Reklama na e-Konkursy.info

Czy informują/ informowali?

maryjane

#7157756 Napisano: 07.02.2024 11:16:49
nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Nie no to są jakieś jaja…

majonez1992

#7157760 Napisano: 07.02.2024 11:22:17
kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

delfinka101

#7157762 Napisano: 07.02.2024 11:22:57
Wiadomość o nadaniu paczki od POLITAN, czyli Gosia nie informuje tylko wysyła te zestawy.
0 0

nanajka81

#7157764 Napisano: 07.02.2024 11:23:23
anaesth napisał(a):

Monika11 napisał(a):

A takie zwroty były za zakup Pampersów, heden schouders, gillette  i dużo innych marek było. Dostał ktoś kasę na konto ? To nie było z tej samej strony ?

Tak, ja dostałam kilka zwrotów za pampersy. Za to jak była akcja ze zwrotem za zakupy w Rossmannie (zamiast kasy na konto przysyłali e-kartę podarunkową do Rosska), to jednego nie dostałam. Niestety nie zapisałam sobie numeru „zlecenia”, więc nie mogłam też złożyć reklamacji emotka  Ale poza tym jednym, reszta normalnie przyszła i to dosyć szybko.

ja tak samo: za jednego nie dostałam ale poza tym zawsze zwroty były i to szybciutko. U nich w konkursach wygrałam tylko dwa razy: jak z Żabką coś organizowali (wygrałam bon na 25 zł) i jak był konkurs z miotełkami Swiffer - żadnego powiadomienia o wygranej nie dostałam tylko po kilku miesiącach od zakończenia konkursu przyszły miotełki...
0 0

mandarynka16

#7157768 Napisano: 07.02.2024 11:23:36
kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.

Jak już chcecie pisać do P&G to ja proponuje Wam znaleźć kogoś na Linkedin. Nie dziewczynę z obsługi klienta, tylko jakiś media director albo brand manager

awangarda

#7157772 Napisano: 07.02.2024 11:25:24
majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

majonez1992

#7157773 Napisano: 07.02.2024 11:25:36
nanajka81 napisał(a):

anaesth napisał(a):

Monika11 napisał(a):

A takie zwroty były za zakup Pampersów, heden schouders, gillette  i dużo innych marek było. Dostał ktoś kasę na konto ? To nie było z tej samej strony ?

Tak, ja dostałam kilka zwrotów za pampersy. Za to jak była akcja ze zwrotem za zakupy w Rossmannie (zamiast kasy na konto przysyłali e-kartę podarunkową do Rosska), to jednego nie dostałam. Niestety nie zapisałam sobie numeru „zlecenia”, więc nie mogłam też złożyć reklamacji emotka  Ale poza tym jednym, reszta normalnie przyszła i to dosyć szybko.

ja tak samo: za jednego nie dostałam ale poza tym zawsze zwroty były i to szybciutko. U nich w konkursach wygrałam tylko dwa razy: jak z Żabką coś organizowali (wygrałam bon na 25 zł) i jak był konkurs z miotełkami Swiffer - żadnego powiadomienia o wygranej nie dostałam tylko po kilku miesiącach od zakończenia konkursu przyszły miotełki...

może jakieś boniki i miotełki chętniej wysyłają, a łapę kładą na pralkach i bonach emotka
0 0

majonez1992

#7157775 Napisano: 07.02.2024 11:26:40
awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka
0 0

as32572

#7157777 Napisano: 07.02.2024 11:28:08
mandarynka16 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.

