Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

bianka33

#7132708 Napisano: 20.10.2023 21:10:02
scrabble napisał(a):

melancholia napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

Masz w regulaminie datę losowania głównego, to Nasz biznes żeby pilnować ale szkoda, te 5 dni chociaż powinno być.
Ja mam wygraną od Fortisa z rezerwy, to nie przepada, a wiele agencji pozostawia "do własnej dyspozycji" i już tych nagród nie widzimy. 
Mimo wszystko to i tak na + dla Fortis. Zresztą robotę robią podwójną, tak jak im za to płacą i nie bądźmy tacy świętoszkowaci   emotka  Wiesz ile jest lewych zgłoszeń? 
Ile osób nie ma paragonu, kupi nie to, co trzeba itp? To nie musiał być problem spóźnienia. Mnie to czasem nawet dziwi, że mają cierpliwość aby ogarniać rezerwę, a czasem rezerwę- rezerwy.

edit: i z tego co kojarzę to nie są 2 dni tylko 72h i zegar tyka od czasu, kiedy dostajesz @

Jeszcze teraz odgrzebałam tego e-maila i było podane, że dwa dni na odesłanie danych i w nawiasie dokładnie do którego dnia. U mnie to była wiadomość z piątku i data na odsełanie podana do niedzieli. Zawsze staram się pilnować terminów jak mogę, ale tu mnie zaskoczyło, bo to było z rezerwy, więc trudno było przewidzieć, kiedy mogą informować. Sprawdzałam wtedy w piątek e-mail po pracy, ale informacja o wygranej przyszła później. Przez weekend tam nie zglądałam, bo to nie dni robocze, a w poniedziałek rano było już za późno. No i jakby za to agencja ma płacone, żeby konkurs przeprowadzić, to ich praca, więc nie widzę tu żadnej "łaski" z ich strony, że mają cierpliwość. Dwa dni to bardzo mało, nawet najpilniejszej osobie może coś wypaść, wystarczy, że ci dziecko zachoruje i tracisz poczucie czasu. Jakoś większość agencji potrafi dać ludzki czas na odesłanie danych. W końcu wygrana, zwłaszcza główna, powinna być przyjemnością, a nie czymś ulotnym jak płochliwy motyl ;)

mlodaaa18

#7132709 Napisano: 20.10.2023 21:10:22
To napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

0 0

scrabble

#7132712 Napisano: 20.10.2023 21:30:09
melancholia napisał(a):

scrabble napisał(a):

melancholia napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

Mnie też niedawno przepadła u nich nagroda emotka  Wiadomość o wygranej wysłana późną godziną w piątek, czas na odesłanie danych do niedzieli, nie było zmiłuj w poniedziałek. Najśmieszniejsze, że to była nagroda z rezerwy, więc prawdopodobnie ktoś przede mną też nie zdążył. Dla mnie to bardzo słabe z ich strony, że widzą, że te dwa dni często nie wystarczają, a nie zmieniają nic, aby komfortowo odbierało się nargody. W końcu za to mają płacone, żeby te nagrody wyadać, a nie robić wyścig z czasem. Omijam tę agencje od tamtej chwili.

Masz w regulaminie datę losowania głównego, to Nasz biznes żeby pilnować ale szkoda, te 5 dni chociaż powinno być.
Ja mam wygraną od Fortisa z rezerwy, to nie przepada, a wiele agencji pozostawia "do własnej dyspozycji" i już tych nagród nie widzimy. 
Mimo wszystko to i tak na + dla Fortis. Zresztą robotę robią podwójną, tak jak im za to płacą i nie bądźmy tacy świętoszkowaci   emotka  Wiesz ile jest lewych zgłoszeń? 
Ile osób nie ma paragonu, kupi nie to, co trzeba itp? To nie musiał być problem spóźnienia. Mnie to czasem nawet dziwi, że mają cierpliwość aby ogarniać rezerwę, a czasem rezerwę- rezerwy.

edit: i z tego co kojarzę to nie są 2 dni tylko 72h i zegar tyka od czasu, kiedy dostajesz @

Jeszcze teraz odgrzebałam tego e-maila i było podane, że dwa dni na odesłanie danych i w nawiasie dokładnie do którego dnia. U mnie to była wiadomość z piątku i data na odsełanie podana do niedzieli. Zawsze staram się pilnować terminów jak mogę, ale tu mnie zaskoczyło, bo to było z rezerwy, więc trudno było przewidzieć, kiedy mogą informować. Sprawdzałam wtedy w piątek e-mail po pracy, ale informacja o wygranej przyszła później. Przez weekend tam nie zglądałam, bo to nie dni robocze, a w poniedziałek rano było już za późno. No i jakby za to agencja ma płacone, żeby konkurs przeprowadzić, to ich praca, więc nie widzę tu żadnej "łaski" z ich strony, że mają cierpliwość. Dwa dni to bardzo mało, nawet najpilniejszej osobie może coś wypaść, wystarczy, że ci dziecko zachoruje i tracisz poczucie czasu. Jakoś większość agencji potrafi dać ludzki czas na odesłanie danych. W końcu wygrana, zwłaszcza główna, powinna być przyjemnością, a nie czymś ulotnym jak płochliwy motyl ;)

