Reklama na e-Konkursy.info

Allegro.pl - bez linków

truskaweczka123

#2919009 Napisano: 07.12.2009 01:16:00

mio

#2919026 Napisano: 07.12.2009 01:20:18
marek262 napisał(a):

aneti napisał(a):

smsowicz napisał(a):

aneczka155 napisał(a):

Kochani,a powiedzcie szczerze.Kupilibyście coś od użytkownika Junior? W ogóle takich użytkowników jest dużo?


Ja bym nie kupił. Wkurzają mnie dzieci na Allegro.


U mnie właśni jakiś Junior kupił i oczywiście nie zapłacił. Czy idzie zablokować aukcje dla takich drani? Widzę, że jest opcja blokady ale na kwotę powyżej 500 zł. emotka




u mnie kupiło dwóch i nie miałem kłopotów..
chociaż wolałbym aby ich zablokować


u mnie Junior kupil szal ŁKS-u drugi Junior chyba Polonii Bytom obaj wplacili szybko nie bylo z nimi zandnych problemow.
0 0

asiam

#2937164 Napisano: 12.12.2009 07:07:12
http://aukcje.wosp.org.pl/
Ruszyły aukcje WOŚP.
Kupujcie , wystawiajcie!!!
Dla dzieciaków. emotka
0 0

truskaweczka123

#2951099 Napisano: 18.12.2009 10:08:42
nowe przedmioty emotka
serdecznie zapraszam :

http://aukcja.one...ions.php?uid=4236419
0 0

mio

#2954350 Napisano: 20.12.2009 10:38:11

asiam

#2955635 Napisano: 20.12.2009 11:11:51
Na Allegro WOŚP po zakończonej aukcji wysłałam zapytanie czy mam oczekiwać wpłaty za przesyłkę czy też przedmiot wystawić do kolejnej licytacji.
Zobaczcie co mi facet napisał.

Troszkę cierpliwości. Nikt nie ma obowiązku dyżurować przy kompie całą dobę.

Tylko w tym finale, wygrałem 92 aukcje (wszystkie przekazałem do ponownego wystawienia), ale takiego pytania i to w piętnaście minut po zakończeniu aukcji, tuż przed północą, jeszcze nie dostałem.

Gramy w szczytnym celu, wiec nie będę zgłaszał do serwisu tego przypadku, ale gdybym to zrobił, to bądź pewna, że otrzymałabyś ostrzeżenie za wysyłanie SPAMu!

Przekazanie towaru do następnego wystawienia traktuję jako bardzo dobry zwyczaj, ale sugerowanie tego i to w tak krótkim czasie, jest już, co najmniej niesmaczne, tym bardziej, że już jedną Twoją aukcję przekazałem do ponownego wystawienia.

Dysponentem towaru jest wygrywający licytację, daj więc chociaż kilka godzin na decyzję.

Formalnie, wg regulaminu All, na kontakt jest 7 dni, a na wpłatę (wg reg. WOŚP) 14.

W przypadku braku wpłaty, 15 dnia kupujący dostaje automatyczne przypomnienie o zawartej transakcji, a po 30 dniach powtórne przypomnienie z powiadomieniem sprzedającego, że towar można wystawić ponownie.
0 0

slavek

#2956598 Napisano: 21.12.2009 12:50:02
asiam napisał(a):

Na Allegro WOŚP po zakończonej aukcji wysłałam zapytanie czy mam oczekiwać wpłaty za przesyłkę czy też przedmiot wystawić do kolejnej licytacji.
Zobaczcie co mi facet napisał.

Troszkę cierpliwości. Nikt nie ma obowiązku dyżurować przy kompie całą dobę.

Tylko w tym finale, wygrałem 92 aukcje (wszystkie przekazałem do ponownego wystawienia), ale takiego pytania i to w piętnaście minut po zakończeniu aukcji, tuż przed północą, jeszcze nie dostałem.

Gramy w szczytnym celu, wiec nie będę zgłaszał do serwisu tego przypadku, ale gdybym to zrobił, to bądź pewna, że otrzymałabyś ostrzeżenie za wysyłanie SPAMu!

