktu? Ma zasadzie "darowanemu".... Chętnie bym się tego dowiedziała od kogoś kompetentnego.

A słowo "konkursowicz" działa jak płachta na byka. Wszak to Roszczeniowa grupa nierobów 😎

sania30

#7164222 Napisano: 13.03.2024 15:26:36
kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂
1 emi 0

samdej

#7164225 Napisano: 13.03.2024 15:38:10
Stegosaurus napisał(a):

Dodałabym też możliwość poinformowania rzecznika praw konsumentów. Czy jako, że jest to wygrana to nie możemy oczekiwać pełnowartościowego produktu? Ma zasadzie "darowanemu".... Chętnie bym się tego dowiedziała od kogoś kompetentnego.

A słowo "konkursowicz" działa jak płachta na byka. Wszak to Roszczeniowa grupa nierobów 😎

Z tym konkursowiczem to chyba racja jednak, lepiej może zmienić emotka

Z rzecznikiem? Jak uważacie, ale wydaje mi się, że rozzłoszczony ludemotka  ma większą siłę rażenia niż straszenie jakimiś tam urzędami.
0 0

FBmagdalena17

#7164226 Napisano: 13.03.2024 15:43:49
Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈
0 0

majonez1992

#7164230 Napisano: 13.03.2024 15:52:15
FBmagdalena17 napisał(a):

Nie zapisałam kodu z wyzwania żabki Pepsi, a wyzwania już nie widze w telefonie. Jest szansa zeby je dostać🙈

Tak, jak ci odpiszą.
A mogą po konkursie emotka

emi

#7164232 Napisano: 13.03.2024 16:06:44
sania30 napisał(a):

kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂

Moja nadana 11 marca przez MOLAR dzisiaj ma status - Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy.
Chyba zrobiliśmy im koło pióra i będą zmieniać żeby uniknąć problemów i siaryemotka
0 0

malgosia74

#7164236 Napisano: 13.03.2024 16:12:55
darog napisał(a):

samdej napisał(a):

Jako, że była chwila wolnego to w nawiązaniu do poprzedniego wpisu taka propozycja na reakcję na poczynania Eveline, jak coś to zrzekam się praw autorskich emotka : Jako społeczność konkursowa i z uwagi na wiele płynących sygnałów ze strony osób, które brały udział w loterii „Walentynkowa miłość jest wszędzie” chcemy przedstawić nasze stanowisko i wyrazić dezaprobatę na takie działania i lekceważące nas podejście. A wszystko to na skutek uczucia dużego niesmaku wywołanego przekazywanymi informacjami o nagrodach jakie docierają do zwycięzców w postaci zestawów kosmetyków Eveline. Ktokolwiek brał udział w loterii liczył się z tym, że ewentualna wygrana zestawu kosmetyków może nie być dopasowana do potrzeb i upodobań zwycięzcy, ale raczej nikt nie przypuszczał, że otrzymane produkty nie będą nadawać się nawet na ich sprezentowanie tak aby nie towarzyszyło temu uczucie zażenowania osobie obdarowującej. Cała ta loteria, mamy nieodparte wrażenie miała na celu upiec trzy pieczenie na jednym ogniu tj. zwiększyć sprzedaż, wyczyścić magazyny z zalegających niesprzedających się lub w ten czy inny sposób wybrakowanych kosmetyków wyłączonych ze sprzedaży oraz osiągnąć pozytywny efekt wizerunkowy. Pierwszy i trzeci cel są jak najbardziej zrozumiałe przy tego typu akcjach, drugi – nieakceptowalny. I właśnie tym czyszczeniem magazynów z kosmetyków - ujmując to wprost - przeznaczonych już lub niebawem do utylizacji potraktowaliście Państwo nas konkursowiczów jako punkt utylizacji odpadów na co nie ma naszej zgody stąd nasza reakcja. Mieliśmy zamiar tu Państwu przytoczyć opisy zwycięzców jakimi „nagrodami” zostali obdarowani, ale to chyba nie ma większego sensu(z resztą opisy "szczęśliwych zwycięzców" są do wglądu),ponieważ mamy podejrzenia graniczące z pewnością, że firma świadomie przekazała te a nie inne produkty na ten cel. Ale takim właśnie działaniem Eveline poległo w naszych oczach wizerunkowo i zapewniany, że odbije się to echem nie tylko wśród nas konkursowiczów... Jeżeli myśleli Państwo, że jakoś ten chytry plan przejdzie bez uszczerbku to informujemy – nie przeszedł a chytry dwa razy traci. Czy agencja Smolar była świadoma jakie dokładnie nagrody firma przewidziała w zestawach? Tego nie wiemy, ale niesmak pozostały po całej loterii sprawił, iż nadszarpnięty został również wizerunek poważanej przez nas agencji Smolar. Rykoszetem? Być może. Wnioski na przyszłość są do wyciągnięcia dla wszystkich.Liczymy na to, że zarówno agencja Smolar a przede wszystkim firma Eveline oficjalnie odniesie się do niniejszego maila.

Z poważaniem
Społeczność konkursowa

A czy nie można zamieć słowa "konkursowiczów" na konsumentów biorących udział w promocji/konkursie/ zwycięzców? 
Jako "konkursowicze/ społeczność konkursowa" nie mamy żadnych praw, w żadnym regulaminie, ustawie nie ma takich określeń. 

