Reklama na e-Konkursy.info

Albedo Marketing

jackk76

#6372719 Napisano: 27.06.2017 16:00:48
giulietta napisał(a):

loczeq napisał(a):

jackk76 napisał(a):

Wychodzi na to, że w przypadku loterii najlepszy jest unikalny kod, który trzeba zgłosić - kod dostajesz jak kupisz produkt. Chociaż dla hurtowników to nie będzie miało znaczenia, bo po wysłaniu kodu - towar ponownie wprowadzą do obrotu.Pamiętam czasy, gdzie w loteriach można było łatwo wygrać, ale nie tęsknię - wygrana w konkursie kreatywnym daje więcej satysfakcji i radości.

Popieram całym sercem - unikatowe kody wewnątrz opakowania (tylko nie na wzór Rafaello)

najlepiej takie jak w Nescafe, bo na wagę chyba nie szła... jackk76 jak widać satysfakcja i radość jest i w loteriach z ... kreatywnej księgowości  emotka   emotka

A mi w Rafaello kod się podobał nie tylko dlatego, że udało się wygrać, ale był wewnątrz opakowania i żeby się do niego dostać trzeba było otworzyć opakowanie - to zdecydowanie utrudnia sprzedaż produktu, więc szansę zyskują klienci, którzy kupują produkty na własne potrzeby.
0 0

Gość: loczeq

#6372720 Napisano: 27.06.2017 16:03:18
jackk76 napisał(a):

giulietta napisał(a):

loczeq napisał(a):

jackk76 napisał(a):

Wychodzi na to, że w przypadku loterii najlepszy jest unikalny kod, który trzeba zgłosić - kod dostajesz jak kupisz produkt. Chociaż dla hurtowników to nie będzie miało znaczenia, bo po wysłaniu kodu - towar ponownie wprowadzą do obrotu.Pamiętam czasy, gdzie w loteriach można było łatwo wygrać, ale nie tęsknię - wygrana w konkursie kreatywnym daje więcej satysfakcji i radości.

Popieram całym sercem - unikatowe kody wewnątrz opakowania (tylko nie na wzór Rafaello)

najlepiej takie jak w Nescafe, bo na wagę chyba nie szła... jackk76 jak widać satysfakcja i radość jest i w loteriach z ... kreatywnej księgowości  emotka   emotka

A mi w Rafaello kod się podobał nie tylko dlatego, że udało się wygrać, ale był wewnątrz opakowania i żeby się do niego dostać trzeba było otworzyć opakowanie - to zdecydowanie utrudnia sprzedaż produktu, więc szansę zyskują klienci, którzy kupują produkty na własne potrzeby.

Kod w środku jak najbardziej tak ale nie mechanizm loterii i sposób przyznawania nagród.
0 0

ir

#6372804 Napisano: 27.06.2017 18:04:20
cb656 napisał(a):

luko922 napisał(a):

...mi się nie chce tego czytać. Może ktoś napisze jakieś streszczenie? emotka  

Proszę bardzo, streszczenie na życzenie. emotka Dramat grecki w trzech aktach.
AKT 1. Wyniki loterii nie podobają się tym, których brak na liście. Pojawiają się spekulacje...
AKT 2. Dochodzą podejrzenia, insynuacje i pomówienia, atmosfera gęstnieje, robi się burzowo...
AKT 3. Publika tylko czeka na karzący grom Zeusa-Pionasa, który jednak (podobnie jak Antoś Migdał) nie wraca...
emotka

Naprawdę tak myślisz, jak w punkcie nr 1 czy po prostu musisz się wtrącić? Nie ogarniasz tego, jakie konkrety ludzie piszą o tej agencji?
0 0

matys

#6372835 Napisano: 27.06.2017 19:12:11
pandoryno, mogę być artusem, mnie to nie przeszkadza i w żaden sposób mi nie ubliża, bo facet mądrze pisał emotka

Witamy, kolejną osobę obok "loczeq", "ongis" i "wredzia", której wątek i rozpracowanie grup nie jest na rękę.
2 wredzia, ir 0

ongis

#6372837 Napisano: 27.06.2017 19:16:38
promyk-slonca napisał(a):

