Reklama na e-Konkursy.info

Allegro.pl - bez linków

zaczytana-pola

#5290935 Napisano: 17.07.2012 07:05:39
emilka1705 nie jesteś firmą, nie musisz zgadzać się na zwrot telefonu, dianek ma rację. Może babka upuściła i się zepsuł... kto wie...

Jeśli zwróci się do allegro, to oni nic nie zrobią, bo prawda jest taka, że nie będą łamali regulaminu i wtrącali się w tego typu sprawy. Nawet jeśli zwrócą się do Ciebie, to sama wytłumaczysz co i jak.
A babką się nie przejmuj. emotka
0 0

Gość: emilka1705

#5290939 Napisano: 17.07.2012 07:08:29
Napisałam do allegro od razu jak tylko dostałam pierwszą wiadomość mam nadzieję że w razie czego będzie świadczyć to na moją korzyść emotka
najdziwniejsze jest to, że nagle po 5 dniach zauważyła wadę emotka
0 0

efelinkaaa

#5290940 Napisano: 17.07.2012 07:08:52
emilka1705 napisał(a):

a jeszcze jedno pytanko. Jak osoba zwróci się do allegro to oni nie mają prawa zwrócić się do mnie o zwrot lub coś w tym stylu? Dostałam od babki taką odpowiedz

Bardzo dobrze ktos Panu podpowiedzial,ale zapomnial,ze istnieje cos takiego jak rękojmia i zwykla ludzka uczciwosc...

Pozdrawiam



rękojmia, czyli chce złożyć reklamację. Do tego ma prawo. Napisz, żeby wysłała Ci pismo z przedmiotem na SWÓJ koszt, a TY sprawdzisz. Wtedy reklamację uznasz lub odrzucisz.
0 0

zaczytana-pola

#5290942 Napisano: 17.07.2012 07:09:37
emilka1705 napisał(a):

Napisałam do allegro od razu jak tylko dostałam pierwszą wiadomość mam nadzieję że w razie czego będzie świadczyć to na moją korzyść emotka
najdziwniejsze jest to, że nagle po 5 dniach zauważyła wadę emotka


Ja miałam podobnie z kinem domowym, ale wyszukałam facetowi miejsce, gdzie przyjmą na konkursowej gwarancji i w końcu sprawa się wyjaśniła. Kupujący na allegro mają różne zboczenia emotka
0 0

Gość: emilka1705

#5291004 Napisano: 17.07.2012 07:51:54
Tak tylko jeśli przyśle mi zepsuty to przyznam się do tego, że to moja wina, a ja jestem przekonana że nie posiadał takiej wady o jakiej ona pisze. Telefon ma gwarancję, a ona stwierdziła że kupiła go u mnie nie w serwisie więc chce zwrotu kasy.
0 0

ziolko

#5291009 Napisano: 17.07.2012 07:54:30
co do słyszenia, to może to by spowodowane:
- brakiem zasięgu
- tym, że osoba używająca telefonu ściszyła go i nie wie jak go podgłośnić

kiedyś jedna osoba opowiadała mi, że dostała telefon od siostry, bo coś dziwnego z nim się dzieje, nic prawie nie słychać, a okazało się, że telefon w 100% sprawny, tylko właścicielka nie umiała ustawić głośności emotka

0 0

ziolko

#5291012 Napisano: 17.07.2012 07:55:21
emilka1705 napisał(a):

Tak tylko jeśli przyśle mi zepsuty to przyznam się do tego, że to moja wina, a ja jestem przekonana że nie posiadał takiej wady o jakiej ona pisze. Telefon ma gwarancję, a ona stwierdziła że kupiła go u mnie nie w serwisie więc chce zwrotu kasy.



standardowo... zadzwoń jutro do rzecznika praw konsumentów w swoim mieście i przedstaw sytuację

0 0

Gość: emilka1705

#5291015 Napisano: 17.07.2012 07:56:03
ziółko to samo mówi mój mąż tylko, że baba nic sobie nie da wytłumaczyć jedynie o zwrocie kasy....
0 0

Gość: dianek

#5291021 Napisano: 17.07.2012 07:58:37
emilka - piszesz jej że może ci przysłać pismo i telefon na swój koszt, odbierasz od niej telefon, stwierdzasz czy faktycznie nie działa czy działa, jak działa to jej odsyłasz na jej koszt i piszesz że wszystko działa, a jak nie działa to się zastanawiasz czy nie działało czy działało
jak działało a ona zepsuła to jej odsyłasz na jej koszt i piszesz że działało i zepsuła
a jak nie działało to zwracasz pieniążki

jak jesteś pewna że działało to spokojna głowa emotka żadnej kasy nie będziesz musiała zwracać

i jeszcze jedna sprawa - zawsze możesz napisać do allegro i zapytać się co w tej sprawie zrobić (że jesteś pewna że działało, a kupujący coś kręci)
0 0

Gość: dianek

#5291024 Napisano: 17.07.2012 07:59:38
ziolko napisał(a):

emilka1705 napisał(a):

