Reklama na e-Konkursy.info

Albedo Marketing

ziolko

#6348531 Napisano: 21.04.2017 00:02:22
gosia16 napisał(a):

ziolko napisał(a):

kerocna napisał(a):

ziolko napisał(a):

jak myślicie, czy jak będziemy pisać do sponsorów to możemy podawać linka do tego tematu??  emotka  żeby wiedzieli, że Albedo przegina w wielu firmach emotka  

Myślę, że lepiej usunąć ten pomysł, podejrzewam, że to żart ale lepiej co poniektórym takich pomysłów nie podsuwać..

też tak myślę, ale zapytałam emotka  
Trzeba zebrać mocne dowody na to wszystko 

Ale, że niby chodzi o to, że ze mną coś nie tak? Kupiłam produkt,miałam paragon,wygrałam nerkę,podobno mój list nie dotarł(chociaż widnieje jako dostarczony),musiałam ponieść dodatkowe koszty ,żeby napisać reklamację,bo nie mogłam mailowo wysłać potwierdzenia i muszę się czegoś wstydzić ,bać?  Nie drukuję paragonów ,zawsze dysponuję ich odpowiednią ilością i uważam,że powinnam być tak samo traktowana jak przeciętny Kowalski, który weźmie udział w konkursie ,a nie udziela się na tym forum,bo to ostatecznie nie jest jakimś wstydem.

a czy ja pisałam o Tobie?? emotka  po prostu napisałam, że trzeba mieć mocne dowody. 
Jak zacznie pisać więcej osób, które miały problemy z nagrodami, to może sponsorzy zobaczą, że Albedo nie jest takie super, jakby się wydawało.

A wiadomo, że jak konkursowicze za coś się wezmą, to mogą wygrać emotka  pamiętacie auta w Lidlu? emotka  jak tv się zainteresowała?? emotka  
1 ir 0

kajeczka

#6348533 Napisano: 21.04.2017 00:14:00
Kto się weźmie, ten się weźmie.... Jak ktoś wygrywał i wygrywa u nich, a nagrody docierają bezproblemowo, to złego słowa nie powie.
Inni zaś wolą machnąć ręką, bo zazwyczaj nagroda marna. Zły numer paragonu lub jego brak* (niepotrzebne skreślić) to już tradycja tej agencji. Korespondencja mailowa z nimi, to albo brak odpowiedzi albo bezosobowy tekst kopiuj / wklej podpisany jako Koordynator konkursu. Bezpłciowo, bezproblemowo, beznagrodowo.... 
1 ewikewikk 0

visserarthur

#6348536 Napisano: 21.04.2017 00:48:48
Myślę, że przesadzacie. Tak samo było w akcji z CIf? którą robiło IQ Marketing (blendery i roboty ręczne Bosch do wygrania), gdzie dużo osób nie dostało nagród, bo np. wpisywało błędne nipy. Ja jak wypełniam formularz zgłoszeniowy, to sprawdzam dwa razy- wtedy też tak było i wszystkie nagrody do mnie przyszły, więc polecam czasem zgłaszać się sprawdzając, co wpisujecie w treść. Mojej siostrze co prawda też nie przysłali przyprawnika (Albedo), ale to jakiś pojedynczy przypadek. Zaraz napiszę do właściciela Albedo, może nie wie, że listy giną i jakoś zareaguje...
0 0

agicho

#6348541 Napisano: 21.04.2017 07:12:02
Ja z nimi miałam sytuację innego typu. Podczas rejestracji paragonu z nożami,zorientowałam się od razu,że nie ten paragon wklepałam. Napisałam im maila z prośbą o anulowanie zgłoszenia. Odpowiedź była odmowna, tłumaczyli się,że każde zgłoszenie jest rejestrowane, bla,bla...przez urząd. Szkoda,że inne agencje jakoś w dziwny sposób MOGĄ, np. loteria urodzinowa DPD - przerabiałam: szybko,sprawnie,bez problemowo. Oczywiście po "wygraniu" noża i odesłaniu kupę prawidłowo zarejestrowanych paragonów, oczywiście im chodziło o ten jeden,jedyny, który prosiłam o anulowanie. Noża nie dali. Także albo mają leniwych informatyków ale niewiedzę na temat co mogą a czego nie albo kierują się złą wolą .
0 0