2 dni i to przez weekend nie widziałam jeszcze w żadnej agencji . Wtedy bym sprawdziła jak tam wyglądał regulamin?
Czy była informacja o dniach roboczych? Jak ogólnie miała wyglądać procedura rezerw? Serio, niespotykany przypadek. U mnie wyglądało to inaczej.
Pisałam wyżej, agencje do czegoś Nas przyzwyczaiły i sama sprawdzam @ raz w tygodniu, też by mi te OdiDo przepadło. Nie zapisuję nawet dat losowań głównych więc o takie 5 dni sama bym wnioskowała...
A dlaczego mnie dziwi, że robią rezerwę- rezerwy? 3 laureatów do 1 nagrody? No bardzo mnie to dziwi, wiele agencji nie przewiduje żadnej rezerwy, nagrody któregoś rzędu czy główne, jak leci biorą do własnej dyspozycji, a często przerzucają na następny konkurs. To jest dobra wola sponsora i agencji, że dają Nam szansę (kurna 3 szanse), aby łaskawie przyjąć nagrodę, gdzie coraz częściej nie musimy palcem kiwnąć, ani lecieć na pocztę z polecony. Wystarczy kliknąć w link z telefonu, cyknąć foto paragonu, nawet i bez oświadczenia. Nie wiem ile lat grasz, kiedyś to był cyrk, z każdym talerzem, miśkiem czy inną drobnicą trzeba było latać z poleconym. Teraz chyba łatwiej się nie da emotka  Czasy się zmieniają ale w tym wypadku, chociaż jest to może tylko moje zdanie, ale na pewno na +
0 0

vifordist

#7132722 Napisano: 20.10.2023 23:17:24
mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.
0 0

zielonaszpilka

#7132751 Napisano: 21.10.2023 10:17:22
vifordist napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.

Przykro mi, że przepadła Ci taka nagroda.
Ale wiecie, co jest w tej sytuacji najgorsze? Że vifordist prawdopodobnie był już druga osobą rezerwową! Jeśli to loteria odido, to nagrody losowali 2 października. W ciągu trzech dni roboczych od losowania mieli informować laureatów, czyli 5 października. Laureat główny miał trzy dni na odesłanie danych, dopiero rezerwowi mieli dwa dni, tak jak vifordist. Jeśli pierwszy laureat nie wypełnił formularza w ciągu trzech dni, to oni czekali kolejne trzy dni robocze i słali maila do pierwszej rezerwy. Rezerwa miała już tylko dwa dni na odpowiedź. Czyli gdzieś w okolicach 13 października mijał maksymalny czas dla pierwszej rezerwy na odesłanie danych. Skoro vifordist miał maila w tym tygodniu to zapewne był już drugą rezerwą. Postępowanie agencji jest dla mnie po prostu chamskie. Sami sobie dają dni robocze na działania, a laureat ma dni kalendarzowe. Dodatkowo te dwa czy nawet trzy dni kalendarzowe to jest naprawdę mało, biorąc pod uwagę, że często maile od agencji wpadają do spamu. Sprawdzacie codziennie folder spam? Ale nawet wystarczy, że agencja wyśle maila z formularzem późnym wieczorem w piątek jak u melancholii. W sobotę masz mnóstwo rzeczy do ogarnięcia, niedzielę spędzasz z rodziną i wieczorem siadasz do kompa (albo i to nawet nie), a tu się okazuje, że jesteś już po terminie na odesłanie danych. Jak już miałam złe zdanie o fortisie, tak teraz mam fatalne.

mrmax

#7132755 Napisano: 21.10.2023 10:37:08
zielonaszpilka napisał(a):

vifordist napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.

