Reklama na e-Konkursy.info

Ambasadorinnowacji - Philips

Gość: tusienka

#6339548 Napisano: 29.03.2017 11:20:42
kaylie napisał(a):

Hej. Otrzymałam produkt do testowania i oczywiście umowę. Zastanawia mnie czy tak ma być czy to jakieś niedopatrzenie --> Na żadnym z egzemplarzy nie było podpisu ręcznego osoby odpowiedzialnej od Philipsa. Tak jest zawsze, czy ja zaczynam od problemu? 

ja nie miałam na żadnej
0 0

Gość: lubiemakaron

#6339553 Napisano: 29.03.2017 11:26:59
do mnie tez dzis doszlo Visa Care i tez nie mialam podpisu
0 0

paula9891

#6339556 Napisano: 29.03.2017 11:30:48
kaylie napisał(a):

Hej. Otrzymałam produkt do testowania i oczywiście umowę. Zastanawia mnie czy tak ma być czy to jakieś niedopatrzenie --> Na żadnym z egzemplarzy nie było podpisu ręcznego osoby odpowiedzialnej od Philipsa. Tak jest zawsze, czy ja zaczynam od problemu? 

Do mnie przyszedł ekspres mokry, brudny, w pudełku były rozsypane ziarna kawy i włosy (mam nadzieję, że z nóg) emotka .
Zastanawiałam się, czy do nich nie napisać, bo na taki widok aż obrzydzenie bierze i nie wiem jak mam go testować...
0 0

kaylie

#6339560 Napisano: 29.03.2017 11:39:45
O to dobrze, czyli tylko moja wewnętrzna paranoja się włączyła emotka
paula9891 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Hej. Otrzymałam produkt do testowania i oczywiście umowę. Zastanawia mnie czy tak ma być czy to jakieś niedopatrzenie --> Na żadnym z egzemplarzy nie było podpisu ręcznego osoby odpowiedzialnej od Philipsa. Tak jest zawsze, czy ja zaczynam od problemu? 

Do mnie przyszedł ekspres mokry, brudny, w pudełku były rozsypane ziarna kawy i włosy (mam nadzieję, że z nóg) emotka .
Zastanawiałam się, czy do nich nie napisać, bo na taki widok aż obrzydzenie bierze i nie wiem jak mam go testować...


W ekspresie włosy? emotka
0 0

paula9891

#6339562 Napisano: 29.03.2017 11:43:18
kaylie napisał(a):

W ekspresie włosy?

Na szczęście w samym ekspresie nie, ale w pudełku, w którym był - tak emotka
Pudełko mokre, brudne, ekspres też. Powinno być im wstyd.  emotka
0 0

mgielkaa

#6339587 Napisano: 29.03.2017 12:14:58
paula9891 napisał(a):

kaylie napisał(a):

W ekspresie włosy?

Na szczęście w samym ekspresie nie, ale w pudełku, w którym był - tak emotka
Pudełko mokre, brudne, ekspres też. Powinno być im wstyd.  emotka

O fuj! Ja bym do nich napisała, bo co innego oznacza, że produkt nosi ślady użytkowania, a co innego, że wygląda dość... obrzydliwie emotka
0 0

uczkabor

#6339589 Napisano: 29.03.2017 12:26:14
paula9891 napisał(a):

Do mnie przyszedł ekspres mokry, brudny, w pudełku były rozsypane ziarna kawy i włosy (mam nadzieję, że z nóg) emotka .
Zastanawiałam się, czy do nich nie napisać, bo na taki widok aż obrzydzenie bierze i nie wiem jak mam go testować...

 Być może ktoś był smakoszem kaw o różnych dodatkach i "kawa po WŁOSKU" była jego ulubioną... emotka

pasztetnik

#6339592 Napisano: 29.03.2017 12:28:35
paula9891 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Hej. Otrzymałam produkt do testowania i oczywiście umowę. Zastanawia mnie czy tak ma być czy to jakieś niedopatrzenie --> Na żadnym z egzemplarzy nie było podpisu ręcznego osoby odpowiedzialnej od Philipsa. Tak jest zawsze, czy ja zaczynam od problemu? 

Do mnie przyszedł ekspres mokry, brudny, w pudełku były rozsypane ziarna kawy i włosy (mam nadzieję, że z nóg) emotka .
Zastanawiałam się, czy do nich nie napisać, bo na taki widok aż obrzydzenie bierze i nie wiem jak mam go testować...

