Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

agakaz2

#7156921 Napisano: 03.02.2024 17:27:01
olunka napisał(a):

czy przychodzą dziś maile zwrotne z Kinder?

tak
0 0

olunka

#7156922 Napisano: 03.02.2024 17:30:18
agakaz2 napisał(a):

olunka napisał(a):

czy przychodzą dziś maile zwrotne z Kinder?

tak

hmm, ja wysłałam 2 i nie mam ani jednego, oba na o2 emotka
0 0

bingo9842

#7156928 Napisano: 03.02.2024 18:14:43
olunka napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

olunka napisał(a):

czy przychodzą dziś maile zwrotne z Kinder?

tak

hmm, ja wysłałam 2 i nie mam ani jednego, oba na o2 emotka

Ja wczoraj też nie dostałam na o2
0 0

olunka

#7156932 Napisano: 03.02.2024 18:35:59
bingo9842 napisał(a):

olunka napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

olunka napisał(a):

czy przychodzą dziś maile zwrotne z Kinder?

tak

hmm, ja wysłałam 2 i nie mam ani jednego, oba na o2 emotka

Ja wczoraj też nie dostałam na o2

i co w takim przypadku? trzeba pisac do nich?
0 0

bingo9842

#7156935 Napisano: 03.02.2024 19:17:54
Co wysyła FedEx?
0 0

atlantydek

#7156937 Napisano: 03.02.2024 19:29:12
bingo9842 napisał(a):

Co wysyła FedEx?

Np Monstera Biedronkę
0 0

Monika11

#7156939 Napisano: 03.02.2024 19:36:22
atlantydek napisał(a):

bingo9842 napisał(a):

Co wysyła FedEx?

Np Monstera Biedronkęh

Monstery wszystkie raczej poszły- u mnie do ostatniego dnia już w domu - lodówki, plecaki, słuchawki i bilety emotka
0 0

tereniagno

#7156940 Napisano: 03.02.2024 19:40:34
Czytałam regulamin Lisnera i tak myślę,  ze coraz więcej Organizatorów stosuje taktykę wgrywania paragonów w zgłoszeniu.
Uważam, że nie powinno tak być, ponieważ w sklepach mają różne opisy towaru wprowadzone w system,
a potem jest dużo negatywnych weryfikacji.(źle opisany paragon)emotka
Organizator bardzo już sobie ułatwia.
Powinni wrócić do tego, że wygrasz, masz źle opisany paragon,
iść dopiero po pieczątkę do sklepu - to rozumiememotka
Po Bonduelle, następnym (myślę), że będzie Lisner,
a łatwiej byłoby gdyby żądali pieczątkę po wygranej nagrodzie.
W regulaminie Lisnera nie wyczytałam ile nagród natychmiastowych może wygrać 1 osoba?
Mam 3 paragony  z 2 sklepów:śledzik na raz z cebulką, śledzik na raz w sos. m, śledzik na raz w sosie koperkowym.Na żadnym nie ma wpisanej firmy. Mam latać po  sklepach i prosić jak piesek o pieczątkę nawet jak nie wygram i robić z siebie pośmiewisko,albo usłyszeć głupie komentarze( które już nieraz słyszałamemotka ?
żenadaemotka emotka
2 dorcia77, Yoko 0

bingo9842

#7156943 Napisano: 03.02.2024 20:02:17
Monika11 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

bingo9842 napisał(a):

Co wysyła FedEx?

Np Monstera Biedronkęh

Monstery wszystkie raczej poszły- u mnie do ostatniego dnia już w domu - lodówki, plecaki, słuchawki i bilety emotka

0 0

malgosia74

#7156945 Napisano: 03.02.2024 20:27:26
tereniagno napisał(a):

