Reklama na e-Konkursy.info

Albedo Marketing

matys

#6357246 Napisano: 17.05.2017 15:46:39
Nie było mnie kilka dni na forum, bo byłem w delegacji zawodowej, ale już jestem i spełniam swoją wcześniejszą obietnicę, a zatem zamieszczam przykładowy wzór pisma reklamacyjnego jaki można wysłać do Albedo:

Nadawca:
Imię i Nazwisko
Adres zamieszkania
Numer telefonu

Do
Albedo Marketing Sp. z o.o.
ul. Góralska 3
60-623 Poznań

Do wiadomości:
LOTTE Wedel Sp. z o. o.
CARREFOUR POLSKA Sp. z o. o.

    W oparciu o zapisy pkt 6 regulaminu, działając w imieniu swoim, jak również w interesie szerokiego grona konsumentów w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie stosownych wyjaśnień dotyczących ograniczonej liczby laureatów loterii promocyjnej „Słodki prezent od serca!”, których lista znajduje się pod adresem internetowym: www.slodkiprezentodserca.pl

    Z zasad loterii i zapisów regulaminu wynika, że powinno zostać wyłonionych 14 laureatów nagród II stopnia oraz 200 laureatów nagród III stopnia. Strona z wynikami loterii przedstawia, że na dzień 17.05.2017 r. zostały przyznane odpowiednio tylko 4 nagrody II stopnia oraz tylko 20 nagród III stopnia.

Loteria promocyjna, jest szczególnym rodzajem loterii, w którym uczestniczy się przez nabycie towaru, usługi lub innego dowodu udziału w grze. W powyższym przypadku do udziału w loterii uprawniał zakup produktów znajdujących się w ofercie handlowej spółki LOTTE Wedel sp. z o. o. za kwotę minimum 20,00 zł brutto dostępnych w sprzedaży na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sklepach sieci CARREFOUR.
Tego typu działania promocyjne w postaci loterii, zachęcają szerokie grono konsumentów poprzez stosowne informacje i materiały reklamowe do dokonania określonego rodzaju zakupu w określonym miejscu sprzedaży, w wyniku której to czynności prawnej konsument otrzymuje wartość dodaną w postaci możliwości udziału w loterii na zasadach określonych w regulaminie. Regulamin ten jest specyficzną formą umowy pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcami świadomie czerpiącymi zysk z takich działań promocyjnych. Stronami świadomie czerpiącymi zysk z działań promocyjnych w powyższej loterii byli:

•    LOTTE Wedel Sp. z o. o. – przedsiębiorca, którego produkty w wyniku działań promocyjnych znalazły odpowiednio większe grono odbiorców i podlegały zwiększonej sprzedaży. Przedsiębiorca ten był zapewne również zleceniodawcą organizacji loterii.
•    CARREFOUR POLSKA Sp. z o. o. – przedsiębiorca, na którego terenie sklepów miało dojść do zwiększonej sprzedaży. Przedsiębiorca ten miał świadomość prowadzonych działań promocyjnych na terenie swoich sklepów.

Obietnicą złożoną w umowie (regulaminie), było właściwe i rzetelne przeprowadzenie loterii, do czego upoważniona została firma Albedo Marketing Sp. z o.o. występująca w formie jej organizatora.

Po zapoznaniu się z wynikami loterii rodzą się wątpliwości czy warunki umowy zostały należycie dochowane i loteria została przeprowadzona we właściwy sposób.
Brak 10 laureatów nagród II stopnia, stanowiący ponad 71% ogółu laureatów tego typu nagrody oraz brak 180 laureatów nagrody III stopnia, stanowiący 90% ogółu laureatów tego typu nagrody jest zdarzeniem nieprawdopodobnym w przypadku tego typu loterii. Uczestnicy loterii (konsumenci) mają zatem prawo żądać stosownych i szczegółowych wyjaśnień dotyczących kwestii, które stanęły na przeszkodzie we właściwym wyłonieniu oraz przyznaniu określonej liczby nagród.

Niewłaściwy nadzór i przeprowadzenie loterii może być podstawą do wszczęcia postępowania przed UOKiK w ramach nienależytego wywiązania się przez przedsiębiorców z umowy z konsumentami.

Z poważaniem

………………………………



Oczywiście to jest propozycja, zachęcam wszystkich do zredagowania powyższego pisma pod siebie (może być bardziej łagodne) i wysłania odpowiednich pism do Albedo/Wedel/Carrefour.

cc_investigator

#6357262 Napisano: 17.05.2017 16:15:19
zaczytana-pola napisał(a):

violka88 napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

Jak dzwonili z konkursu w ITM to Pani informowała, że na wysyłkę jest 14 dni, a w regulaminie 7 dni... 
Poza tym nie dzwonią drugi raz na nieodebrane  emotka

jak to nie dzwonią drugi raz??? emotka
to jak się nie odbierze to nagroda przepada???