atyde25

#6348542 Napisano: 21.04.2017 07:32:23
To akurat przykład jak kulą w płot.Bo nagle wszyscy wpisali złe nipy,złe daty zakupy i złe numery paragonów.To był zwykły przekręt agencji za który nie ponieśli kary a to było sporo ludzi co nie dostało nagrody nie 2-3 osoby wrrrrrrrrrrr
Do tej pory jak kupuję cif lub domestos bo lubię te produkty to mnie odrzuca jak mnie zrobili w bambuko:P
visserarthur napisał(a):

Myślę, że przesadzacie. Tak samo było w akcji z CIf? którą robiło IQ Marketing (blendery i roboty ręczne Bosch do wygrania), gdzie dużo osób nie dostało nagród, bo np. wpisywało błędne nipy. Ja jak wypełniam formularz zgłoszeniowy, to sprawdzam dwa razy- wtedy też tak było i wszystkie nagrody do mnie przyszły, więc polecam czasem zgłaszać się sprawdzając, co wpisujecie w treść. Mojej siostrze co prawda też nie przysłali przyprawnika (Albedo), ale to jakiś pojedynczy przypadek. Zaraz napiszę do właściciela Albedo, może nie wie, że listy giną i jakoś zareaguje...


kalka

#6348545 Napisano: 21.04.2017 07:46:06
visserarthur napisał(a):

Myślę, że przesadzacie. Tak samo było w akcji z CIf? którą robiło IQ Marketing (blendery i roboty ręczne Bosch do wygrania), gdzie dużo osób nie dostało nagród, bo np. wpisywało błędne nipy. Ja jak wypełniam formularz zgłoszeniowy, to sprawdzam dwa razy- wtedy też tak było i wszystkie nagrody do mnie przyszły, więc polecam czasem zgłaszać się sprawdzając, co wpisujecie w treść. Mojej siostrze co prawda też nie przysłali przyprawnika (Albedo), ale to jakiś pojedynczy przypadek. Zaraz napiszę do właściciela Albedo, może nie wie, że listy giną i jakoś zareaguje...

  emotka   
Zaraz napiszę do właściciela Albedo, może nie wie, że listy giną i jakoś zareaguje...emotka  emotka  Ty żartujesz sobie??? emotka  Ludzie prowadzą w nimi korespondencję listowną, mailową, telefoniczną , piszą reklamacje i dostają odpowiedzi w stylu: nie zaginął, tylko koperta była pusta, albo: nie dotarł, zaginął na poczcie- choć w historii statusu przesyłki rejestrowanej  jak wół stoi, że dotarł itp  emotka  
 A Ty muszkieterze  emotka  myślisz, że pod wpływem Twojej jednej wiadomości wszystko się zmieni, poszkodowani dostaną nagrody, odnajdzie się zaginiona korespondencja, a w 
Albedo nagle zapanuje rzetelność i porządek  emotka  Och, żeby tak się stało....emotka

"Ja jak wypełniam formularz zgłoszeniowy, to sprawdzam dwa razy- wtedy też tak było i wszystkie nagrody do mnie przyszły, więc polecam czasem zgłaszać się sprawdzając, co wpisujecie w treść..."
A Ty m
yślisz , że wszyscy poszkodowani, to jełopy, które nie potrafią formularza wypełnić!?  emotka  
Powtórzę raz jeszcze visserarthur:
To, że akurat Ty nie masz złych doświadczeń, nie dowodzi, że Ci, którzy mają są sami sobie winni  emotka
To naturalne, że są  osoby takie jak Ty, ale zrozum, że nie przeczy to  temu, że  Albedo Marketing jest postrzegana przez wiele osób jako firma delikatnie ujmując: nierzetelna i lekceważąca klientów, jakimi są ludzie biorący udział w "ich" konkursach.
Raz jeszcze gratuluję samych pozytywnych doświadczeń w kontaktach z Albedo i optymizmu  emotka  , który opuścił już część osób mających problemy z tą agencją  emotka

bridget

#6348548 Napisano: 21.04.2017 07:54:57
visserarthur napisał(a):

