Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

majonez1992

#7123798 Napisano: 15.09.2023 09:14:11
darog napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

mamadwojga napisał(a):

Czy ktoś ma już potwierdzoną wygraną z Netto poczuj letnie orzeżwienie?
https://poczujlet...wienie.pl/#zwyciezcy
Niedługo miesiąc minie, bo wygrałam w pierwszym etapie, a ciągle cisza.
Zaraz mi paragon wyblaknie emotka , hehe
Ktoś do nich dzwonił? Pisał?

Mam to samo ,3 etap, w formularzu sie nie odsylalo?

3 etap był powiadomiony?

juz dawno
0 0

Credo89

#7123804 Napisano: 15.09.2023 09:27:36
Dzisiaj chyba powinny być wyniki konkursu z Kotlinem?
0 0

Yazpik

#7123812 Napisano: 15.09.2023 10:01:18
Credo89 napisał(a):

Dzisiaj chyba powinny być wyniki konkursu z Kotlinem?

Fajnie by było, według regulaminu powinny być, ale ja się nie nastawiam. Zawsze jak się nastawię, to potem akurat agencja łapie opóźnienie emotka

tad_pole

#7123818 Napisano: 15.09.2023 10:09:06
Czy w BIedronce są Müllermilch ?
0 0

parad0x

#7123820 Napisano: 15.09.2023 10:11:09
tad_pole napisał(a):

Czy w BIedronce są Müllermilch ?

Tak są, ale u mnie tylko truskawkowe mają opakowanie promocyjne. 

Czy ktoś ma informację kiedy nastąpi wysyłka rzeczy z Monstera/UFC? Wygrałem czapkę chyba z 2 miesiące temu i cisza 🤣...
0 0

dany-duszek

#7123822 Napisano: 15.09.2023 10:18:02
parad0x napisał(a):

tad_pole napisał(a):

Czy w BIedronce są Müllermilch ?

Tak są, ale u mnie tylko truskawkowe mają opakowanie promocyjne. 

Czy ktoś ma informację kiedy nastąpi wysyłka rzeczy z Monstera/UFC? Wygrałem czapkę chyba z 2 miesiące temu i cisza 🤣...

u mnie są truskawkowe i czekoladowe w biedronce promocyjne
0 0

dany-duszek

#7123823 Napisano: 15.09.2023 10:18:50
parad0x napisał(a):

tad_pole napisał(a):

Czy w BIedronce są Müllermilch ?

Tak są, ale u mnie tylko truskawkowe mają opakowanie promocyjne. 

Czy ktoś ma informację kiedy nastąpi wysyłka rzeczy z Monstera/UFC? Wygrałem czapkę chyba z 2 miesiące temu i cisza 🤣...

a oni nie będą słali po całej loterii?
0 0

KrisK

#7123825 Napisano: 15.09.2023 10:22:58
Yazpik napisał(a):

Credo89 napisał(a):

Dzisiaj chyba powinny być wyniki konkursu z Kotlinem?

Fajnie by było, według regulaminu powinny być, ale ja się nie nastawiam. Zawsze jak się nastawię, to potem akurat agencja łapie opóźnienie emotka

Też czekam na wyniki 😉Wierzę, że dzisiaj będą informować 👍
0 0

majonez1992

#7123829 Napisano: 15.09.2023 10:34:49
@Zezowaty Kot pracowity wieczorek widzę aż 10 konkursów dodanych emotka  Takich ludzi nam potrzeba <3 : D

case

#7123856 Napisano: 15.09.2023 11:34:23
sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ze zdobytej przeze mnie wiedzy na jednym z kierunków, doświadczenia praktycznego, jako uczestnik loterii i konkursów, oraz analizy tego, co pisze ten „pan z Nav” wnioskuję (chyba już to pisałem), że te osoby kupują produkty, po czym korzystają z prawa zwrotu. Nav nic nie może zrobić, bo produkt kupiony, a że sklep umożliwia zwroty… cóż.

Ale czy przy takich zwrotach nie trzeba oddać paragonu? Chyba, że ajent sklepu dogadany...

A jakie to ma znaczenie, gdy na zwrot jest np. 90 dni, albo bez limitu...

Ps: "ps. Jedna z agencji ma zapis, że nie można zgłaszać kolejnych nr paragonów."- a która to taka...?

Zwrot spożywki do 90 dni, czy bez limitu, to chyba tylko jak ajent znajomy, na pewno nie duży sklep, nie mówiąc o skali zwrotów, idących w setki...