Czytałam regulamin Lisnera i tak myślę,  ze coraz więcej Organizatorów stosuje taktykę wgrywania paragonów w zgłoszeniu.
Uważam, że nie powinno tak być, ponieważ w sklepach mają różne opisy towaru wprowadzone w system,
a potem jest dużo negatywnych weryfikacji.(źle opisany paragon)emotka
Organizator bardzo już sobie ułatwia.
Powinni wrócić do tego, że wygrasz, masz źle opisany paragon,
iść dopiero po pieczątkę do sklepu - to rozumiememotka
Po Bonduelle, następnym (myślę), że będzie Lisner,
a łatwiej byłoby gdyby żądali pieczątkę po wygranej nagrodzie.
W regulaminie Lisnera nie wyczytałam ile nagród natychmiastowych może wygrać 1 osoba?
Mam 3 paragony  z 2 sklepów:śledzik na raz z cebulką, śledzik na raz w sos. m, śledzik na raz w sosie koperkowym.Na żadnym nie ma wpisanej firmy. Mam latać po  sklepach i prosić jak piesek o pieczątkę nawet jak nie wygram i robić z siebie pośmiewisko,albo usłyszeć głupie komentarze( które już nieraz słyszałamemotka ?
żenadaemotka emotka

Mam tak samo ale robię zdjęcie paragonu z produktem i liczę że uznają w razie wygranej 😇
0 0

visserarthur

#7156948 Napisano: 03.02.2024 20:39:32
Jak dla mnie „Śledzik na raz” jest nazwą wystarczającą. Nie kojarzę by inna firma miała taki produkt…

fan-mandaryny

#7156955 Napisano: 03.02.2024 21:19:41
Bardzo pilnie poszukuję wszelkiego kontaktu z osobami, które wygrały vouchery w konkursie Henkela we Frisco, a w szczególności osobę/osoby, które zrealizowały bon Yasumi w Kielcach!Doszło do bardzo dziwnej sytuacji. Bon ten (nagroda w pliku pdf w postaci kodu), wysłany na maila, podobno jest nieważny. I nie, nie robię sobie żartów z nikogo. Ten kod został wykorzystany, jak się dowiedziałem – w marcu 2023 roku w Kielcach. I, co zabawne, moim najbliższym większym miastem są Kielce, ja w ogóle nikomu tego vouchera nie powierzyłem i sam nie realizowałem. Bon powinien być ważny do 17.02.2024 roku, dlatego chciałem zrobić prezent Mamie. Po rozmowie wyszedł kwas – bon został wykorzystany, jak sprawdziła konsultantka – byłem przezorny i chciałem dowiedzieć się, czy w Yasumi Radomsko zrealizuję bon. Dzięki temu wiem, że doszło do pomyłki. Pani konsultantka wysłała do mnie e-mail z informacją, że został on wykorzystany. Ale chwileczkę… Jak ja udowodnię, że to nie ja go zrealizowałem? To jest pierwszy krok. Dziś jest sobota i póki co udało mi się z Yasumi Radomsko skontaktować.Istnieją trzy powody, wyjaśniające tę dziwną sytuację:-Albedo wysłało ten sam voucher do dwóch różnych osób- Henkel lub Yasumi (ktoś, kto te bony wysyłał) dostarczył takie same dwa pliki pdf (lub inaczej nazwane z tym samym kodem).- popełniono literówkę (mała możliwość, bo te kody alfanumeryczne są raczej unikatowe – choć może się mylę i wszystkie mają początek YKQCHIPAJ i po ukośnikach numery - może jakaś klientka niekonkursowa zużyła i salon się pomylił z wpisywaniem kodu, wpisując złą cyfrę).Żałuję, że na ostatnią chwilę się zainteresowałem realizacją bonu. Zresztą, gdybym chciał realizować rok temu, to pewnie i tak minąłby okres reklamacji.Wyszło dziwnie, bo miał być prezent dla Mamy. Pomocy. Co mam robić? Chciałbym zdążyć do czwartku tę sprawę załatwić.
Edytowano: bo został wykorzystany w marcu 2023 roku.
0 0

androm

#7156957 Napisano: 03.02.2024 21:24:32
fan-mandaryny napisał(a):