Panie matys vel artus, bo przeanalizowaniu postów na forum oraz ostatniej aktywności na forum wnioskuję, że to ta sama osoba. Podziwiam poziom wypowiedzi , inwigilacji, interpretacji, chęci wykazania się w grupie. Niesamowite jest to z jaką zaciekłością wietrzy Pan wszędzie podstęp i powiązania konkursowych grup przestępczych. Mega wciągające dla mnie jest śledzenie rozwoju akcji. Z dnia na dzień, z godziny na godzinę coraz bardziej wciąga mnie ten temat. To jest lepsze niż wszelkiej maści paradokumenty telewizyjne. Bardzo mi się podoba Pana dociekliwość w dogłębnym i jedynie słusznym i klarownym rozwiązaniem spraw w światku konkursowym. Kogoś takiego było nam trzeba!!!  KOCHANI PÓJDŹMY TĄ DROGĄ! Składajmy reklamacje wszędzie tam gdzie się da! Śledźmy na bieżąco listy laureatów! Załóżmy specjalny wątek i w nim będziemy wpisywać swoje spostrzeżenia oraz poczynania do spraw tępienia KONKURSOWEJ MAFII- nie bójmy się użyć tego słowa! Zróbmy listę osób, które na przestrzeni ostatnich kilku lat wygrywały nagrody w ponadprzeciętnej ilości! Zgłaszajmy wszystkich: sąsiadów, znajomych, psy, chomiki, niepełnoletnie dzieci. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!!! Jeśli ktoś wysłał 2 zgłoszenia na jeden paragon- to jest wszystko do sprawdzenia. Adres IP można łatwo zweryfikować.

Nie bójmy się tego zgłaszać! Racja jest po naszej stronie! Kto z nami???

Ja również czekam na odzew osób, które chcą być po lepszej stronie lepszego sortu! W kupie siła!

Genialne jeszcze trochę a ten wątek trafi do działu "popraw sobie humor" albo "jak wyłudzić od Loczeq info jak grać aby wygrać"
0 0

ir

#6372838 Napisano: 27.06.2017 19:19:33
promyk-slonca napisał(a):

Panie matys vel artus, bo przeanalizowaniu postów na forum oraz ostatniej aktywności na forum wnioskuję, że to ta sama osoba. Podziwiam poziom wypowiedzi , inwigilacji, interpretacji, chęci wykazania się w grupie. Niesamowite jest to z jaką zaciekłością wietrzy Pan wszędzie podstęp i powiązania konkursowych grup przestępczych. Mega wciągające dla mnie jest śledzenie rozwoju akcji. Z dnia na dzień, z godziny na godzinę coraz bardziej wciąga mnie ten temat. To jest lepsze niż wszelkiej maści paradokumenty telewizyjne. Bardzo mi się podoba Pana dociekliwość w dogłębnym i jedynie słusznym i klarownym rozwiązaniem spraw w światku konkursowym. Kogoś takiego było nam trzeba!!!  KOCHANI PÓJDŹMY TĄ DROGĄ! Składajmy reklamacje wszędzie tam gdzie się da! Śledźmy na bieżąco listy laureatów! Załóżmy specjalny wątek i w nim będziemy wpisywać swoje spostrzeżenia oraz poczynania do spraw tępienia KONKURSOWEJ MAFII- nie bójmy się użyć tego słowa! Zróbmy listę osób, które na przestrzeni ostatnich kilku lat wygrywały nagrody w ponadprzeciętnej ilości! Zgłaszajmy wszystkich: sąsiadów, znajomych, psy, chomiki, niepełnoletnie dzieci. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!!! Jeśli ktoś wysłał 2 zgłoszenia na jeden paragon- to jest wszystko do sprawdzenia. Adres IP można łatwo zweryfikować.

Nie bójmy się tego zgłaszać! Racja jest po naszej stronie! Kto z nami???

Ja również czekam na odzew osób, które chcą być po lepszej stronie lepszego sortu! W kupie siła!