Jak najbardziej przychylam się do akcji.

Rewelacyjny tekst 🏆 wysyłam to -jeśli mogę oczywiście - do Eveline, a do Smolara macie jednobrzmiący tekst czy każdy sobie będzie pisał? Chętnie pójdę Waszym tropem
0 0

atlantydek

#7164237 Napisano: 13.03.2024 16:13:23
emi napisał(a):

sania30 napisał(a):

kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂

Moja nadana 11 marca przez MOLAR dzisiaj ma status - Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy.
Chyba zrobiliśmy im koło pióra i będą zmieniać żeby uniknąć problemów i siaryemotka

Dadzą to samo z lepszymi datami. Obym się mylił i skład się polepszył

malgosia74

#7164238 Napisano: 13.03.2024 16:14:38
Ciekawe czy osoby które odebrały paczki wczoraj czy dziś będą też odsyłać do nadawcy swoje " nagrody"
0 0

emi

#7164239 Napisano: 13.03.2024 16:15:03
atlantydek napisał(a):

emi napisał(a):

sania30 napisał(a):

kinia1503 napisał(a):

niewyspanamama napisał(a):

Osoby ktore nie dostały jeszcze paczek z Eveline  sprawdźcie sobie status paczki w In Post apce emotka  Te które wczoraj wysyłali dzis mają status ZWROT DO NADAWCYemotka

U mnie jedna paczka wisi od 11.03 i zero ruchów na niej

Moja nadal w przygotowaniu z 7 lutego. Mam nadzieję, że zmienia zawartość 🙂

Moja nadana 11 marca przez MOLAR dzisiaj ma status - Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy.
Chyba zrobiliśmy im koło pióra i będą zmieniać żeby uniknąć problemów i siaryemotka

Dadzą to samo z lepszymi datami. Obym się mylił i skład się polepszył

Sam fakt wycofania  tego co szło w paczce to już sukces. emotka
Czekamy więc na nowe przesyłki, zobaczymy!
0 0

majonez1992

#7164240 Napisano: 13.03.2024 16:16:07
malgosia74 napisał(a):

Ciekawe czy osoby które odebrały paczki wczoraj czy dziś będą też odsyłać do nadawcy swoje " nagrody"

Watpie, drożej wyjdzie wysłanie ich z powrotem (bo i tak nie chcą tych produktów xd). Lepiej żeby konsument wywalił już to do śmieci sam.
0 0

domenicasun

#7164241 Napisano: 13.03.2024 16:18:28
samdej napisał(a):

Stegosaurus napisał(a):

Dodałabym też możliwość poinformowania rzecznika praw konsumentów. Czy jako, że jest to wygrana to nie możemy oczekiwać pełnowartościowego produktu? Ma zasadzie "darowanemu".... Chętnie bym się tego dowiedziała od kogoś kompetentnego.

A słowo "konkursowicz" działa jak płachta na byka. Wszak to Roszczeniowa grupa nierobów 😎

Z tym konkursowiczem to chyba racja jednak, lepiej może zmienić emotka

Z rzecznikiem? Jak uważacie, ale wydaje mi się, że rozzłoszczony ludemotka  ma większą siłę rażenia niż straszenie jakimiś tam urzędami.

Smolar zwyczajowo zamiesza na youtube relacje z losowań nagród głównych z konkursów i loterii. Z losowania nagród głównych z loterii Eveline, które miało się odbyć dnia 21.02.2024 r. nie ma żadnego filmu.

Stegosaurus

#7164242 Napisano: 13.03.2024 16:19:03
Na razie mamy info o cofnięciu jednej przesyłki, więc jeszcze nie wiadomo czy to zakrojona akcja, czy jednorazowa pomyłka.

samdej

#7164245 Napisano: 13.03.2024 16:40:28
Do brzegu... emotka

Działamy czy odpuszczamy bo "coś się dzieje"? Ja bym nie odpuszczał.

Jeżeli działamy to czy każdy na swoją rękę czy tak jak była propozycja, za zgodą pionas zdolnabestia ziolko tworzymy tymczasowy wątek(jak da radę to przypięty) i tam wrzucamy tekst ze zmianą konkursowicza na konsumenta i kto za "podpisuje się" łapką i np. w poniedziałek ślemy maila  do Eveline tekst + screen a Smolarowi do wiadomości.

agaga

#7164247 Napisano: 13.03.2024 16:49:34
Czy ktoś brał udział w akcji „moje sklepy” 4 heinekeny za 50 zł do pyszne.pl ? Ten kupon sam powinien przyjść czy gdzieś zgłosić zakup? Nie widzę takiej opcji w aplikacji. Może pula się wyczerpała?
1 titinunu 0

magdal14

#7164255 Napisano: 13.03.2024 17:18:27
Słodka wiosna z Intermarche. Czy dostajecie jakieś potwierdzenie na maila? Wysyłka z formualrzq
0 0

rooney

#7164260 Napisano: 13.03.2024 17:30:13
czy tylko mi nie działa https://loteriaolewnik.com.pl/ ??
0 0