Reklama na e-Konkursy.info

Albedo Marketing

mariolakal

#6351035 Napisano: 27.04.2017 18:43:07
edzia3 napisał(a):

ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

I co pisałaś reklamację? Była  odpowiedź?

A w jakiej sprawie pisałaś ? Odnośnie braku ostatecznej listy nagrodzonych ? Ja mogę też napisać... Specjalnie po ten wedel telepałam się do Poznania... emotka
3 ir, dorothy, kalka 0

radosna

#6351053 Napisano: 27.04.2017 19:43:14
mariolakal napisał(a):

edzia3 napisał(a):

ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

I co pisałaś reklamację? Była  odpowiedź?

A w jakiej sprawie pisałaś ? Odnośnie braku ostatecznej listy nagrodzonych ? Ja mogę też napisać... Specjalnie po ten wedel telepałam się do Poznania... emotka

Wedel - Biuro Obsługi Klienta:
e-mail: [email protected]
tel: 801 811 011
tel: +48 22 349 14 12
i jeszcze znalazłam taki adres mejlowy:
[email protected]
1 dorothy 0

kalka

#6351074 Napisano: 27.04.2017 20:40:56
nataszka napisał(a):

radosna napisał(a):

darog napisał(a):

Konkurs Hebe? Schauma natural..
Jakiś czas temu był i nagrody - wyjazdy w góry chyba do Szwajcarii.

Czy to Albedo Marketing organizowało?
Vyło kilka wyjazdów, jest gdzies lista zwycięzców? Wygrał ktoś??

Jeśli tak trudno wyszarpać łancuszek z YES za 180 zł..

A..i w kwestii tych pisanych reklamacji..Moze za ich złośliwość/czy bałaganiarstwo obciążać za te przesyłki pocztowe? ICH wina- niech ponoszą koszty..

Bo jeszcze to się stanie taktyką-praktyką..

Odpowiedź od nich na mój e-mail w sprawie opublikowania listy zwycięzców konkursu
Schauma - zimowe szaleństwo!
Dzień dobry,niestety zgodnie z regulaminem, nie możemy opublikować listy zwycięzców i takich danych
nie mogę Pani udostępnić. Jesteśmy zobowiązani chronić dane osobowe laureatów zgodnie
z ustawą o ochronie danych osobowych. 
Ewelina PiaskowskaAccount Executive

były co najmniej 2 wygrane na forum  z tego co pamiętam ,ludzie pisali  w dotarła nagroda -"dziś  doszedł voucher" 


Pisała jedna osoba, ale nie wiadomo w sumie,czy chodzi o nią, czy kogoś znajomego. Było tam 6 nagród o wartości ok. 26 000 zł  emotka
Nie bardzo rozumiem dlaczego w konkursie "jednym na dziesięć" nie podaje się wyników "chroniąc"dane laureatów. Biorąc udział w konkursie uczestnik musi liczyć się i tym samym godzić na podanie listy laureatów do publicznej wiadomości. To nie jest prywatna darowizna, a publiczny konkurs, w którym angażuje się środki wielu ludzi i publicznie przyrzeka nagrodę! Organizator również składa publiczne zobowiązanie i jest zobligowany do przestrzegania regulaminu oraz zapisów Kodeksu Prawa Cywilnego!   

Poza tym świadomość, że nie jest się anonimowym konkursowiczem powoduje, że choć częściowo ludzie hamują się przed wysyłaniem kradzionych tekstów - choć nie na wszystkich to działa, jak pokazał ostatni konkurs Garniera, w którym nagrodzono plagiaty z Nivea. Jednak panna, która ukradła też nie jest anonimowa, bardzo łatwo sprawdzić nazwisko złodzieja cudzej twórczości: widnieje ono w protokole przy skradzionym tekście  emotka   emotka   
 
1 dorothy 0

ziolko

#6351117 Napisano: 27.04.2017 22:26:07
edzia3 napisał(a):

ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

I co pisałaś reklamację? Była  odpowiedź?

jeszcze nie emotka  marazm dopadł mnie i w sprawie reklamacji emotka emotka  
A na serio nie miałam za bardzo czasu, poza tym muszę poszukać paragonu, który zgłaszałam 
0 0

matys

#6352450 Napisano: 04.05.2017 14:03:43
Tak dobrze żarło i zdechło ...