Super! A konto od dzisiaj? Miodzio! Tylko popracuj nad różnorodnością stylu, bo można cię łatwo rozpracować emotka
1 matys 0

ongis

#6372849 Napisano: 27.06.2017 19:53:41
cb656 napisał(a):

ongis napisał(a):

Wysłanie 10.000 zgłoszeń na numer "4321" po 0,00-0,18 zł -> 0 - 1.800 zł   weź pod uwage że na wielu kartach sms są darmowe czyli wysyłka 10.000 sms kosztuje 0zł

Hm... nawet, gdy miałem pakiet 600 esemesów po 1 grosz do sieci Orange, to wysłanie na ten numer 4321 zawsze skutkowało pobraniem pełnej kwoty 0,20 zł za SMS. Czyli Orange nie traktuje tego numeru jako należącego do sieci. Tak z ciekawości - w jakich sieciach za wysyłkę na ten numer nie są naliczane opłaty? Z ciekawości pytam. Względy praktyczne. emotka

Nie tylko nic taki sms nie kosztuje to do tego nie trzeba takich kart doładowywać emotka Na prawdę chętnie bym się tą informacją podzielił bo raczej jestem gaduła ale tego nie zrobię skoro tu już wszystko może potem zostać użyte przeciwko tobie emotka nie powiem nie powiem
0 0

joan

#6372850 Napisano: 27.06.2017 19:56:44
ongis napisał(a):

Genialne jeszcze trochę a ten wątek trafi do działu "popraw sobie humor" albo "jak wyłudzić od Loczeq info jak grać aby wygrać"


emotka

To rodzaj sabotażu: byle coś pisać i byle dużo tego było, aby Albedo dostało pomieszania zmysłów od czytania tych postów i było zawsze pięć kroków za konkursowiczami emotka
0 0

ongis

#6372852 Napisano: 27.06.2017 20:01:33
joan napisał(a):

ongis napisał(a):

Genialne jeszcze trochę a ten wątek trafi do działu "popraw sobie humor" albo "jak wyłudzić od Loczeq info jak grać aby wygrać"

emotka

To rodzaj sabotażu: byle coś pisać i byle dużo tego było, aby Albedo dostało pomieszania zmysłów od czytania tych postów i było zawsze pięć kroków za konkursowiczami emotka

Nie wiem jak za konkursowiczami ale za loteriowiczami już chyba nie są tak daleko
0 0

Gość: loczeq

#6372854 Napisano: 27.06.2017 20:11:15
matys napisał(a):

pandoryno, mogę być artusem, mnie to nie przeszkadza i w żaden sposób mi nie ubliża, bo facet mądrze pisał emotka Witamy, kolejną osobę obok "loczeq", "ongis" i "wredzia", której wątek i rozpracowanie grup nie jest na rękę.


Jakby by było coś nie na rękę to bym siedział cicho w myśl zasady im mniej mówią tym lepiej dla mnie ale niestety po raz kolejny się mylisz.
0 0

Gość: giuliettaX

#6372898 Napisano: 27.06.2017 21:23:19
ongis napisał(a):

joan napisał(a):

ongis napisał(a):

Genialne jeszcze trochę a ten wątek trafi do działu "popraw sobie humor" albo "jak wyłudzić od Loczeq info jak grać aby wygrać"

emotka To rodzaj sabotażu: byle coś pisać i byle dużo tego było, aby Albedo dostało pomieszania zmysłów od czytania tych postów i było zawsze pięć kroków za konkursowiczami emotka

Nie wiem jak za konkursowiczami ale za loteriowiczami już chyba nie są tak daleko

nareszcie ktoś trzeźwo myślący emotka  uwielbiam inteligentne osoby emotka  konkursowicze to nie hazardziści emotka
0 0

Gość: giuliettaX

#6372901 Napisano: 27.06.2017 21:27:51
ir napisał(a):

cb656 napisał(a):

luko922 napisał(a):

...mi się nie chce tego czytać. Może ktoś napisze jakieś streszczenie? emotka  

Proszę bardzo, streszczenie na życzenie. emotka Dramat grecki w trzech aktach.AKT 1. Wyniki loterii nie podobają się tym, których brak na liście. Pojawiają się spekulacje...
AKT 2. Dochodzą podejrzenia, insynuacje i pomówienia, atmosfera gęstnieje, robi się burzowo...
AKT 3. Publika tylko czeka na karzący grom Zeusa-Pionasa, który jednak (podobnie jak Antoś Migdał) nie wraca...
emotka