Przekazanie towaru do następnego wystawienia traktuję jako bardzo dobry zwyczaj, ale sugerowanie tego i to w tak krótkim czasie, jest już, co najmniej niesmaczne, tym bardziej, że już jedną Twoją aukcję przekazałem do ponownego wystawienia.

Dysponentem towaru jest wygrywający licytację, daj więc chociaż kilka godzin na decyzję.

Formalnie, wg regulaminu All, na kontakt jest 7 dni, a na wpłatę (wg reg. WOŚP) 14.

W przypadku braku wpłaty, 15 dnia kupujący dostaje automatyczne przypomnienie o zawartej transakcji, a po 30 dniach powtórne przypomnienie z powiadomieniem sprzedającego, że towar można wystawić ponownie.



trafiła kosa na kamień
emotka
0 0

Gość: cb656Old

#2956611 Napisano: 21.12.2009 12:55:16
asiam napisał(a):

Na Allegro WOŚP po zakończonej aukcji wysłałam zapytanie czy mam oczekiwać wpłaty za przesyłkę czy też przedmiot wystawić do kolejnej licytacji.
Zobaczcie co mi facet napisał.

Troszkę cierpliwości. Nikt nie ma obowiązku dyżurować przy kompie całą dobę.
Tylko w tym finale, wygrałem 92 aukcje (wszystkie przekazałem do ponownego wystawienia), ale takiego pytania i to w piętnaście minut po zakończeniu aukcji, tuż przed północą, jeszcze nie dostałem. (...)



...Tak to tylko w ERZE i u asiam emotka emotka emotka

Brawa dla tego pana za klasę ! Tylko zwrócił grzecznie uwagę, taki na przykład Stalin by sie nie patyczkował
emotka emotka emotka
0 0

truskaweczka123

#2963548 Napisano: 25.12.2009 11:06:14
http://aukcja.one...ions.php?uid=4236419

** S E R D E C Z N I E ** Z A P R A S Z A M **
0 0

Monika11

#2965882 Napisano: 26.12.2009 08:24:34
Mam pytanko licytowałam aukcję na allegro i moja była najwyższa. Jednak dzisiaj panienka odwołała przed czasem .Czy mogła jeżeli ktoś licytował? Licytowałam dzieciaczkom gry teraz młodszy płacze
0 0

mio

#2965895 Napisano: 26.12.2009 08:28:54
Monika11 napisał(a):

Mam pytanko licytowałam aukcję na allegro i moja była najwyższa. Jednak dzisiaj panienka odwołała przed czasem .Czy mogła jeżeli ktoś licytował? Licytowałam dzieciaczkom gry teraz młodszy płacze


a cenia minimalna zostala osiagnieta? mogla odwolac a jesli cena nie zostala osiagnieta wtedy aukcja jest nierostrzygnieta
0 0

Monika11

#2965899 Napisano: 26.12.2009 08:32:06
nie było minimalnej zakończyła 6 dni przed końcem
powód że jej dziecko zniszczyło płytę
0 0

Gość: ati88

#2965906 Napisano: 26.12.2009 08:36:41
Monika11 napisał(a):

nie było minimalnej zakończyła 6 dni przed końcem
powód że jej dziecko zniszczyło płytę


moze faktycznie dziecko popsuło płytę, kiedyś sprzedawałam cień i nie wiem jak to sie stało mi upadł, nie zniszczył sie całowice, ale na szczescie miałam jeszcze następny więc nie musiałam odwoływać.
0 0

zaczytana-pola

#2965960 Napisano: 26.12.2009 08:55:54
Monika11 napisał(a):

Mam pytanko licytowałam aukcję na allegro i moja była najwyższa. Jednak dzisiaj panienka odwołała przed czasem .Czy mogła jeżeli ktoś licytował? Licytowałam dzieciaczkom gry teraz młodszy płacze