Przeczytałem na szybko ten wątek i oto moje przemyślenia:

1.) Wiele osób sugeruje Albedo celowe działania w celu przywłaszczenia nagród - w kontekście loterii Wedel w Carrefour ten zarzut według mnie całkowicie upada, gdyż agencja (świadomie) nie przyznając 2-óch nagród I stopnia (2 bony turystyczne) o łącznej wartości 26 tys. zł (co nie byłoby tak rażące dla oka) wyszłaby na tym lepiej niż nie przyznając 181 nagród III stopnia o łącznej wartości 18 tys. zł, czym wzbudza się ogólne zainteresowanie i awanturę.
Mój wniosek jest taki: coś innego musi być na rzeczy (przynajmniej jeżeli chodzi o tą loterię).

2.) Drugie moje przemyślenie dotyczy naszych działań w przypadku takich spraw. Tego typu wątki służą bardziej temu aby się wygadać, wyżalić, pokrzyczeć ... i tylko tyle.
Brak jest właściwego scalenia grupy i przemyślanych oraz ukierunkowanych działań.
Dla agencji takich jak Albedo, czy też inne jest to bardzo na rękę!
Przykładowo załóżmy, że w wyniku jakiś tam działań poszkodowanych jest 100 osób -> 60 osób machnie na to ręką, 40 zacznie się wypowiadać w tego typu wątku -> spośród tych 40-stu tylko 3 osoby napiszą coś na profilu FB organizatora lub sponsora (co zginie w tłumie innych postów), 3 osoby zadzwonią na infolinię z pretensjami (co w większości przypadków jest olewane) i być może 3 osoby wysilą się na napisanie pisemnej reklamacji (co niestety również w większości przypadków może zostać zamiecione pod dywan, odpowiedź odmowna napisana przez panią Jolę). Nawet jeżeli komuś uda się coś wskórać to tylko dla siebie, nie dla innych, gdyż działania są indywidualne i rozproszone.
Czyli z wielkiej chmury mały deszcz ... agencje nie muszą się nas bać i nie traktują nas poważnie.


PS
Nie witam się, bo już się kiedyś witałem emotka (miałem tutaj kiedyś inne konto, ale chyba ze względu na dłuższy okres nielogowania się - ponad rok - zostało wykasowane)
0 0

avanti99

#6352451 Napisano: 04.05.2017 14:06:42
dlatego o wiele lepsze sa kontrole z urzedu emotka  
0 0

witegz

#6352453 Napisano: 04.05.2017 14:11:58
ziolko napisał(a):

edzia3 napisał(a):

ziolko napisał(a):

zamierzam napisać reklamację do konkursu wedla w c4. Brałam tam udział, więc mogę emotka  
Ale nie napiszę do Abedo, tylko do Wedla.

I co pisałaś reklamację? Była  odpowiedź?

jeszcze nie  emotka  marazm dopadł mnie i w sprawie reklamacji  emotka emotka  
A na serio nie miałam za bardzo czasu, poza tym muszę poszukać paragonu, który zgłaszałam 

Widzieliście wyniki Wedel C4??
Coś chyba się dzieje, bo tam gdzie vouchery spa jest tylko 4 laureatów a byli chyba wszyscy? http://www.slodkiprezentodserca.pl/
0 0

darog

#6352475 Napisano: 04.05.2017 14:50:54
A widzieliście, by Albedo Marketing zamieszczało na swojej stronie regulaminy konkursów?