Naprawdę tak myślisz, jak w punkcie nr 1 czy po prostu musisz się wtrącić? Nie ogarniasz tego, jakie konkrety ludzie piszą o tej agencji?

myślę, żeby nie zwracać uwagi na osoby, które nie mają ogólnie dostępnej wiedzy (przepisy prawa), a piszą tylko, aby to potwierdzić emotka
1 ir 0

cayenne

#6381851 Napisano: 22.07.2017 21:37:38
Wątek Albedo, ale i tak rozszerzył się o inne agencje więc zapytam czy ktoś miał złe doswiadczenia z agencją MUG z Poznania ?
Obsługują na wyłączność Mission Wraps
Wygrałem w ich akcji promocyjnej pod koniec sierpnia 2016 kilkanaście Voucherów do Yasumi Spa po 150zł każdy.
Pierwotnie miały być ważne do 31.12.2016, ale wysłali maile, że przedłużają ich ważność do końca lutego 2017.

Gdy chciałem wykorzystać dużą część 26.02.2017 wyskakiwał komunikat, że kupon nieaktywny. Gdy wpisywałem dla sprawdzenia wykorzystany wcześniej kupon to komunikat brzmiał iż został wykorzystany.
Uznałem, że poprostu ktoś nie przedłużył poprawnie ważności i napisałem do Yasumi reklamację żeby je aktywowali. Przez 2 miesiące moich ponagleń i telefonów byłem zlewany iż wyjaśniają sytuację po czym ku mojemu zdziwieniu przekazali mi info, że vouchery zostały już wykorzystane i zrealizowane.
Na moje żądanie przekazali konkretne nazwiska i salony w których zostały wykorzystane.
Złożyłem więc reklamacje do Agencji MUG jako organizatora i własciciela kuponów. 
Tutaj kolejne 2 miesiące nie odpisywali na maile i nie odbierali telefonów po czym otrzymałem w piątek z łaski smsa, że termin składania reklamacji minął 30.09.2016 i że wyczerpali możliwość pomocy. 
Na moje żądanie, że jest to niepoważne i skoro złożyłem reklamacje mailowo to proszę o ich oficjalne stanowisko na maila, Pani Agnieszka S. odpisała ponownie smsem, że zajmuje się sprawą wyłącznie grzecznościowo i nie mają obowiązku w ogóle mi odpisywać jeśli termin reklamacji minął  emotka  Ponownie poprosiłem, że chce to mieć na mailu, ale takiego się nie doczekałem.
Ewidentnie ktoś z Agencji MUG lub Yasumi Spa mając wgląd w system, uznał, że pewnie skoro przez tyle miesięcy nikt nie wykorzystał Voucherów to je sobie wykorzysta sam, a teraz tuszują sprawę. 

Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ?
0 0

ongis

#6381853 Napisano: 22.07.2017 21:57:25
Jeśli jesteś jesteś tego pewien co napisałeś to nie ma się nad czym zastanawiać. Z tego co piszesz to zwykła kradzież a to się chyba nie przeterminowało.
0 0

joan

#6381855 Napisano: 22.07.2017 22:00:13
cayenne napisał(a):

(...) Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ?


Warto, niech napisze pismo z ładną pieczątką. Możesz również wspomnieć, że zgłosisz sprawę na policję i zażądasz od Yasumi podania imion i nazwisk osób, które z bonów skorzystały. Ofkoz możesz również napisać do sponsora / głównej marki, jak sprawa wygląda.

Gość: giuliettaX

#6381856 Napisano: 22.07.2017 22:04:01
superloser napisał(a):

cayenne napisał(a):

Wątek Albedo, ale i tak rozszerzył się o inne agencje więc zapytam czy ktoś miał złe doswiadczenia z agencją MUG z Poznania ?Obsługują na wyłączność Mission WrapsWygrałem w ich akcji promocyjnej pod koniec sierpnia 2016 kilkanaście Voucherów do Yasumi Spa po 150zł każdy.
Pierwotnie miały być ważne do 31.12.2016, ale wysłali maile, że przedłużają ich ważność do końca lutego 2017.

