Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

greka

#6840759 Napisano: 27.01.2022 12:19:19
House of Asia ...
"makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla 
i stówka poszła się paść

na biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?
0 0

dzasmina

#6840761 Napisano: 27.01.2022 12:20:26
nikos napisał(a):

montezuma napisał(a):

już jest (prawie) ok... trzeba kila razy potwierdzić i przechodzi ( u mnie za 5-6?)

Dzięki za wskazówki, poszło za ok 15 razem emotka

A ja nie zdążyłam emotka  moja wina, nie zajrzałam na forum i o te kilka razy za mało kliknęłam.
No cóż, może następnym razem zacznę wysyłać zgłoszenia trochę wcześniej
0 0

myja

#6840764 Napisano: 27.01.2022 12:21:56
greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla 
i stówka poszła się paść

na biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?

W Lidlu kiedyś 30 minut rozmawiałam z kierowniczką, która nie wiem co sobie myślała, ale traktowała tę pieczątkę jak jakiś skarb i świętość emotka  i z pretensjami pytała DLACZEGO JA ŻĄDAM JEJ PIECZĄTKI?! Koniec końców kazała mi pokazać jakieś pismo od organizatora konkursu które by potwierdzało, że to właśnie ona ma przybić mi pieczątkę na właśnie tym paragonie. Machnęłam ręką i poszłam, bo ja do niej mówię a ona jak mantrę powtarzała tylko ALE GDZIE TO JEST NAPISANE ŻE MUSZĘ DAĆ PANI PIECZĄTKĘ?! Porażka emotka
0 0

agakaz2

#6840765 Napisano: 27.01.2022 12:22:41
greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla 
i stówka poszła się paść

na biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?



robie zdjęcie produktu z paragonem
1 agaluna 0

kalmia86

#6840766 Napisano: 27.01.2022 12:22:42
greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla 
i stówka poszła się paść

na biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?

 W biedronce też ostatnio kupiłam imbir marynowany opis: imbirshushi 190/110...
i cenzura. Nie mam w zwyczaju biegać za pieczątkami....
0 0

nikos

#6840771 Napisano: 27.01.2022 12:28:12
dzasmina napisał(a):

A ja nie zdążyłam emotka  moja wina, nie zajrzałam na forum i o te kilka razy za mało kliknęłam.No cóż, może następnym razem zacznę wysyłać zgłoszenia trochę wcześniej

W moim przypadku zostawianie paragonów na ostatni moment etapu/konkursu, nawet jak mam z pierwszego dnia konkursu, jest nieuleczalne emotka    
0 0

dzasmina

#6840778 Napisano: 27.01.2022 12:46:22
nikos napisał(a):

W moim przypadku zostawianie paragonów na ostatni moment etapu/konkursu, nawet jak mam z pierwszego dnia konkursu, jest nieuleczalne emotka    

Doskonale to rozumiememotka  
1 nikos 0

mandarynka16

#6840787 Napisano: 27.01.2022 12:58:24
kalmia86 napisał(a):

greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla i stówka poszła się paść

na biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?

 W biedronce też ostatnio kupiłam imbir marynowany opis: imbirshushi 190/110...
i cenzura. Nie mam w zwyczaju biegać za pieczątkami....

A to na pewno House of asia ? bo u mnie w biedrze to inna marka, chociaż opakowania prawie kalka w kalke jak HoA 
0 0

anialistopad

#6840790 Napisano: 27.01.2022 12:59:27
Nomandarynka16 napisał(a):

kalmia86 napisał(a):

greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla i stówka poszła się paśćna biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?

 W biedronce też ostatnio kupiłam imbir marynowany opis: imbirshushi 190/110...
i cenzura. Nie mam w zwyczaju biegać za pieczątkami....

A to na pewno House of asia ? bo u mnie w biedrze to inna marka, chociaż opakowania prawie kalka w kalke jak HoA 

Ja ostatnio tak się załatwiłam w Biedronce z tym house od Asia. Wzięłam biedronkowa markę zamiast tej konkursowej
0 0

mampytanie

#6840811 Napisano: 27.01.2022 13:43:01
sabanerro napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Nomandarynka16 napisał(a):

kalmia86 napisał(a):

greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla i stówka poszła się paśćna biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?

 W biedronce też ostatnio kupiłam imbir marynowany opis: imbirshushi 190/110...i cenzura. Nie mam w zwyczaju biegać za pieczątkami....