Przykro mi, że przepadła Ci taka nagroda.
Ale wiecie, co jest w tej sytuacji najgorsze? Że vifordist prawdopodobnie był już druga osobą rezerwową! Jeśli to loteria odido, to nagrody losowali 2 października. W ciągu trzech dni roboczych od losowania mieli informować laureatów, czyli 5 października. Laureat główny miał trzy dni na odesłanie danych, dopiero rezerwowi mieli dwa dni, tak jak vifordist. Jeśli pierwszy laureat nie wypełnił formularza w ciągu trzech dni, to oni czekali kolejne trzy dni robocze i słali maila do pierwszej rezerwy. Rezerwa miała już tylko dwa dni na odpowiedź. Czyli gdzieś w okolicach 13 października mijał maksymalny czas dla pierwszej rezerwy na odesłanie danych. Skoro vifordist miał maila w tym tygodniu to zapewne był już drugą rezerwą. Postępowanie agencji jest dla mnie po prostu chamskie. Sami sobie dają dni robocze na działania, a laureat ma dni kalendarzowe. Dodatkowo te dwa czy nawet trzy dni kalendarzowe to jest naprawdę mało, biorąc pod uwagę, że często maile od agencji wpadają do spamu. Sprawdzacie codziennie folder spam? Ale nawet wystarczy, że agencja wyśle maila z formularzem późnym wieczorem w piątek jak u melancholii. W sobotę masz mnóstwo rzeczy do ogarnięcia, niedzielę spędzasz z rodziną i wieczorem siadasz do kompa (albo i to nawet nie), a tu się okazuje, że jesteś już po terminie na odesłanie danych. Jak już miałam złe zdanie o fortisie, tak teraz mam fatalne.

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

zielonaszpilka

#7132758 Napisano: 21.10.2023 10:41:41
mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):


oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.
1 sabaka 0

mrmax

#7132759 Napisano: 21.10.2023 10:43:21
zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy
0 0

harnas

#7132764 Napisano: 21.10.2023 11:02:04
mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy

fortis już dawno miał markę agencji, co przygarnia sobie nagrody. Organizowali w dealz predatory chociażby i też jedna osoba się pochwaliła, a nagród setki. Przykładów jest więcej. Dobrze będzie jak fundatorzy się odwrócą od nich.

zielonaszpilka

#7132770 Napisano: 21.10.2023 11:31:40
harnas napisał(a):

mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy

fortis już dawno miał markę agencji, co przygarnia sobie nagrody. Organizowali w dealz predatory chociażby i też jedna osoba się pochwaliła, a nagród setki. Przykładów jest więcej. Dobrze będzie jak fundatorzy się odwrócą od nich.

Ja ich kojarzę chyba tylko z konkursów BICa i niektórych coca-coli i tam raczej nigdy nie było problemów z rozdawaniem nagród. Może za energetyki, czyli predatory i monstery odpowiadają inne osoby w agencji i to jest źródłem problemów? Naprawdę chyba zacznę pisać do sponsorów konkursów organizowanych przez fortis, co myślę o takich sytuacjach. Jeśli sponsor nie będzie miał wiedzy o takich działaniach agencji, to sam z siebie nic nie zrobi.

byekitty

#7132777 Napisano: 21.10.2023 12:00:54
coś bardzo złego dzieje się z tą agencją od jakiegoś czasu. Forum jest otwarte dla niezalogowanych, więc wystarczy podesłać kilka linków producentom. Wiadomo, jesteśmy grupą, która najlepiej jakby nic nie wygrywała, ale jednocześnie jako jedyni widzimy wiele nieprawidłowości, które do producenta nie trafią z żadnej innej strony.
Bardzo Ci współczuję vifordist :(

mrmax

#7132780 Napisano: 21.10.2023 12:14:34
zielonaszpilka napisał(a):

harnas napisał(a):

mrmax napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mrmax napisał(a):

oni informują z reguły w piątki i dają czas do końca niedzieli, standardowa polityka by ktoś był na wyjeździe czy miał ogrom spraw domowych  emotka  wysłałem im paragon 14 min po północy, to była negatywna weryfikacja z z powodu spóźnienia. Robią  wszystko by nie wydać tych nagród, a ludzi rozliczają co do sekundy. Mam nadzieję że sponsorzy się obudzą i sięgną po inne, przyjaźniejsze agencje na rynku, bo można robić robotę dobrze, sumiennie, regulaminowo, ale być przyjaznym i pomocnym dla ludzi, a nie działać mechanicznie jak AI. Na wzór warto wskazać AVANTI, tylko oni dość mocno zawężone mają marki partnerskie emotka

To już jest czysta złośliwość. Naprawdę. Ja kiedyś uważałam fortis za fajną agencję, ale jak zrobili ten przekręcony konkurs w żabce, w którym było kilka tysięcy kodów do rozdania, a oni twierdzili, że rozdali wszystko, bo mieli kilkanaście tysięcy zgłoszeń, a na forum nie pochwalił się praktycznie nikt, to straciłam do nich szacunek, chociaż sama nie brałam w tamtym konkursie udziału. Ale takie jawne oszukiwanie i traktowanie ludzi jak idiotów jest dla mnie nie do przyjęcia.

i to jest właśnie to, sami regulaminu się nie trzymają (w kwestii powiadomienia jak w tej monsterowej żabce), a ludzi rozliczają co do sekundy

fortis już dawno miał markę agencji, co przygarnia sobie nagrody. Organizowali w dealz predatory chociażby i też jedna osoba się pochwaliła, a nagród setki. Przykładów jest więcej. Dobrze będzie jak fundatorzy się odwrócą od nich.