W tej loterii z tego co pomiętam był zapis, ze nie może być kolejnych nr paragonów:
https://www.e-kon...-yaris-od-milka-dino

Kurde, znowu taaaaaaka dyskusja mnie ominęła emotka

To może bardziej otwartym tekstem, żeby rozwiać wątpliwości:
1. Są ludzie, którzy w konkurs/loterię "inwestują" kupując masowo produkty. Kupują i je mają, proceder legalny.
2. Są ludzie, którzy ordynarnie fałszują paragony.
3. Są ludzie - i tego jest masa - którzy kupują, wysyłają zdjęcie i zwracają produkt.
Więc ktokolwiek tutaj (nie pamiętam, sorry) rzucił taką teorię, był bardzo blisko środka tarczy.

Tylko ten proceder dzieli się na dwie części.

Pierwsza część to taka, kiedy ktoś dokonuje zakupu w jakimś tam sklepie, i dokonuje zwrotu zgodnie z jego polityką. Taki np. Kaufland pozwala na zwrot pełnowartościowego produktu nawet do 3 miesięcy. Mamy na to zabezpieczenie regulaminowe, kiedy widzimy "w ch... cięcie", wzywamy faktycznie do fizycznego przesłania paragonu, a w regulaminach od jakiegoś czasu jest klauzula - nieprzypadkowa - że paragon zwrócimy na żądanie uczestnika, ale nie wcześniej niż po 90 dniach. (btw do przesłania paragonu wzywamy w znacznie większym wachlarzu przypadków, ale to temat na inną opowieść).

Niemniej wcale nie ma pewności, że sklep w ogóle odbiera paragon przy zwrocie, więc o ile idea dobra, o tyle jej skuteczność może być dyskusyjna. Ale chyba działa, bo pewne osoby, które działały w ten sposób regularnie, dały sobie spokój.

Natomiast druga część jest gorsza, bo w procederze biorą wtedy udział osoby, które posiadają własny sklep. Chcesz od nich paragonów fizycznie? Proszę bardzo! A trzymaj sobie je miesiąc, pół roku, rok, co ich to obchodzi. Raz jedna artystka wezwana do wysłania dwóch paragonów, wysłała bezczelnie pół rolki z kasy fiskalnej, na której było kolejno wydrukowanych kilkaset jej paragonów. 

Ale żeby nie nudzić, nie podsumuję tego smutnym stwierdzeniem "nie da się". Da się i efekty być może sami zobaczycie na listach laureatów; nowe zapisy regulaminowe i nowe patenty IT sprawią, że naszym "drukarzom" zrobi się bardzo smutno emotka

PS. Odnośnie do kwestii, czy loterie bramkowe przynoszą więcej zgłoszeń; to nie do końca tak. Typowy konsument nie odróżnia konkursu od loterii, a co dopiero bramkowej od nie bramkowej. Nie znam "badań" Albedo, o których mowa, ale z 99% pewnością chodzi o psychologiczny efekt "nagrody natychmiastowej" - który po prostu działa znacznie bardziej motywująco niż losowania "za jakiś czas". A to, czy technicznie są to bramki, czy nagradzane "co 100 zgłoszenie", czy losowania natychmiastowe za pomocą skryptów - to naprawdę nie ma znaczenia.

atyde25

#7123858 Napisano: 15.09.2023 11:39:45
Nawet nigdy mi na myśl nie przyszło,że tak można zrobić kupować hurtowo i zwracać.
Następna wiedza do czego się można posunąć dla wygranej.
Kurde a miałam iść do sklepu a chyba mi się promo już odechciało:(
0 0

atyde25

#7123859 Napisano: 15.09.2023 11:41:57
Ale z drugiej strony rozumiem teraz dlaczego niektóre agencję upierają się na odsyłanie pocztą wszystkich paragonów.
Mimo,że to pewnie i tak to walka z wiatrakami jak takich "panien artystek" jest pewnie więcej.I lecą na bezczela.
0 0

visserarthur

#7123860 Napisano: 15.09.2023 11:42:11
case napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ze zdobytej przeze mnie wiedzy na jednym z kierunków, doświadczenia praktycznego, jako uczestnik loterii i konkursów, oraz analizy tego, co pisze ten „pan z Nav” wnioskuję (chyba już to pisałem), że te osoby kupują produkty, po czym korzystają z prawa zwrotu. Nav nic nie może zrobić, bo produkt kupiony, a że sklep umożliwia zwroty… cóż.

Ale czy przy takich zwrotach nie trzeba oddać paragonu? Chyba, że ajent sklepu dogadany...

A jakie to ma znaczenie, gdy na zwrot jest np. 90 dni, albo bez limitu...

Ps: "ps. Jedna z agencji ma zapis, że nie można zgłaszać kolejnych nr paragonów."- a która to taka...?

Zwrot spożywki do 90 dni, czy bez limitu, to chyba tylko jak ajent znajomy, na pewno nie duży sklep, nie mówiąc o skali zwrotów, idących w setki...

