Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Gość: wraq
Dla mnie absurd, bo skoro sprawa "musi" być oddana w ręce policji to o czym tu rozmawiać - i dlaczego ja mam mieć pomysł na rozwikłanie tego problemu?
Cała jego wypowiedź sprowadzała się do tego, że on ma podpisy, papiery się zgadzają i że nigdy mu się to nie zdarzyło, a poza tym ciągle powtarzał, że nie wie co z tym zrobić.
Zaczął mi coś tłumaczyć o reklamacji, którą rzekomo złożyłem. Że za zaginięcie paczki, firma płaci 1000zł kary itd.
Odparłem, mu, że żadnej nie składałem i nie wiem w jaki sposób miałbym ją odwołać - przy czym zaznaczyłem, że nie skłamię, że krowa mi się zmaterializowała w pokoju.
Potem pojawiła się propozycja, że odkupi od kogoś tę krowę i mi przywiezie. Na co również odparłem, że skoro reklamacja już jest złożona to jedyne co mogę zrobić to opisać im propozycje odkupienia i oddania krowy - co jednoznacznie wskazuje na winnego.
Potem zaczął, odwoływać się do tego, że jak sprawa trafi do policji, to będziemy ciągani tu i ta, że jest z innego miasta, że będzie musiał dojeżdżać.
Na co odparłem mu, że też byłem za tym, żeby tego nie zgłaszać ale jak mus to mus.
Mam wrażenie, że chciał, żebym go poklepał po plecach i powiedział - nic się nie stało. W każdym razie, kilkakrotnie powiedziałem mu, że nie mam pomysłu jak tą sprawę rozwiązać i niech on wprost zaproponuje co powinienem zrobić.
Niestety nie przyniosło to żadnych rezultatów i ciągle nic konkretnego od niego nie usłyszałem. W końcu trochę poddenerwowany, powiedziałem mu, żeby oddał tą sprawę w ręce policji, tak jak mu każą i wtedy, prędzej czy później, wyjdzie na jaw kto zawinił.
Koniec końców, stwierdził nieco niechętnie, że zgłosi sprawę na policję - bo tak mu każe przełożony. Dodatkowo, tłumacząc mi, że nie wie jak to zrobić. Dla mnie absurd osiągnął już szczyty szczytów.
Miałem, też rozmowę z panią z centrali tej firmy kurierskiej, w której wszystko po krótce wyjaśniłem. Odparła, że sprawa trafi do dyrekcji.
Po chwili zadzwonił do mnie przełożony tego kuriera z mojego rejonu i oświadczył, że przyjdzie nowa krowa
, a sprawa będzie rozwiązywana.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
Gość: koza.k90
to Ty jesteś osobą poszkodowaną, a nie kurier czy firma kurierska
utratę mienia ma prawo zgłosić osoba poszkodowana
im chodzi tylko i wyłącznie o zastraszenie Ciebie
jak jeszcze raz zadzwoni, powiedz, że jeśli do JUTRA krowa się nie znajdzie, sam oddajesz sprawę na Policję, bo to TY jesteś poszkodowany
agusia147
Postów 4520
Data rejestracji 01.11.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Zrobię zakupy w: Top Market, Rossman, Tesco, Real, Auchan, Carrefour, Lidl, Biedronka, Żabka
niunia-k
Postów 2283
Data rejestracji 05.10.2004
Punkty karne 0
Konkursy dodane 11
ziolko
Postów 10261
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
czyżby miał zamiar ją kupić gdzieś? np. na allegro??
edit - doczytałam odp. poniżej
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
Gość: wraq
Nie doprecyzowałem - organizator wysyła jeszcze jedną. On mi tylko o tym dał znać.
Vivanotta Xpress
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
aerdna
Postów 5185
Data rejestracji 24.06.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: bartek0395
maa
Postów 4189
Data rejestracji 14.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
maa
Postów 4189
Data rejestracji 14.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: sindi1987
Kurierzy z Siódemki w przypadku gdy mnie nie ma, zostawiają karteczke w skrzynce pocztowej na której pisze np :
"7"
nr. 3 Pani Sabina
Także wycwanili się ostatnio Ci kurierzy nie chce im się nawet dzwonić tylko odrazu zostawiają u sąsiadów- dobrze że aby zostawiają jakąś kartke z informacją bo tak to by można czekać i czekać ... już 2 razy tak miałam
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
Gość: bartek0395
Gość: sindi1987
No to już przegięcie !! przecież ktoś móglby ją ukraść !
A potem można szukać wiatru w polu .... ehhh
radosna
Postów 2428
Data rejestracji 20.02.2007
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Jestem radosna jak wiosna!
Gość: bruce
Ja też niedawno miałam problem, nawet nie wiem, z jakiej to firmy, a mianowicie kurier bez zawiadomienia mnie oraz bez zadzwonienia (bo niby po co?!) przyjechał, nie zastał nikogo, zostawił karteczkę z wiadomością o przesyłkach przekazanych sąsiadce, która po moim powrocie przyniosła mi paczki. Pech chciał, że były to zestawy porcelany. Niestety, po rozpakowaniu, okazały się częściowo potłuczone. No, i szukaj teraz winnego. Trudno winić sąsiadkę, bo właściwie zrobiła mi przysługę i jeszcze miała kłopot, trudno - kuriera, bo nie wiem przecież, czy to on potłukł te porcelanowe naczynia. Z wypowiedzi innych laureatów na tym forum oraz na FB dowiedziałam się, że i inne osoby dostały potrzaskane talerze, ale im kurierzy dali do rąk własnych i sprawdzili przy nich, a ja tej sposobności nie miałam, zatem niczego nawet reklamować nie próbowałam...
tereniagno
Postów 5083
Data rejestracji 19.03.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Nie klikam,nie głosuję,natrętnych blokuję
Gość: pati_boss
jackk76
Postów 856
Data rejestracji 20.05.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Odesłałem sprzedawcy kupiony komputer na allegro (zwrot w ciągu 10 dni bez podania przyczyny). Wczoraj paczka do nich dotarła, odebrali i napisali maila, że komputer jest uszkodzony w transporcie. Złożyli reklamację do UPS. Jak dalej wygląda całe postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki?
Anita26
Postów 513
Data rejestracji 11.03.2013
Punkty karne 0
Konkursy dodane
joan
Postów 18368
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
A kto zlecił ten transport? Bo ta właśnie strona powinna wystąpić z reklamacją i wnioskiem o wypłatę odszkodowania do firmy przewozowej. Aczkolwiek najlepiej zadzwoń do UPS i upewnij się, jak wyglądają u nich procedury po 01.01.2014.
Cashback za zakupy na ponad 700 stronach (min. na Allegro, AliExpress, Booking, Pyszne, Zooplus) polecam: https://www.tipli.pl/p/2589564