Jak oddzwonilam, to babeczka powiedziała, że nie dzwonili. I ona nie wie o co chodzi, bo podobno na liście mnie nie ma  emotka . Kto wie, może dzwonili zapytać jak mi mija dzień  emotka

Dzisiaj po 2 nieodebranych na 1 telefonie mam sms o wygranej, na drugim smsa brak, ale nie bylo problemu z oddzwonieniem.
0 0

Gość: giuliettaX

#6357263 Napisano: 17.05.2017 16:16:07
darog napisał(a):

mahuska napisał(a):

darog napisał(a):

Albedo marketing ciekawie konstruuje swoje regulaminy..
- reklamacja do 12.05
- ostateczna wysyłka 19.05

Tia...termin na wysłanie nagrody tydzień po ew. ostatecznym terminie reklamacji??
Aa czyli jak nie dojdzie do 19.05 to nie ma po co reklamacji pisać..

Chyba termin reklamacji powinien byc co najmniej tydzień PO ostatecznej wysyłce nagród..
Kto by wiedział - czy oni mają zamiar wysłać czy nie i pisać reklamacje na wszelki wypadek?

https://intermarc...ie_ITM_3.04.2017.pdf



No ja bonu jeszcze nie dostałam z tego konkursu, też zwróciłam na ten zapis uwagę.
Pisałam maila czy wszystko oki w czwartek, pisałam wczoraj i cisza. 
Ale kurcze, ja ich zawsze lubiłam, nigdy nie miałam problemów.

Chyba znależli nowy sposób na kant?
Właśnie kolega przesłał mi odp.. Wysyłal z teściową w jednej kopercie dokumenty. Ona dostała z 2 tyg temu, on nie..

Witam,


Niestety przesyłka z Pana oświadczeniami nie dotarła. Proszę o przesłanie pisemnej reklamacji wraz z potwierdzeniem nadania wysyłki na adres:

Albedo Marketing

Góralska 3

60-623 Poznań.


Pozdrawiam,


Zespół Albedo Marketing

TYLE, ŻE LIST POLECONY WYSYŁAŁ ON i w jego liście był dokument dodatkowo teściowej.. jej doszedł,. a jego nie?? 

Nie no..cos z tym Albedo trzeba zrobić..
Tutaj kant jak nic..
A może jest tak- że pomyliło im się? On miał dostać- skoro był adresatenm listu poleconego, a nie teściowa? A zrobili odqrotnie.. Bo faktycznie to jak by ona udowodniła, że jej dokumenty były w jego przesyłce?
hehehe 

a masz dowody na to? jakieś scany? xera? fotki? świadków do zeznań? że teściowa dostała, a adresat nie? bo to by wszystko tłumaczyło emotka  nie kojarzę jak w albedo, bo temu, że nie chcą nr par wygrywam tam raz na rok... ale często wysyłam dane różnych osób w jednej kopercie i wszystko oki emotka  np. nescafe unique one 6 oświadczeń w jednej i nagrody dawno dotarły emotka  na kopertach i potwierdzeniach nadania piszę dane osób, których oświadczenia są w środku i dodatkowo piszę jaka jest ich liczba np. 3x, 5x... pakuję przy świadkach, do tego pełna dokumentacja dowodowa  emotka
0 0

zaczytana-pola

#6357268 Napisano: 17.05.2017 16:24:50
cc_investigator napisał(a):

Dzisiaj po 2 nieodebranych na 1 telefonie mam sms o wygranej, na drugim smsa brak, ale nie bylo problemu z oddzwonieniem. 

Ja dzwoniłam następnego dnia roboczego. Najwyraźniej tyle szczęścia nie miałam. SMS-a też nie dostałam. 
0 0

Gość: giuliettaX

#6357277 Napisano: 17.05.2017 16:36:44
koniczynka123 napisał(a):

"piszę dane osób"
Masz jakąś bardzo wyrozumiałą panią na poczcie, u mnie gdy są 2 imiona od razu 1 przekreśla- taka ustawa niestety! Ja już wole stracić to 6 zł ale mam pewność, że mam dowód nadania na konkretną osobę

fakt moje panie są mega super emotka  bo ja do nich jestem super, ale nawet jak wysyłam gdzieś na mieście to też jest oki, robię tak od zawsze, nawet jak nazwisko to samo to piszę pod spodem jako oddzielną osobę emotka  i wszystkie nagrody dotarły z każdej agencji emotka  a z ceną znaczków to szok, bo ja puszczam 6,8 najczęściej  emotka
0 0

matys

#6357896 Napisano: 19.05.2017 12:24:40
Czy ktoś w końcu pofatygował się wysłać listownie reklamację / zapytanie do Albedo? (C4/Wedel)
1 babariba 0

ziolko

#6359139 Napisano: 23.05.2017 15:12:39
matys napisał(a):

Czy ktoś w końcu pofatygował się wysłać listownie reklamację / zapytanie do Albedo? (C4/Wedel)


jasne emotka . trzymajcie kciuki

mahuska

#6361381 Napisano: 29.05.2017 21:09:46
Ktoś jeszcze czeka na aparat?? Oni chyba testują moją cierpliwość
0 0

apoccalipsa

#6361384 Napisano: 29.05.2017 21:13:32
ktoś czeka na przelewy z graala?
0 0

mahuska

#6361921 Napisano: 30.05.2017 22:07:39
mahuska napisał(a):

Ktoś jeszcze czeka na aparat?? Oni chyba testują moją cierpliwość


serio nikt?
0 0

krseta

#6361924 Napisano: 30.05.2017 22:23:21
apoccalipsa napisał(a):

ktoś czeka na przelewy z graala?