W tej loterii z tego co pomiętam był zapis, ze nie może być kolejnych nr paragonów:
https://www.e-kon...-yaris-od-milka-dino

Kurde, znowu taaaaaaka dyskusja mnie ominęła emotka

To może bardziej otwartym tekstem, żeby rozwiać wątpliwości:
1. Są ludzie, którzy w konkurs/loterię "inwestują" kupując masowo produkty. Kupują i je mają, proceder legalny.
2. Są ludzie, którzy ordynarnie fałszują paragony.
3. Są ludzie - i tego jest masa - którzy kupują, wysyłają zdjęcie i zwracają produkt.
Więc ktokolwiek tutaj (nie pamiętam, sorry) rzucił taką teorię, był bardzo blisko środka tarczy.

Tylko ten proceder dzieli się na dwie części.

Pierwsza część to taka, kiedy ktoś dokonuje zakupu w jakimś tam sklepie, i dokonuje zwrotu zgodnie z jego polityką. Taki np. Kaufland pozwala na zwrot pełnowartościowego produktu nawet do 3 miesięcy. Mamy na to zabezpieczenie regulaminowe, kiedy widzimy "w ch... cięcie", wzywamy faktycznie do fizycznego przesłania paragonu, a w regulaminach od jakiegoś czasu jest klauzula - nieprzypadkowa - że paragon zwrócimy na żądanie uczestnika, ale nie wcześniej niż po 90 dniach. (btw do przesłania paragonu wzywamy w znacznie większym wachlarzu przypadków, ale to temat na inną opowieść).

Niemniej wcale nie ma pewności, że sklep w ogóle odbiera paragon przy zwrocie, więc o ile idea dobra, o tyle jej skuteczność może być dyskusyjna. Ale chyba działa, bo pewne osoby, które działały w ten sposób regularnie, dały sobie spokój.

Natomiast druga część jest gorsza, bo w procederze biorą wtedy udział osoby, które posiadają własny sklep. Chcesz od nich paragonów fizycznie? Proszę bardzo! A trzymaj sobie je miesiąc, pół roku, rok, co ich to obchodzi. Raz jedna artystka wezwana do wysłania dwóch paragonów, wysłała bezczelnie pół rolki z kasy fiskalnej, na której było kolejno wydrukowanych kilkaset jej paragonów. 

Ale żeby nie nudzić, nie podsumuję tego smutnym stwierdzeniem "nie da się". Da się i efekty być może sami zobaczycie na listach laureatów; nowe zapisy regulaminowe i nowe patenty IT sprawią, że naszym "drukarzom" zrobi się bardzo smutno emotka

PS. Odnośnie do kwestii, czy loterie bramkowe przynoszą więcej zgłoszeń; to nie do końca tak. Typowy konsument nie odróżnia konkursu od loterii, a co dopiero bramkowej od nie bramkowej. Nie znam "badań" Albedo, o których mowa, ale z 99% pewnością chodzi o psychologiczny efekt "nagrody natychmiastowej" - który po prostu działa znacznie bardziej motywująco niż losowania "za jakiś czas". A to, czy technicznie są to bramki, czy nagradzane "co 100 zgłoszenie", czy losowania natychmiastowe za pomocą skryptów - to naprawdę nie ma znaczenia.

Teoria moja, ale "z Kauflanda" to musi się Pan doszkolić, albo zapraszam na pw.
0 0

peterpanek

#7123862 Napisano: 15.09.2023 11:43:06
case napisał(a):

Nie znam "badań" Albedo, o których mowa, ale z 99% pewnością chodzi o psychologiczny efekt "nagrody natychmiastowej" - który po prostu działa znacznie bardziej motywująco niż losowania "za jakiś czas".

Badanie albedo to prowy artykuł z ogólnikami, bez badań emotka

https://www.signs...,401075,artykul.html

https://nowymarke...i-akcji-promocyjnych
0 0

martunik3

#7123870 Napisano: 15.09.2023 11:59:07
Bref 100 zł poszły wszystkie przelewy, ktoś czeka jeszcze??
0 0

yaagatka

#7123875 Napisano: 15.09.2023 12:39:13
"Raz jedna artystka wezwana do wysłania dwóch paragonów, wysłała bezczelnie pół rolki z kasy fiskalnej, na której było kolejno wydrukowanych kilkaset jej paragonów. "

... no to nic dziwnego, że taka np. JA nie wygrywam. Jak kazałam iść dziecku po jakieś Kinderki do Dino i wziąć osobno na 10 paragonów to powiedziała, że ludzie przy kasie się z niej śmiali. 
A tu proszę... takie patenty  emotka
0 0

sks900

#7123879 Napisano: 15.09.2023 12:48:22
case napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ze zdobytej przeze mnie wiedzy na jednym z kierunków, doświadczenia praktycznego, jako uczestnik loterii i konkursów, oraz analizy tego, co pisze ten „pan z Nav” wnioskuję (chyba już to pisałem), że te osoby kupują produkty, po czym korzystają z prawa zwrotu. Nav nic nie może zrobić, bo produkt kupiony, a że sklep umożliwia zwroty… cóż.

Ale czy przy takich zwrotach nie trzeba oddać paragonu? Chyba, że ajent sklepu dogadany...

A jakie to ma znaczenie, gdy na zwrot jest np. 90 dni, albo bez limitu...

Ps: "ps. Jedna z agencji ma zapis, że nie można zgłaszać kolejnych nr paragonów."- a która to taka...?

Zwrot spożywki do 90 dni, czy bez limitu, to chyba tylko jak ajent znajomy, na pewno nie duży sklep, nie mówiąc o skali zwrotów, idących w setki...

W tej loterii z tego co pomiętam był zapis, ze nie może być kolejnych nr paragonów:
https://www.e-kon...-yaris-od-milka-dino



Natomiast druga część jest gorsza, bo w procederze biorą wtedy udział osoby, które posiadają własny sklep. 

Kaliszanie mają sklep? Żabka? Na takich skuteczny jest limit dzienny zgłoszeń na kasę.
0 0

visserarthur

#7123881 Napisano: 15.09.2023 12:51:29
sks900 napisał(a):

case napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ze zdobytej przeze mnie wiedzy na jednym z kierunków, doświadczenia praktycznego, jako uczestnik loterii i konkursów, oraz analizy tego, co pisze ten „pan z Nav” wnioskuję (chyba już to pisałem), że te osoby kupują produkty, po czym korzystają z prawa zwrotu. Nav nic nie może zrobić, bo produkt kupiony, a że sklep umożliwia zwroty… cóż.

Ale czy przy takich zwrotach nie trzeba oddać paragonu? Chyba, że ajent sklepu dogadany...

A jakie to ma znaczenie, gdy na zwrot jest np. 90 dni, albo bez limitu...

Ps: "ps. Jedna z agencji ma zapis, że nie można zgłaszać kolejnych nr paragonów."- a która to taka...?

Zwrot spożywki do 90 dni, czy bez limitu, to chyba tylko jak ajent znajomy, na pewno nie duży sklep, nie mówiąc o skali zwrotów, idących w setki...

W tej loterii z tego co pomiętam był zapis, ze nie może być kolejnych nr paragonów:
https://www.e-kon...-yaris-od-milka-dino



Natomiast druga część jest gorsza, bo w procederze biorą wtedy udział osoby, które posiadają własny sklep. 

Kaliszanie mają sklep? Żabka? Na takich skuteczny jest limit dzienny zgłoszeń na kasę.

Jasne i może osoby, które przypadkowo kupują w tym sklepie na konkurs, mają być poszkodowane…?
0 0

sks900

#7123885 Napisano: 15.09.2023 12:57:03
visserarthur napisał(a):

sks900 napisał(a):

case napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

sks900 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ze zdobytej przeze mnie wiedzy na jednym z kierunków, doświadczenia praktycznego, jako uczestnik loterii i konkursów, oraz analizy tego, co pisze ten „pan z Nav” wnioskuję (chyba już to pisałem), że te osoby kupują produkty, po czym korzystają z prawa zwrotu. Nav nic nie może zrobić, bo produkt kupiony, a że sklep umożliwia zwroty… cóż.

Ale czy przy takich zwrotach nie trzeba oddać paragonu? Chyba, że ajent sklepu dogadany...

A jakie to ma znaczenie, gdy na zwrot jest np. 90 dni, albo bez limitu...

Ps: "ps. Jedna z agencji ma zapis, że nie można zgłaszać kolejnych nr paragonów."- a która to taka...?

Zwrot spożywki do 90 dni, czy bez limitu, to chyba tylko jak ajent znajomy, na pewno nie duży sklep, nie mówiąc o skali zwrotów, idących w setki...

W tej loterii z tego co pomiętam był zapis, ze nie może być kolejnych nr paragonów:
https://www.e-kon...-yaris-od-milka-dino



Natomiast druga część jest gorsza, bo w procederze biorą wtedy udział osoby, które posiadają własny sklep. 

Kaliszanie mają sklep? Żabka? Na takich skuteczny jest limit dzienny zgłoszeń na kasę.

Jasne i może osoby, które przypadkowo kupują w tym sklepie na konkurs, mają być poszkodowane…?

Limit dzienny 20-30 zgłoszeń na kasę, nie dotknie takich osób.
0 0

visserarthur

#7123886 Napisano: 15.09.2023 12:59:37
A skąd kupujący ma wiedzieć, czy oni sobie wcześniej nie nabijali...?
0 0