Bardzo pilnie poszukuję wszelkiego kontaktu z osobami, które wygrały vouchery w konkursie Henkela we Frisco, a w szczególności osobę/osoby, które zrealizowały bon Yasumi w Kielcach!Doszło do bardzo dziwnej sytuacji. Bon ten (nagroda w pliku pdf w postaci kodu), wysłany na maila, podobno jest nieważny. I nie, nie robię sobie żartów z nikogo. Ten kod został wykorzystany, jak się dowiedziałem – 17.02.2023 roku w Kielcach. I, co zabawne, moim najbliższym większym miastem są Kielce, ja w ogóle nikomu tego vouchera nie powierzyłem i sam nie realizowałem. Bon powinien być ważny do 17.02.2024 roku, dlatego chciałem zrobić prezent Mamie. Po rozmowie wyszedł kwas – bon został wykorzystany, jak sprawdziła konsultantka – byłem przezorny i chciałem dowiedzieć się, czy w Yasumi Radomsko zrealizuję bon. Dzięki temu wiem, że doszło do pomyłki. Pani konsultantka wysłała do mnie e-mail z informacją, że został on wykorzystany. Ale chwileczkę… Jak ja udowodnię, że to nie ja go zrealizowałem? To jest pierwszy krok. Dziś jest sobota i póki co udało mi się z Yasumi Radomsko skontaktować.Istnieją trzy powody, wyjaśniające tę dziwną sytuację:-Albedo wysłało ten sam voucher do dwóch różnych osób- Henkel lub Yasumi (ktoś, kto te bony wysyłał) dostarczył takie same dwa pliki pdf (lub inaczej nazwane z tym samym kodem).- popełniono literówkę (mała możliwość, bo te kody alfanumeryczne są raczej unikatowe – choć może się mylę i wszystkie mają początek YKQCHIPAJ i po ukośnikach numery - może jakaś klientka niekonkursowa zużyła i salon się pomylił z wpisywaniem kodu, wpisując złą cyfrę).Żałuję, że na ostatnią chwilę się zainteresowałem realizacją bonu. Zresztą, gdybym chciał realizować rok temu, to pewnie i tak minąłby okres reklamacji.Wyszło dziwnie, bo miał być prezent dla Mamy. Pomocy. Co mam robić? Chciałbym zdążyć do czwartku tę sprawę załatwić.

kontaktuj się z agencją, która robiła konk, niech oni wyjaśniają, Ty nie masz jak sprawdzić czy ten sam bon wysłali do różnych osób czy jak

fan-mandaryny

#7156959 Napisano: 03.02.2024 21:31:47
androm napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

Bardzo pilnie poszukuję wszelkiego kontaktu z osobami, które wygrały vouchery w konkursie Henkela we Frisco, a w szczególności osobę/osoby, które zrealizowały bon Yasumi w Kielcach!Doszło do bardzo dziwnej sytuacji. Bon ten (nagroda w pliku pdf w postaci kodu), wysłany na maila, podobno jest nieważny. I nie, nie robię sobie żartów z nikogo. Ten kod został wykorzystany, jak się dowiedziałem – 17.02.2023 roku w Kielcach. I, co zabawne, moim najbliższym większym miastem są Kielce, ja w ogóle nikomu tego vouchera nie powierzyłem i sam nie realizowałem. Bon powinien być ważny do 17.02.2024 roku, dlatego chciałem zrobić prezent Mamie. Po rozmowie wyszedł kwas – bon został wykorzystany, jak sprawdziła konsultantka – byłem przezorny i chciałem dowiedzieć się, czy w Yasumi Radomsko zrealizuję bon. Dzięki temu wiem, że doszło do pomyłki. Pani konsultantka wysłała do mnie e-mail z informacją, że został on wykorzystany. Ale chwileczkę… Jak ja udowodnię, że to nie ja go zrealizowałem? To jest pierwszy krok. Dziś jest sobota i póki co udało mi się z Yasumi Radomsko skontaktować.Istnieją trzy powody, wyjaśniające tę dziwną sytuację:-Albedo wysłało ten sam voucher do dwóch różnych osób- Henkel lub Yasumi (ktoś, kto te bony wysyłał) dostarczył takie same dwa pliki pdf (lub inaczej nazwane z tym samym kodem).- popełniono literówkę (mała możliwość, bo te kody alfanumeryczne są raczej unikatowe – choć może się mylę i wszystkie mają początek YKQCHIPAJ i po ukośnikach numery - może jakaś klientka niekonkursowa zużyła i salon się pomylił z wpisywaniem kodu, wpisując złą cyfrę).Żałuję, że na ostatnią chwilę się zainteresowałem realizacją bonu. Zresztą, gdybym chciał realizować rok temu, to pewnie i tak minąłby okres reklamacji.Wyszło dziwnie, bo miał być prezent dla Mamy. Pomocy. Co mam robić? Chciałbym zdążyć do czwartku tę sprawę załatwić.