Gdy chciałem wykorzystać dużą część 26.02.2017 wyskakiwał komunikat, że kupon nieaktywny. Gdy wpisywałem dla sprawdzenia wykorzystany wcześniej kupon to komunikat brzmiał iż został wykorzystany.
Uznałem, że poprostu ktoś nie przedłużył poprawnie ważności i napisałem do Yasumi reklamację żeby je aktywowali. Przez 2 miesiące moich ponagleń i telefonów byłem zlewany iż wyjaśniają sytuację po czym ku mojemu zdziwieniu przekazali mi info, że vouchery zostały już wykorzystane i zrealizowane.
Na moje żądanie przekazali konkretne nazwiska i salony w których zostały wykorzystane.
Złożyłem więc reklamacje do Agencji MUG jako organizatora i własciciela kuponów. 
Tutaj kolejne 2 miesiące nie odpisywali na maile i nie odbierali telefonów po czym otrzymałem w piątek z łaski smsa, że termin składania reklamacji minął 30.09.2016 i że wyczerpali możliwość pomocy. 
Na moje żądanie, że jest to niepoważne i skoro złożyłem reklamacje mailowo to proszę o ich oficjalne stanowisko na maila, Pani Agnieszka S. odpisała ponownie smsem, że zajmuje się sprawą wyłącznie grzecznościowo i nie mają obowiązku w ogóle mi odpisywać jeśli termin reklamacji minął  emotka  Ponownie poprosiłem, że chce to mieć na mailu, ale takiego się nie doczekałem.
Ewidentnie ktoś z Agencji MUG lub Yasumi Spa mając wgląd w system, uznał, że pewnie skoro przez tyle miesięcy nikt nie wykorzystał Voucherów to je sobie wykorzysta sam, a teraz tuszują sprawę. 

Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ?

Może zapytaj Panią grzecznościowo, czy zgłoszenie na Policje, kradzionych voucherów tez jest po terminie? 
Firmy Rejestrują numery Voucherow

już właśnie miałam pisać... jaki rzecznik? to prokurator, policja i czwarta władza czyli MEDIA emotka  i GIODO, bo przekazali Ci "konkretne nazwiska emotka  i solony emotka "  agencji nie kojarzę...  wiesz czasem organizator konkursu/ loterii nie jest w pełni świadomy do czego sam jest zdolny... nie wie, że istnieje jakieś tam w necie forum, gdzie doświadczeni ludzie łatwo ustalają fakty...  
0 0

cayenne

#6381858 Napisano: 22.07.2017 22:24:33
Tylko sprawa skomplikowana będzie bo osoba która je ukradła na pewno nie podawała prawdziwego nazwiska.
Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ). 

Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą...
0 0

joan

#6381861 Napisano: 22.07.2017 22:32:01
cayenne napisał(a):

Tylko sprawa skomplikowana będzie bo osoba która je ukradła na pewno nie podawała prawdziwego nazwiska.Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ). 

Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą...


Tobie mogą wciskać kity, jakie chcą, ale sama wizja, że musieliby złożyć fałszywe zeznania przed policją powinna ruszyć sprawę.

Inna kwestia: czy te vouchery wygrałeś na siebie?
0 0

Gość: giuliettaX

#6381862 Napisano: 22.07.2017 22:34:48
cayenne napisał(a):

Tylko sprawa skomplikowana będzie bo osoba która je ukradła na pewno nie podawała prawdziwego nazwiska.Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ). 

Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą...

to Ty się martwisz za osobę, która zakładała fałszywe konta? dziwne....  emotka  po zmianie ustawy o działaniu policji ustalenie dla takiej kto, gdzie i kiedy zakładał konta to pikuś emotka   
0 0

cayenne

#6381863 Napisano: 22.07.2017 22:38:14
Martwię się na ile poważnie policja podejdzie do tematu.
Do tego każdy z voucherów wygrany został przez innego członka rodziny czy znajomego więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłosimy chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.

Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony.
0 0