Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
jackk76
Postów 856
Data rejestracji 20.05.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: loczeq
ir
Postów 875
Data rejestracji 23.03.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
matys
Postów 69
Data rejestracji 08.03.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Witamy, kolejną osobę obok "loczeq", "ongis" i "wredzia", której wątek i rozpracowanie grup nie jest na rękę.
ongis
Postów 122
Data rejestracji 08.06.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
ir
Postów 875
Data rejestracji 23.03.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ongis
Postów 122
Data rejestracji 08.06.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
joan
Postów 18368
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
To rodzaj sabotażu: byle coś pisać i byle dużo tego było, aby Albedo dostało pomieszania zmysłów od czytania tych postów i było zawsze pięć kroków za konkursowiczami
Cashback za zakupy na ponad 700 stronach (min. na Allegro, AliExpress, Booking, Pyszne, Zooplus) polecam: https://www.tipli.pl/p/2589564
ongis
Postów 122
Data rejestracji 08.06.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: loczeq
Jakby by było coś nie na rękę to bym siedział cicho w myśl zasady im mniej mówią tym lepiej dla mnie ale niestety po raz kolejny się mylisz.
Gość: giuliettaX
Gość: giuliettaX
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Obsługują na wyłączność Mission Wraps
Wygrałem w ich akcji promocyjnej pod koniec sierpnia 2016 kilkanaście Voucherów do Yasumi Spa po 150zł każdy.
Pierwotnie miały być ważne do 31.12.2016, ale wysłali maile, że przedłużają ich ważność do końca lutego 2017.
Gdy chciałem wykorzystać dużą część 26.02.2017 wyskakiwał komunikat, że kupon nieaktywny. Gdy wpisywałem dla sprawdzenia wykorzystany wcześniej kupon to komunikat brzmiał iż został wykorzystany.
Uznałem, że poprostu ktoś nie przedłużył poprawnie ważności i napisałem do Yasumi reklamację żeby je aktywowali. Przez 2 miesiące moich ponagleń i telefonów byłem zlewany iż wyjaśniają sytuację po czym ku mojemu zdziwieniu przekazali mi info, że vouchery zostały już wykorzystane i zrealizowane.
Na moje żądanie przekazali konkretne nazwiska i salony w których zostały wykorzystane.
Złożyłem więc reklamacje do Agencji MUG jako organizatora i własciciela kuponów.
Tutaj kolejne 2 miesiące nie odpisywali na maile i nie odbierali telefonów po czym otrzymałem w piątek z łaski smsa, że termin składania reklamacji minął 30.09.2016 i że wyczerpali możliwość pomocy.
Na moje żądanie, że jest to niepoważne i skoro złożyłem reklamacje mailowo to proszę o ich oficjalne stanowisko na maila, Pani Agnieszka S. odpisała ponownie smsem, że zajmuje się sprawą wyłącznie grzecznościowo i nie mają obowiązku w ogóle mi odpisywać jeśli termin reklamacji minął Ponownie poprosiłem, że chce to mieć na mailu, ale takiego się nie doczekałem.
Ewidentnie ktoś z Agencji MUG lub Yasumi Spa mając wgląd w system, uznał, że pewnie skoro przez tyle miesięcy nikt nie wykorzystał Voucherów to je sobie wykorzysta sam, a teraz tuszują sprawę.
Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ?
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
ongis
Postów 122
Data rejestracji 08.06.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
joan
Postów 18368
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Warto, niech napisze pismo z ładną pieczątką. Możesz również wspomnieć, że zgłosisz sprawę na policję i zażądasz od Yasumi podania imion i nazwisk osób, które z bonów skorzystały. Ofkoz możesz również napisać do sponsora / głównej marki, jak sprawa wygląda.
Gość: giuliettaX
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ).
Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą...
joan
Postów 18368
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Tobie mogą wciskać kity, jakie chcą, ale sama wizja, że musieliby złożyć fałszywe zeznania przed policją powinna ruszyć sprawę.
Inna kwestia: czy te vouchery wygrałeś na siebie?
Gość: giuliettaX
cayenne
Postów 185
Data rejestracji 24.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Do tego każdy z voucherów wygrany został przez innego członka rodziny czy znajomego więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłosimy chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.
Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.