kontaktuj się z agencją, która robiła konk, niech oni wyjaśniają, Ty nie masz jak sprawdzić czy ten sam bon wysłali do różnych osób czy jak

Zadzwonię do nich w poniedziałek. Może ma ktoś podobne doświadczenia (nie tylko z Albedo) w podobnej sprawie i wypowie się, czy jego zdaniem istnieje jakieś rozwiązanie. Jak agencje pomagają w podobnych sytuacjach? Czasem mam wrażenie, że ja mam tylko jakie "szczęście".
0 0

Empatia

#7156962 Napisano: 03.02.2024 21:52:14
fan-mandaryny napisał(a):

androm napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

Bardzo pilnie poszukuję wszelkiego kontaktu z osobami, które wygrały vouchery w konkursie Henkela we Frisco, a w szczególności osobę/osoby, które zrealizowały bon Yasumi w Kielcach!Doszło do bardzo dziwnej sytuacji. Bon ten (nagroda w pliku pdf w postaci kodu), wysłany na maila, podobno jest nieważny. I nie, nie robię sobie żartów z nikogo. Ten kod został wykorzystany, jak się dowiedziałem – 17.02.2023 roku w Kielcach. I, co zabawne, moim najbliższym większym miastem są Kielce, ja w ogóle nikomu tego vouchera nie powierzyłem i sam nie realizowałem. Bon powinien być ważny do 17.02.2024 roku, dlatego chciałem zrobić prezent Mamie. Po rozmowie wyszedł kwas – bon został wykorzystany, jak sprawdziła konsultantka – byłem przezorny i chciałem dowiedzieć się, czy w Yasumi Radomsko zrealizuję bon. Dzięki temu wiem, że doszło do pomyłki. Pani konsultantka wysłała do mnie e-mail z informacją, że został on wykorzystany. Ale chwileczkę… Jak ja udowodnię, że to nie ja go zrealizowałem? To jest pierwszy krok. Dziś jest sobota i póki co udało mi się z Yasumi Radomsko skontaktować.Istnieją trzy powody, wyjaśniające tę dziwną sytuację:-Albedo wysłało ten sam voucher do dwóch różnych osób- Henkel lub Yasumi (ktoś, kto te bony wysyłał) dostarczył takie same dwa pliki pdf (lub inaczej nazwane z tym samym kodem).- popełniono literówkę (mała możliwość, bo te kody alfanumeryczne są raczej unikatowe – choć może się mylę i wszystkie mają początek YKQCHIPAJ i po ukośnikach numery - może jakaś klientka niekonkursowa zużyła i salon się pomylił z wpisywaniem kodu, wpisując złą cyfrę).Żałuję, że na ostatnią chwilę się zainteresowałem realizacją bonu. Zresztą, gdybym chciał realizować rok temu, to pewnie i tak minąłby okres reklamacji.Wyszło dziwnie, bo miał być prezent dla Mamy. Pomocy. Co mam robić? Chciałbym zdążyć do czwartku tę sprawę załatwić.

kontaktuj się z agencją, która robiła konk, niech oni wyjaśniają, Ty nie masz jak sprawdzić czy ten sam bon wysłali do różnych osób czy jak

Zadzwonię do nich w poniedziałek. Może ma ktoś podobne doświadczenia (nie tylko z Albedo) w podobnej sprawie i wypowie się, czy jego zdaniem istnieje jakieś rozwiązanie. Jak agencje pomagają w podobnych sytuacjach? Czasem mam wrażenie, że ja mam tylko jakie "szczęście".

być może ktoś ci się włamał na e-mail lub na cały komputer i śledzi każdy twój ruch w internecie.Miałam taką sytacje
0 0

fan-mandaryny

#7156963 Napisano: 03.02.2024 21:57:10
Empatia napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

androm napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

Bardzo pilnie poszukuję wszelkiego kontaktu z osobami, które wygrały vouchery w konkursie Henkela we Frisco, a w szczególności osobę/osoby, które zrealizowały bon Yasumi w Kielcach!Doszło do bardzo dziwnej sytuacji. Bon ten (nagroda w pliku pdf w postaci kodu), wysłany na maila, podobno jest nieważny. I nie, nie robię sobie żartów z nikogo. Ten kod został wykorzystany, jak się dowiedziałem – 17.02.2023 roku w Kielcach. I, co zabawne, moim najbliższym większym miastem są Kielce, ja w ogóle nikomu tego vouchera nie powierzyłem i sam nie realizowałem. Bon powinien być ważny do 17.02.2024 roku, dlatego chciałem zrobić prezent Mamie. Po rozmowie wyszedł kwas – bon został wykorzystany, jak sprawdziła konsultantka – byłem przezorny i chciałem dowiedzieć się, czy w Yasumi Radomsko zrealizuję bon. Dzięki temu wiem, że doszło do pomyłki. Pani konsultantka wysłała do mnie e-mail z informacją, że został on wykorzystany. Ale chwileczkę… Jak ja udowodnię, że to nie ja go zrealizowałem? To jest pierwszy krok. Dziś jest sobota i póki co udało mi się z Yasumi Radomsko skontaktować.Istnieją trzy powody, wyjaśniające tę dziwną sytuację:-Albedo wysłało ten sam voucher do dwóch różnych osób- Henkel lub Yasumi (ktoś, kto te bony wysyłał) dostarczył takie same dwa pliki pdf (lub inaczej nazwane z tym samym kodem).- popełniono literówkę (mała możliwość, bo te kody alfanumeryczne są raczej unikatowe – choć może się mylę i wszystkie mają początek YKQCHIPAJ i po ukośnikach numery - może jakaś klientka niekonkursowa zużyła i salon się pomylił z wpisywaniem kodu, wpisując złą cyfrę).Żałuję, że na ostatnią chwilę się zainteresowałem realizacją bonu. Zresztą, gdybym chciał realizować rok temu, to pewnie i tak minąłby okres reklamacji.Wyszło dziwnie, bo miał być prezent dla Mamy. Pomocy. Co mam robić? Chciałbym zdążyć do czwartku tę sprawę załatwić.

kontaktuj się z agencją, która robiła konk, niech oni wyjaśniają, Ty nie masz jak sprawdzić czy ten sam bon wysłali do różnych osób czy jak

Zadzwonię do nich w poniedziałek. Może ma ktoś podobne doświadczenia (nie tylko z Albedo) w podobnej sprawie i wypowie się, czy jego zdaniem istnieje jakieś rozwiązanie. Jak agencje pomagają w podobnych sytuacjach? Czasem mam wrażenie, że ja mam tylko jakie "szczęście".

być może ktoś ci się włamał na e-mail lub na cały komputer i śledzi każdy twój ruch w internecie.Miałam taką sytacje

Nawet nie chcę o tym myśleć. emotka  Logowanie do poczty na bieżąco śledzę, chyba bym coś zauważył. No ale sam już nie wiem. Współczuję Ci tego włamania.
0 0

agaluna

#7156965 Napisano: 03.02.2024 22:40:51
fan-mandaryny napisał(a):

