Reklama na e-Konkursy.info

Allegro.pl - bez linków

asiam

#6630955 Napisano: 17.08.2019 21:44:48
Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?
0 0

matik2001

#6630962 Napisano: 17.08.2019 22:28:54
asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka
1 asiam 0

androm

#6630964 Napisano: 17.08.2019 22:31:38
matik2001 napisał(a):

asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka

oprócz tego jak odzyskasz prowizję warto napisać do allegro i donieść na gościa, że kupił i nie zapłacił, niech mu dadzą ostrzeżenie
2 asiam, brucee 0

asiam

#6639507 Napisano: 13.09.2019 13:53:48
matik2001 napisał(a):

asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka

matik2001- bardzo dziękuję za radę. Dostałam zwrot a cała procedura okazała się banalnie łatwa dzięki Twoim wskazówkom. emotka

ziolko

#6639567 Napisano: 13.09.2019 15:59:48
asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 
1 asiam 0

notta

#6639625 Napisano: 13.09.2019 18:54:15
bruce napisał(a):

asiam napisał(a):

matik2001 napisał(a):

asiam napisał(a):

Proszę was o radę. Sprzedałam na Allegro książkę. Facet po kilku dniach pisze, że nie zapłaci bo ma zablokowane konto ( w domyśle -bankowe). Występuję o zwrot prowizji i dostaję info o Allegro, że zwrotu nie dostanę bo kupujący nie potwierdził, że odstąpił od umowy.
Oczywiście, że taka prowizja to złotówka ale hurtownikiem nie jestem i mnie złość na takich bierze. Już nawet takiemu nie można dać negatywa bo tylko kupujący wystawiają ocenę.
Do kogo w Allegro mam pisać by dla zasady sprawiedliwości stało się zadość.
Czy Allegro w ten sposób załatwia sprawy jeżeli kupujący przez kilka dni nie wejdzie na mejla i nie potwierdzi czy też  musi coś kliknąć ?

Możesz jeszcze napisać do allegro - ja też miałam taką sytuację i dostałam zwrot emotka
Allegro - pomoc (na dole) - dla sprzedających - zwrot i reklamacja (problemy transakcyjne) - Co zrobić, gdy Kupujący nie finalizuje transakcji - wniosek o zwrot prowizji (przyznanie rabatu transakcyjnego) został odrzucony - i opisujesz sytuację emotka

matik2001- bardzo dziękuję za radę. Dostałam zwrot a cała procedura okazała się banalnie łatwa dzięki Twoim wskazówkom. emotka

Mogę Cię tylko pocieszyć, że ja takie przekopy mam prawie codziennie. Nie zliczę, ile razy występowałam już o zwrot prowizji. Mam pecha do kupujących, którzy tygodniami uparcie blokują mi przedmioty wystawione, nie dają znaku życia, nie odpowiadają na moje telefony i mail'e.  emotka

Niestety u mnie często też się to zdarza.. człowiek tylko traci czas
1 brucee 0

thebest

#6640043 Napisano: 15.09.2019 22:49:13
ziolko napisał(a):

asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 

Za przelew na poczcie już nie płaci się 2.50 tylko 3 zł.
0 0

asiam

#6640058 Napisano: 16.09.2019 00:01:18
bruce napisał(a):

ivanotta napisał(a):

Niestety u mnie często też się to zdarza.. człowiek tylko traci czas

Najgorsze, jeżeli jest to pojedyncza rzecz (np. wygrana) - wtedy nawet, jeśli otrzymam nareszcie zwrot prowizji, boję się ją wystawiać ponownie albo wystawiam z duszą na ramieniu, ponieważ poprzedni kupujący ze swoją "płatnością rozpoczętą" w każdej chwili może znowu próbować ją nabyć (w końcu to on był pierwszy), a tymczasem mam już nowe oferty kupna.  emotka

A nie można by takiego zablokować jak się wystawi ponownie przedmiot ?
0 0

tomasz3

#6640061 Napisano: 16.09.2019 00:01:36
thebest napisał(a):

ziolko napisał(a):

asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 

Za przelew na poczcie już nie płaci się 2.50 tylko 3 zł.

