Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

agawaga

#7134822 Napisano: 29.10.2023 21:43:21
Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka
0 0

ace

#7134824 Napisano: 29.10.2023 21:54:01
malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I u mnie emotka
0 0

jokan

#7134825 Napisano: 29.10.2023 21:55:23
agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?
0 0

rufus

#7134826 Napisano: 29.10.2023 22:00:17
jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo
0 0

jokan

#7134827 Napisano: 29.10.2023 22:03:24
rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....
0 0

catcat

#7134828 Napisano: 29.10.2023 22:04:49
jokan napisał(a):

rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....

Też się nie logowałam i normalnie poszło. Później przyszedł mail o weryfikacji.
0 0

misiamarysia

#7134830 Napisano: 29.10.2023 22:17:46
ace napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I u mnie emotka

I u mnie błąd emotka
0 0

tad_pole

#7134831 Napisano: 29.10.2023 22:17:59
malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę
0 0

malmika

#7134832 Napisano: 29.10.2023 22:18:48
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło
0 0

tad_pole

#7134834 Napisano: 29.10.2023 22:21:17
malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu
0 0

misiamarysia

#7134835 Napisano: 29.10.2023 22:23:08
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

Nie idzie emotka
0 0

malmika

#7134838 Napisano: 29.10.2023 22:27:58
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..
0 0

tad_pole

#7134840 Napisano: 29.10.2023 22:35:38
malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

0 0

ReneK

#7134841 Napisano: 29.10.2023 22:40:57
I u mnie błądemotka
0 0

agawaga

#7134842 Napisano: 29.10.2023 22:41:01
Catcat napisał(a):

jokan napisał(a):

rufus napisał(a):

jokan napisał(a):

agawaga napisał(a):

Nivea Black&white. Czy na stronie po wysłaniu zgłoszenia pojawia się jakieś potwierdzenie? U mnie pojawiło się logowanie emotka

Tak, że dziękują za zgłoszenie i weryfikacja w ciągu 5 dni. Widocznie pisałas na żywca, długo ci zajęło i w tym czasie cię wylogowalo?

Ja nigdzie sie nie logowalem, a zgloszenie poszlo

Bo chyba bez konta też można było wysłać z tego, co widziałam....

Też się nie logowałam i normalnie poszło. Później przyszedł mail o weryfikacji.

Dziękuję Wam bardzo. U mnie też już poszło 🙂
1 catcat 0

tereniagno

#7134846 Napisano: 29.10.2023 22:54:54
Czy z Gratisobrania można wysłać zgłoszenie w innym etapie niż zakupiony towar,
czy zakup i wysyłka musi być w tym samym tygodniu?
Nigdzie w regulaminie o tym nie znalazłam.
0 0

rufus

#7134847 Napisano: 29.10.2023 22:58:42
tereniagno napisał(a):

Czy z Gratisobrania można wysłać zgłoszenie w innym etapie niż zakupiony towar,
czy zakup i wysyłka musi być w tym samym tygodniu?
Nigdzie w regulaminie o tym nie znalazłam.

Kojarze posty z wczesniejszych dyskusji, ze mozna.
0 0

tad_pole

#7134850 Napisano: 29.10.2023 23:00:49
tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

W regulaminie znalazłam tylko taki adres mailowy daneosobowe@hochland.com. Napisałam
0 0

tereniagno

#7134852 Napisano: 29.10.2023 23:15:44
rufus napisał(a):

tereniagno napisał(a):

Czy z Gratisobrania można wysłać zgłoszenie w innym etapie niż zakupiony towar,
czy zakup i wysyłka musi być w tym samym tygodniu?
Nigdzie w regulaminie o tym nie znalazłam.

Kojarze posty z wczesniejszych dyskusji, ze mozna.

Dziękujęemotka
0 0

maryjane

#7134853 Napisano: 29.10.2023 23:23:03
tad_pole napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

tad_pole napisał(a):

malmika napisał(a):

agnesita napisał(a):

Hochland, co zrobić żeby zdjęcie przeszło, cały czas mam błąd podczas wgrywania pliku... emotka

U mnie to samo emotka

I jak ten Hochland, udaje się Wam wysyłać? Bo nie wiem, czy zawracać sobie głowę

U mnie dalej nie poszło

Hmm może trzeba napisać do nich maila, że pojawił się taki problem przed zakończeniem konkursu

Myślałam o tym, ale nie znalazłam w regulaminie żadnego maila kontaktowego..


Widzę, że pisali do nich ludzie na FB 3 godziny temu. Odpisali, żeby teraz spróbować i niby się udało.

W regulaminie znalazłam tylko taki adres mailowy daneosobowe@hochland.com. Napisałam

Czy to jeszcze dziś przejdzie? Ale jestem na siebie zła, że zwlekałam do ostatniego dnia ! emotka
0 0