Reklama na e-Konkursy.info

Czy informują/ informowali?

zezowaty_kot

#7157531 Napisano: 06.02.2024 13:22:40
Nie grałam w tym Arielu, ale jak czytam to mam taką refleksję, że powinna tu na forum istnieć czarna lista agencji. Jakiś system oceniania (terminowość, Zgodność narody z regulaminem, kontakt z agencją, przejrzystość itp). Żeby wszyscy widzieli u kogo nie warto grać. Inwestujemy pieniądze, czas i perfidnie zostajemy oszukani. Kiedy ludzie zaczną omijać takie agencje szerokim łukiem, to jeszcze szerszy łuk wykonają w końcu sponsorzy.

8igora9

#7157534 Napisano: 06.02.2024 13:30:56
zezowaty_kot napisał(a):

Nie grałam w tym Arielu, ale jak czytam to mam taką refleksję, że powinna tu na forum istnieć czarna lista agencji. Jakiś system oceniania (terminowość, Zgodność narody z regulaminem, kontakt z agencją, przejrzystość itp). Żeby wszyscy widzieli u kogo nie warto grać. Inwestujemy pieniądze, czas i perfidnie zostajemy oszukani. Kiedy ludzie zaczną omijać takie agencje szerokim łukiem, to jeszcze szerszy łuk wykonają w końcu sponsorzy.

Bez szans. 2 osoby ominą ich szerokim łukiem, a w odpowiedzi na to kolejne 4 tym bardziej wezmą udział z myślą, że będzie mniejsza konkurencja. 🤪 
Może regularne pisanie skarg do sponsorów by coś pomogło, ale też niekoniecznie. Mi normalnie szkoda czasu i nerwów na takie rzeczy, ale raz się wyjątkowo wkurzyłam i zaczęłam napastować Lidla mailami o konkursach widmo na FB i insta Parkside (na stronie Parkside, jak się chce skontaktować z obsługą klienta, to przekierowuje na stronę Lidla). Skończyło się na tym, że w pewnym momencie po prostu przestali odpisywać. 🤣
0 0

gosiak351

#7157535 Napisano: 06.02.2024 13:33:17
to bardzo dziwne, że nikt nie wygrał w Arielu na tle nagród, 
czy były podobne sytuacje w innych konkursach?
0 0

gosiak351

#7157540 Napisano: 06.02.2024 13:38:02
tam trzeba napsaićdo Ariela, ale jakiegoś ponad krajowego, moze nawet to zgłosić do UOKIK
0 1 cherry21

zezowaty_kot

#7157541 Napisano: 06.02.2024 13:40:07
8igora9 napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

Nie grałam w tym Arielu, ale jak czytam to mam taką refleksję, że powinna tu na forum istnieć czarna lista agencji. Jakiś system oceniania (terminowość, Zgodność narody z regulaminem, kontakt z agencją, przejrzystość itp). Żeby wszyscy widzieli u kogo nie warto grać. Inwestujemy pieniądze, czas i perfidnie zostajemy oszukani. Kiedy ludzie zaczną omijać takie agencje szerokim łukiem, to jeszcze szerszy łuk wykonają w końcu sponsorzy.

Bez szans. 2 osoby ominą ich szerokim łukiem, a w odpowiedzi na to kolejne 4 tym bardziej wezmą udział z myślą, że będzie mniejsza konkurencja. 🤪 
Może regularne pisanie skarg do sponsorów by coś pomogło, ale też niekoniecznie. Mi normalnie szkoda czasu i nerwów na takie rzeczy, ale raz się wyjątkowo wkurzyłam i zaczęłam napastować Lidla mailami o konkursach widmo na FB i insta Parkside (na stronie Parkside, jak się chce skontaktować z obsługą klienta, to przekierowuje na stronę Lidla). Skończyło się na tym, że w pewnym momencie po prostu przestali odpisywać. 🤣

A widzisz, może jakbyś wiedziała wcześniej, że agencja jest nierzetelna, to uniknęłabyś stresu związanego z kolejnym przewałem. Ryzyko uczestnika, ale przynajmniej byśmy to ryzyko wcześniej znali.

nanajka81

#7157542 Napisano: 06.02.2024 13:40:42
gosiak351 napisał(a):

to bardzo dziwne, że nikt nie wygrał w Arielu na tle nagród, 
czy były podobne sytuacje w innych konkursach?