Myślę, że przesadzacie. Tak samo było w akcji z CIf? którą robiło IQ Marketing (blendery i roboty ręczne Bosch do wygrania), gdzie dużo osób nie dostało nagród, bo np. wpisywało błędne nipy. Ja jak wypełniam formularz zgłoszeniowy, to sprawdzam dwa razy- wtedy też tak było i wszystkie nagrody do mnie przyszły, więc polecam czasem zgłaszać się sprawdzając, co wpisujecie w treść. Mojej siostrze co prawda też nie przysłali przyprawnika (Albedo), ale to jakiś pojedynczy przypadek. Zaraz napiszę do właściciela Albedo, może nie wie, że listy giną i jakoś zareaguje...

Z Cifem odebrali  mi 3 nagrody, na skutek reklamacji dziwnym trafem przyszły 2, zresztą nie tylko do mnie, było wówczas gorąco na forum - wszystko było właściwie wysłane, z odpowiednim nipem,nr paragonu, listem w regulaminowym czasie. Obecnie nie dostałam nagrody  znów po odesłaniu paragonu , napisałam do nich - brak odpowiedzi.

gosia16

#6348555 Napisano: 21.04.2017 07:58:10
ziolko napisał(a):

gosia16 napisał(a):

ziolko napisał(a):

kerocna napisał(a):

ziolko napisał(a):

jak myślicie, czy jak będziemy pisać do sponsorów to możemy podawać linka do tego tematu??  emotka  żeby wiedzieli, że Albedo przegina w wielu firmach emotka  

Myślę, że lepiej usunąć ten pomysł, podejrzewam, że to żart ale lepiej co poniektórym takich pomysłów nie podsuwać..

też tak myślę, ale zapytałam emotka  
Trzeba zebrać mocne dowody na to wszystko 

Ale, że niby chodzi o to, że ze mną coś nie tak? Kupiłam produkt,miałam paragon,wygrałam nerkę,podobno mój list nie dotarł(chociaż widnieje jako dostarczony),musiałam ponieść dodatkowe koszty ,żeby napisać reklamację,bo nie mogłam mailowo wysłać potwierdzenia i muszę się czegoś wstydzić ,bać?  Nie drukuję paragonów ,zawsze dysponuję ich odpowiednią ilością i uważam,że powinnam być tak samo traktowana jak przeciętny Kowalski, który weźmie udział w konkursie ,a nie udziela się na tym forum,bo to ostatecznie nie jest jakimś wstydem.

a czy ja pisałam o Tobie?? emotka  po prostu napisałam, że trzeba mieć mocne dowody. 
Jak zacznie pisać więcej osób, które miały problemy z nagrodami, to może sponsorzy zobaczą, że Albedo nie jest takie super, jakby się wydawało.

A wiadomo, że jak konkursowicze za coś się wezmą, to mogą wygrać emotka  pamiętacie auta w Lidlu? emotka  jak tv się zainteresowała?? emotka  

Nie piszę ,że o mnie piszesz tylko ogólnie,bo nie uważam, że mam się czego wstydzić, bo siedzę na tym forumm i co sponsor i firmy o tym myślą.Kupiłam,zagrałam,wszystko odeslalam,nagrody nie mam,mam prawo być wkurzona. emotka

Jasminum

#6348573 Napisano: 21.04.2017 08:46:47
bridget napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Myślę, że przesadzacie. Tak samo było w akcji z CIf? którą robiło IQ Marketing (blendery i roboty ręczne Bosch do wygrania), gdzie dużo osób nie dostało nagród, bo np. wpisywało błędne nipy. Ja jak wypełniam formularz zgłoszeniowy, to sprawdzam dwa razy- wtedy też tak było i wszystkie nagrody do mnie przyszły, więc polecam czasem zgłaszać się sprawdzając, co wpisujecie w treść. Mojej siostrze co prawda też nie przysłali przyprawnika (Albedo), ale to jakiś pojedynczy przypadek. Zaraz napiszę do właściciela Albedo, może nie wie, że listy giną i jakoś zareaguje...