3,50 zł za przelew się płaci obecnie na poczcie. 
0 0

ziolko

#6640148 Napisano: 16.09.2019 11:39:28
thebest napisał(a):

ziolko napisał(a):

asiam - niektórzy jak widać, nie potrafią myśleć. Jeśli ma zablokowane konto to może się pofatygować na pocztę i normalnie zapłacić. 
To tylko taka uwaga ogólna.
Dobrze, że dostałaś zwrot 

Za przelew na poczcie już nie płaci się 2.50 tylko 3 zł.

Ok, rozumiem. Ale jeśli komuś zależy na zakupie, to zapłaci opłatę pocztową
0 0

ziolko

#6649434 Napisano: 17.10.2019 16:19:35

notta

#6651844 Napisano: 27.10.2019 11:18:47
ktoś mi podpowie dlaczego nie ma w panelu płacenia rachunków w allegro już mbanku i mtransferu? 
0 0

rare85

#6651846 Napisano: 27.10.2019 11:28:53
ivanotta napisał(a):

ktoś mi podpowie dlaczego nie ma w panelu płacenia rachunków w allegro już mbanku i mtransferu? 

Może nie ma "na chwilę". Miałam tak z ING, tylko nie pamiętam czy pojawił się po kilku godzinach czy na drugi dzień
1 notta 0

notta

#6651848 Napisano: 27.10.2019 11:33:11
rare85 napisał(a):

ivanotta napisał(a):

ktoś mi podpowie dlaczego nie ma w panelu płacenia rachunków w allegro już mbanku i mtransferu? 

Może nie ma "na chwilę". Miałam tak z ING, tylko nie pamiętam czy pojawił się po kilku godzinach czy na drugi dzień

Już myślałam że to jakiś oficjalny foch między dwoma gigantami emotka
0 0

nswe69

#6651850 Napisano: 27.10.2019 11:38:13
ivanotta napisał(a):

ktoś mi podpowie dlaczego nie ma w panelu płacenia rachunków w allegro już mbanku i mtransferu? 

mbank dzis renowacje mial i nieoczekiwanie im sie wydluzyla. chyba powoli wracaja do normalnosci
1 notta 0

ziolko

#6654035 Napisano: 04.11.2019 15:14:40

rare85

#6655813 Napisano: 10.11.2019 11:37:42
Czy ktoś wie ile trwa weryfikacja Przelewy24? W związku z wprowadzeniem dziwoląga "Allegro Lokalnie" muszę to zweryfikować
0 0

nswe69

#6655870 Napisano: 10.11.2019 16:21:19
rare85 napisał(a):

Czy ktoś wie ile trwa weryfikacja Przelewy24? W związku z wprowadzeniem dziwoląga "Allegro Lokalnie" muszę to zweryfikować

standardowo dzień-dwa... święta/wolne, więc któż to wie
1 rare85 0

mariolakal

#6670974 Napisano: 06.01.2020 21:50:57
Kupiłam na allegro zestaw karaoke, który okazał się nietrafionym prezentem i muszę go zwrócić w ciągu 14 dni... Zapłaciłam poprzez payU. Czy muszę poinformować allegro o zwrocie towaru ? Czy sprzedający odda mi pieniądze bezpośrednio ze swojego konta bankowego ? Nigdy dotąd nie byłam w takiej sytuacji... emotka
0 0

kamyk101

#6670975 Napisano: 06.01.2020 21:56:51
mariolakal napisał(a):

Kupiłam na allegro zestaw karaoke, który okazał się nietrafionym prezentem i muszę go zwrócić w ciągu 14 dni... Zapłaciłam poprzez payU. Czy muszę poinformować allegro o zwrocie towaru ? Czy sprzedający odda mi pieniądze bezpośrednio ze swojego konta bankowego ? Nigdy dotąd nie byłam w takiej sytuacji...  emotka

Nie musisz informować allegro, wystarczy, że poinformujesz sprzedawcę. Jeśli płaciłaś przez PayU, będziesz musiała podać sprzedawcy numer konta, a on dokona wzrotu ze swojego konta.