wg mnie Kinder i jego konkurs wspólne czytanie - po pisaniu do nich kto wygrał najpierw napisali że zwycięzcy poinformowani, potem że dopiero będą informować a potem na forum ujawnił się aż 1 zwycięzca a kart do wygrania było chyba 30?(albo 10 bo nie pamiętam) W każdym razie odniosłam wrażenie że coś tam jest głęboko nie tak.

majonez1992

#7157543 Napisano: 06.02.2024 13:40:52
8igora9 napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

Nie grałam w tym Arielu, ale jak czytam to mam taką refleksję, że powinna tu na forum istnieć czarna lista agencji. Jakiś system oceniania (terminowość, Zgodność narody z regulaminem, kontakt z agencją, przejrzystość itp). Żeby wszyscy widzieli u kogo nie warto grać. Inwestujemy pieniądze, czas i perfidnie zostajemy oszukani. Kiedy ludzie zaczną omijać takie agencje szerokim łukiem, to jeszcze szerszy łuk wykonają w końcu sponsorzy.

Bez szans. 2 osoby ominą ich szerokim łukiem, a w odpowiedzi na to kolejne 4 tym bardziej wezmą udział z myślą, że będzie mniejsza konkurencja. 🤪 
Może regularne pisanie skarg do sponsorów by coś pomogło, ale też niekoniecznie. Mi normalnie szkoda czasu i nerwów na takie rzeczy, ale raz się wyjątkowo wkurzyłam i zaczęłam napastować Lidla mailami o konkursach widmo na FB i insta Parkside (na stronie Parkside, jak się chce skontaktować z obsługą klienta, to przekierowuje na stronę Lidla). Skończyło się na tym, że w pewnym momencie po prostu przestali odpisywać. 🤣

A czemu? Ja wcale nie uważam tego za głupie. Ja np. nie gram w żadnych T-mobilach gdzie trzeba mieć telefon przy du    pie przez pół roku i nie zachęcają mnie ani nagrody, ani też hipotetycznie mniejsza konkurencja. Warto zwrócić uwagę, że w okresie, gdy konkursów jest dużo, to tez się wybiera niektóre, raczej nikt nie gra w każdym. Ja jak widzę ASPE też nie gram, bo i po co jak u nich się  potrafi ulotnić 500 biletów;) I sądzę, że jeśli ktoś będzie miał wydać 40-50 zł na produkty konkursowe pod kiepską agencją to naprawdę porządnie się zastanowi. Co z tego że konkurencja mniejsza, jak nagrody albo nikt nie uświadczy, albo na jakichś chorych zasadach (np za pół roku w ostatni piątek miesiąca za doręczeniem odbioru i potwierdzeniem protokołu nagrody kroplą krwi z palca naciętego nożykiem introligatorskim)

edziula

#7157545 Napisano: 06.02.2024 13:43:04
napisałam również w sprawie konkursu ariela na stronę everydayme. na ich stronie pojawił się ten konkurs, więc powinni za to również odpowiadać...
2 MGD69, ReneK 0

grandprix

#7157546 Napisano: 06.02.2024 13:44:14
Agencja Marketingowa powinna sobie zdawać sprawę, jaki sobie robi marketing takim zachowaniem. Przecież to nie ginie, i każdy, kto będzie chciał się dowiedzieć czegoś na jej temat przeszuka sieć i nasze wpisy dadzą mu do myślenia. A zatem Pelargos, wstydź się, bo masz czego! Totalna olewka i w cenzuramanie - takie podejście do klienta.
0 0

gosiak351

#7157550 Napisano: 06.02.2024 13:50:21
edziula napisał(a):

napisałam również w sprawie konkursu ariela na stronę everydayme. na ich stronie pojawił się ten konkurs, więc powinni za to również odpowiadać...z ty

z tym trzeba ostro do uokik, jestesmy konsumentami
1 MGD69 0

cherry21

#7157552 Napisano: 06.02.2024 13:53:23
Czy ktoś próbował napisać bezpośrednio do Pelargos? Strona internetowa wygląda dość porządnie, podane nawet numery do kontaktu i mail emotka  Mi się wydaję że maile z nagrodami jednak pójdą, ale z opóźnieniem jak to bywa w dużej ilości Agencji.
0 0

nanajka81

#7157556 Napisano: 06.02.2024 14:01:24
cherry21 napisał(a):

Czy ktoś próbował napisać bezpośrednio do Pelargos? Strona internetowa wygląda dość porządnie, podane nawet numery do kontaktu i mail emotka  Mi się wydaję że maile z nagrodami jednak pójdą, ale z opóźnieniem jak to bywa w dużej ilości Agencji.


