Reklama na e-Konkursy.info

Konkursy firm tytoniowych

alan84

#6687403 Napisano: 03.03.2020 10:54:06
tez wlasnie napisalem. ranking wyrzucil mnie daleeeko. wiec nic nie wpadlo. Odechciewa sie grac w takich konkursach, gdzie wygrywaja cwaniacy z programami komp.
0 0

sebski16

#6687437 Napisano: 03.03.2020 12:37:52
Taka odpowiedź ze strefy konsumenckiej :
Witam,Sprawa dotyczące wyników konkursu jest już w rozpatrzeniu przez dział techniczny. Przepraszamy za niedogodności.PozdrawiamNorbert Stompor
Contact CenterW imieniu JTI Polska
0 0

dante84

#6688125 Napisano: 05.03.2020 15:12:00
kokii napisał(a):

sebski16 napisał(a):

Dajcie znać jak coś komuś  odpiszą z tego konkursu strefy konsumenckiej . Przeciez te wyniki to jakies chore... sam napisalem juz z 2 maile do nich, zobaczymy... Dam znac jak cos mi odpowiedzą 

Tam w tym quizie są 3 komplety pytań. Każdy komplet zawiera te same pytania, nawet w tej samej kolejności, odpowiedzi też są w tym samym miejscu.  Ja akurat zapisałam sobie tylko ten jeden. Co trzeci kod pojawia się ten komplet pytań. Poniżej dałam wszystkie poprawne odpowiedzi. Mi udało się odpowiedzieć w 20s, ale to dlatego, że się zawahałam przez moment. Gdybym zrobiła to bez zawahania to ugrałabym max 10s, nie niżej. Podejrzewam, że osoby z początku znają wszystkie trzy komplety pytań stąd te wyniki, ale, tak czy siak, w 1s nie da się odpowiedzieć na wszystkie.


- Wielbłądy nadchodzą
- USA
- Ikona orła
- 1954
- od nazwy miasta
- 9
- 2008
- Winston RED
- Winston tastes good lika a cigaretten should
- Zdjęciem cyrkowego wielbłąda
- Dromader
- 1
- Firm Filter
- Zwiększa wytrzymałośc filtra
- 7

Mnie też maksymalnie udało się wykręcić 10 sekund. Uważam, że wszystkie wyniki powyżej 9 sekund są nie możliwe bez zastosowania dodatkowego programu.
0 0

dante84

#6688279 Napisano: 06.03.2020 10:40:06
Dzień dobry wszystkim,
odnośnie JTI Quizu:
Zadałem pytanie: kiedy zamierzają zakończyć proces weryfikacji wyników?
Otrzymałem odpowiedź: "Szanowny Panie, W tej sprawie również czekamy na informację od Działu, który zajmuje się sekcją quizu. Jak tylko otrzymamy wiadomość, niezwłocznie się z Panem skontaktujemy."
0 0

izkak

#6688450 Napisano: 07.03.2020 09:08:28
Hej, sprawdźcie swoje maile i foldery spam emotka  Byłam na ok. 220 miejscu, a wczoraj na maila dostałam voucher, więc ranking został przesunięty  emotka  
0 0

dante84

#6688454 Napisano: 07.03.2020 09:53:37
Nie podpisali się, nie został opublikowany poprawiony ranking. Nic w sumie nie wiadomo. Moje miejsce w rankingu się nie zmieniło. Mail owszem przyszedł z info, że wygrałem bon 100 zł (szkoda że ważny do końca tego miesiąca) mam czas 10 sekund tylko 3 takie wyniki były. Powyżej tej granicy jest mało realne, że ktoś zrobił to bez programu. Czy jest ktoś tu na forum kto był nisko w rankingu na stronie a otrzymał maila z informacją o wygranej voucher 400 zł?
0 0

dante84

#6688455 Napisano: 07.03.2020 09:59:08
PS: czy ktoś dostał info o wygranej głównej - głośnik za część kreatywną?

Pozdrawiam
0 0

anialistopad

#6688457 Napisano: 07.03.2020 10:17:31
Ja jestem na 241 miejscu i nie mam nic od nich
0 0

alan84

#6688496 Napisano: 07.03.2020 14:23:22
ranking sie nic nie zmienil.
0 0

2rek

#6688848 Napisano: 09.03.2020 22:38:18
ja w rankingu 212 - voucher na ebilet wygrany, więc pierwsze osoby z rankingu musiały być zdyskwalifikowane
0 0

dante84

#6691617 Napisano: 22.03.2020 12:12:17
Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?
0 0

azaflora

#6691625 Napisano: 22.03.2020 13:14:28
dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?

Swój zrealizowałam /z moją dopłatą/ w lutym, na koncert w maju.
Czy rzeczywiście nie możesz nabyć biletu np. na lipiec? Kliknęłam na pierwszy lepszy -  Aerosmith i przeniosło mnie na stronę zakupu...wygląda tak, jakby działało.
1 dante84 0

asper01

#6691626 Napisano: 22.03.2020 13:14:44
dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?


Też o tym myślałem. Zaraz do nich napiszę...
1 dante84 0

izkak

#6691637 Napisano: 22.03.2020 15:06:17
dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?