Omg.
A z ciekawości jaki model testujesz?
0 0

kate1980

#6339603 Napisano: 29.03.2017 12:38:44
uczkabor napisał(a):

paula9891 napisał(a):

Do mnie przyszedł ekspres mokry, brudny, w pudełku były rozsypane ziarna kawy i włosy (mam nadzieję, że z nóg) emotka .
Zastanawiałam się, czy do nich nie napisać, bo na taki widok aż obrzydzenie bierze i nie wiem jak mam go testować...

 Być może ktoś był smakoszem kaw o różnych dodatkach i "kawa po WŁOSKU" była jego ulubioną...  emotka

ale się uśmiałam ..... dobre "kawa po WŁOSKU"

okrysia

#6339719 Napisano: 29.03.2017 16:50:44
czy możecie się zalogować przez fb na   http://www.ambasadorinnowacji.pl/  czy tylko ja mam problem???
0 0

Alle

#6339746 Napisano: 29.03.2017 17:46:50
paula9891 napisał(a):

kaylie napisał(a):

W ekspresie włosy?

Na szczęście w samym ekspresie nie, ale w pudełku, w którym był - tak emotka
Pudełko mokre, brudne, ekspres też. Powinno być im wstyd.  emotka


  • To świadczy jedynie o tym w jak głębokim poważaniu nas mają. Wstyd jak cholera coś takiego odpierd....ć
0 0

jasnoniebieska

#6339785 Napisano: 29.03.2017 19:25:26
Do testujących Philips VisaCare: czy macie już aktywne wyzwanie specjalne? Bo ja jeszcze nie.
0 0

sina

#6339874 Napisano: 29.03.2017 22:15:34
ilonaaa93 napisał(a):

Do testujących Philips VisaCare: czy macie już aktywne wyzwanie specjalne? Bo ja jeszcze nie.

Ja też nic jeszcze nie mam.
0 0

sylwia2

#6339892 Napisano: 29.03.2017 23:43:03
Niestety, ale te brudne urządzenia nie świadczą o pracownikach, ale o osobach, które wcześniej testowały dany produkt.
Mąż załapał się do testowania odkurzacza, oczywiście jest to odkurzacz wcześniej używany. Zastanawiam się czemu ludzie odsyłając sprzęt do producenta wcześniej go nie przetrą, umyją bądź usuną zbędne ślady użytkowania. Przecież to nic nie kosztuje! 
1 paula9891 0

kate1980

#6339974 Napisano: 30.03.2017 10:50:40
sylwia2 napisał(a):

Niestety, ale te brudne urządzenia nie świadczą o pracownikach, ale o osobach, które wcześniej testowały dany produkt.
Mąż załapał się do testowania odkurzacza, oczywiście jest to odkurzacz wcześniej używany. Zastanawiam się czemu ludzie odsyłając sprzęt do producenta wcześniej go nie przetrą, umyją bądź usuną zbędne ślady użytkowania. Przecież to nic nie kosztuje! 

a może dlatego, że są wściekli? to teraz takie ludzkie. dostali się do testów, napisali opinie i klapa mimo to trzeba sprzęt odesłać. jedynym sposobem, żeby zrobić komuś na złość jest właśnie odesłanie takiego sprzętu. tak sobie myślę. nie tłumaczę nikogo, bo ja sama czegoś takiego w życiu bym nie zrobiła. odsyłając żelazko wypucowałam go z każdej możliwej strony. mało tego nie korzystałam z niego na maksa, aby nie nosiło śladów użytkowania. no, ale jak widać nie każdy jest mną emotka
0 0

Alle

#6340110 Napisano: 30.03.2017 14:02:29
sylwia2 napisał(a):

Niestety, ale te brudne urządzenia nie świadczą o pracownikach, ale o osobach, które wcześniej testowały dany produkt.
Mąż załapał się do testowania odkurzacza, oczywiście jest to odkurzacz wcześniej używany. Zastanawiam się czemu ludzie odsyłając sprzęt do producenta wcześniej go nie przetrą, umyją bądź usuną zbędne ślady użytkowania. Przecież to nic nie kosztuje! 