A to na pewno House of asia ? bo u mnie w biedrze to inna marka, chociaż opakowania prawie kalka w kalke jak HoA 

Ja ostatnio tak się załatwiłam w Biedronce z tym house od Asia. Wzięłam biedronkowa markę zamiast tej konkursowej

House od Asia na sto procent. Tam jest mnóstwo jakichś Asia flovour, Asia style czy coś tam i ciężko było coś znaleźć z house of Asia ale jestem pewna że to to. emotka  

U mnie też produkty House of Asia są kijowo opisane. W Biedronce poprosiłam o pieczątkę i opis, przemiła pani dała mi ją bez problemu, mówiła, że nie ma sprawy. W Lidlu zaś bardzo niesympatycznie, pani stwierdziła, że jest jak jest, nie ma przymusu dawania marek w opisach i koniec. Wykłóciłam się, mówiąc, że do konkursu mi nie przyjmą zgłoszenia, bo mają źle opisane... Zlitowała się, dała pieczątkę. Ogólnie, to były moje pierwsze w życiu dwa przypadki brania pieczątki, nigdy wcześniej tego nie robiłam. Teraz wiem, że jak coś, to konkursowo muszę się zaopatrywać w Biedronce (do której w sumie chodzę mega rzadko, raz na pół roku).
1 kalmia86 0

glena

#6840814 Napisano: 27.01.2022 14:06:07
myja napisał(a):

greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla i stówka poszła się paść

na biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?

W Lidlu kiedyś 30 minut rozmawiałam z kierowniczką, która nie wiem co sobie myślała, ale traktowała tę pieczątkę jak jakiś skarb i świętość emotka  i z pretensjami pytała DLACZEGO JA ŻĄDAM JEJ PIECZĄTKI?! Koniec końców kazała mi pokazać jakieś pismo od organizatora konkursu które by potwierdzało, że to właśnie ona ma przybić mi pieczątkę na właśnie tym paragonie. Machnęłam ręką i poszłam, bo ja do niej mówię a ona jak mantrę powtarzała tylko ALE GDZIE TO JEST NAPISANE ŻE MUSZĘ DAĆ PANI PIECZĄTKĘ?! Porażka emotka

Nawet jeśli by się miało jakieś pismo od organizatora, to nie jest to tak naprawdę żadna podstawa do takiego wymagania. Nie wiem jak to w sumie wygląda od strony prawnej (jak ktoś wie, to napiszcie, proszę), ale taki wymóg w regulaminie jest totalnie nie ok. Można to przecież rozwiązać tak, że jeśli opis na paragonie nie jest jednoznaczny, to trzeba zrobić zdjęcie z produktem i tyle. Albo niech sami weryfikują, jak np. Smolar. Równie dobrze mogli by sobie zapisać w regulaminie, że oprócz sklepu jeszcze dwóch świadków ma poświadczyć że kupiłeś odpowiedni produkt, ekspedientka ma narysować kwiatuszka pod pieczątką i nie wiem co jeszcze.
Ja tak kiedyś straciłam stówkę, bo agencja po miesiącu od odesłania paragonu nagle sobie wymyśliła, że produkty są niejasno opisane (moim zdaniem były jednoznacznie opisane, bo galaretka "Przezroczysta" to nazwa jednej z galaretek Winiar, których to był konkurs) i przesłali mi na maila skan paragonu, żebym z nim poszła po pieczątkę. Zdjęcia produktów nie uznali (choć już ewidentnie było widać, że to ta właśnie galaretka), ani wytłumaczenia, że sklep jest w likwidacji (to był konk w Intermarche, który się właśnie w Krakowie zamykał i w którym w ogóle były zawsze probemy np. z realizacją bonów) i nie specjalnie widzę możliwość, żeby ktoś mi podbił pieczątkę, szczególnie na skanie. Oczywiście mogłam spróbować to załatwić, ale stwierdziłam, że jak mam się użerać z jakąś Strażniczką Pieczęci, to już se odpuszczę tego bona, którego potem i tak nie będę miała gdzie wydać...
0 0

vanillasky-2017

#6840815 Napisano: 27.01.2022 14:07:21
Czy TWIN odpowiedział komukolwiek na reklamacje ? Odnośnie Heinekenów ...
0 0

myja

#6840816 Napisano: 27.01.2022 14:11:17
glena napisał(a):

myja napisał(a):

greka napisał(a):

House of Asia ..."makaron ryżowy" - opis produktu na paragonie poprawny wg kierowniczki lidla i stówka poszła się paśćna biedronkowych też brak producenta, w kaufie "HA" emotka
jak załatwiacie pieczątke na paragonie? tez macie problem?

