Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
mariolakal
Postów 20646
Data rejestracji 24.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ZAKUPY na wymianę paragonową:Biedronka,Bricomarche,Dino,Kaufland,Lewiatan, Lidl,Netto,Orlen,POLOmarket,Rossmann,Żabka
radosna
Postów 2428
Data rejestracji 20.02.2007
Punkty karne 1
Konkursy dodane
e-mail: [email protected]
tel: 801 811 011
tel: +48 22 349 14 12
i jeszcze znalazłam taki adres mejlowy:
[email protected]
Jestem radosna jak wiosna!
kalka
Postów 2607
Data rejestracji 08.10.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Pisała jedna osoba, ale nie wiadomo w sumie,czy chodzi o nią, czy kogoś znajomego. Było tam 6 nagród o wartości ok. 26 000 zł
Nie bardzo rozumiem dlaczego w konkursie "jednym na dziesięć" nie podaje się wyników "chroniąc"dane laureatów. Biorąc udział w konkursie uczestnik musi liczyć się i tym samym godzić na podanie listy laureatów do publicznej wiadomości. To nie jest prywatna darowizna, a publiczny konkurs, w którym angażuje się środki wielu ludzi i publicznie przyrzeka nagrodę! Organizator również składa publiczne zobowiązanie i jest zobligowany do przestrzegania regulaminu oraz zapisów Kodeksu Prawa Cywilnego!
Poza tym świadomość, że nie jest się anonimowym konkursowiczem powoduje, że choć częściowo ludzie hamują się przed wysyłaniem kradzionych tekstów - choć nie na wszystkich to działa, jak pokazał ostatni konkurs Garniera, w którym nagrodzono plagiaty z Nivea. Jednak panna, która ukradła też nie jest anonimowa, bardzo łatwo sprawdzić nazwisko złodzieja cudzej twórczości: widnieje ono w protokole przy skradzionym tekście
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
A na serio nie miałam za bardzo czasu, poza tym muszę poszukać paragonu, który zgłaszałam
matys
Postów 69
Data rejestracji 08.03.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Przeczytałem na szybko ten wątek i oto moje przemyślenia:
1.) Wiele osób sugeruje Albedo celowe działania w celu przywłaszczenia nagród - w kontekście loterii Wedel w Carrefour ten zarzut według mnie całkowicie upada, gdyż agencja (świadomie) nie przyznając 2-óch nagród I stopnia (2 bony turystyczne) o łącznej wartości 26 tys. zł (co nie byłoby tak rażące dla oka) wyszłaby na tym lepiej niż nie przyznając 181 nagród III stopnia o łącznej wartości 18 tys. zł, czym wzbudza się ogólne zainteresowanie i awanturę.
Mój wniosek jest taki: coś innego musi być na rzeczy (przynajmniej jeżeli chodzi o tą loterię).
2.) Drugie moje przemyślenie dotyczy naszych działań w przypadku takich spraw. Tego typu wątki służą bardziej temu aby się wygadać, wyżalić, pokrzyczeć ... i tylko tyle.
Brak jest właściwego scalenia grupy i przemyślanych oraz ukierunkowanych działań.
Dla agencji takich jak Albedo, czy też inne jest to bardzo na rękę!
Przykładowo załóżmy, że w wyniku jakiś tam działań poszkodowanych jest 100 osób -> 60 osób machnie na to ręką, 40 zacznie się wypowiadać w tego typu wątku -> spośród tych 40-stu tylko 3 osoby napiszą coś na profilu FB organizatora lub sponsora (co zginie w tłumie innych postów), 3 osoby zadzwonią na infolinię z pretensjami (co w większości przypadków jest olewane) i być może 3 osoby wysilą się na napisanie pisemnej reklamacji (co niestety również w większości przypadków może zostać zamiecione pod dywan, odpowiedź odmowna napisana przez panią Jolę). Nawet jeżeli komuś uda się coś wskórać to tylko dla siebie, nie dla innych, gdyż działania są indywidualne i rozproszone.
Czyli z wielkiej chmury mały deszcz ... agencje nie muszą się nas bać i nie traktują nas poważnie.
PS
Nie witam się, bo już się kiedyś witałem (miałem tutaj kiedyś inne konto, ale chyba ze względu na dłuższy okres nielogowania się - ponad rok - zostało wykasowane)
avanti99
Postów 219
Data rejestracji 10.01.2017
Punkty karne 1
Konkursy dodane
witegz
Postów 981
Data rejestracji 02.08.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane 1
Coś chyba się dzieje, bo tam gdzie vouchery spa jest tylko 4 laureatów a byli chyba wszyscy? http://www.slodkiprezentodserca.pl/
darog
Postów 2842
Data rejestracji 19.11.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
Znowu nowy konkurs Henkel/syoss, trwa od 2 tyg ktoś wrzucił..