Ja wymieniłam voucher na bilety do kina Helios, ważne do końca czerwca. Byłam nawet na seansie, zaniim zamknięto wszystko z powodu wirusa. Pozostałe bilety czekają na lepsze czasy, choć nie wiadomo co przyniesie jutro.
1 dante84 0

dante84

#6691642 Napisano: 22.03.2020 15:32:35
azaflora napisał(a):

dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?

Swój zrealizowałam /z moją dopłatą/ w lutym, na koncert w maju.
Czy rzeczywiście nie możesz nabyć biletu np. na lipiec? Kliknęłam na pierwszy lepszy -  Aerosmith i przeniosło mnie na stronę zakupu...wygląda tak, jakby działało.

Cześć, dzięki za odpowiedź.
Niestety na koncerty, które mnie interesują jest wstrzymana sprzedaż. Nie ma info kiedy będzie wznowiona, stąd moje zapytanie do Was. Martwię się, że mi przepadnie. W najgorszym wypadku zrobię tak jak "izka" i wykupię bilety do kina licząc, że zdążę z nich skorzystać. Pozdrawiam emotka
0 0

dante84

#6691643 Napisano: 22.03.2020 15:33:29
asper01 napisał(a):

dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?


Też o tym myślałem. Zaraz do nich napiszę...

Cześć, OK ja jak dostanę odp. to podzielę się informacją tutaj. emotka
0 0

azaflora

#6691644 Napisano: 22.03.2020 15:35:14
dante84 napisał(a):

azaflora napisał(a):

dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?

Swój zrealizowałam /z moją dopłatą/ w lutym, na koncert w maju.
Czy rzeczywiście nie możesz nabyć biletu np. na lipiec? Kliknęłam na pierwszy lepszy -  Aerosmith i przeniosło mnie na stronę zakupu...wygląda tak, jakby działało.

Cześć, dzięki za odpowiedź.
Niestety na koncerty, które mnie interesują jest wstrzymana sprzedaż. Nie ma info kiedy będzie wznowiona, stąd moje zapytanie do Was. Martwię się, że mi przepadnie. W najgorszym wypadku zrobię tak jak "izka" i wykupię bilety do kina licząc, że zdążę z nich skorzystać. Pozdrawiam emotka

Gdybyś miał problem z kodem t.zn :niepoprawny kod" czy jakoś tak, to z przodu trzeba wpisać 0 /zero/ i w tedy będzie poprawny.
1 dante84 0

dante84

#6691645 Napisano: 22.03.2020 15:35:31
izkak napisał(a):

dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?

Ja wymieniłam voucher na bilety do kina Helios, ważne do końca czerwca. Byłam nawet na seansie, zaniim zamknięto wszystko z powodu wirusa. Pozostałe bilety czekają na lepsze czasy, choć nie wiadomo co przyniesie jutro.

Iza dzięki za podpowiedź. Najwyżej zrobię tak jak Ty. Zawsze to przedłużenie terminu. Choć w moim przypadku trudno się wybrać do kina gdy ma się niemowlaczka w domu. Zawsze mogę przekazać bilety rodzinie lub znajomym. Pozdrawiam i zdrówka życzę, nie tylko w tych czasach emotka
1 izkak 0

dante84

#6691646 Napisano: 22.03.2020 15:38:30
azaflora napisał(a):

dante84 napisał(a):

azaflora napisał(a):

dante84 napisał(a):

Cześć wszystkim,
czy zrealizowaliście bon 100 zł na ebilety? Bo bardzo dużo imprez przekładają z powodu wirusa i nie da się kupić biletów. Pisałem do JTI i eBilety z pytaniem, czy w takich okolicznościach można przedłużyć ważność bonu, który jest do 31.03. ważny ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Czy może ktoś w z Was pytał się już o to wcześniej i otrzymał odpowiedź?

Swój zrealizowałam /z moją dopłatą/ w lutym, na koncert w maju.
Czy rzeczywiście nie możesz nabyć biletu np. na lipiec? Kliknęłam na pierwszy lepszy -  Aerosmith i przeniosło mnie na stronę zakupu...wygląda tak, jakby działało.

Cześć, dzięki za odpowiedź.
Niestety na koncerty, które mnie interesują jest wstrzymana sprzedaż. Nie ma info kiedy będzie wznowiona, stąd moje zapytanie do Was. Martwię się, że mi przepadnie. W najgorszym wypadku zrobię tak jak "izka" i wykupię bilety do kina licząc, że zdążę z nich skorzystać. Pozdrawiam emotka

Gdybyś miał problem z kodem t.zn :niepoprawny kod" czy jakoś tak, to z przodu trzeba wpisać 0 /zero/ i w tedy będzie poprawny.

Dobrze, że o tym mówisz.
Jakby co to będę pamiętał. Zawsze trochę czasu zaoszczędzonego, bo przy takich problemach schodzi na pisanie maila lub tel do obsługi.
Dzięki za radę. Pozdrawiam emotka
0 0

andrzej_s

#6693600 Napisano: 31.03.2020 00:40:50
Ktoś kupował coś na ebilet dziś? Kody mi nie działają choć powinny być ważne do 31.03 ????
0 0