Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

ZetZ

#7111127 Napisano: 24.07.2023 17:05:43
kumulacja napisał(a):

czupakabra napisał(a):

kumulacja napisał(a):

ashanti napisał(a):

kumulacja napisał(a):

maverick napisał(a):

kumulacja napisał(a):

Próbuję od dwóch godzin i nic. Tekst skrócony do 400 znaków. Jakiej długości teksty Wam przechodziły?
PS. Cieszę się, że mam ogromne pokłady cierpliwości.

Pewnie system wykrył, że trafiłaś w słowa "klucz" i nie przepuszcza emotka

Ciągle wyskakuje mi informacja DANE NIEPRAWIDŁOWE.

A czy pod tą informacją o nieprawidłowych danych nie wyświetla się polecenie, aby zalogować się TUTAJ? (napis na czerwono) Dopiero po kliknięciu owego TUTAJ i wprowadzeniu wszystkich danych jeszcze raz do formularza, zgł. wysyła się prawidłowo emotka  przynajmniej u mnie emotka

Jestem zalogowana.


Też mi wyskakiwały nieprawidłowe dane, ale jak usunąłem entery i puściłem tekst jednym ciągiem to już było dobrze.

W porządku. Tak zrobię. Ale wiele osób o tym nie wie. I to nie jest normalne, aby przy tekście 380 znaków wyskakiwał napis DANE NIEPRAWIDŁOWE. Nigdy nie ma problemów u innych agencji, z takim problemem mierzę się po raz pierwszy.

Teraz puszczony tekst na 482 znaki z pauzami itp. i przeszedł, ale bez logowania, może to o to chodzi??
1 kumulacja 0

delfinka101

#7111128 Napisano: 24.07.2023 17:14:05
Gra ktoś w Red bull Żabka? Jaki macie czas? Ja usiłuję wysłać dane i nie mogę zaznaczyć tej zgody. Ciągle mam że błędy są.
0 0

zielonaszpilka

#7111129 Napisano: 24.07.2023 17:14:36
Agnes napisał(a):

prawdopodobnie napisałam złą datę paragonu w konku Dino
na jaki adres mam pisać do smolara by sprawdzili i wycofali moje zgłoszenie?
na biuro@smolar.pl?

Próbuj na biuro, ale weź pod uwagę zapis z regulaminu:
"Przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego organizator prosi o dokładne sprawdzenie danych i informacji zamieszczanych ww. formularzu. Organizator nie zapewnia – po wysłaniu zgłoszenia – możliwości zmiany podanego przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym do konkursu: numeru dowodu zakupu promocyjnego oraz daty zakupu." Na zmianę danych się nie zgodzą, ale może zgodzą się usunąć całe zgłoszenie, bo regulamin chyba tego nie reguluje.
0 0

onazielona86

#7111131 Napisano: 24.07.2023 17:26:08
zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

prawdopodobnie napisałam złą datę paragonu w konku Dino
na jaki adres mam pisać do smolara by sprawdzili i wycofali moje zgłoszenie?
na biuro@smolar.pl?

Próbuj na biuro, ale weź pod uwagę zapis z regulaminu:
"Przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego organizator prosi o dokładne sprawdzenie danych i informacji zamieszczanych ww. formularzu. Organizator nie zapewnia – po wysłaniu zgłoszenia – możliwości zmiany podanego przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym do konkursu: numeru dowodu zakupu promocyjnego oraz daty zakupu." Na zmianę danych się nie zgodzą, ale może zgodzą się usunąć całe zgłoszenie, bo regulamin chyba tego nie reguluje.

W smolarze mojemu bratu się udało zmienić błąd , nr paragonu się zgadzał ale coś innego nie a wygrał na niego 500 zł więc próbuj
0 0

Emememe

#7111133 Napisano: 24.07.2023 17:31:00
delfinka101 napisał(a):

Gra ktoś w Red bull Żabka? Jaki macie czas? Ja usiłuję wysłać dane i nie mogę zaznaczyć tej zgody. Ciągle mam że błędy są.

A wybrałaś paczkomat na mapie? Ja miałam taki błąd, gdy nie wybrałam paczkomatu. Dyskusja odnośnie czasów jest w wątku: Konkursy z grami emotka

Agnes

#7111140 Napisano: 24.07.2023 17:55:50
onazielona86 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

prawdopodobnie napisałam złą datę paragonu w konku Dino
na jaki adres mam pisać do smolara by sprawdzili i wycofali moje zgłoszenie?
na biuro@smolar.pl?

Próbuj na biuro, ale weź pod uwagę zapis z regulaminu:
"Przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego organizator prosi o dokładne sprawdzenie danych i informacji zamieszczanych ww. formularzu. Organizator nie zapewnia – po wysłaniu zgłoszenia – możliwości zmiany podanego przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym do konkursu: numeru dowodu zakupu promocyjnego oraz daty zakupu." Na zmianę danych się nie zgodzą, ale może zgodzą się usunąć całe zgłoszenie, bo regulamin chyba tego nie reguluje.

