Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

anaesth

#7163028 Napisano: 07.03.2024 11:41:51
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka
0 0

majonez1992

#7163031 Napisano: 07.03.2024 11:45:54
anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka
1 8igora9 0

glamlady88

#7163032 Napisano: 07.03.2024 11:49:52
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr
1 8igora9 0

majonez1992

#7163033 Napisano: 07.03.2024 11:51:14
glamlady88 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr


Jakbyś wczoraj kupiła rano jak ja, to też byłoby za późno. Ostatnia chwila nie ma nic do rzeczy, bo te konkursy trwają tam po 5-6 dni i 2 dni przed uważam za normalny termin, a nie jakąś ostatnią chwilę.

W Amooco Lidl jakiś czas temu również był taki zapis, jednak był on też widoczny w formularzu.
0 0

zielonaszpilka

#7163037 Napisano: 07.03.2024 12:00:16
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Wydaje mi się, że akurat w przypadku konkursów zanikowych może mieć mieć to związek z fatalnym działaniem aplikacji i tym, że często kod się nie pojawia. Teraz uczestnik kupujący w ostatnim dniu ma jeszcze dwa dni na skontaktowanie się z żabką i uzyskanie kodu, który się nie pojawił. Ale i tak mnie to irytuje. Niech naprawią aplikację, żeby kod zawsze był albo zrezygnują z tych idiotycznych kodów skoro nie potrafią ich ogarnąć. Dodatkowo na stronie formularza jest błąd, bo jest tam informacja, że zakup i zgłoszenie są możliwe do 07.03. Na stronie formularza
powinna być widoczna, wyraźna informacja, że czas na zakupy jest ograniczony.

DAIKOKU

#7163038 Napisano: 07.03.2024 12:01:06
u mnie kody przychodzą od razu emotka bez "ale"
0 0

majonez1992

#7163039 Napisano: 07.03.2024 12:02:28
zielonaszpilka napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Wydaje mi się, że akurat w przypadku konkursów zanikowych może mieć mieć to związek z fatalnym działaniem aplikacji i tym, że często kod się nie pojawia. Teraz uczestnik kupujący w ostatnim dniu ma jeszcze dwa dni na skontaktowanie się z żabką i uzyskanie kodu, który się nie pojawił. Ale i tak mnie to irytuje. Niech naprawią aplikację, żeby kod zawsze był albo zrezygnują z tych idiotycznych kodów skoro nie potrafią ich ogarnąć. Dodatkowo na stronie formularza jest błąd, bo jest tam informacja, że zakup i zgłoszenie są możliwe do 07.03. Na stronie formularza
powinna być widoczna, wyraźna informacja, że czas na zakupy jest ograniczony.

Dokładnie. W punkt. Jedno zgłoszenie udało mi się wysłać, bo rzadko kiedy zostawiam sobie coś na koniec, ale to są lody. Więc albo trzeba je pożreć, albo zanieść do zamrażalki, więc ich nie wożę w nieskończoność w bagażniku... emotka  Może  chociaż będę przestrogą dla innych, którzy dziś planowali kupić Magnumy emotka
0 0

radziosny

#7163040 Napisano: 07.03.2024 12:03:18
majonez1992 napisał(a):

glamlady88 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr


Jakbyś wczoraj kupiła rano jak ja, to też byłoby za późno. Ostatnia chwila nie ma nic do rzeczy, bo te konkursy trwają tam po 5-6 dni i 2 dni przed uważam za normalny termin, a nie jakąś ostatnią chwilę.

W Amooco Lidl jakiś czas temu również był taki zapis, jednak był on też widoczny w formularzu.

E tam, pokaż mi konkursowicz co chociaż raz nie nabrał się na takie zapisy.. Ja ostatnio z przyzwyczajenia kupiłem do Los Majores Vanisha, bo zazwyczaj był z tymi innymi proszkami, ale akurat w tym konkursie go nie było.. albo nie raz się naciąłem, że jest jakaś lista określonych produktów itp. itd.. Potem było coś za kwotę netto, a nie brutto.. nie ma co.. zamiast pojechać orientalnym pociągiem, który tak defakto nie jest orentalny, bo trasy tylko europejskie z tego co widziałem w regulaminie to ciesz się smakiem przepłaconych co prawda, ale dobrych lodów emotka