Jak już chcecie pisać do P&G to ja proponuje Wam znaleźć kogoś na Linkedin. Nie dziewczynę z obsługi klienta, tylko jakiś media director albo brand manager

a może też napisać do Kauflanda? rozumiem,że to nie ogranizator, jednak obowiązek zakupu był w tym sklepie, więc jeśli faktycznie nagrody się gdzieś rozpłynęły, to działa także na niekorzyść tej marki

majonez1992

#7157779 Napisano: 07.02.2024 11:29:25
Szkoda, że ten cały śmieszny Pelargos organizuje konkurs obecnie w Biedrze, bo podobały mi się nagrody, i już nawet coś puściłam, a pewnie znów paragon będę mogła sobie co najwyżej do kosza wyrzucić emotka

olunka

#7157783 Napisano: 07.02.2024 11:48:15
majonez1992 napisał(a):

awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka

jakby co to tez dzisiaj napisałam maila

majonez1992

#7157785 Napisano: 07.02.2024 11:50:46
olunka napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka

jakby co to tez dzisiaj napisałam maila


Szkoda, że tak trzeba z gęby nagrody wydzierać. Jakby to tak wszędzie wyglądało, to nikt by nie grał.
0 0

awangarda

#7157808 Napisano: 07.02.2024 12:19:27
majonez1992 napisał(a):

olunka napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka

jakby co to tez dzisiaj napisałam maila


Szkoda, że tak trzeba z gęby nagrody wydzierać. Jakby to tak wszędzie wyglądało, to nikt by nie grał.

To może piszemy reklamację czy bezsens?
0 0

majonez1992

#7157812 Napisano: 07.02.2024 12:23:35
awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

olunka napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka

jakby co to tez dzisiaj napisałam maila


Szkoda, że tak trzeba z gęby nagrody wydzierać. Jakby to tak wszędzie wyglądało, to nikt by nie grał.

To może piszemy reklamację czy bezsens?

Ogólnie reklamację można było napisać wg ich regulaminu do 31/01 emotka

Jeśli będą się dalej upierać do piątku, że wszystko zostało wydane, to tak, ja piszę reklamację i jeszcze podważę ich smieszny zapis ze reklamacje są do 31/01 mimo że wyniki rzekome były w ten poniedziałek.
0 0

nanajka81

#7157813 Napisano: 07.02.2024 12:24:06
majonez1992 napisał(a):

olunka napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka

jakby co to tez dzisiaj napisałam maila


Szkoda, że tak trzeba z gęby nagrody wydzierać. Jakby to tak wszędzie wyglądało, to nikt by nie grał.

najlepszy cytat z ich regulaminu: "Wykonawca Konkursu przekazuje Nagrodę pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie 30 dni po zakończeniu Konkursu i po skutecznym poinformowaniu zwycięzcy. Jeżeli zwycięzca nie odbiera Nagrody z
dowolnej przyczyny nieleżącej wyłącznie po stronie Wykonawcy Konkursu, wówczas traci uprawnienie do otrzymania Nagrody, a Nagroda zostaje przyznana kolejnemu zwycięzcy z listy rezerwowej..."

majonez1992

#7157814 Napisano: 07.02.2024 12:25:33
nanajka81 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

olunka napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka

jakby co to tez dzisiaj napisałam maila


Szkoda, że tak trzeba z gęby nagrody wydzierać. Jakby to tak wszędzie wyglądało, to nikt by nie grał.

najlepszy cytat z ich regulaminu: "Wykonawca Konkursu przekazuje Nagrodę pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie 30 dni po zakończeniu Konkursu i po skutecznym poinformowaniu zwycięzcy. Jeżeli zwycięzca nie odbiera Nagrody z
dowolnej przyczyny nieleżącej wyłącznie po stronie Wykonawcy Konkursu, wówczas traci uprawnienie do otrzymania Nagrody, a Nagroda zostaje przyznana kolejnemu zwycięzcy z listy rezerwowej..."