W smolarze mojemu bratu się udało zmienić błąd , nr paragonu się zgadzał ale coś innego nie a wygrał na niego 500 zł więc próbuj

ja nic nie wygrałam bo dziś wysłałam zgloszenie i w sumie do końca nie jestem pewna jaką datę wpisałam
nie wiem czemu ale mam wrażenie że 21 zamiast 22
i kiedyś już smolar wycofał moje zgloszenie jak poprosilam

zielonaszpilka

#7111153 Napisano: 24.07.2023 18:38:02
kumulacja napisał(a):

Jeszcze raz zapytam odnośnie konkursu NIVEA w HEBE, bo może macie jakieś pomysły.
Jestem zalogowana, tekst ma 380 znaków (maksymalnie można wysłać 500 znaków)
Paragon ma 1 MB. Tekst nie jest przesyłany, bo stale mam informację NIEPRAWIDŁOWE DANE.

Spróbuj wysłać z innej przeglądarki albo z telefonu/komputera. Usuń entery, sprawdź czy nie masz jakiegoś podejrzanego słowa typu "ruch" emotka  Usuń apostrofy. Wklej tekst w licznik na ile.liter i dopiero stamtąd go skopiuj i wklej w formularz. Innych pomysłów nie mam
1 kumulacja 0

zielonaszpilka

#7111154 Napisano: 24.07.2023 18:40:05
onazielona86 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

prawdopodobnie napisałam złą datę paragonu w konku Dino
na jaki adres mam pisać do smolara by sprawdzili i wycofali moje zgłoszenie?
na biuro@smolar.pl?

Próbuj na biuro, ale weź pod uwagę zapis z regulaminu:
"Przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego organizator prosi o dokładne sprawdzenie danych i informacji zamieszczanych ww. formularzu. Organizator nie zapewnia – po wysłaniu zgłoszenia – możliwości zmiany podanego przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym do konkursu: numeru dowodu zakupu promocyjnego oraz daty zakupu." Na zmianę danych się nie zgodzą, ale może zgodzą się usunąć całe zgłoszenie, bo regulamin chyba tego nie reguluje.

W smolarze mojemu bratu się udało zmienić błąd , nr paragonu się zgadzał ale coś innego nie a wygrał na niego 500 zł więc próbuj

Pytanie kiedy to było i czy był już taki zapis w regulaminie. Nie czytam jakoś bardzo szczegółowo regulaminów, ale nie pamiętam tego zapisu z wcześniejszych czasów. Mam wrażenie, że to stosunkowo nowy zapis i dodany właśnie dlatego, że co konkurs mieli mnóstwo próśb o poprawienie numeru paragonu czy daty i postanowili przestać te prośby spełniać emotka
0 0

kumulacja

#7111155 Napisano: 24.07.2023 18:40:50
zielonaszpilka napisał(a):

kumulacja napisał(a):

Jeszcze raz zapytam odnośnie konkursu NIVEA w HEBE, bo może macie jakieś pomysły.
Jestem zalogowana, tekst ma 380 znaków (maksymalnie można wysłać 500 znaków)
Paragon ma 1 MB. Tekst nie jest przesyłany, bo stale mam informację NIEPRAWIDŁOWE DANE.

Spróbuj wysłać z innej przeglądarki albo z telefonu/komputera. Usuń entery, sprawdź czy nie masz jakiegoś podejrzanego słowa typu "ruch" emotka  Usuń apostrofy. Wklej tekst w licznik na ile.liter i dopiero stamtąd go skopiuj i wklej w formularz. Innych pomysłów nie mam

Próbowałam wysłać tekst i z laptopa, i z telefonu. Dopiero dwudziesta któraś próba (przed chwilą) udała się.
Ale tylko z telefonu, z laptopa absolutnie nie.

Agnes

#7111158 Napisano: 24.07.2023 18:42:05
zielonaszpilka napisał(a):

onazielona86 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Agnes napisał(a):

prawdopodobnie napisałam złą datę paragonu w konku Dino
na jaki adres mam pisać do smolara by sprawdzili i wycofali moje zgłoszenie?
na biuro@smolar.pl?

Próbuj na biuro, ale weź pod uwagę zapis z regulaminu:
"Przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego organizator prosi o dokładne sprawdzenie danych i informacji zamieszczanych ww. formularzu. Organizator nie zapewnia – po wysłaniu zgłoszenia – możliwości zmiany podanego przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym do konkursu: numeru dowodu zakupu promocyjnego oraz daty zakupu." Na zmianę danych się nie zgodzą, ale może zgodzą się usunąć całe zgłoszenie, bo regulamin chyba tego nie reguluje.