danek39

#7163041 Napisano: 07.03.2024 12:04:44
Aby wziąć udział należało zakupić dwa lody Magnum na patyku bądź rożki w określonym czasie, gdzie dwa ostatnie dni promocji były nie na zakup, ale są na użycie kodu. Ja biorę pierwszy raz w konkursie przy udziale ,,żaapki'' i było ok. Czy będzie z tego nagroda nie wiem, ale było tak:
1. Insatalcja apki z potwierdzeniem numeru i adresu email,
2. zakup lodów ze zeskanowaniem kodu kreskowego,
3. z automatu na samym początku tj. u góry pulpitu obok ikonki ,,Wszystko za żapsy", mam kolejną ikonkę ,,Podejmij wyzwanie!- odbierz kod'', po kliknięciu w nią mam info o konkursie i info, że kody są poniżej tej infografiki. Po scrollowaniu w dół jest alfanumeryczny kod umożliwiający wzięcie udział w konku.
A Ty jak masz? Może masz starszą wersję apki spróbuj zaktualizować wtedy będziesz mieć układ podobny do mojego i uda Ci się odnaleźć kod i termin mija dziś
0 0

majonez1992

#7163042 Napisano: 07.03.2024 12:08:31
danek39 napisał(a):

Aby wziąć udział należało zakupić dwa lody Magnum na patyku bądź rożki w określonym czasie, gdzie dwa ostatnie dni promocji były nie na zakup, ale są na użycie kodu. Ja biorę pierwszy raz w konkursie przy udziale ,,żaapki'' i było ok. Czy będzie z tego nagroda nie wiem, ale było tak:
1. Insatalcja apki z potwierdzeniem numeru i adresu email,
2. zakup lodów ze zeskanowaniem kodu kreskowego,
3. z automatu na samym początku tj. u góry pulpitu obok ikonki ,,Wszystko za żapsy", mam kolejną ikonkę ,,Podejmij wyzwanie!- odbierz kod'', po kliknięciu w nią mam info o konkursie i info, że kody są poniżej tej infografiki. Po scrollowaniu w dół jest alfanumeryczny kod umożliwiający wzięcie udział w konku.
A Ty jak masz? Może masz starszą wersję apki spróbuj zaktualizować wtedy będziesz mieć układ podobny do mojego i uda Ci się odnaleźć kod i termin mija dziś

Ale ja dobrze wiem już o co chodzi, po prostu nie przeczytałam każdego zapisu z regulaminu, jedynie sugerowałam się formularzem i tyle.
Wiele razy brałam udział w różnych konkursach i wkur...ją mnie najbardziej takie  dziwaczne zapisy, gdzie do któregoś tam można kupować, a do któregoś tam można wysyłać. Są bezsensowne i bzdurne. A jeśli już tak bardzo je chcą, to co za kłopot było napisać o tym przy formularzu? Wg mnie żaden.
Było zrobić konkurs do 05/03. I druga sprawa, że powinni wreszcie zrobić porządek z tą pełną błędów aplikacją, bo nie wiadomo już czy naprawdę kupiło się zły produkt/ w złym terminie czy po prostu jak prawie zawsze to aplikacja im nie działa i doślą kod mailem.

majonez1992

#7163050 Napisano: 07.03.2024 12:21:00
Jeszcze dodam, że na ich stronie w formularzu na dole jest zapis " Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od dnia 28.02.2024 r. do dnia 07.03.2024 r."
1 flinta_13 0

glamlady88

#7163052 Napisano: 07.03.2024 12:38:22
majonez1992 napisał(a):

Jeszcze dodam, że na ich stronie w formularzu na dole jest zapis " Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od dnia 28.02.2024 r. do dnia 07.03.2024 r."

To może jest szansa by się z nimi jeszcze skontaktować żeby pozwolili na zakup w tych dwóch dniach i dali nam kody?
0 0

majonez1992

#7163053 Napisano: 07.03.2024 12:39:30
glamlady88 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Jeszcze dodam, że na ich stronie w formularzu na dole jest zapis " Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od dnia 28.02.2024 r. do dnia 07.03.2024 r."

