Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

Shifo

#7162920 Napisano: 06.03.2024 16:32:11
alexandra_sasa napisał(a):

Były w ogóle wyniki losowania z pierwszego tygodniowego z Kinder Bueno? Bo zgodnie z regulaminem zaraz powinno być drugie losowanie 🤔

były - siostra ma 5000 na wakacje pl

Kamyczkowa

#7162921 Napisano: 06.03.2024 16:35:13
tad_pole napisał(a):

Gdzie kupujecie Coolki z kodem i Kindery w promocyjnych opakowaniach?
I gdzie najtaniej Sensodyne wychodzi?

Kinder kupiłam wczoraj w lidlu.
0 0

Shifo

#7162924 Napisano: 06.03.2024 16:41:10
tad_pole napisał(a):

Gdzie kupujecie Coolki z kodem i Kindery w promocyjnych opakowaniach?
I gdzie najtaniej Sensodyne wychodzi?

coolki - stokrotka 
kinder - dino
0 0

slomkab

#7162934 Napisano: 06.03.2024 17:29:54
Czy Metaxe już wysyłali z tego linka na fb co był?
0 0

maixys

#7162936 Napisano: 06.03.2024 17:53:08
slomkab napisał(a):

Czy Metaxe już wysyłali z tego linka na fb co był?

Ja nie mam emotka
0 0

visserarthur

#7162956 Napisano: 06.03.2024 20:30:44
Wysyłał ktoś dziś jakoś niedawno formularz nagrody z Kinder Bueno? Na telefonie w ogóle nie idzie, a na komputerze mieli i nic...
0 0

79magda

#7162958 Napisano: 06.03.2024 20:48:52
maixys napisał(a):

slomkab napisał(a):

Czy Metaxe już wysyłali z tego linka na fb co był?

Ja nie mam emotka

Regulaminowo mają czas do 15.03, więc czekamy emotka
2 maryam, maixys 0

anaesth

#7162960 Napisano: 06.03.2024 20:57:29
visserarthur napisał(a):

Wysyłał ktoś dziś jakoś niedawno formularz nagrody z Kinder Bueno? Na telefonie w ogóle nie idzie, a na komputerze mieli i nic...

Wysłałam z telefonu, ale też miałam problem. Dopiero jak captcha się "przeterminowała", to poszło emotka

sesyjnie1

#7162962 Napisano: 06.03.2024 21:12:43
anaesth napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Wysyłał ktoś dziś jakoś niedawno formularz nagrody z Kinder Bueno? Na telefonie w ogóle nie idzie, a na komputerze mieli i nic...

Wysłałam z telefonu, ale też miałam problem. Dopiero jak captcha się "przeterminowała", to poszło emotka

Mam to samo, trzeba czekać aż wygaśnie captcha a potem leci

majonez1992

#7163018 Napisano: 07.03.2024 11:23:42
Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.
0 0

anaesth

#7163021 Napisano: 07.03.2024 11:34:39
majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

olunka

#7163022 Napisano: 07.03.2024 11:36:15
majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

a tam nie był zakup do 5.03?
0 0

majonez1992

#7163023 Napisano: 07.03.2024 11:36:18
anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...
0 0

radziosny

#7163025 Napisano: 07.03.2024 11:38:26
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

Ta Advalue to jakaś dziwna agencja.. np. w numerze paragonu nie można zrobić żadnej kreski, spacji itp.

majonez1992

#7163026 Napisano: 07.03.2024 11:40:24
radziosny napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

Ta Advalue to jakaś dziwna agencja.. np. w numerze paragonu nie można zrobić żadnej kreski, spacji itp.

Aha, widzę, zakup do 5/ 03. Nie no świetnie, to na ch... reklamować  ten konkurs dalej. Czytam te regulaminy zazwyczaj od deski do deski, akurat przegapię gdy jest jakiś pokręcony (delikatnie mówiac) zapis. 
Było zrobić  sobie konkurs do 5/03

Jak ktoś ma kod na sprzedaż to chętnie kupię.
0 0

anaesth

#7163028 Napisano: 07.03.2024 11:41:51
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka
0 0

majonez1992

#7163031 Napisano: 07.03.2024 11:45:54
anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka
1 8igora9 0

glamlady88

#7163032 Napisano: 07.03.2024 11:49:52
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr
1 8igora9 0

majonez1992

#7163033 Napisano: 07.03.2024 11:51:14
glamlady88 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr


Jakbyś wczoraj kupiła rano jak ja, to też byłoby za późno. Ostatnia chwila nie ma nic do rzeczy, bo te konkursy trwają tam po 5-6 dni i 2 dni przed uważam za normalny termin, a nie jakąś ostatnią chwilę.

W Amooco Lidl jakiś czas temu również był taki zapis, jednak był on też widoczny w formularzu.
0 0

zielonaszpilka

#7163037 Napisano: 07.03.2024 12:00:16
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Wydaje mi się, że akurat w przypadku konkursów zanikowych może mieć mieć to związek z fatalnym działaniem aplikacji i tym, że często kod się nie pojawia. Teraz uczestnik kupujący w ostatnim dniu ma jeszcze dwa dni na skontaktowanie się z żabką i uzyskanie kodu, który się nie pojawił. Ale i tak mnie to irytuje. Niech naprawią aplikację, żeby kod zawsze był albo zrezygnują z tych idiotycznych kodów skoro nie potrafią ich ogarnąć. Dodatkowo na stronie formularza jest błąd, bo jest tam informacja, że zakup i zgłoszenie są możliwe do 07.03. Na stronie formularza
powinna być widoczna, wyraźna informacja, że czas na zakupy jest ograniczony.