androm napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

Bardzo pilnie poszukuję wszelkiego kontaktu z osobami, które wygrały vouchery w konkursie Henkela we Frisco, a w szczególności osobę/osoby, które zrealizowały bon Yasumi w Kielcach!Doszło do bardzo dziwnej sytuacji. Bon ten (nagroda w pliku pdf w postaci kodu), wysłany na maila, podobno jest nieważny. I nie, nie robię sobie żartów z nikogo. Ten kod został wykorzystany, jak się dowiedziałem – 17.02.2023 roku w Kielcach. I, co zabawne, moim najbliższym większym miastem są Kielce, ja w ogóle nikomu tego vouchera nie powierzyłem i sam nie realizowałem. Bon powinien być ważny do 17.02.2024 roku, dlatego chciałem zrobić prezent Mamie. Po rozmowie wyszedł kwas – bon został wykorzystany, jak sprawdziła konsultantka – byłem przezorny i chciałem dowiedzieć się, czy w Yasumi Radomsko zrealizuję bon. Dzięki temu wiem, że doszło do pomyłki. Pani konsultantka wysłała do mnie e-mail z informacją, że został on wykorzystany. Ale chwileczkę… Jak ja udowodnię, że to nie ja go zrealizowałem? To jest pierwszy krok. Dziś jest sobota i póki co udało mi się z Yasumi Radomsko skontaktować.Istnieją trzy powody, wyjaśniające tę dziwną sytuację:-Albedo wysłało ten sam voucher do dwóch różnych osób- Henkel lub Yasumi (ktoś, kto te bony wysyłał) dostarczył takie same dwa pliki pdf (lub inaczej nazwane z tym samym kodem).- popełniono literówkę (mała możliwość, bo te kody alfanumeryczne są raczej unikatowe – choć może się mylę i wszystkie mają początek YKQCHIPAJ i po ukośnikach numery - może jakaś klientka niekonkursowa zużyła i salon się pomylił z wpisywaniem kodu, wpisując złą cyfrę).Żałuję, że na ostatnią chwilę się zainteresowałem realizacją bonu. Zresztą, gdybym chciał realizować rok temu, to pewnie i tak minąłby okres reklamacji.Wyszło dziwnie, bo miał być prezent dla Mamy. Pomocy. Co mam robić? Chciałbym zdążyć do czwartku tę sprawę załatwić.

kontaktuj się z agencją, która robiła konk, niech oni wyjaśniają, Ty nie masz jak sprawdzić czy ten sam bon wysłali do różnych osób czy jak

Zadzwonię do nich w poniedziałek. Może ma ktoś podobne doświadczenia (nie tylko z Albedo) w podobnej sprawie i wypowie się, czy jego zdaniem istnieje jakieś rozwiązanie. Jak agencje pomagają w podobnych sytuacjach? Czasem mam wrażenie, że ja mam tylko jakie "szczęście".

Ja miałam taką sytuację z kartą wyjątkowy prezent od Smolara. Na początku mnie zbywali jak dzwoniłam, później napisałam emaila i dopiero po kilku wiadomościach udało się uzyskać nowy voucher, który już wykorzystałam bez problemu. U mnie też niestety to wyszło jak chciałam kupić prezent dla narzeczonego, niestety nie wyrobili się w czasie i musiałam kombinować coś innego na szybko.

jagodzianka

#7157002 Napisano: 04.02.2024 11:37:45
Loteria Eveline, przy uzupełnianiu formularzu wpisuje ten nr faktury który podałam na stronie loterii ale wyskakuje komunikat ze nie ma mnie w bazie (wygrany zestaw kosmetyków) , co tam wpisać?
0 0

samuraj

#7157004 Napisano: 04.02.2024 11:40:47
jagodzianka napisał(a):

Loteria Eveline, przy uzupełnianiu formularzu wpisuje ten nr faktury który podałam na stronie loterii ale wyskakuje komunikat ze nie ma mnie w bazie (wygrany zestaw kosmetyków) , co tam wpisać?

Ktoś już pisał,że trzeba powtórzyć i przepuści.
0 0

bingo9842

#7157011 Napisano: 04.02.2024 12:11:12
Monika11 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

bingo9842 napisał(a):

Co wysyła FedEx?

Np Monstera Biedronkęh

Monstery wszystkie raczej poszły- u mnie do ostatniego dnia już w domu - lodówki, plecaki, słuchawki i bilety emotka

Monster już dotarł a u mnie męża i syna SMS o nadanej paczce
0 0