Znowu nowy konkurs Henkel/syoss, trwa od 2 tyg ktoś wrzucił..
Tyle, że ani na stronie Henkel, ani na Organizatora - Albedo tego regulaminu nie ma (jak i innych z akcji wcześniej)

Tworzą dziwne stronki i ktoś chce się bawić w konkurs- niech szuka po całym internecie..

regulaminy wszystkich akcji konkursowych Organizator powinien i musi mieć NA SWOJEJ STRONIE www..

minionek

#6352476 Napisano: 04.05.2017 14:51:00
W zeszłym tygodniu znów napisałam do Albedo z zapytaniem kiedy opublikują listę osób, które wygrały nagrody w zaprojektuj etykietę, i przede wszystkim, kiedy ogłoszą laureatów głównej wygranej. Cisza... W poniedziałek piszę oficjalny list do firmy Henkel o nierzetelnym przeprowadzeniu konkursu przez Albedo, o niedotrzymywaniu regulaminowych terminów i o tym,że to nie Albedo, a marka Henkel traci w oczach klientów poprzez tego typu akcje konkursowo-promocyjne. Zwłaszcza,że w rzekomej komisji konkursowej miało być 2 jurorów z albedo i jeden z henkela.  Być może przy następnej akcji promocyjnej powinni rozważyć zaangażowanie  innej agencji. Czekam jeszcze na ściereczkę i kubek z tego konkursu, ale nawet jak nigdy nie dotrą to nie będę już tracić na nich pieniędzy i nerwów, jeszcze tylko 4,20 na pierwszy i ostatni list polecony do sponsora konkursu i odpuszczam sobie temat albedo, a konkursy przez nich organizowane na przyszłość będę omijać szerokim łukiem. 

kamyk101

#6352479 Napisano: 04.05.2017 15:03:00
Trochę się dziwię, że Albedo niczego nie chce tutaj wyjaśnić i sprostować. Każda poważna agencja z pewnością jest na tym forum i czyta te lub podobne posty. Nikogo nie osądzam, bo nie znam powodów wspomnianych opóźnień ale komentarz kogoś z Albedo z pewnością by się tutaj przydał.
0 0

Gość: loczeq

#6352570 Napisano: 04.05.2017 17:48:17
kamyk101 napisał(a):

Trochę się dziwię, że Albedo niczego nie chce tutaj wyjaśnić i sprostować. Każda poważna agencja z pewnością jest na tym forum i czyta te lub podobne posty. Nikogo nie osądzam, bo nie znam powodów wspomnianych opóźnień ale komentarz kogoś z Albedo z pewnością by się tutaj przydał.


A ja się nie dziwię bo większość tutaj ma bardzo roszczeniową postawę. Jeśli ktoś nie dostaje nagrody która mu się należy (bo zakładamy, że po naszej stronie było wszystko ok) składa pisemną reklamację (nie telefonuje, nie mejluje). Sorry ale na słowa: mam potwierdzenie nadania przez telefon nikt nie chwyci za nagrodę i od razu Wam nie wyśle. Są pewne procedury, które się przestrzega. Jeśli jakaś agencja zawaliła i zgubiła Wasz list to niestety musicie sami to udowodnić a w jakiej formie to można przeczytać w regulaminie (w 99% jest to oficjalne pismo wysłane pocztą). I druga sprawa, bo już czytam po raz setny: jeśli jest zapis w regulaminie, że nagroda niewydana zostaje w dyspozycji organizatora to zostaje nie u agencji która robi konkurs/loterię tylko u fundatora. Organizatorem jest zawsze firma zlecająca a agencja tylko wykonuje pewne zadania w jej imieniu. Czasem jest nawet tak, że jedną promocję obsługują dwie agencje. Pomijam już fakt, że w większości agencja reklamowa nawet na oczy nagród nie widzi bo coraz częściej dystrybucję zleca się firmom trzecim w szczególności jeśli tych nagród jest dużo. Więc sugerowanie, że np Albedo nie wydała specjalnie nagrody mija się całkowicie z jakimkolwiek sensem bo do Albedo i tak te niewydane nagrody nie trafią.

edzia21

#6352571 Napisano: 04.05.2017 17:50:48
kamyk101 napisał(a):

Trochę się dziwię, że Albedo niczego nie chce tutaj wyjaśnić i sprostować. Każda poważna agencja z pewnością jest na tym forum i czyta te lub podobne posty. Nikogo nie osądzam, bo nie znam powodów wspomnianych opóźnień ale komentarz kogoś z Albedo z pewnością by się tutaj przydał.

