Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
zaczytana-pola
Postów 11325
Data rejestracji 24.03.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Jeśli zwróci się do allegro, to oni nic nie zrobią, bo prawda jest taka, że nie będą łamali regulaminu i wtrącali się w tego typu sprawy. Nawet jeśli zwrócą się do Ciebie, to sama wytłumaczysz co i jak.
A babką się nie przejmuj.
Gość: emilka1705
najdziwniejsze jest to, że nagle po 5 dniach zauważyła wadę
efelinkaaa
Postów 3061
Data rejestracji 27.10.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
rękojmia, czyli chce złożyć reklamację. Do tego ma prawo. Napisz, żeby wysłała Ci pismo z przedmiotem na SWÓJ koszt, a TY sprawdzisz. Wtedy reklamację uznasz lub odrzucisz.
zaczytana-pola
Postów 11325
Data rejestracji 24.03.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ja miałam podobnie z kinem domowym, ale wyszukałam facetowi miejsce, gdzie przyjmą na konkursowej gwarancji i w końcu sprawa się wyjaśniła. Kupujący na allegro mają różne zboczenia
Gość: emilka1705
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
- brakiem zasięgu
- tym, że osoba używająca telefonu ściszyła go i nie wie jak go podgłośnić
kiedyś jedna osoba opowiadała mi, że dostała telefon od siostry, bo coś dziwnego z nim się dzieje, nic prawie nie słychać, a okazało się, że telefon w 100% sprawny, tylko właścicielka nie umiała ustawić głośności
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
standardowo... zadzwoń jutro do rzecznika praw konsumentów w swoim mieście i przedstaw sytuację
Gość: emilka1705
Gość: dianek
jak działało a ona zepsuła to jej odsyłasz na jej koszt i piszesz że działało i zepsuła
a jak nie działało to zwracasz pieniążki
jak jesteś pewna że działało to spokojna głowa żadnej kasy nie będziesz musiała zwracać
i jeszcze jedna sprawa - zawsze możesz napisać do allegro i zapytać się co w tej sprawie zrobić (że jesteś pewna że działało, a kupujący coś kręci)
Gość: dianek
o, też dobry pomysł
i nie zapomnij o tym jej jednym negatywie - tez sprawa z telefonem i bylo cos nie tak
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
http://allegro.pl...item=3552&zoom=N
http://cafe.alleg...l/faq.php?faq=zwroty
1. Czy czas na zwrot jest identyczny w przypadku Firmy i prywatnego Sprzedającego?
Zwrot towaru bez podania przyczyny dotyczy wyłącznie zakupów u przedsiębiorców (czyli kont Firma) i wynosi 10 dni.
2. W jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro?
Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:
Sprzedający nie jest przedsiębiorcą (konto nie jest kontem Firma). Nie można odstąpić od umowy w ciągu 10 dni jeśli sprzedający jest osobą prywatną.
Gość: emilka1705
zdolnabestia
Postów 5161
Data rejestracji 12.12.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane 7
Ewidentnie nie chce tego telefonu, może jej się nie podoba, albo kupiła już inny.
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
telefonicznie, mailowo, osobiście
tylko zależy, czy przyjmują codziennie, czy w wyznaczone dni
Gość: polec
Jeśli tak to niech kobieta odeśle Ci go na swój koszt, a Ty oddasz go do serwisu gwarancyjnego.
Jak Ktoś kupuje używane auto, to też go nie może zwrócić, mimo, że wyjechał za zakręt, a odpadło mu koło.
Kupujący miał wystarczająco dużo czasu do zapoznania się ze stanem technicznym telefonu. poza tym wystarczy, że spadł z wersalki i zaczął gubić zasięg.
Rękojmia w tym przypadku to jawna kpina.
Gość: emilka1705
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: emilka1705
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
telefon był kupiony w salonie i miał gwarancję?
joan
Postów 18368
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Od razu widać, że to ciemna baba, skoro napisała, że Wedlug prawa kupujacy ma 7 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny a ja szczerze mowie co sie dzieje i chce zwrotu gotowki. Niech pokażą ten przepis prawa, ćwoki jedne Ja bym to chyba olała. Skoro telefon był wcześniej sprawny, wada fabryczna odpada. Jeżeli (jak twierdzą) teraz nie działa, nastąpiło uszkodzenie mechaniczne, a to już nie podlega jakimkolwiek reklamacjom
Jestem dobrej myśli i trzymam kciuki.
Cashback za zakupy na ponad 700 stronach (min. na Allegro, AliExpress, Booking, Pyszne, Zooplus) polecam: https://www.tipli.pl/p/2589564