Ja miałam lepiej, licytowałam suknię, bardzo fajna, dość oryginalna. Koleś odwołał aukcję na kilka minut przed jej zakończeniem, cena minimalna była przekroczona, ja prowadziłam, ale widać, jemu nie pasowało. Zgłosiłam do adminów( czy jak im tam) Allegro. I coś tam wtedy zrobili, ale nie pamiętam co dokładnie.
0 0

nikawera

#2968384 Napisano: 27.12.2009 06:13:25
Witam!
Mam pytanie odnośnie Allegro...
1 grudnia sprzedałam ekspres przelewowy do kawy i użytkownik skontaktował się wczoraj (26 grudnia) ze mną i zażądał ode mnie zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, gdyż twierdzi, że posiada on wadę fabryczną.
W opisie przedmiotu widniała informacja nowy, nieużywany. Użyłam słowa Nieużywany, gdyż przedmiot nie był nawet sprawdzony przed wystawieniem aukcji oraz nie posiadał gwarancji. W innych moich aukcjach umieszczałam informację, że sprzęt był uruchomiony w celu jego sprawdzenia czy działa. Dlatego w aukcji z ekspresem umieściłam opis nieużywany.
4 grudnia wysłałam przesyłkę, a 16 grudnia otrzymałam następujący komentarz do aukcji: wszystko w porządku, szybka wysyłka, dobry kontakt, co dla mnie jest potwierdzeniem na to, że ekspres został sprawdzony i był sprawny. Bo skoro kupiony przedmiot nie był zgodny z opisem to dlaczego dostałam pozytywny komentarz? Minął prawie miesiąc od dokonania zakupu, a kupujący teraz zgłasza, że przedmiot jest wadliwy i żąda zwrotu pieniędzy! Powiadomił Allegro, że otrzymał towar niezgodny z opisem...
Czy faktycznie przedmiot był niezgodny z opisem, skoro po otrzymaniu przesyłki dostałam potwierdzenie w komentarzu że wszystko w porządku a po kolejnych prawie dwóch tygodniach nagle kupujący twierdzi, że przedmiot ma wadę fabryczną? Czy kupujący może żądać w tej sytuacji zwrotu pieniędzy? Proszę o radę - co powinnam zrobić w mojej sytuacji?
0 0

Gość: xagadee

#2968395 Napisano: 27.12.2009 06:17:01
nikawera napisał(a):

Witam!
Mam pytanie odnośnie Allegro...
1 grudnia sprzedałam ekspres przelewowy do kawy i użytkownik skontaktował się wczoraj (26 grudnia) ze mną i zażądał ode mnie zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, gdyż twierdzi, że posiada on wadę fabryczną.
W opisie przedmiotu widniała informacja nowy, nieużywany. Użyłam słowa Nieużywany, gdyż przedmiot nie był nawet sprawdzony przed wystawieniem aukcji oraz nie posiadał gwarancji. W innych moich aukcjach umieszczałam informację, że sprzęt był uruchomiony w celu jego sprawdzenia czy działa. Dlatego w aukcji z ekspresem umieściłam opis nieużywany.
4 grudnia wysłałam przesyłkę, a 16 grudnia otrzymałam następujący komentarz do aukcji: wszystko w porządku, szybka wysyłka, dobry kontakt, co dla mnie jest potwierdzeniem na to, że ekspres został sprawdzony i był sprawny. Bo skoro kupiony przedmiot nie był zgodny z opisem to dlaczego dostałam pozytywny komentarz? Minął prawie miesiąc od dokonania zakupu, a kupujący teraz zgłasza, że przedmiot jest wadliwy i żąda zwrotu pieniędzy! Powiadomił Allegro, że otrzymał towar niezgodny z opisem...
Czy faktycznie przedmiot był niezgodny z opisem, skoro po otrzymaniu przesyłki dostałam potwierdzenie w komentarzu że wszystko w porządku a po kolejnych prawie dwóch tygodniach nagle kupujący twierdzi, że przedmiot ma wadę fabryczną? Czy kupujący może żądać w tej sytuacji zwrotu pieniędzy? Proszę o radę - co powinnam zrobić w mojej sytuacji?



jaka to wada?

moim zdaniem powinnaś przyjąć ekspres do reklamacji, sprawdzić i zdecydować, czy reklamację uwzględnić czy nie
emotka jeśli kupujący ma rację oddać całość wpłaconych przez niego pieniędzy (razem z kosztami wysyłki w obie strony)
emotka
0 0