A ja się w ogóle nie dziwie...niektórych i tak nie przegadasz. Strata czasu. 
Pojawią się wnet komentarze w stylu "tylko winny się tłumaczy" i tak w kółko. emotka
Dodatkowo owo forum nie jest jakimś świętym miejscem kultu konkursowego, żeby się tłumaczyć. Bez jaj.
1 ewunia 0

kamyk101

#6352581 Napisano: 04.05.2017 18:10:07
edzia21 napisał(a):

kamyk101 napisał(a):

Trochę się dziwię, że Albedo niczego nie chce tutaj wyjaśnić i sprostować. Każda poważna agencja z pewnością jest na tym forum i czyta te lub podobne posty. Nikogo nie osądzam, bo nie znam powodów wspomnianych opóźnień ale komentarz kogoś z Albedo z pewnością by się tutaj przydał.

A ja się w ogóle nie dziwie...niektórych i tak nie przegadasz. Strata czasu. 
Pojawią się wnet komentarze w stylu "tylko winny się tłumaczy" i tak w kółko.  emotka
Dodatkowo owo forum nie jest jakimś świętym miejscem kultu konkursowego, żeby się tłumaczyć. Bez jaj.

No tak, tylko taka łatka przylepiona agencji może ciągnąć się za nią latami, tym bardziej jak ludzie zaczynają pisać bezpośrednio do firm. Miejscem kultu owe forum może nie jest ale w internecie nic nie ginie, więc dla nich z pewnością byłoby lepiej gdyby się do tych zarzutów odnieśli. Nawet jak się to komuś nie spodoba emotka
0 0

edzia21

#6352588 Napisano: 04.05.2017 18:16:52
kamyk101 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

kamyk101 napisał(a):

Trochę się dziwię, że Albedo niczego nie chce tutaj wyjaśnić i sprostować. Każda poważna agencja z pewnością jest na tym forum i czyta te lub podobne posty. Nikogo nie osądzam, bo nie znam powodów wspomnianych opóźnień ale komentarz kogoś z Albedo z pewnością by się tutaj przydał.

A ja się w ogóle nie dziwie...niektórych i tak nie przegadasz. Strata czasu. 
Pojawią się wnet komentarze w stylu "tylko winny się tłumaczy" i tak w kółko.  emotka
Dodatkowo owo forum nie jest jakimś świętym miejscem kultu konkursowego, żeby się tłumaczyć. Bez jaj.

No tak, tylko taka łatka przylepiona agencji może ciągnąć się za nią latami, tym bardziej jak ludzie zaczynają pisać bezpośrednio do firm. Miejscem kultu owe forum może nie jest ale w internecie nic nie ginie, więc dla nich z pewnością byłoby lepiej gdyby się do tych zarzutów odnieśli. Nawet jak się to komuś nie spodoba emotka

Biorąc za przykład akcję z wykop.pl gdzie w roli głównej była szargana agencja S. i "moje" aygo...odezwali się ludzie ze S., owszem i im więcej doświadczali o swojej niewinności (słusznej), to tym więcej ciemny lud szukający sensacji im zarzucał. Moim zdaniem - nie warto się tłumaczyć, bo to do niczego nie prowadzi. 
Nie odzywali się - źle, odezwali - jeszcze gorzej, bo tylko "winny się tłumaczy". Starta czasu i nerwów. 
0 0

darog

#6352590 Napisano: 04.05.2017 18:17:51
Ja tylko chce, aby regulaminy loterii, konkursów wszystkie były na ich stronie www.albedomarketing.pl

Zapytałem ich o to. Odpowiedzieli: regulaminy są zamieszczane na stronach kontrahentów!

