Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
kalisto1986
Postów 7986
Data rejestracji 13.01.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
ciekawie się zaczyna
anetakor
Postów 335
Data rejestracji 05.08.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
a po co jakieś oświadczenia?
chyba, że na sprzęcie jest Twoje imię i nazwisko
jeśli gwarancja jest ważna bez paragonu, ale nie podbita to ja protokół jeśli taki mam to dodaję do zakupu, ale bardzo rzadko, przeważnie zaznaczam wyraźnie w aukcji, że gwarancja jest in blanco, a sprzęt wgrany w konkursie i kupujący ma biało na czarnym co kupuje, jak się cymbał upiera to mu wyślij ten protokół, bo ostatnio na allu to same upierdliwce
kalisto1986
Postów 7986
Data rejestracji 13.01.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
no właśnie gwarancja jest podbita napisane wyraznie że gwarancja ważna bez paragonu ale nie ma wypisanego wszystkiego ale z tym zadzwonie do agencji,
protokołu nie dali mi bo agencja dostarczała mi to osobiście i byliśmy wszyscy tacy zakręceni że zgarneli 2 chyba ale to też zadzwonie, ale z tym ośweiadczeniem padłam po prostu
ciekawie ta transakcja się zaczyna
Gość: xagadee
no podobno właśnie nie, jakiś Rzecznik Praw Konsumenta czy coś się wypowiedział w tej sprawie i podobno (nawet jeśli reklamacja jest bezzasadna) sprzedający ma towar odesłać na swój koszt do kupującego
bezsens moim zdaniem, ale cóż
jak znajdę linka to wkleję
Gość: xagadee
wklejam: http://allegro.pl...121722&t=1121722
czwarta wypowiedź w temacie
z 06.10.2010 godz. 09:16:37 autor AureIia
bezsens oczywiście, aczkolwiek dobrze, że większość Kupujących jeszcze o tym nie wie
anetakor
Postów 335
Data rejestracji 05.08.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Witam
Mam pytanie kto ponosi koszt odesłania towaru po nieuznanej reklamacji,w ustawie konsumenckiej mamy określone,że w wypadku uznanej reklamacji taki koszt ponosi przedsiębiorca,a jeżeli reklamacji nie uzna,czy może żądać opłaty na odesłanie towaru,lub poinformować klienta,że towar można odebrać w miejscu składania reklamacji?
pozdrawiam
Szanowny Panie,
W razie nieuznania reklamacji, sprzedawca powinien odesłać towar kupującemu konsumentowi, jeżeli ten towar przysłał z powodu zamieszkania w innej miejscowości (dotyczy zakupów na odległość). Przy nieuznanej reklamacji sprzedawca jedynie nie zwraca kosztów dostarczenia towaru do reklamacji. Reasumując, sprzedawca nie może żądać uiszczenia opłaty za odesłanie towaru. Jeżeli natomiast był to towar kupiony zwyczajnie w sklepie, można pozostawić konsumentowi towar do odbioru w miejscu zakupu.
Z poważaniem
Michał Herde - Prezes
Federacja Konsumentów Oddział w Warszawie
www.federacja-konsumentow.org.pl
i to;
Szanowna Pani,
Z zasady udzielamy porad prawnych w odniesieniu do skonkretyzowanego problemu konsumenta, jak również nie udzielamy bezpłatnych informacji, co do uprawnień sprzedawców. Wobec tego mogę jedynie wskazać, że wystarczy, co do zasady, gdy sprzedawca raz wyśle towar do konsumenta. Dalszy problem powstaje, gdy będziemy starali się rozważać, czy konsument jest zobowiązany do odbioru towaru - jeżeli np. nie zgadza się z rozpatrzeniem reklamacji i prawnie ma rację w tym względzie, prawdopodobnie FK doradzałaby nieodbieranie przesyłki. Jeżeli reklamacja jest załatwiona zgodnie z prawem, konsument powinien dochować zwykłej staranności, aby przesyłkę odebrać.