Nie do końca się zgadzam. Pracownik odbiera sprzęt odesłany przez testującego i to pracownik powinien zweryfikować jego stan, a tym bardziej doprowadzić go do porządku, jeśli stwierdzi, że sprzęt jest brudny. Wyszłoby na to, że nawet nie odpakowywali tylko przerzucali do kolejnych testujących. A jeśli w takim ekspresie albo innym urządzeniu weszłaby pleśń i ktoś by się zatruł, to czyja byłaby wina? Poprzedniego testującego? Nie. Właściciel odpowiada za to, co wysyła. I nawet jeśli ktoś odsyła sprzęt na maksa wypucowany to pracownicy mają obowiązek zweryfikować jego stan.

paula9891

#6340114 Napisano: 30.03.2017 14:05:27
Alle napisał(a):

sylwia2 napisał(a):

Niestety, ale te brudne urządzenia nie świadczą o pracownikach, ale o osobach, które wcześniej testowały dany produkt.
Mąż załapał się do testowania odkurzacza, oczywiście jest to odkurzacz wcześniej używany. Zastanawiam się czemu ludzie odsyłając sprzęt do producenta wcześniej go nie przetrą, umyją bądź usuną zbędne ślady użytkowania. Przecież to nic nie kosztuje! 


Nie do końca się zgadzam. Pracownik odbiera sprzęt odesłany przez testującego i to pracownik powinien zweryfikować jego stan, a tym bardziej doprowadzić go do porządku, jeśli stwierdzi, że sprzęt jest brudny. Wyszłoby na to, że nawet nie odpakowywali tylko przerzucali do kolejnych testujących. A jeśli w takim ekspresie albo innym urządzeniu weszłaby pleśń i ktoś by się zatruł, to czyja byłaby wina? Poprzedniego testującego? Nie. Właściciel odpowiada za to, co wysyła. I nawet jeśli ktoś odsyła sprzęt na maksa wypucowany to pracownicy mają obowiązek zweryfikować jego stan.

Zgadzam się. To, że ktoś odsyła sprzęt w takim stanie, to jedno, ale na sprzęcie ktoś się podpisał, że sprawdził jego stan...
2 Alle, dorothy 0

sylwia2

#6340393 Napisano: 30.03.2017 22:52:58
paula9891 napisał(a):

Alle napisał(a):

sylwia2 napisał(a):

Niestety, ale te brudne urządzenia nie świadczą o pracownikach, ale o osobach, które wcześniej testowały dany produkt.
Mąż załapał się do testowania odkurzacza, oczywiście jest to odkurzacz wcześniej używany. Zastanawiam się czemu ludzie odsyłając sprzęt do producenta wcześniej go nie przetrą, umyją bądź usuną zbędne ślady użytkowania. Przecież to nic nie kosztuje! 


Nie do końca się zgadzam. Pracownik odbiera sprzęt odesłany przez testującego i to pracownik powinien zweryfikować jego stan, a tym bardziej doprowadzić go do porządku, jeśli stwierdzi, że sprzęt jest brudny. Wyszłoby na to, że nawet nie odpakowywali tylko przerzucali do kolejnych testujących. A jeśli w takim ekspresie albo innym urządzeniu weszłaby pleśń i ktoś by się zatruł, to czyja byłaby wina? Poprzedniego testującego? Nie. Właściciel odpowiada za to, co wysyła. I nawet jeśli ktoś odsyła sprzęt na maksa wypucowany to pracownicy mają obowiązek zweryfikować jego stan.

Zgadzam się. To, że ktoś odsyła sprzęt w takim stanie, to jedno, ale na sprzęcie ktoś się podpisał, że sprawdził jego stan...


Wiadome jest, że pracownik powinien sprawdzić sprzęt i zgłosić swoje spostrzeżenia odnośnie jego stanu zużycia i wyglądu, ale to nie do nich należy czyszczenie go. Mi nie przyszłoby na myśl odesłanie brudnego sprzetu... Jak tak każdy będzie każdemu na złość robić to następnym razem możemy guzik dostać, a nie testy.

weronkaa84

#6340886 Napisano: 31.03.2017 22:47:10
Mieszkanie czyste jak łza- 99,9%
Czysty i zdrowy dom - oczyszczacz powietrza AC3256, odkurzacz Performer Ultimate FC8955, odkurzacz Power ProAqua FC6406
Nowoczesność w Twoim domu- odkurzacz działa tylko wtedy, kiedy rzeczywiście jesteś w trakcie odkurzania.
Bohater domu- klasa AAA
Rewolucyjna technologia- maksymalizuje przepływ powietrza, co sprawia, że worek równomiernie się rozwija. Dzięki temu w miarę zapełniania się worka wydajność utrzymuje
się na wysokim poziomie.

weronkaa84

#6340887 Napisano: 31.03.2017 22:49:45