A skąd do groma jasnej mam wiedzieć - z kim współpracują od tygodnia, miesiąca, z kim podpiszą umowę jutro..?

Z uporem maniaka co kilka mies to samo do nich zgłaszam- zawsze odmowa_ zamieszczania regulaminów. Regulaminów na ich stronie www nie było i nie będzie!
0 1 Prad

Gość: loczeq

#6352593 Napisano: 04.05.2017 18:25:28
darog napisał(a):

Ja tylko chce, aby regulaminy loterii, konkursów wszystkie były na ich stronie www.albedomarketing.pl

Zapytałem ich o to. Odpowiedzieli: regulaminy są zamieszczane na stronach kontrahentów!

A skąd do groma jasnej mam wiedzieć - z kim współpracują od tygodnia, miesiąca, z kim podpiszą umowę jutro..?

Z uporem maniaka co kilka mies to samo do nich zgłaszam- zawsze odmowa_ zamieszczania regulaminów. Regulaminów na ich stronie www nie było i nie będzie!


Regulaminy przede wszystkim powinny być na stronach dotyczących danych promocji (i tak w 99,9% właśnie jest). Natomiast z perspektywy "forumowicza" było by to fajne bo by nie musiał przeglądać stron/ulotek/gazetek etc w poszukiwaniu nowych konkursów i loterii. Ale to już dobra wola AB.
0 0

kamyk101

#6352594 Napisano: 04.05.2017 18:26:57
edzia21 napisał(a):

kamyk101 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

kamyk101 napisał(a):

Trochę się dziwię, że Albedo niczego nie chce tutaj wyjaśnić i sprostować. Każda poważna agencja z pewnością jest na tym forum i czyta te lub podobne posty. Nikogo nie osądzam, bo nie znam powodów wspomnianych opóźnień ale komentarz kogoś z Albedo z pewnością by się tutaj przydał.

A ja się w ogóle nie dziwie...niektórych i tak nie przegadasz. Strata czasu. 
Pojawią się wnet komentarze w stylu "tylko winny się tłumaczy" i tak w kółko.  emotka
Dodatkowo owo forum nie jest jakimś świętym miejscem kultu konkursowego, żeby się tłumaczyć. Bez jaj.

No tak, tylko taka łatka przylepiona agencji może ciągnąć się za nią latami, tym bardziej jak ludzie zaczynają pisać bezpośrednio do firm. Miejscem kultu owe forum może nie jest ale w internecie nic nie ginie, więc dla nich z pewnością byłoby lepiej gdyby się do tych zarzutów odnieśli. Nawet jak się to komuś nie spodoba emotka

Biorąc za przykład akcję z wykop.pl gdzie w roli głównej była szargana agencja S. i "moje" aygo...odezwali się ludzie ze S., owszem i im więcej doświadczali o swojej niewinności (słusznej), to tym więcej ciemny lud szukający sensacji im zarzucał. Moim zdaniem - nie warto się tłumaczyć, bo to do niczego nie prowadzi. 
Nie odzywali się - źle, odezwali - jeszcze gorzej, bo tylko "winny się tłumaczy". Starta czasu i nerwów. 

ooo, coś mnie ominęło emotka właśnie przeglądam archiwalne wpisy na ten temat emotka toć to szok emotka
0 0

kamyk101

#6352595 Napisano: 04.05.2017 18:32:48
loczeq napisał(a):

darog napisał(a):

Ja tylko chce, aby regulaminy loterii, konkursów wszystkie były na ich stronie www.albedomarketing.pl

Zapytałem ich o to. Odpowiedzieli: regulaminy są zamieszczane na stronach kontrahentów!

A skąd do groma jasnej mam wiedzieć - z kim współpracują od tygodnia, miesiąca, z kim podpiszą umowę jutro..?