W Lidlu kiedyś 30 minut rozmawiałam z kierowniczką, która nie wiem co sobie myślała, ale traktowała tę pieczątkę jak jakiś skarb i świętość emotka  i z pretensjami pytała DLACZEGO JA ŻĄDAM JEJ PIECZĄTKI?! Koniec końców kazała mi pokazać jakieś pismo od organizatora konkursu które by potwierdzało, że to właśnie ona ma przybić mi pieczątkę na właśnie tym paragonie. Machnęłam ręką i poszłam, bo ja do niej mówię a ona jak mantrę powtarzała tylko ALE GDZIE TO JEST NAPISANE ŻE MUSZĘ DAĆ PANI PIECZĄTKĘ?! Porażka emotka

Nawet jeśli by się miało jakieś pismo od organizatora, to nie jest to tak naprawdę żadna podstawa do takiego wymagania. Nie wiem jak to w sumie wygląda od strony prawnej (jak ktoś wie, to napiszcie, proszę), ale taki wymóg w regulaminie jest totalnie nie ok. Można to przecież rozwiązać tak, że jeśli opis na paragonie nie jest jednoznaczny, to trzeba zrobić zdjęcie z produktem i tyle. Albo niech sami weryfikują, jak np. Smolar. Równie dobrze mogli by sobie zapisać w regulaminie, że oprócz sklepu jeszcze dwóch świadków ma poświadczyć że kupiłeś odpowiedni produkt, ekspedientka ma narysować kwiatuszka pod pieczątką i nie wiem co jeszcze.
Ja tak kiedyś straciłam stówkę, bo agencja po miesiącu od odesłania paragonu nagle sobie wymyśliła, że produkty są niejasno opisane (moim zdaniem były jednoznacznie opisane, bo galaretka "Przezroczysta" to nazwa jednej z galaretek Winiar, których to był konkurs) i przesłali mi na maila skan paragonu, żebym z nim poszła po pieczątkę. Zdjęcia produktów nie uznali (choć już ewidentnie było widać, że to ta właśnie galaretka), ani wytłumaczenia, że sklep jest w likwidacji (to był konk w Intermarche, który się właśnie w Krakowie zamykał i w którym w ogóle były zawsze probemy np. z realizacją bonów) i nie specjalnie widzę możliwość, żeby ktoś mi podbił pieczątkę, szczególnie na skanie. Oczywiście mogłam spróbować to załatwić, ale stwierdziłam, że jak mam się użerać z jakąś Strażniczką Pieczęci, to już se odpuszczę tego bona, którego potem i tak nie będę miała gdzie wydać...

Jasne, że nikt nie ma obowiązku dawać takiej pieczątki, ja się w pełni z tym zgadzam. Nie rozumiem tylko takiego wyolbrzymiania tych pieczątek, jakby co najmniej mieli tym jakiś cyrograf podpisać emotka  Od tej pory też już olewam pieczątki, nawet jak opis jest niejasny. Jak organizatorowi nie przypasuje to będę prosić, żeby sam sobie to potwierdził... Co to za problem zadzwonić do sklepu i zapytać, czy właśnie w ten sposób jest opisany u nich dany produkt? Na pewno jest to mniejsze zamieszanie niż latanie po te pieczątki.

visserarthur

#6840818 Napisano: 27.01.2022 14:22:29
Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.
2 joan, monnikk 0

joan

#6840821 Napisano: 27.01.2022 14:27:45
visserarthur napisał(a):

Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.


Myślę, że można także wspomnieć o tym, iż przedmiot sprzedaży powinien zostać na dokumencie sprzedaży opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. To wynika z przepisów prawa, można odszukać odpowiednie zapisy przed wizytą w sklepie. Zatem "słodycze" czy "chrupki solone" to opisy niespełniające wymogów prawa emotka Mnie się przydarzył na paragonie opis "szczotka" - i nie wiadomo, czy do zębów, czy do d*. A szczotka miała być do sprzątania, marki York emotka

Monika11

#6840825 Napisano: 27.01.2022 14:48:52
vanillasky-2017 napisał(a):

Czy TWIN odpowiedział komukolwiek na reklamacje ? Odnośnie Heinekenów ...