To może jest szansa by się z nimi jeszcze skontaktować żeby pozwolili na zakup w tych dwóch dniach i dali nam kody?

ja ich terroryzuje, ale brak odp xd

glamlady88

#7163057 Napisano: 07.03.2024 12:49:25
majonez1992 napisał(a):

glamlady88 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Jeszcze dodam, że na ich stronie w formularzu na dole jest zapis " Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od dnia 28.02.2024 r. do dnia 07.03.2024 r."

To może jest szansa by się z nimi jeszcze skontaktować żeby pozwolili na zakup w tych dwóch dniach i dali nam kody?

ja ich terroryzuje, ale brak odp xd

Ok też do nich napiszę, daj znać czy coś odpowiedzą
0 0

Pepa

#7163059 Napisano: 07.03.2024 13:05:16
[quote=
glamlady88]
majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr


Ta głowna nagroda opisana jest na końcu regulaminu i jest trochę według mnie jak przegrana, ladnie to wszystko wygląda, ciuchcia mi się oczywiście podoba itd.., ale trzeba w nią sporo zainwestować, żeby móc z niej skorzystać, m.in na własną rękę dotrzeć do stacji początkowej Venice a później ze stacji końcowej do Polski, hotele sobie samemu opłacić.
1 anaesth 0

8igora9

#7163067 Napisano: 07.03.2024 13:46:03
Pepa napisał(a):

[quote=
glamlady88]

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

anaesth napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

Te kody z Żabki są na maxa p...ne. To tak zniechęca, że szkoda gadać. Na ostatni dzień kupować coś, by otrzymać kod to prawie stuprocentowa gwarancja wku...ienia.........
Dramat.

Czyżbyś kupiła dziś Magnum? emotka

:D
Wczoraj...

No to i tak nie ma na co czekać… Spoko, najlepszym się zdarza emotka



Dalej nie wiem, co ma to na celu, oprócz wkurz....enia uczestników. Ani nie widzę w tym jakiegoś fajnego marketingu, ani potencjalnego zysku. 
Jedynie widzę praktycznie pewną szansę na zdenerwowanie uczestników i zniechęcenie ich do kupowania marki.
Jeśli ktoś wie, w jakim celu robi się coś takiego i mnie oświeci to chętnie się dowiem emotka
Nawet nie ma ani słówka o tym w formularzu. A powinno być to napisane wprost i tyle.
A brak kodu sam w sobie mnie nie dziwi - wiele razy zrobiłam zakupy poprawnie, w poprawnym terminie i kod dostałam po 20 mailach do Żabki emotka

Tez mnie to irytuje, bardzo chciałam wziac udział w tym konkursie, bo ta nagroda to moje wielkie marzenie, no ale jak widać nie jest mi dane. No mam też za swoje bo zawsze wszystko na ostatnią chwilę robię grrrr


Ta głowna nagroda opisana jest na końcu regulaminu i jest trochę według mnie jak przegrana, ladnie to wszystko wygląda, ciuchcia mi się oczywiście podoba itd.., ale trzeba w nią sporo zainwestować, żeby móc z niej skorzystać, m.in na własną rękę dotrzeć do stacji początkowej Venice a później ze stacji końcowej do Polski, hotele sobie samemu opłacić.
Ja tam bym z chęcią zainwestowała te pieniądze w odbiór nagrody. 🤪 Niestety też przegapiłam termin zakupu. Cieszę się, że przynajmniej zapomniałam wstąpić rano do żabki i nie kupiłam tych absurdalnie drogich lodów bez powodu. 🫣
0 0

mietowa

#7163069 Napisano: 07.03.2024 13:55:24
Ktoś wie, czy w zakładce Udane Pranie są podpięte wyniki?
1 radziosny 0

monisss

#7163070 Napisano: 07.03.2024 14:02:53
mietowa napisał(a):

Ktoś wie, czy w zakładce Udane Pranie są podpięte wyniki?

albo pudło albo nie podpięte

mrmax

#7163071 Napisano: 07.03.2024 14:06:44
monisss napisał(a):

mietowa napisał(a):

Ktoś wie, czy w zakładce Udane Pranie są podpięte wyniki?

albo pudło albo nie podpięte

podpięte
0 0

flinta_13

#7163073 Napisano: 07.03.2024 14:08:37
mrmax napisał(a):

monisss napisał(a):

mietowa napisał(a):

Ktoś wie, czy w zakładce Udane Pranie są podpięte wyniki?

albo pudło albo nie podpięte

podpięte

Podpięte emotka
0 0