Z uporem maniaka co kilka mies to samo do nich zgłaszam- zawsze odmowa_ zamieszczania regulaminów. Regulaminów na ich stronie www nie było i nie będzie!


Regulaminy przede wszystkim powinny być na stronach dotyczących danych promocji (i tak w 99,9% właśnie jest). Natomiast z perspektywy "forumowicza" było by to fajne bo by nie musiał przeglądać stron/ulotek/gazetek etc w poszukiwaniu nowych konkursów i loterii. Ale to już dobra wola AB.

Dokładnie tak, najważniejsze by były na stronach dotyczących promocji. Nie zapominajmy, że konkursy nie są organizowane dla konkursowych forumowiczów emotka
0 0

mayteq

#6352611 Napisano: 04.05.2017 19:03:55
Według mnie problem polega zupełnie na czymś innym. Konkursowicz to bardzo nieprzewidywalna osoba, z reguły bardzo kłótliwa i roszczeniowa. Pisze donosy i skarży, na innych graczy, na agencje itp. Agencje już od dawno zaczeli walczyć z takimi osobami, przez ich podejście duże ilości nagród są niewydawane. 

Weźmy pod uwagę  np. aktualnie zakończoną promocję Schaumy, Pani dzwoni i od razu pyta z kim rozmawia, prosi o podanie numeru telefonu na jaki dzwoni i adres email ktory został podany podczas zgłoszenia miesiąc temu. Ja zawsze do konkursów z powodu spamu używam adresów "jednorazowych" nie jestem w stanie nawet przypomnieć sobie co mogłem podać. Więc już liczcie na jedną walizkę z rezerwy (o ile będzie).
Kiedyś Pani z albedo jak dzwoniła mówiła wszystko razem z numerem paragonu który trzeba odesłać, teraz wszstko trzeba skrupulatnie zapisywać z niesamowitą precyzją. Po pierwsze odczuwają to konkursowicze ale również osoby "niewinne" bo która Pani co kupi szampon będzie zapisywała numer paragonu który wysłała dnia 01.04.2017 o godzienie, 17:25 - podejrzewam że problem leży tutaj. 
0 0

edzia21

#6352613 Napisano: 04.05.2017 19:09:09
mayteq napisał(a):

Według mnie problem polega zupełnie na czymś innym. Konkursowicz to bardzo nieprzewidywalna osoba, z reguły bardzo kłótliwa i roszczeniowa. Pisze donosy i skarży, na innych graczy, na agencje itp. Agencje już od dawno zaczeli walczyć z takimi osobami, przez ich podejście duże ilości nagród są niewydawane. 

Weźmy pod uwagę  np. aktualnie zakończoną promocję Schaumy, Pani dzwoni i od razu pyta z kim rozmawia, prosi o podanie numeru telefonu na jaki dzwoni i adres email ktory został podany podczas zgłoszenia miesiąc temu. Ja zawsze do konkursów z powodu spamu używam adresów "jednorazowych" nie jestem w stanie nawet przypomnieć sobie co mogłem podać. Więc już liczcie na jedną walizkę z rezerwy (o ile będzie).
Kiedyś Pani z albedo jak dzwoniła mówiła wszystko razem z numerem paragonu który trzeba odesłać, teraz wszstko trzeba skrupulatnie zapisywać z niesamowitą precyzją. Po pierwsze odczuwają to konkursowicze ale również osoby "niewinne" bo która Pani co kupi szampon będzie zapisywała numer paragonu który wysłała dnia 01.04.2017 o godzienie, 17:25 - podejrzewam że problem leży tutaj. 

Dodatkowo problem leży w tym, że ludzie nagminnie wysyłają po kilka (kilkanaście) razy te same numery paragonów (sic!)...tutaj zaczyna działać bezlitosna statystyka, nie mówiąc już o ich drukowaniu. Ale oczywiście zjeb#ę dostanie Albedo, wszak to "oszuści i złodzieje"..yyyhy. A zabawy z "rezerwą" jest sporo, wątpię że dostają za nią wynagrodzenie gratis.