Napisz na priv FB Graala, po moim zapytaniu miałem przelew na drugi dzien;)
0 0

visserarthur

#6362964 Napisano: 01.06.2017 19:16:08
A co tu się stało...
http://wiosennaloteria.pl/
Koleżanka dostała jakiś czas temu telefon z Albedo, by nie wyrzucała paragonów, bo jeden ze zwycięzców raczej nie dośle wymaganych dokumentów, ale że pousuwali... Może tylko przypadek i lista wróci, ale dziwnie to wygląda...
1 brucee 0

matys

#6363402 Napisano: 02.06.2017 18:57:03
visserarthur napisał(a):

A co tu się stało...
http://wiosennaloteria.pl/
Koleżanka dostała jakiś czas temu telefon z Albedo, by nie wyrzucała paragonów, bo jeden ze zwycięzców raczej nie dośle wymaganych dokumentów, ale że pousuwali... Może tylko przypadek i lista wróci, ale dziwnie to wygląda...


Sytuacja o tyle zabawna, że znikło 2 lauretów ... zabawna dlatego, że jeden z tych laureatów jakieś 3 tygodnie temu wystawiał już wygrany samochód na OTOMOTO i najprawdopodobniej mógł go już sprzedać (bo ogłoszenie zniknęło), mam zrobiony screen emotka


Czy mógłbyś napisać w jakiej sieci sklepów grała Twoja koleżanka oraz kiedy dokładnie miała ten telefon?

Claudia77

#6363404 Napisano: 02.06.2017 19:05:08
bruce napisał(a):

matys napisał(a):

visserarthur napisał(a):

A co tu się stało...
http://wiosennaloteria.pl/
Koleżanka dostała jakiś czas temu telefon z Albedo, by nie wyrzucała paragonów, bo jeden ze zwycięzców raczej nie dośle wymaganych dokumentów, ale że pousuwali... Może tylko przypadek i lista wróci, ale dziwnie to wygląda...


Sytuacja o tyle zabawna, że znikło 2 lauretów ... zabawna dlatego, że jeden z tych laureatów jakieś 3 tygodnie temu wystawiał już wygrany samochód na OTOMOTO i najprawdopodobniej mógł go już sprzedać (bo ogłoszenie zniknęło), mam zrobiony screen emotka

emotka  Coś niesamowitego! emotka

I weź tu człowieku graj uczciwie... emotka
1 brucee 0

cala-ja

#6363406 Napisano: 02.06.2017 19:08:12
krseta napisał(a):

apoccalipsa napisał(a):

ktoś czeka na przelewy z graala?

Napisz na priv FB Graala, po moim zapytaniu miałem przelew na drugi dzien;)

ja dostałam dzisiaj (ostatni tydzień konkursu) emotka
0 0

stamp2

#6363969 Napisano: 05.06.2017 10:58:24
chciałem sprawdzić w regulaminie konkursu w Lidlu do kiedy maja termin na informowanie,ale już wszystko usunęli,nie ma sladu po konkursie.A zakończył się o północyemotka
0 0

aurorcia

#6363971 Napisano: 05.06.2017 11:01:41
stamp2 napisał(a):

chciałem sprawdzić w regulaminie konkursu w Lidlu do kiedy maja termin na informowanie,ale już wszystko usunęli,nie ma sladu po konkursie.A zakończył się o północy emotka

Nie zapisałam, ale wyboru jutro albo pojutrze mają dokonać i kilka dni na informowanie, w przyszłym tygodniu najpóźniej mają informować.
0 0

darog

#6363973 Napisano: 05.06.2017 11:03:24
Albedo usuwa regulaminy?

A to chyba po to, aby uczestnik nie wiedział kiedy i jak ma ew. reklamacje napisać...
0 0

edzia21

#6363974 Napisano: 05.06.2017 11:04:39
darog napisał(a):

Albedo usuwa regulaminy?

A to chyba po to, aby uczestnik nie wiedział kiedy i jak ma ew. reklamacje napisać...

To nie Albedo, a LIDL usunął ze swojej strony regulamin. 
2 darog, monkakk 0

darog

#6363986 Napisano: 05.06.2017 11:20:54
No ale Albedo wcale nie zamieszcza na swojej stronie regulaminów..ja zgłaszałem im to z 6 razy od 2 lat. W odp: "nie mamy takiego obowiązku, regulamin zamieszczamy na stronie podmiotu promocyjnego"...
1 monkakk 0