Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
anaesth
Postów 2769
Data rejestracji 05.10.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
majonez1992
Postów 1011
Data rejestracji 10.11.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku.
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki
słodziaczek
play stupid games, win stupid prizes
glamlady88
Postów 552
Data rejestracji 04.12.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
majonez1992
Postów 1011
Data rejestracji 10.11.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Jakbyś wczoraj kupiła rano jak ja, to też byłoby za późno. Ostatnia chwila nie ma nic do rzeczy, bo te konkursy trwają tam po 5-6 dni i 2 dni przed uważam za normalny termin, a nie jakąś ostatnią chwilę.
W Amooco Lidl jakiś czas temu również był taki zapis, jednak był on też widoczny w formularzu.
zielonaszpilka
Postów 3074
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
powinna być widoczna, wyraźna informacja, że czas na zakupy jest ograniczony.
DAIKOKU
Postów 1141
Data rejestracji 13.01.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
majonez1992
Postów 1011
Data rejestracji 10.11.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
radziosny
Postów 478
Data rejestracji 27.07.2022
Punkty karne 1
Konkursy dodane
danek39
Postów 20
Data rejestracji 18.09.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane 1
1. Insatalcja apki z potwierdzeniem numeru i adresu email,
2. zakup lodów ze zeskanowaniem kodu kreskowego,
3. z automatu na samym początku tj. u góry pulpitu obok ikonki ,,Wszystko za żapsy", mam kolejną ikonkę ,,Podejmij wyzwanie!- odbierz kod'', po kliknięciu w nią mam info o konkursie i info, że kody są poniżej tej infografiki. Po scrollowaniu w dół jest alfanumeryczny kod umożliwiający wzięcie udział w konku.
A Ty jak masz? Może masz starszą wersję apki spróbuj zaktualizować wtedy będziesz mieć układ podobny do mojego i uda Ci się odnaleźć kod i termin mija dziś
majonez1992
Postów 1011
Data rejestracji 10.11.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Wiele razy brałam udział w różnych konkursach i wkur...ją mnie najbardziej takie dziwaczne zapisy, gdzie do któregoś tam można kupować, a do któregoś tam można wysyłać. Są bezsensowne i bzdurne. A jeśli już tak bardzo je chcą, to co za kłopot było napisać o tym przy formularzu? Wg mnie żaden.
Było zrobić konkurs do 05/03. I druga sprawa, że powinni wreszcie zrobić porządek z tą pełną błędów aplikacją, bo nie wiadomo już czy naprawdę kupiło się zły produkt/ w złym terminie czy po prostu jak prawie zawsze to aplikacja im nie działa i doślą kod mailem.
majonez1992
Postów 1011
Data rejestracji 10.11.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
glamlady88
Postów 552
Data rejestracji 04.12.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
majonez1992
Postów 1011
Data rejestracji 10.11.2021
Punkty karne 1
Konkursy dodane
glamlady88
Postów 552
Data rejestracji 04.12.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Pepa
Postów 86
Data rejestracji 19.02.2024
Punkty karne 0
Konkursy dodane
glamlady88] Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr
Ta głowna nagroda opisana jest na końcu regulaminu i jest trochę według mnie jak przegrana, ladnie to wszystko wygląda, ciuchcia mi się oczywiście podoba itd.., ale trzeba w nią sporo zainwestować, żeby móc z niej skorzystać, m.in na własną rękę dotrzeć do stacji początkowej Venice a później ze stacji końcowej do Polski, hotele sobie samemu opłacić.
Wypowiedź była edytowana 4 razy.
8igora9
Postów 636
Data rejestracji 01.02.2023
Punkty karne 0
Konkursy dodane 5
Ja tam bym z chęcią zainwestowała te pieniądze w odbiór nagrody. 🤪 Niestety też przegapiłam termin zakupu. Cieszę się, że przynajmniej zapomniałam wstąpić rano do żabki i nie kupiłam tych absurdalnie drogich lodów bez powodu. 🫣
mietowa
Postów 1756
Data rejestracji 27.09.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane 6
monisss
Postów 3942
Data rejestracji 17.06.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
mrmax
Postów 386
Data rejestracji 30.05.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
flinta_13
Postów 1938
Data rejestracji 24.06.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane