Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
misiamarysia
Postów 2470
Data rejestracji 02.01.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
agusia369
Postów 57
Data rejestracji 30.08.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
agata1221
Postów 43
Data rejestracji 01.01.2022
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atlantydek
Postów 1672
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
lukasz6
Postów 306
Data rejestracji 27.11.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
atlantydek] Już napisałem z sugestia, żeby zaczęli rozmawiać z Oreo w sprawie godnej rekompensaty
marcinzc
Postów 98
Data rejestracji 03.10.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ilonaxx5
Postów 2904
Data rejestracji 22.09.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
darog
Postów 2845
Data rejestracji 19.11.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
Warto poczytać regulamin Fest Festivalu / w tym rozdział "zwrot biletów".
https://festfestival.pl/regulamin/
Ubezpieczyciel wypłaca. Na tej samej zasadzie, jakby linie lotnicze zbankrutowały i samoloty nie poleciały - a bilety kupione.
Procedura jest opisana . Organizator/ Sponsor Konkursu - to oni BEZPOŚREDNIO zwracają się do "Festa" - bo zawarli z nimi umowę.
Zwycięzcy zaś piszą reklamację do "konkursu w którym wygrali" - a że były to zdaje się nagrody - za literackie treści - znaczy się;
- uczestnik konkursu spełnił warunki: zakupił towar, napisał i wysłał treść na pytanie konkursowe, podał dane oraz przesłał paragon = dostał nagrodę.
Ubezpieczyciel zwraca KASE a nie "coś w ramach rekompensaty".
Zatem reklamacja nie dotyczy "dajcie COŚ" w zamian tylko kasa na jaką bilet opiewał w regulaminie.
atlantydek
Postów 1672
Data rejestracji 08.04.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Warto poczytać regulamin Fest Festivalu / w tym rozdział "zwrot biletów".
https://festfestival.pl/regulamin/
Ubezpieczyciel wypłaca. Na tej samej zasadzie, jakby linie lotnicze zbankrutowały i samoloty nie poleciały - a bilety kupione.
Procedura jest opisana . Organizator/ Sponsor Konkursu - to oni BEZPOŚREDNIO zwracają się do "Festa" - bo zawarli z nimi umowę.
Zwycięzcy zaś piszą reklamację do "konkursu w którym wygrali" - a że były to zdaje się nagrody - za literackie treści - znaczy się;
- uczestnik konkursu spełnił warunki: zakupił towar, napisał i wysłał treść na pytanie konkursowe, podał dane oraz przesłał paragon = dostał nagrodę.
Ubezpieczyciel zwraca KASE a nie "coś w ramach rekompensaty".
Zatem reklamacja nie dotyczy "dajcie COŚ" w zamian tylko kasa na jaką bilet opiewał w regulaminie.
Oczywiście, miałem na myśli co najmniej regulaminową wartość biletów. Piszcie, im więcej zgłoszeń, tym większa presja i mniejsza szansa na zamiecenie pod dywan. Problem jest taki, że właściciel marki Oreo dostał te bilety za friko w ramach współpracy sponsorskiej, a odzyskać coś od bankruta jest trudne. No ale to nie nasz problem, będą musieli sięgnąć do kieszeni i dołożyć coś ekstra z letnich lodowych zysków
kumulacja
Postów 515
Data rejestracji 22.06.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
olywka
Postów 242
Data rejestracji 06.01.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Regulamin jest dla mnie mało zrozumiały.
Chciałam zagrać drugi raz, kupiłam czteropak po raz kolejny z swoją aplikacją żabki (dwa różne dni) jednak nie mam kokosa do rozbicia Ile w końcu losów mogę maksymalnie otrzymać?
Czytając regulamin miałam wrażenie, że max. 5 losów (kokosow) na dobę. Jednak w mojej aplikacji jakkolwiek to brzmi kokosa brak 😅
anaesth
Postów 2773
Data rejestracji 05.10.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
stalowiak1979
Postów 359
Data rejestracji 03.07.2019
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ilonaxx5
Postów 2904
Data rejestracji 22.09.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
agnesita
Postów 698
Data rejestracji 01.10.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane
anaesth
Postów 2773
Data rejestracji 05.10.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Finezyjna
Postów 979
Data rejestracji 14.08.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane
lookaso
Postów 163
Data rejestracji 11.02.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
sks900
Postów 502
Data rejestracji 16.11.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane
pinkmelody
Postów 14
Data rejestracji 27.02.2020
Punkty karne 0
Konkursy dodane