Ja ich kojarzę chyba tylko z konkursów BICa i niektórych coca-coli i tam raczej nigdy nie było problemów z rozdawaniem nagród. Może za energetyki, czyli predatory i monstery odpowiadają inne osoby w agencji i to jest źródłem problemów? Naprawdę chyba zacznę pisać do sponsorów konkursów organizowanych przez fortis, co myślę o takich sytuacjach. Jeśli sponsor nie będzie miał wiedzy o takich działaniach agencji, to sam z siebie nic nie zrobi.

Dlaczego maile od smolara czy avanti potrafią nie wpadać do spamu i u nich dużo więcej czasu jest na wysyłkę? Dlaczego smolar ma opcję sprawdzania online wyników, jakby sms nie dotarł (bo i takie akcje bywały)? I mimo że różne krążą legendy o smolarze, to przy ich skali działania, jest to naprawdę wzorowo przygotowana agencja. Kiedyś dla coca-cola dużo robił smolar, ale pewnie fortis był tańszy :). Dobrze byłoby by do sponsorów/producentów docierały sygnały, bo tak faktycznie na pewno nie wiedzą jakie cyrki nie raz się dzieją.

cudaczek121

#7132790 Napisano: 21.10.2023 12:58:36
vifordist napisał(a):

mrmax napisał(a):

atlantydek napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vifordist chcesz powiedzieć, że przepadło Ci 20 000 zł?  emotka  Może napisz jeszcze do Fortisa to wyjaśnić.

Zawsze zostaje reklamacja i równoległy  kontakt ze sponsorem. Może się zlitują, jeśli agencja jest bezlitosna.

Ja u fortisa spóźniłem się kiedyś 15 minut i przepadło, ale życzę powodzenia i wierzę że sie zmienili  emotka

No tak.

Przykro mi bardzo. Powinno być co najmniej 5 dni roboczych na odesłanie danych. Wiadomo przecież, że nie każdy z nas codziennie sprawdzą maila. A z jakiego konkursu to była nagroda?

Agnes

#7132793 Napisano: 21.10.2023 13:28:24
Hej przyznać się kto był z nami na warsztatach w Hultajce w Wawie?
0 0

majonez1992

#7132795 Napisano: 21.10.2023 13:36:48
Agnes napisał(a):

Hej przyznać się kto był z nami na warsztatach w Hultajce w Wawie?

Ja emotka
0 0

anaesth

#7132796 Napisano: 21.10.2023 13:40:40
byekitty napisał(a):

coś bardzo złego dzieje się z tą agencją od jakiegoś czasu. Forum jest otwarte dla niezalogowanych, więc wystarczy podesłać kilka linków producentom. Wiadomo, jesteśmy grupą, która najlepiej jakby nic nie wygrywała, ale jednocześnie jako jedyni widzimy wiele nieprawidłowości, które do producenta nie trafią z żadnej innej strony.
Bardzo Ci współczuję vifordist :(

My widzimy problem, a „zwykły człowiek” jak nie wygra, to tylko go to utwierdzi w powszechnym przekonaniu, że konkursy to ściema, machnie ręką i nie będzie wnikać, czy akurat ta agencja jest uczciwa. Dlatego to właśnie my musimy reagować emotka

ladyinred

#7132824 Napisano: 21.10.2023 16:21:01
Czy dostaliście przelewy blik Zozole z poczatku wrzesnia?
0 0

halliday

#7132825 Napisano: 21.10.2023 16:31:14
ladyinred napisał(a):

Czy dostaliście przelewy blik Zozole z poczatku wrzesnia?

tam dają czekbliki do wypłaty, ale tak były
0 0

agnesita

#7132829 Napisano: 21.10.2023 16:48:51
ladyinred napisał(a):

Czy dostaliście przelewy blik Zozole z poczatku wrzesnia?

ja czekam z 13 i 30.09. Z obu mam pozytywną weryfikację, ale kodów blik jeszcze nie mam
0 0

edzia21

#7132839 Napisano: 21.10.2023 17:33:36
SUPER-PHARM loteria...czy ktoś z Was miał problem z odbiorem nagrody natychmiastowej? Zakupy online, odbiór nagrody online (jednej na zamówienie). Wrzuciłam wygrany roller do koszyka, wpisuję kod, kod się wczytuje jako poprawny, a wartość produktu nie ulega zmianie. emotka
0 0