W smolarze mojemu bratu się udało zmienić błąd , nr paragonu się zgadzał ale coś innego nie a wygrał na niego 500 zł więc próbuj

Pytanie kiedy to było i czy był już taki zapis w regulaminie. Nie czytam jakoś bardzo szczegółowo regulaminów, ale nie pamiętam tego zapisu z wcześniejszych czasów. Mam wrażenie, że to stosunkowo nowy zapis i dodany właśnie dlatego, że co konkurs mieli mnóstwo próśb o poprawienie numeru paragonu czy daty i postanowili przestać te prośby spełniać emotka

ja wysłałam dziś i od razu po wysłaniu zaczęłam się zastanawiać że byłam w Dino w sobotę a nie w piątek
0 0

ola120

#7111159 Napisano: 24.07.2023 18:44:48
Czy ktoś wygrał powerbanka z varty i odsyłał dane do wysyłki? Każą podać pesel i urząd skarbowy. Ciekawa jestem, czy dostanę nagrodę, jak tego nie podam.
0 0

mia

#7111160 Napisano: 24.07.2023 18:47:48
kumulacja napisał(a):

Jeszcze raz zapytam odnośnie konkursu NIVEA w HEBE, bo może macie jakieś pomysły.
Jestem zalogowana, tekst ma 380 znaków (maksymalnie można wysłać 500 znaków)
Paragon ma 1 MB. Tekst nie jest przesyłany, bo stale mam informację NIEPRAWIDŁOWE DANE.

Nieprawidłowe dane raczej kojarzą się z danymi, nie z tekstem... Ale jeśli nic tam nie masz na czerwono, to powinno byc ok.
U dołu formularza jest (musisz mieć) licznik znaków, który Ci pokazuje, ile zużyłaś. Np. "Wykorzystano 96 z 500 znaków. Pozostało 404 znaków."
Jesli nie masz tego, albo nie działa, to trzeba zmienić przeglądarkę.
Jest jeszcze jedna opcja, choć męcząca - zdarza się, że formularz przyjmuje tekst wpisany, a nie przyjmuje wklejonego. Rzadko, ale bywa. emotka Wtedy po prostu musisz przepisać tekst z Worda, czy gdzie go tam masz, a nie wklejać.
1 kumulacja 0

rare85

#7111161 Napisano: 24.07.2023 18:48:30
Czy Karlsbad jak wysyła nagrody to są dokumenty zwrotne do podpisu?
0 0

mampytanie

#7111168 Napisano: 24.07.2023 18:59:03
Czy ugmedia, jeśli dołączy się kopertę ze znaczkiem, odeśle dany paragon?
0 0

Majkii

#7111170 Napisano: 24.07.2023 19:13:10
rare85 napisał(a):

Czy Karlsbad jak wysyła nagrody to są dokumenty zwrotne do podpisu?

Przy konkursie 7Days nie było.
1 rare85 0

carrrolinax3

#7111184 Napisano: 24.07.2023 19:59:17
Osoby, które wygrały w Roleski.... Zgłaszaliście numer paragonu górny czy ten nad kodem kreskowym? Wysyłałam zgłoszenie na szybko, a teraz patrzę w regulamin i nie jestem pewna, czy paragon przejdzie emotka
0 0

rufus

#7111212 Napisano: 24.07.2023 21:09:53
adamo86 napisał(a):

A co z tym Raffaello? 
Już rozwiązany? Bo widzę, że galeria całkiem zniknęła emotka

Gdzies na forum widzialem post ze bylo info o glownych.
0 0

adamo86

#7111214 Napisano: 24.07.2023 21:11:06
rufus napisał(a):

adamo86 napisał(a):

A co z tym Raffaello? 
Już rozwiązany? Bo widzę, że galeria całkiem zniknęła emotka

Gdzies na forum widzialem post ze bylo info o glownych.

Dzięki. Już doczytałem emotka
0 0

xyzxyx

#7111217 Napisano: 24.07.2023 21:27:53
Witam, 
do osób które wygrały w Magnum Żabka - w jaki sposób wypełniacie formularz laureata? 
Trzeba tam podać "unikalny kod" - ja np. nie zapisywałam tego kodu z aplikacji Żabka - czy to właśnie o niego chodzi? 
Dzięki za pomoc
0 0

adamo86

#7111219 Napisano: 24.07.2023 21:29:04
xyzxyx napisał(a):

Witam, 
do osób które wygrały w Magnum Żabka - w jaki sposób wypełniacie formularz laureata? 
Trzeba tam podać "unikalny kod" - ja np. nie zapisywałam tego kodu z aplikacji Żabka - czy to właśnie o niego chodzi? 
Dzięki za pomoc

Tak, o ten kod chodzi.
Pisz przez formularz kontaktu w żappce
0 0