To jakaś agencja debili. Nie dziwią mnie już opinie pracowników na necie.
0 0

nique

#7157816 Napisano: 07.02.2024 12:27:23
awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

olunka napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

awangarda napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

kumulacja napisał(a):

nique napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

nikos napisał(a):

Dziewczyny, dajcie namiary na jakie maile piszemy. Zapewne jest więcej zainteresowanych osób, które skorzystają z możliwości zapytania.

majonez1992 Były wysyłane, jak dla mnie to czas przeszły niedokonany. Ktoś niby wysyłał, ale bez weryfikacji, że maile zostały WYSŁANE, wyszły z serwera, nie wróciły. Na dobrą sprawę, jeśli nikt nie otrzymał maila z gratulacjami, nikt nie potwierdzi danych, to cała pula zostanie u nich... O nie! Z całą łaskawością "wyślą" w ten sam sposób do rezerwy. Jaka oszczędność emotka

Też z chęcią napisze do nich i podeślę linka do dyskusji na forum niech wiedzą,że mamy baczne oko na ich poczynania

pelargos@pelargos.com.pl

i w zakładce kontakt do p&g bezpośrednio przez formularz, bo nie znalazłam ich maila.

Pani z Obsługi Konsumenta P&G upiera się, że Pelargos powiadomił Laureatów. Infolinia P&G: 801 258 825 a wiadomość ze strony: https://pg-lex.my...rydayme#brandListDiv

Do mnie też napisała, że Pelargos od poniedziałku powiadamiał laureatów.



Żart, czyli od nas z forum nie wygrał NIKT? Nie dość że gow..ne kapsułki to jeszcze cholernie drogie

Moim zdaniem nas oszukali.. chyba, ze faktycznie jest jakiś laureat na forum to powinien się ujawnić

Jak było 10 nintendo z Albedo to chyba 4 osoby się pochwaliły, a tutaj 110 i nic? Dodatkowo paragon za 40 zł XD Nie wierzę w to, że cokolwiek wysłali. Chyba, że do podstawionych koleżanek i członków rodziny emotka

jakby co to tez dzisiaj napisałam maila


Szkoda, że tak trzeba z gęby nagrody wydzierać. Jakby to tak wszędzie wyglądało, to nikt by nie grał.

To może piszemy reklamację czy bezsens?

A co, opiszę po angielsku sprawę na https://www.ariel...uk/en-gb/contact-us. Nawet jak nic nie da, to ja się lepiej poczuję emotka

atlantydek

#7157819 Napisano: 07.02.2024 12:32:51
Jeśli będziecie rozmawiać z kimś z Ariela, to od razu mówcie, że jesteście z konkursowej mafii kontrolującej 99% rynku konkursowych wyników  emotka

majonez1992

#7157821 Napisano: 07.02.2024 12:38:30
atlantydek napisał(a):

Jeśli będziecie rozmawiać z kimś z Ariela, to od razu mówcie, że jesteście z konkursowej mafii kontrolującej 99% rynku konkursowych wyników  emotka

emotka emotka

Pewnie się zastanawiają, skąd wiemy, że nie poszło, skoro powiedzieli że maile "były wysyłane" xD
Statystyka jest bezlitosna, a statystycznie, jak ktoś słusznie wcześniej zauważył nawet przy loterii powinno coś nam wpaść emotka

majonez1992

#7157827 Napisano: 07.02.2024 12:48:19
nanajka81 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

atlantydek napisał(a):

Jeśli będziecie rozmawiać z kimś z Ariela, to od razu mówcie, że jesteście z konkursowej mafii kontrolującej 99% rynku konkursowych wyników  emotka

emotka emotka

Pewnie się zastanawiają, skąd wiemy, że nie poszło, skoro powiedzieli że maile "były wysyłane" xD
Statystyka jest bezlitosna, a statystycznie, jak ktoś słusznie wcześniej zauważył nawet przy loterii powinno coś nam wpaść emotka

Tak naprawdę to chyba głównie konkursowicze wzięli udział w tym konkursie i w ogóle o nim wiedzieli. Co prawda na stronie Kaufa było info ale wiadomo, że wiadomości o konkursie raczej rozchodzą się w inny sposób. Poza tym dużo trzeba było zrobić aby w ogóle w tym konkursie wziąć udział (kupić drogie kapsułki, zarejestrować się na every, wkleić paragon, odpowiedzieć na pytania...)

Tak, a dla nich to już po temacie, bo poinformowali XD ciekawe kogo xD misia gogo chyba.
Jak to czytacie to proszę  grzecznie maile wysłać i być  uczciwym, macie czas do dziś do 16:00.
emotka