Tyle, że ani na stronie Henkel, ani na Organizatora - Albedo tego regulaminu nie ma (jak i innych z akcji wcześniej)
Tworzą dziwne stronki i ktoś chce się bawić w konkurs- niech szuka po całym internecie..
regulaminy wszystkich akcji konkursowych Organizator powinien i musi mieć NA SWOJEJ STRONIE www..
minionek
Postów 38
Data rejestracji 20.03.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
kamyk101
Postów 84
Data rejestracji 22.05.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: loczeq
A ja się nie dziwię bo większość tutaj ma bardzo roszczeniową postawę. Jeśli ktoś nie dostaje nagrody która mu się należy (bo zakładamy, że po naszej stronie było wszystko ok) składa pisemną reklamację (nie telefonuje, nie mejluje). Sorry ale na słowa: mam potwierdzenie nadania przez telefon nikt nie chwyci za nagrodę i od razu Wam nie wyśle. Są pewne procedury, które się przestrzega. Jeśli jakaś agencja zawaliła i zgubiła Wasz list to niestety musicie sami to udowodnić a w jakiej formie to można przeczytać w regulaminie (w 99% jest to oficjalne pismo wysłane pocztą). I druga sprawa, bo już czytam po raz setny: jeśli jest zapis w regulaminie, że nagroda niewydana zostaje w dyspozycji organizatora to zostaje nie u agencji która robi konkurs/loterię tylko u fundatora. Organizatorem jest zawsze firma zlecająca a agencja tylko wykonuje pewne zadania w jej imieniu. Czasem jest nawet tak, że jedną promocję obsługują dwie agencje. Pomijam już fakt, że w większości agencja reklamowa nawet na oczy nagród nie widzi bo coraz częściej dystrybucję zleca się firmom trzecim w szczególności jeśli tych nagród jest dużo. Więc sugerowanie, że np Albedo nie wydała specjalnie nagrody mija się całkowicie z jakimkolwiek sensem bo do Albedo i tak te niewydane nagrody nie trafią.
edzia21
Postów 9685
Data rejestracji 27.03.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Pojawią się wnet komentarze w stylu "tylko winny się tłumaczy" i tak w kółko.
Dodatkowo owo forum nie jest jakimś świętym miejscem kultu konkursowego, żeby się tłumaczyć. Bez jaj.
\"Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie...\"
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
kamyk101
Postów 84
Data rejestracji 22.05.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
edzia21
Postów 9685
Data rejestracji 27.03.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Nie odzywali się - źle, odezwali - jeszcze gorzej, bo tylko "winny się tłumaczy". Starta czasu i nerwów.
darog
Postów 2842
Data rejestracji 19.11.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
Zapytałem ich o to. Odpowiedzieli: regulaminy są zamieszczane na stronach kontrahentów!
A skąd do groma jasnej mam wiedzieć - z kim współpracują od tygodnia, miesiąca, z kim podpiszą umowę jutro..?
Z uporem maniaka co kilka mies to samo do nich zgłaszam- zawsze odmowa_ zamieszczania regulaminów. Regulaminów na ich stronie www nie było i nie będzie!
Gość: loczeq
Regulaminy przede wszystkim powinny być na stronach dotyczących danych promocji (i tak w 99,9% właśnie jest). Natomiast z perspektywy "forumowicza" było by to fajne bo by nie musiał przeglądać stron/ulotek/gazetek etc w poszukiwaniu nowych konkursów i loterii. Ale to już dobra wola AB.
kamyk101
Postów 84
Data rejestracji 22.05.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
kamyk101
Postów 84
Data rejestracji 22.05.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
mayteq
Postów 96
Data rejestracji 28.04.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Weźmy pod uwagę np. aktualnie zakończoną promocję Schaumy, Pani dzwoni i od razu pyta z kim rozmawia, prosi o podanie numeru telefonu na jaki dzwoni i adres email ktory został podany podczas zgłoszenia miesiąc temu. Ja zawsze do konkursów z powodu spamu używam adresów "jednorazowych" nie jestem w stanie nawet przypomnieć sobie co mogłem podać. Więc już liczcie na jedną walizkę z rezerwy (o ile będzie).
Kiedyś Pani z albedo jak dzwoniła mówiła wszystko razem z numerem paragonu który trzeba odesłać, teraz wszstko trzeba skrupulatnie zapisywać z niesamowitą precyzją. Po pierwsze odczuwają to konkursowicze ale również osoby "niewinne" bo która Pani co kupi szampon będzie zapisywała numer paragonu który wysłała dnia 01.04.2017 o godzienie, 17:25 - podejrzewam że problem leży tutaj.
edzia21
Postów 9685
Data rejestracji 27.03.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Wypowiedź była edytowana 2 razy.