Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zależy, co masz w swoich zasadach allegro
ja mam napisane, że czekam na zapłatę 7 dni, po tym czasie wysyłam przypomnienie z allegro, a jeśli to nie skutkuje to występuję o zwrot prowizji i wystawiam negatywa
wyślij mu przypomnienie, ewentualnie spróbuj zadzwonić lub napisać maila
Gość: aneczka155
aha. Właśnie w moich zasadach nie mam nic o tym wspomniane-uzupełnię to na następny raz. W piatek mu wysłałam mejla, nic nie odpisał a na allegro się logował, więc raczej poczte też sprawdzał.
Spróbuję z tym przypomnieniem z allegro.
ziolko dziękuję za odpowiedź
Gość: dianek
Gość: aneczka155
Jeśli chodzi o to przypomnienie z allegro to muszę rozpocząć spór transakcyjny?
Bo tak patrze na te wszystkie opcje i lekko zielona jestem. Zwykle nie miałam takich problemów, no ale kiedyś pierwszy raz musiał nastąpić
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
W sieci pojawił się nowy atak phishingowy wymierzony w użytkowników popularnego polskiego portalu aukcyjnego Allegro. Cyberprzestępcy podszywają się pod Zespół Allegro i próbują namawiać odbiorców sfałszowanej wiadomości e-mail na kliknięcie odsyłacza, który rzekomo ma zwiększyć bezpieczeństwo konta na Allegro – donosi Kaspersky Lab Polska. Atak został przygotowany starannie i stanowi potencjalne zagrożenie dla poufności wielu użytkowników.
Wiadomość dociera do potencjalnych ofiar ataku z adresu „powiadomeinia@allegro.pl”, co na pierwszy rzut oka nie wzbudza podejrzeń.
http://tech.wp.pl...83970,wiadomosc.html
pawel1615
Postów 1758
Data rejestracji 09.12.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: dianek
dodatkowy druczek trza wypełnić - na poczcie dostaniesz
Gość: l0ginka
to się chyba nazywa Przesyłka listowa z zadeklarowaną wartością
Może tu coś znajdziesz: http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm
i druczek na poczcie tak jak napisała dianek
pawel1615
Postów 1758
Data rejestracji 09.12.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: l0ginka
Tak zamiast tego podstawowego, http://e-numizmat...hpBB2/img/771369.jpg
pawel1615
Postów 1758
Data rejestracji 09.12.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: spin
Gość: spin
juz doszedlem do wniosku ze to w okreslonych kategoriach
Gość: emilka1705
Pisze w sprawie tego telefonu co wygralam u Panstwa na aukcji.Dziekuje za szybka wysylke,wizualnie telefon pierwsza klasa ale technicznie jest male ale...mianowicie maz przeprowadzil kilka rozmow i zdarza sie czasem,ze osoba (rozmowca)nie slyszy glosu...
Telefon mial byc sprawny ... niestety nie jest.
Jak mam zalatwic ta sprawe...?
Pozdrawiam
Napisałam jej że telefon był w 100% sprawny bo jestem o tym przekonana i że jak coś to nabył wadę u nich i może sobie go dać na gwarancję. Ta mi napisała że Po jakim czasie dzis jest 17 lipca telefon zakupiony 6 dni temu otrzymany dwa dni pozniej .Wedlug prawa kupujacy ma 7 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny a ja szczerze mowie co sie dzieje i chce zwrotu gotowki.Nie bede wysylala telefonu na serwis gwarancyjny bo zakupilam go u Panstwa.
Kurcze to 400zł (dla mnie dużo). Jestem przekonana że telefon był sprawny!!! Co będzie jak ja jej zwrócę kase, a ona odeśle zepsuty.
Z tego wszystkiego chce mi się płakać
Gość: emilka1705
Gość: dianek
czy w opisie aukcji pisałaś że przyjmujesz zwroty lub że dajesz gwarancję rozruchową na telefon?
nie? to nic nie musisz zwracać
kupująca kupiła, poużywała, zepsuła po 2 dniach - jej problem
Tobie co najwyżej może wystawić negatywa - oczywiście ty jej również wystawisz odpowiedniego
i tyle
nie raz miałam podobne sytuacje - zazwyczaj były to próby wymuszeń
teraz takie sprawy załatwiam jednym mailem i zazwyczaj zgłaszam do allegro próbę wyłudzenia pieniędzy lub coś podobnego
Gość: dianek
joan
Postów 18368
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Cashback za zakupy na ponad 700 stronach (min. na Allegro, AliExpress, Booking, Pyszne, Zooplus) polecam: https://www.tipli.pl/p/2589564
Gość: emilka1705
Powiem Wam że niczego nigdy nie byłam pewna tak jak tego, że ten ktoś będzie z telefonu zadowolony bo mąż na niego chuchał i dmuchał nie miał żadnej ryski-nic.
Gość: emilka1705
Bardzo dobrze ktos Panu podpowiedzial,ale zapomnial,ze istnieje cos takiego jak rękojmia i zwykla ludzka uczciwosc...
Pozdrawiam