Może pójdą, może nie, tylko jeden pan Bóg to wie🤣

majonez1992

#7157559 Napisano: 06.02.2024 14:03:49
cherry21 napisał(a):

Czy ktoś próbował napisać bezpośrednio do Pelargos? Strona internetowa wygląda dość porządnie, podane nawet numery do kontaktu i mail emotka  Mi się wydaję że maile z nagrodami jednak pójdą, ale z opóźnieniem jak to bywa w dużej ilości Agencji.

A jak sądzisz?
Tak, wiele osób pisało i dzwoniło wszędzie, gdzie się da.
Nie, nie jest to normalne, że informują że informacje o nagrodach "były wysyłane" od wczoraj. Co to w ogóle znaczy?
Konkurs to jest akcja marketingowa, na którą my też się składamy, i niektórzy spośród uczestników coś dostaną, a reszta figę z makiem.
Mają tydzień opóźnienia, regulamin w którym ZAKOŃCZYLI możliwość przyjmowania reklamacji z dniem 31/01/24. 

Jak za coś płacisz, nie wiem VOD, i działa Ci to z opóźnieniem to jest zadowolona czy nie? Ja zapłaciłam za udział w konkursie produktem i żądam informacji względnie na czas. Wyobraź sobie, że również takie opóźnienie może wpływać na to, że taki "Mugol" paragon wyrzuci - bo wg ich regulaminu konkurs się zakończył i wszyscy zostali poinformowani do 31/01. Czy ktoś by chciał być w takiej sytuacji? Nie sądzę.

Tak samo jak oni od nas żądają opisów na paragonie, na które nie masz wpływu i innych rzeczy.

8igora9

#7157563 Napisano: 06.02.2024 14:12:08
majonez1992 napisał(a):

8igora9 napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

Nie grałam w tym Arielu, ale jak czytam to mam taką refleksję, że powinna tu na forum istnieć czarna lista agencji. Jakiś system oceniania (terminowość, Zgodność narody z regulaminem, kontakt z agencją, przejrzystość itp). Żeby wszyscy widzieli u kogo nie warto grać. Inwestujemy pieniądze, czas i perfidnie zostajemy oszukani. Kiedy ludzie zaczną omijać takie agencje szerokim łukiem, to jeszcze szerszy łuk wykonają w końcu sponsorzy.

Bez szans. 2 osoby ominą ich szerokim łukiem, a w odpowiedzi na to kolejne 4 tym bardziej wezmą udział z myślą, że będzie mniejsza konkurencja. 🤪 
Może regularne pisanie skarg do sponsorów by coś pomogło, ale też niekoniecznie. Mi normalnie szkoda czasu i nerwów na takie rzeczy, ale raz się wyjątkowo wkurzyłam i zaczęłam napastować Lidla mailami o konkursach widmo na FB i insta Parkside (na stronie Parkside, jak się chce skontaktować z obsługą klienta, to przekierowuje na stronę Lidla). Skończyło się na tym, że w pewnym momencie po prostu przestali odpisywać. 🤣

A czemu? Ja wcale nie uważam tego za głupie. Ja np. nie gram w żadnych T-mobilach gdzie trzeba mieć telefon przy du    pie przez pół roku i nie zachęcają mnie ani nagrody, ani też hipotetycznie mniejsza konkurencja. Warto zwrócić uwagę, że w okresie, gdy konkursów jest dużo, to tez się wybiera niektóre, raczej nikt nie gra w każdym. Ja jak widzę ASPE też nie gram, bo i po co jak u nich się  potrafi ulotnić 500 biletów;) I sądzę, że jeśli ktoś będzie miał wydać 40-50 zł na produkty konkursowe pod kiepską agencją to naprawdę porządnie się zastanowi. Co z tego że konkurencja mniejsza, jak nagrody albo nikt nie uświadczy, albo na jakichś chorych zasadach (np za pół roku w ostatni piątek miesiąca za doręczeniem odbioru i potwierdzeniem protokołu nagrody kroplą krwi z palca naciętego nożykiem introligatorskim)