Tak tylko jeśli przyśle mi zepsuty to przyznam się do tego, że to moja wina, a ja jestem przekonana że nie posiadał takiej wady o jakiej ona pisze. Telefon ma gwarancję, a ona stwierdziła że kupiła go u mnie nie w serwisie więc chce zwrotu kasy.



standardowo... zadzwoń jutro do rzecznika praw konsumentów w swoim mieście i przedstaw sytuację


o, też dobry pomysł
i nie zapomnij o tym jej jednym negatywie - tez sprawa z telefonem i bylo cos nie tak
0 0

ziolko

#5291026 Napisano: 17.07.2012 08:00:18
WAŻNE

http://allegro.pl...item=3552&zoom=N

http://cafe.alleg...l/faq.php?faq=zwroty


1. Czy czas na zwrot jest identyczny w przypadku Firmy i prywatnego Sprzedającego?

Zwrot towaru bez podania przyczyny dotyczy wyłącznie zakupów u przedsiębiorców (czyli kont Firma) i wynosi 10 dni.


2. W jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro?

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:
Sprzedający nie jest przedsiębiorcą (konto nie jest kontem Firma). Nie można odstąpić od umowy w ciągu 10 dni jeśli sprzedający jest osobą prywatną.
0 0

Gość: emilka1705

#5291027 Napisano: 17.07.2012 08:01:23
do allegro napisałam, a do rzecznika zadzwonię jutro. Ci co sobie urzędują w starostwie to udzielają informacji telefonicznie? Wiecie może?
0 0

zdolnabestia

#5291028 Napisano: 17.07.2012 08:01:58
emilka1705 napisał(a):

baba nic sobie nie da wytłumaczyć jedynie o zwrocie kasy....


Ewidentnie nie chce tego telefonu, może jej się nie podoba, albo kupiła już inny.
0 0

ziolko

#5291031 Napisano: 17.07.2012 08:02:41
emilka1705 napisał(a):

do allegro napisałam, a do rzecznika zadzwonię jutro. Ci co sobie urzędują w starostwie to udzielają informacji telefonicznie? Wiecie może?


telefonicznie, mailowo, osobiście

tylko zależy, czy przyjmują codziennie, czy w wyznaczone dni
0 0

Gość: polec

#5291034 Napisano: 17.07.2012 08:05:59
emilka1705 napisał(a):

do allegro napisałam, a do rzecznika zadzwonię jutro. Ci co sobie urzędują w starostwie to udzielają informacji telefonicznie? Wiecie może?



Jeśli tak to niech kobieta odeśle Ci go na swój koszt, a Ty oddasz go do serwisu gwarancyjnego.

Jak Ktoś kupuje używane auto, to też go nie może zwrócić, mimo, że wyjechał za zakręt, a odpadło mu koło.

Kupujący miał wystarczająco dużo czasu do zapoznania się ze stanem technicznym telefonu. poza tym wystarczy, że spadł z wersalki i zaczął gubić zasięg.

Rękojmia w tym przypadku to jawna kpina.
0 0

Gość: emilka1705

#5291035 Napisano: 17.07.2012 08:06:48
ok dzięki. Niby na stronce nie pisze kiedy przyjmuje , ale będę dzwonić do bólu:) kurcze wkurzają mnie takie sytuacje tym bardziej, że to trzecia w ciągu 1,5 miesiąca tylko w poprzednich byłam kupującym.
0 0

ziolko

#5291038 Napisano: 17.07.2012 08:09:37
Emilka... jeszcze jedna sprawa - to była aukcja z kup teraz czy licytacja??

0 0

Gość: emilka1705

#5291039 Napisano: 17.07.2012 08:10:25
licytacja, a czemu tak?
0 0

ziolko

#5291041 Napisano: 17.07.2012 08:11:49
aa z ciekawości emotka szukam różnych przepisów i dlatego pytam

telefon był kupiony w salonie i miał gwarancję?
0 0

joan

#5291043 Napisano: 17.07.2012 08:12:13
emilka1705 napisał(a):

ok dzięki. Niby na stronce nie pisze kiedy przyjmuje , ale będę dzwonić do bólu:) kurcze wkurzają mnie takie sytuacje tym bardziej, że to trzecia w ciągu 1,5 miesiąca tylko w poprzednich byłam kupującym.


Od razu widać, że to ciemna baba, skoro napisała, że Wedlug prawa kupujacy ma 7 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny a ja szczerze mowie co sie dzieje i chce zwrotu gotowki. emotka Niech pokażą ten przepis prawa, ćwoki jedne emotka Ja bym to chyba olała. Skoro telefon był wcześniej sprawny, wada fabryczna odpada. Jeżeli (jak twierdzą) teraz nie działa, nastąpiło uszkodzenie mechaniczne, a to już nie podlega jakimkolwiek reklamacjom emotka
Jestem dobrej myśli i trzymam kciuki.
0 0