Z Cifem odebrali  mi 3 nagrody, na skutek reklamacji dziwnym trafem przyszły 2, zresztą nie tylko do mnie, było wówczas gorąco na forum - wszystko było właściwie wysłane, z odpowiednim nipem,nr paragonu, listem w regulaminowym czasie. Obecnie nie dostałam nagrody  znów po odesłaniu paragonu , napisałam do nich - brak odpowiedzi.

Obecnie nie dostałam nagrody  znów po odesłaniu paragonu , napisałam do nich - brak odpowiedzi. Mi również kiedyś nie odpisali, to chyba standard u nich...

czeko

#6348576 Napisano: 21.04.2017 08:52:14
bridget napisał(a):

5 paragonow na Wedel C4 i 2 na Groszek, nawet    1 bonu nie wygrałam, widze ze niezle kombinują

u mnie 4 na Groszek i nic!
Nie będe pisać, że zawsze u nich wygrywałam, ale co jak co u nich najwięcej. Oczywiście do pewnego czasu. Miałam akcje z winiary, kamisem (tu mi nagrody przepadły, rzekomo nie ten paragon choć wysłałam im wszystkie). Teraz przy tylu konkursach totalnie nic.
0 0

ewikewikk

#6348584 Napisano: 21.04.2017 09:04:57
agicho napisał(a):

Ja z nimi miałam sytuację innego typu. Podczas rejestracji paragonu z nożami,zorientowałam się od razu,że nie ten paragon wklepałam. Napisałam im maila z prośbą o anulowanie zgłoszenia. Odpowiedź była odmowna, tłumaczyli się,że każde zgłoszenie jest rejestrowane, bla,bla...przez urząd. Szkoda,że inne agencje jakoś w dziwny sposób MOGĄ, np. loteria urodzinowa DPD - przerabiałam: szybko,sprawnie,bez problemowo. Oczywiście po "wygraniu" noża i odesłaniu kupę prawidłowo zarejestrowanych paragonów, oczywiście im chodziło o ten jeden,jedyny, który prosiłam o anulowanie. Noża nie dali. Także albo mają leniwych informatyków ale niewiedzę na temat co mogą a czego nie albo kierują się złą wolą .

Myślę, że kierują się wyłącznie regulaminami promocji: "JEŚLI... TO NAGRODA PRZECHODZI NA WŁASNOŚĆ ORGANIZATORA". Nie ma drugiej agencji, w której ludzie tyle "błędów" robią przy weryfikacji. Ja też standa z Kamisa nie dostałam, nie będę się ze złodziejstwem handryczyć.
1 kalka 0

kedziorldz

#6348592 Napisano: 21.04.2017 09:27:11
W zeszłym roku był konkurs Milki (zakupu za min 15zl) - wygrałem fioletowa pufę, odesłałem oświadczenie I paragon z Tesco. Odesłali mi I powiedzieli ze opis nie świadczy o tym, ze to Milka, mam iść do sklepu po pieczątkę kierownika sklepu, ze on potwierdza, ze to faktycznie Milka. W Tesco nie chcieli wstawiać pieczątek na paragonie, ale wydrukowali mi cenowki z opisem oraz jakiś dodatkowy zrzut z systemu pokazujący, połączenie miedzy cenowka a paragonem.... odesłali mi jeszcze raz paragon I powiedzieli, ze nie uznają tych wyjaśnień I nagroda przepada, jeśli cos mi sie nie podoba moge zglosic reklamacje... moja reklamacja nie została uwzględniona, ponieważ była to pufa a nie dużą kasa albo auto to odpuściłem, bo bym mi juz na polecone do nich kasy brakowało.

PatrycjaRT

#6348597 Napisano: 21.04.2017 09:31:52
mariolakal napisał(a):

Czy ktoś wie, jak wygląda u Albedo sprawa gwarancji ? Wysyłają razem ze sprzętem czy trzeba się prosić ? 

Ja jak dostałam nagrody z listy marzeń z zeszłego roku to gwarancja była dodana do torebki i zegarka (uzupełniona i podpisana).
0 0

darog

#6348599 Napisano: 21.04.2017 09:34:01
Mail wysłany i ..wrócił...wiadomość niedostarczona..

2 maile błędne..? a to ciekawe..wcześniej dochodziło..

kontakt@imiepiekna.pl

m.babendych@albedomarketing.pl


Aaaa.... komunie lada chwila, może złote łańcuszki im potrzebne, a na tych blaszkach już imie "Jesus" wygrawerowane? To jak mają przesłać NAM..skoro my "Love" na blaszkach pozamawiali..

nique

#6348600 Napisano: 21.04.2017 09:35:43
darog napisał(a):

Mail wysłany i ..wrócił...wiadomość niedostarczona..

2 maile błędne..? a to ciekawe..wcześniej dochodziło..

kontakt@imiepiekna.pl

m.babendych@albedomarketing.pl


Aaaa.... komunie lada chwila, może złote łańcuszki im potrzebne, a na tych blaszkach już imie "Jesus" wygrawerowane? To jak mają przesłać NAM..skoro my "Love" na blaszkach pozamawiali..

spróbuj na promocje@albedomarketing.pl
1 kumulacja 0

cherry_coke

#6348601 Napisano: 21.04.2017 09:36:27
A to małpy wstrętne, a jak mi nie wydali przyprawnika Kamis to nawet uwierzyłam im, że pomyliłam numer paragonu... chociaż nigdy mi się to nie zdarza. 
0 0

darog

#6348603 Napisano: 21.04.2017 09:39:41
Albedo Marketing ma regulaminy konkursów/loterii na swojej stronie? Nie widzę? Jedyne "wyskocz z kapci" jako prowadzona akcja jest info.

Organizator?, a na swojej stronie regulaminów nie zamieszcza?
1 kumulacja 0

czeko

#6348608 Napisano: 21.04.2017 10:00:51
cherry_coke napisał(a):

A to małpy wstrętne, a jak mi nie wydali przyprawnika Kamis to nawet uwierzyłam im, że pomyliłam numer paragonu... chociaż nigdy mi się to nie zdarza. 

A nie jesteś sama:) ja tak samo miałam
0 0

infatne

#6348630 Napisano: 21.04.2017 10:29:37
deva napisał(a):

asper01 napisał(a):

Kurcze, a ja nigdy nie miałem z nimi problemów. Nawet paragony mi odesłali kiedyś, bo nie wiedziałem, który wygrał i 2 x przekładali paragony Kamisa między różnymi konkursami. Wszystko załatwiałem poprzez pisemne prośby, załączane do oświadczeń. Pewno zależy na kogo się trafi...

Ja też nigdy nie miałam problemów, ale to było kiedyś....teraz jak czytam o przywłaszczaniu nagród to nerwy mnie biorą emotka

u mnie dokładnie jak u was wczesniej nie mialam problemu ale odkąd sie przeprowadzili wszystko im ginie. Raz mi powiedzieli, że kierownik budowy obiera listy i nie wszystko im przekazuje. Ok ale co MNIE to obchodzi ? I czemu ja mam nie dostać nagrody przez ich problem ???
1 kumulacja 0

apoccalipsa

#6348641 Napisano: 21.04.2017 10:49:05
Dostałam SMS-a od Kamis IMT bez rodzaju nagrody
do wszystkich dzwonią, a mi przysłali wiadomość  emotka
0 0