Ja to wszystko rozumiem i się zgadzam. Chodziło mi o to, że nie wierzę, że konkursowicze zaczną masowo omijać niektóre agencje i sponsorzy zaczną się wycofywać.
0 0

majonez1992

#7157566 Napisano: 06.02.2024 14:13:27
8igora9 napisał(a):

majonez1992 napisał(a):

8igora9 napisał(a):

zezowaty_kot napisał(a):

Nie grałam w tym Arielu, ale jak czytam to mam taką refleksję, że powinna tu na forum istnieć czarna lista agencji. Jakiś system oceniania (terminowość, Zgodność narody z regulaminem, kontakt z agencją, przejrzystość itp). Żeby wszyscy widzieli u kogo nie warto grać. Inwestujemy pieniądze, czas i perfidnie zostajemy oszukani. Kiedy ludzie zaczną omijać takie agencje szerokim łukiem, to jeszcze szerszy łuk wykonają w końcu sponsorzy.

Bez szans. 2 osoby ominą ich szerokim łukiem, a w odpowiedzi na to kolejne 4 tym bardziej wezmą udział z myślą, że będzie mniejsza konkurencja. 🤪 
Może regularne pisanie skarg do sponsorów by coś pomogło, ale też niekoniecznie. Mi normalnie szkoda czasu i nerwów na takie rzeczy, ale raz się wyjątkowo wkurzyłam i zaczęłam napastować Lidla mailami o konkursach widmo na FB i insta Parkside (na stronie Parkside, jak się chce skontaktować z obsługą klienta, to przekierowuje na stronę Lidla). Skończyło się na tym, że w pewnym momencie po prostu przestali odpisywać. 🤣

A czemu? Ja wcale nie uważam tego za głupie. Ja np. nie gram w żadnych T-mobilach gdzie trzeba mieć telefon przy du    pie przez pół roku i nie zachęcają mnie ani nagrody, ani też hipotetycznie mniejsza konkurencja. Warto zwrócić uwagę, że w okresie, gdy konkursów jest dużo, to tez się wybiera niektóre, raczej nikt nie gra w każdym. Ja jak widzę ASPE też nie gram, bo i po co jak u nich się  potrafi ulotnić 500 biletów;) I sądzę, że jeśli ktoś będzie miał wydać 40-50 zł na produkty konkursowe pod kiepską agencją to naprawdę porządnie się zastanowi. Co z tego że konkurencja mniejsza, jak nagrody albo nikt nie uświadczy, albo na jakichś chorych zasadach (np za pół roku w ostatni piątek miesiąca za doręczeniem odbioru i potwierdzeniem protokołu nagrody kroplą krwi z palca naciętego nożykiem introligatorskim)

Ja to wszystko rozumiem i się zgadzam. Chodziło mi o to, że nie wierzę, że konkursowicze zaczną masowo omijać niektóre agencje i sponsorzy zaczną się wycofywać.

Pewnie wszyscy nie, ale my tworzymy tu też treści dla siebie samych emotka
1 kumulacja 0

assal

#7157610 Napisano: 06.02.2024 15:37:44
Jeśli chodzi o konkursy na everydayme, oni często w ogóle nie informują. Nagle przychodzi nagroda do domu.
Tam lepiej mieć dobrze uzupełnione dane w formularzu emotka

jago_da

#7157619 Napisano: 06.02.2024 16:18:38
Pisałam do Polagros i do dzisiaj brak odpowiedzi. Napisałam  też właśnie do P&G i zobaczymy
2 MGD69, ReneK 0

olunka

#7157628 Napisano: 06.02.2024 16:40:22
czy z wawel w ITM informowali tez o bonach?
0 0

mampytanie

#7157629 Napisano: 06.02.2024 16:41:34
olunka napisał(a):

czy z wawel w ITM informowali tez o bonach?

Wczoraj ktoś na forum chyba się chwalił bonem.
0 0

olunka

#7157630 Napisano: 06.02.2024 16:42:41
mampytanie napisał(a):

olunka napisał(a):

czy z wawel w ITM informowali tez o bonach?

Wczoraj ktoś na forum chyba się chwalił bonem.

dzięki, czyli po ptokach
0 0