Piwo miało dojść do stycznia , wg regulaminu reklamacje można składać było do końca grudnia . Bałagan mają i tyle . Piszcie do sponsora 
0 0

vanillasky-2017

#6840837 Napisano: 27.01.2022 15:19:36
Monika11 napisał(a):

vanillasky-2017 napisał(a):

Czy TWIN odpowiedział komukolwiek na reklamacje ? Odnośnie Heinekenów ...

Piwo miało dojść do stycznia , wg regulaminu reklamacje można składać było do końca grudnia . Bałagan mają i tyle . Piszcie do sponsora 

Reklamacje napisałam w regulaminowym terminie. TWIN powinien odpowiedzieć w ciągu 14 dni. Nie odpowiedział. Po prostu cisza. Z Grupą Żywiec można kontaktować się albo mailowo albo poprzez infolinię. Kontaktowałam się tel. i mailowo. Infolinię Grupy Żywiec obsługuje osoba działająca na zlecenie tej Grupy i jej jedynym obowiązkiem było informowanie odnośnie zasad konkursu. Pani jest bardzo miła i na wszystkie moje pytania odpowiadała bardzo miło "nie wiem".  Pani nie wie, czy jest ktokolwiek z Grupy Żywiec, kto nadzorował ten konkurs i w ogóle ktokolwiek kto udzieli informacji odnośnie reklamacji, całkowitego braku kontaktu z kimkolwiek z TWIN, niedostarczonych paczek, błędnie wysłanych itd.itp... Dla mnie TWIN to partacze. Tyle w temacie ostatniej edycji Heńków. Szkoda, że zmarnowałam tyle czasu na ten konkurs i wyjaśnianie. Moja paczka została wysłana pod zły adres i wróciła do organizatora (to z info od firmy, która wysyłała paczkę). Zapewne "pozostaną do dyspozycji organizatora"...
0 0

malmika

#6840870 Napisano: 27.01.2022 17:21:42
Czy z konkursu Lovela przychodzi jakiekolwiek potwierdzenie na maila, że się wzięło udział, czy tylko info na stronie? emotka  
0 0

mampytanie

#6840883 Napisano: 27.01.2022 17:56:45
joan napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.

Myślę, że można także wspomnieć o tym, iż przedmiot sprzedaży powinien zostać na dokumencie sprzedaży opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. To wynika z przepisów prawa, można odszukać odpowiednie zapisy przed wizytą w sklepie. Zatem "słodycze" czy "chrupki solone" to opisy niespełniające wymogów prawa emotka Mnie się przydarzył na paragonie opis "szczotka" - i nie wiadomo, czy do zębów, czy do d*. A szczotka miała być do sprzątania, marki York emotka

Tak jak ja kiedyś kupiłam Lays krakersy na konkurs (podwójne świętowanie), a na paragonie było „krakersy sunbites” emotka
Co do dawania pieczątki - szczerze nie rozumiem ich (nie)rozumowania, że „nie wolno”… 
0 0

masza

#6840900 Napisano: 27.01.2022 19:32:21
joan napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Nie mają obowiązku dać pieczątki...? Aż tak to mi nikt nie powiedział, ale jak mają jakieś "ale", to im mówię, że mają potwierdzić prawdę, a nie nieprawdę i zawsze jakoś daje radę. Nigdy nie tłumaczę, że na konkurs- można pofantazjować, wystarczy ruszyć głową. "Najlepsza" jest jedna z kierowniczek kasjerek w C4- ona potrafi zwołać "konsylium" i debatować, chyba po to, by na monitoringu się nagrało, że sama decyzji nie podejmowała. Z rok temu w akcji bonami za zabawki też stwierdziła, że mam rację, tylko oni tak maja mówić Klientom, bo dyrektor tak kazał (tylko, że dyrektor w ograniczony sposób interpretował regulamin), na moje pytanie, czy inni Klienci się nie "rzucają" odparła, że tak im mówią i "sobie idą", ale pan jest inteligentny emotka - rozbawiło mnie to.

Myślę, że można także wspomnieć o tym, iż przedmiot sprzedaży powinien zostać na dokumencie sprzedaży opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. To wynika z przepisów prawa, można odszukać odpowiednie zapisy przed wizytą w sklepie. Zatem "słodycze" czy "chrupki solone" to opisy niespełniające wymogów prawa emotka Mnie się przydarzył na paragonie opis "szczotka" - i nie wiadomo, czy do zębów, czy do d*. A szczotka miała być do sprzątania, marki York emotka

Joan - myślisz , że pani menadżer Lidla czy Biedronki pojmie o co chodzi emotka
0 0