Gość: xagadee

#2968402 Napisano: 27.12.2009 06:19:48
muszę dopisać, bo nie zdążyłam wyedytować emotka

emotka jeśli kupujący nie ma racji, poinformować go o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji i poprosić o wpłatę pieniędzy na ponowną wysyłkę ekspresu (do niego)

nie przyjmowac przesyłek za pobraniem - kupujący musi wysłać sprzęt do Ciebie w ramach reklamacji na swój koszt z dołączonym dokładnym opisem usterki
0 0

monia24

#2968403 Napisano: 27.12.2009 06:20:08
xagadee napisał(a):

nikawera napisał(a):

Witam!
Mam pytanie odnośnie Allegro...
1 grudnia sprzedałam ekspres przelewowy do kawy i użytkownik skontaktował się wczoraj (26 grudnia) ze mną i zażądał ode mnie zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, gdyż twierdzi, że posiada on wadę fabryczną.
W opisie przedmiotu widniała informacja nowy, nieużywany. Użyłam słowa Nieużywany, gdyż przedmiot nie był nawet sprawdzony przed wystawieniem aukcji oraz nie posiadał gwarancji. W innych moich aukcjach umieszczałam informację, że sprzęt był uruchomiony w celu jego sprawdzenia czy działa. Dlatego w aukcji z ekspresem umieściłam opis nieużywany.
4 grudnia wysłałam przesyłkę, a 16 grudnia otrzymałam następujący komentarz do aukcji: wszystko w porządku, szybka wysyłka, dobry kontakt, co dla mnie jest potwierdzeniem na to, że ekspres został sprawdzony i był sprawny. Bo skoro kupiony przedmiot nie był zgodny z opisem to dlaczego dostałam pozytywny komentarz? Minął prawie miesiąc od dokonania zakupu, a kupujący teraz zgłasza, że przedmiot jest wadliwy i żąda zwrotu pieniędzy! Powiadomił Allegro, że otrzymał towar niezgodny z opisem...
Czy faktycznie przedmiot był niezgodny z opisem, skoro po otrzymaniu przesyłki dostałam potwierdzenie w komentarzu że wszystko w porządku a po kolejnych prawie dwóch tygodniach nagle kupujący twierdzi, że przedmiot ma wadę fabryczną? Czy kupujący może żądać w tej sytuacji zwrotu pieniędzy? Proszę o radę - co powinnam zrobić w mojej sytuacji?



jaka to wada?

moim zdaniem powinnaś przyjąć ekspres do reklamacji, sprawdzić i zdecydować, czy reklamację uwzględnić czy nie
emotka jeśli kupujący ma rację oddać całość wpłaconych przez niego pieniędzy (razem z kosztami wysyłki w obie strony)
emotka



tylko że kupujący komentarzem potwierdził że wszystko w porządku, więc czemu teraz nagle nie tak? Jeśli np. kupował komuś na prezent to po co wystawiał pozytywny komentarz - mógł poczekać. Dziwne to dla mnie emotka
0 0

monia24

#2968409 Napisano: 27.12.2009 06:21:59
Nikawera ale to że piszesz że jest nieużywany nie upoważnia Cię do nie uwzględnienia reklamacji, jednak tutaj masz tą sprawę z komentarzem, co przemawia na Twoją korzyść, skoro wystawił komentarz to teraz można mniemać że jednak wada mogła powstać z winy użytkownika - dowiedz się w ogóle co to za wada.
0 0

Gość: xagadee

#2968415 Napisano: 27.12.2009 06:24:19
monia24 napisał(a):


tylko że kupujący komentarzem potwierdził że wszystko w porządku, więc czemu teraz nagle nie tak? Jeśli np. kupował komuś na prezent to po co wystawiał pozytywny komentarz - mógł poczekać. Dziwne to dla mnie emotka



owszem, mógł poczekać, ale założyłam, że kupował na prezent i wystawił komentarz przed przetestowaniem sprzętu

druga możliwość jest taka, że wada mogła ujawnić się po kilku dniach użytkowania - dlatego spytałam jaka to wada

a tak na marginesie - nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę z tego, że nawet jeśli sprzedajemy sprzęt wygrany w konkursie bez gwarancji (jako osoby fizyczne), zgodnie z jakimiśtam przepisami odpowiadamy za niego przez 12 miesięcy od daty sprzedaży emotka wyczytałam to na cafe Pomoc Allegro, ale nie każcie mi szukać, gdzie... piszący podpierali się stosownymi przepisami niestety emotka
0 0