Z poważaniem
Michał Herde - Prezes
Federacja Konsumentów Oddział w Warszawie
www.federacja-konsumentow.org.pl
nie podał żadnych podstaw prawnych
anetakor
Postów 335
Data rejestracji 05.08.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
uprzedziłaś mnie
nie ma w każdym razie żadnych podstaw prawnych podanych, ja już widzę jak ufa z alla odbierają te paczki z odrzuconą reklamacją i dwa razy za wysyłkę w plecy
a koleżanka wyżej pisała o zwrocie , a zwroty osoby prywatne nie obowiązują
anetakor
Postów 335
Data rejestracji 05.08.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
to już upierdliwiec, sam niech sobie wpisze model itd, chyba, że nie umie pisać
Gość: achemiczka
Gość: xagadee
2 miesiące od zakończenia aukcji w zakładce sprzedane
w zakładce niesprzedane nie wiem, bo zaraz po ponownym wystawieniu kasuję, ale sądzę że też nie dłużej niż 2 miesiące
Gość: achemiczka
no szkoda ze wczesniej kurka alita o tym nie wiedzialam... no nic
is77
Postów 2038
Data rejestracji 17.05.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
mała ciekawostka dla użytkowników allegro
mariolakal
Postów 20646
Data rejestracji 24.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
__________________
ZAKUPY na wymianę paragonową:Biedronka,Bricomarche,Dino,Kaufland,Lewiatan, Lidl,Netto,Orlen,POLOmarket,Rossmann,Żabka
annna84
Postów 274
Data rejestracji 11.10.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Jeśli nie zapłacisz do końca miesiąca, to pierwszego zablokują Ci możliwość sprzedaży.
Ankiety: http://imasonline.../fromReference/36643
http://reaktoropinii.pl/ref/a3eab
https://www1.surv...2721&hhid=159501
klaudia011
Postów 1057
Data rejestracji 11.08.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
dokładnie i odblokują jak uregulujesz zaległość
mariolakal
Postów 20646
Data rejestracji 24.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: drukareczka
Niedawno kupiłam na allegro książkę do angielskiego, kosztowała mnie prawie 60 zł. Jako że był to mój pierwszy zakup na allegro każdy krok wypełniałam tak, jak mnie przekierowywała strona - kliknęłam Zapłać, wybrałam płatność kartą i przeniosło mnie do portalu platnosci.pl (o ile dobrze pamiętam) - nie było tam żadnego logowania, które mi się wyświetla teraz, gdy chcę tam wejść. Tam wszystko powypełniałam i ... nic : O Było to w czwartek, a pieniędzy do tej pory nie odjęło mi z konta, do którego jest karta. Od sprzedawcy przyszedł mi mejl z prośbą o wpłatę... Nie chcę robić drugiego przelewu, bo martwię się, że w końcu policzy mi to podwójnie, a to nie jest już mała kasa. A boję się też, że po prostu źle coś wypełniłam i ta płatność kartą nie doszła do skutku (nie mam nigdzie żadnego potwierdzenia tego ;/) Ktoś płacił kiedyś w ten sposób i jest mi w stanie określić, ile to może trwać? Czy wszystko dobrze zrobiłam?
...
mahuska
Postów 6272
Data rejestracji 25.07.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
możne zadzwoñ do banku i zapytaj czy maja tekie zlecenie do realizacji??
asiam
Postów 3676
Data rejestracji 05.06.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Sprawdź czy wpłata nie wróciła Ci na konto np. z powodu błędu przy wypełnianiu danych.
ZAKUPY NA KONKURSY : Carrefour,Biedronka, Lidl, Lewiatan, Kaufland, Netto, Żabka,Chorten,Hebe,Groszek,Intermarche ,Delikatesy Centrum, ABC, Rossmann, Lewiatan,Orlen, Circle K, Laboo.
asiam-gwarancja uczciwości. Na e-konkach od 2004 roku!
asiam
Postów 3676
Data rejestracji 05.06.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Napisz jaki masz problem bo tego kto ma ci doradzić możesz nie znaleźć.
A tu wspólnymi siłami może coś zaradzimy.